Rasprava o WH40K ETC u nacelu

Moderators: Telion, Hypodermic, Mrzimsvee

Dzon Vejn

Re: Rasprava o WH40K ETC u nacelu

Post by Dzon Vejn »

Ja se prijavljujem, samo jos ne znam sa kojom tacno listom. Knjiga je toliko promenjena da kako god da ga okrenem, treba mi maltene 80% armije da budu "glumci" (ok, za kultiste barem imam nesto za start iz seta).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

RatGod wrote:...
Beta sto se tice za SoB ja nemam nista protiv da probas sa njima ali nisu top vojiska toga si i sam svestan tako da ako mislis da vise zavisi od toga sta ko vodi (tj vojiske pozajmi neku uber pa probaj nju ,ako zelis bas da ides ;) ).
1. Ja sam dokazao da se sa SoB moze stosta uraditi, vise nego neki tvoji favoriti sa "jakim" vojskama.
2. Nemam nameru pozajmljivati vojsku i da se igram sa istom - ima vise razloga, koji su realno nebitni za dalji tok ove rasprave.

BTW, ja za kapitena nisam dobar. Mislim da bih mogao pomoci sa savetima i ostalim, recimo nacinom postavke, nacinom postavljanja same jedinice (jako bitno) i slicno. Ako ces to da zoves trenerom - moze.

Predlazem da se ljudi zainteresovani oko ETC-a skupe zbog generalnog dogovora u subotu 24.11. u klubu. Da se lepo iznesu predlozi, napravi generalni kostur organizacije, nadju ljudi koji zele time da se bave (da ne bude "Ali zar XYZ nije trebao to da uradi?" i da se stavi tacka na forumsko teoretisanje.
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja sam u subotu svakako u klubu od 16h. Igram sa Kirganom ligu. Sto se mene tice, meni je to ok predlog.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ja idem u Novi Sad i ne mogu. Inace u dogovoru sa Duletom i detetom Nemanja je dogovoreno da se svi zaintresovani pojave ako su u mogucnosti na ovaj 40k turnir sto je najavljen i probace se po ovim pravilima bar sto se poentaze tice (a i ostalo ko hoce moze cisto da se vidi sta i kako ali nije obavezno znaci 1850).

Takodje zamolio bi ljude da se malo strpe sve ce biti objavljeno na vreme i molim vas nemojte zakazivati vi stvari ako se ne bavite celokupnom organizacijom,ja znam da se ne moze svima ugoditi ali shvatite da provodim vreme (mozda i previse ) sto ovde sto na onom forumu i napravicu najbolje sto moze a posvetih vise vremena nego vi koji samo procitate ovo i date komentar.Molim vas da se malo suzdrzite pisanja uzaludnog i sacekate,HVALA.

Dule ce uskoro otvoriti temu gde ce se prijaviti svi koji hoce da ucestvuju na kvalifikacijama za tim za ETC i da napomenu koja im je primarna armija i koje ONI poseduju jos vojiske i VOLJNI su sa NJIMA da igraju (znaci ne koje mozete da pozajmite nego imate) ! ! !
Takodje bice i mali upitnik na koji bi zamolio da se iskreno odgovori da ne bi imali dalje problema.

NAJBITNIJE JE DA ONI KOJI NECE DA IDU U TIM NE PISU NISTA NA TOJ TEMI , TAKODJE ISTO TAKO BITNO JESTE DA LJUDI KOJI NECE NA ETC UCESTVUJU NA TURNIRIMA KOJIH CE BITI KAO KVALIFIKACIONI ZA ETC DA BI POMOGLI ONIMA KOJI VEZBAJU, HVALA !
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Takodje bice 10 mini turnira koji ce sluziti kao kvalifikacija (2 mesecno otprilike), bodovi ce biti 1.mesto 10p, 2. 8p,3. 6p,4. 4b, 5. 3b, 6. 2b, 7. 1b.
Veliki turnir u maju ili kad vec bude ako bude preko 30 igraca duplirace broj bodova (normalno bodovi su samo za one koji hoce da idu na ETC a SVI OSTALI SU DOBRODOSLI).

Uplate za mini turnire ce biti 200 ili 300 din po ucesniku i od tog fonda ce se finansirati ETC tim (majice i svasta nesto).

Postojace i mini upitnik jedan deo ce popunjavati igraci jedan za drugog a drugi ce sudija popunjavati vezano za ponasanje igraca (rezultati ovoga ce uticati malo na plasman ali je poenta dobronamerna da se ukaze na greske i da ih taj neko ispravi a ne da se diskvalifikuje ili zabrani nesto).

Ovo su sigurne stvari kako stoje za sad i nisu podlozne menjanju (komentare vezano za ovo i predloge mi mozete slati na pm cisto ako sam nesto propustio da se doda ali ne i da se flame-uje tema, nisam ovo sam doneo kao odluku i to je sve sto cu reci), hvala.
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Luka ja potpuno podrzavam tvoju inicijativu oko organizacije ETC kfalifikacija kao i tima i tvoje angazovanje na stranim forumima.
Ali takodje podrzavam i da se odrzi sastanak ljudi koji su voljni da pomognu i ucestvuju u kvalifikacijama kako bi dosli do najboljeg resenja za sve.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Pa i bice sastanak majku mu sinoc samo se dogovorili, ili si opet polu slusao ;)
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Mislim da je to Dule napisao ovde kako bi svi koji zele da ucestvuju znali..posto, koliko vidim, ti to nisi nigde napisao. :)

Ja podrzavam Luku i Duleta u svemu sto su gore napisali.
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Inace ljudi da ne bi pisali stvari na drugoj temi gde je prijavljivanje pisacu ovde.Dobro procitajte sta je Dule napisao, mi ovde nemamo sigurno (100% niko od nas modele koji su potrbni za dominaciju tako da cemo morati da ulozimo pare u armije), i drugo ljudi mi se ovde u nasoj zajednici manje vise svi znamo i zameramo neke stvari jedni drugima , ali prateci stvari tamo na forumu mi smo mala deca svi za njih!

Znaci oni koji idu, a izglasa se da se igra ozbiljno, morace da budu spremni da igraju sa veoma neprijatnim ljudima (ima ih koliko hocete,i mi na taj nivo nismo navikli),a da pri tom ne smeju da reaguju na provokacije jer nema komunikacije i rasprave sa igracima nego se odma zove sudija!

Ulaznica ce biti 30-35e po osobi cisto da imate u vidu i taj deo price (plus svi ostali troskovi,znaci bez obzira sto je u Novom Sadu treba neka veca svota novca).

Takodje ako se izglasa da se igra ozbiljno, dogovoreno je sa Duletom (nije nigde napisao izostavio je), da nema pijancenja za vreme i posle turnira (sem posle poslednjeg dana), nema zena :( , izlazaka itd ,vec cemo probati da bas ozbiljno pristupimo takmicenju.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Ne znam dal je ovo pravo mesto, ali ako nekome budu trebale figure Demona za 40k, neka mi se javi.
Imacu da pozajmim 20+ bloodletera/horora, 12 flejmera, 10+ screamera, 10 khorne kucica, 3 bloodcrushera itd. :)
Rado cu ih odlepim od baze za WH i ako mi date bazu za 40k da vam spremim. ;)
Takodje ako vam budem trebao kao ovca za sisanje za treninge na mini turnirima, mogu igrati sa demonima. Ali to samo ako bas treba ovca :D
Giga

Post by Giga »

Hoce li se onda ovaj miniturnir prvog igrati na 1750 ili 1850?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

1850, objavio je Dule u drugoj temi.

Glory to Arstotzka!
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

Nikolici, a da vi batalite WHFB i igrate samo 40k?
U jednog Bocu, mi verujemo!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Imao sam neka slicna pitanja / primedbe i na PM. Pa bih zeleo u vidu toga da se oglasim. Dakle meni ce prioritet biti svakako 40k. Prijavio sam se i za WHF, a da imam vojsku za FoW, prijavio bih se i za to. Pa gde upadnem.

Ne mislim da cu se plasirati za ostale sisteme, jer ne znam koliko cu vremena imati pored 40k. Ipak, mislim da je dobro za sve timove da imaju sto vecu konkurenciju i sto vece takmicenje u zemlji. To moze svima samo koristiti.

Ako se za 40k ne plasiram, a plasiram se za neki drugi sistem, i bude postavljeno pitanje da li moze da ide neko od mladjih igraca za taj sistem, iako nije plasiran, ja cu ustupiti mesto za te sisteme, jer smatram da u hobi moraju da se ukljucuju i novi igraci. Za 40k cu probati da dam maksimum i da udjem u tim, i tu necu ustupati mesto, osim ako tim eksplicitno ne bude zamolio bas mene, u kom slucaju cu opet pruziti punu podrsku timu.

Trenutno nije zabranjeno da budes prijavljen za vise timova. Ako bude bilo, odlucicu se sta cu igrati i to je to ;).

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Kada je sutra okupljanje u klubu? Ja sam nesto bio ubedjen da je oko 4. Cuo sam se sa Nikolom, on nesto rece 2. Pa da vidim samo da li je 2, 4, ili nesto trece?

Glory to Arstotzka!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Neka bude 4.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Severian

Post by Severian »

Uprising je negde u martu. Saznaću ja datum ovih dana. Ako ste zainteresovani je bi pokušao da okupim iu 40k ekipe iz okoline pa da se igra i 40K na Uprisingu. Ja bi čak pokušao da napravimo timski turnir od 6 ljudi kako bi bilo više timova i da malo osetimo kako to ide na ETC-uTo nam je dobar checkpoint za terene i za software i svašta nešto. Taman da se playtestuje i da može da se prokomentarišu tereni pa onda imamo još fore da dodamo ono što nedostaje.

Daklem, ovom prilikom sam hteo da zamolim da se uprising ubaci u kalendar kvalifikacionih događaja za 40K.
Last edited by Severian on Sun Nov 25, 2012 10:20 am, edited 1 time in total.
Archibald Redoak, Grand Trabbar of Waukeen, Overgold of Eninok, Financial Minister of Bothwelian Duchy
www.valhala.eu
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Sto se mene tice moze.

"Yes...yes."

RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Cisto da znate ako neko ne zna imate i ESC to vam je takmicenje u singlu tj normalan turnir (verovatno isti rule pack).
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa tu ce predpostavljam ici svi koji ne upadnu u kvalifikacijama i / ili oni koji odustanu iz ovog ili onog razloga od timskog igranja.

Glory to Arstotzka!
Severian

Post by Severian »

ESc u principu zavisi od nas da li ćemo organizovati. Čini mi se da je poslednjih par godina ESC bio organizovan ore samog ETC-a pa su mogli da učestvuju svi zainteresovani li u principu to nisu bili veliki turniri.
Archibald Redoak, Grand Trabbar of Waukeen, Overgold of Eninok, Financial Minister of Bothwelian Duchy
www.valhala.eu
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Dobro, i da li cete ga organizovati?

Mislim da bi i za WH i za 40K populaciju bilo zanimljivo da se isprobaju protiv sarenolikih igraca.

Glory to Arstotzka!
Severian

Post by Severian »

Ne znam još. Mi smo trenutno u pregovorima sa administracijom sajma tako da dosta toga zavisi od toga šta oni hoće i koliko nam kažu cenu za dodatne dane. Ako uspemo da dogovorimo nešto razumno onda će naravno biti...
www.valhala.eu
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Zanima me vase misljenje, molim da samo oni koji su se prijavili za turnir kazu:

Da li hocete da od ovog pocnu kvalifikacije za ETC? (ili sledeceg kao sto je planirano)

Inace cisto da vas obavestim stupio sam u kontakt sa Hrvatskim kapitenom i kapitenom Rumunije , posto su susedne zemlje sa idejom da se organizuje neki turnir sa njima (kao vezbanje ili kao pravi turnir svejedno je), pa cemo da vidimo kakvi su sa vremenom i mogucnostima.

Takodje ako dobijem poziv za bilo koji njihov turnir ovde cu objaviti i kada pocnu kvalifikacije :

Da li zelite i smatrate da bi trebalo da ljudi koji idu na strane turnire i tamo imaju mogucnost da uzmu bodove?

Po meni da jer to pokazuje jos detaljnije o tome kakav je ko , a ne verujem da se mnogo gubi jer nije kao da ce biti beskonacno tih turnira nego maksimum 2-3 pa jos onda taj neko mora da da pare da ode,slobodne dane itd (cime pokazuje da mu je stalo da se uvezba).Naravno samo turniri o kojima su zvanicno (ovde na forumu obavesteni svi da postoji a ne neki izmisljeni) ! ! !
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Svejedno mi je da li je od ovog ili sledeceg turnira.
Da, ljudi koji idu da igraju van nase male, zatvorene, zajednice trebaju da dobiju dodatne poene.

Glory to Arstotzka!
Giga

Post by Giga »

Sto se mene tice, moze i od ovog turnira da pocne bodovanje.

Neka ljudi koji igraju u inostranstvu dobijaju dodatne poene.
Giga

Post by Giga »

RatGod wrote:Cisto da znate ako neko ne zna imate i ESC to vam je takmicenje u singlu tj normalan turnir (verovatno isti rule pack).
Oce li i ETC i ESC biti u isto vreme, ili kako?
igor
Mental midžit

Post by igor »

ESC je obicno dan-dva ranije. Ali treba imati u vidu da dan-dva kosta jos par hiljada eura vise, tako da :/
Giga

Post by Giga »

Kako ce se to onda organizovati? Realno, ako se namesti da je ETC za vikend, a ESC je par dana ranije, to znaci da pada na radni dan i da zbog toga gomila ljudi, sto kod nas sto u svetu, nece moci da ucestvuje? Isto tako kapiram da dva vikenda za redom nije realno? Kako se to organizovalo proslih godina?

U svakom slucaju, lepo je da ce svi moci da igraju na nekom turniru cak iako ne prodju dobro na kvalifikacijama. :]
igor
Mental midžit

Post by igor »

Pa kao sto sam ti rekao, bilo je par dana uvek pre turnira. :)
Znam da je tako bilo za ovogodisnji ESC, jer se secam kada sam gledao datume za ETC.
Jbg, ko moze da dodje, on dodje. :(
Kako ce nasi to organizovati ostavimo na njima, ipak nema se sta zameriti i ako ne bude ESC ove godine, sigurno ce biti za 2-3 godine kada ponovo bude kod nas :)
Last edited by igor on Tue Nov 27, 2012 2:42 pm, edited 1 time in total.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Organizuje se tako sto zainteresovani znaju podosta unapred, pa uzmu slobodne dane.

Inace, i ETC traje TRI dana, a ne 2 (dakle petak, subota, nedelja). Vodite racuna o tome na vreme.

Glory to Arstotzka!
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

sto se mene tice, bodovanje moze da pocne i od ovog turnira.

ne vidim zasto neko ne bi dobijao poene za turnire u inostranstvu, pod uslovom da ima recimo 10+ igraca
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

sto se tice turnira van ja bi klasifikovao u dve kategorije mali (od 8+ ljudi) i veliki (od 30+) mali kao i ovi nasi mini se boduje a na velikom ti se duplira broj bodova?
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

mozda je bolje kao sto rade novosadjani, na svakih 10 igraca bonus 5 poena (ili vec neki drugi broj poena posto se razlikuju sistemi bodovanja)
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Dupliranje je ipak malo previse. Neki drugi model bi bio prihvatljiviji. Mislim da ni model sa +5 na svakih 10 nije dobar.

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ne bice nesto kao u formuli 1 (prvi 10 drugi 8 i tako do 4 a onda 3,2,1 , a dupli bodovi na velikim turnirima).
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Imas 14 prijavljenih bese? Kako ces da bodujes one posle 6. ili 8. mesta (koje li se vec ne boduje u formuli)?

Posebno ako neko ne bude mogao da igra iz bilo kog razloga?

Mislim da moras svima da dodelis neke poene i da imas neki mnozitelj koji zavisi od toga koliko je ucesnika bilo.

Glory to Arstotzka!
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Ovako.. Ima 8 takmicarskih mesta u timu. Bojan ne igra kvalifikacije sto nas ostavlja na 7 mesta. Mislim da je "10-8-6-4-3-2-1 sistem" bodovanja skroz ok jer se dodeljuju poeni sedmorici. To sigurno nece uvek biti isti ljudi tako da cemo posle svih kvalifikacionih turnira imati dovoljno "materijala" za formiranje tima +rezervi bez preteranih komplikacija u bodovanju.

Slazem se da veliki Zmajev turnir treba da dodnosi vise poena, a koliko, jos bih ostavio prostora da se vidi. Ili neka Dule, kao Lord Komesar, odluci. :D
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Predlog:
Svaki turnir donosi broj bodova jednak broj ucesnika/osvojeno mesto, standardno zaokruzivanje. Strani turniri - mnozilac 1.25.
Recimo 24 ucesnika (domaci/strani), zbog razlicitih nacina tumacenja bodovanja farbanja ja bih ovde racunao samo generalship:
1 - 24/30
2 - 12/15
3 - 8/10
4 - 6/8
5 - 5/6
6 - 4/5
7 - 10 - 3/4
11-16 - 2/3
Ostali 1/2.

Tako da ako neko na dva velika turnira osvoji prvo-drugo mesto ima prakticno zagarantovan plasman (jer realno sa ovim brojem prijavljenih tako treba). Borba nastaje za ostala mesta, sto je i poenta jer to su igraci kojima vise treba usavrsavanja, pa ce morati odigrati vise malih turnira kako bi sakupili bodove. Time se podstice da "prosecni" igraci odigraju vise partija i da se eventualno vinu u visine.
I da, prvo mesto je namerno favorizovano - dobrodosli na ETC - Winner takes it all.
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Zamolio bih sve koji bi zeleli da ucestvuju na kvalifikacijama za ETC tim da se, u sto kracem vremenskom periodu, prijave na zvanicnom topicu za to. (a znam da ima takvih)

Hvala. :)

Return to “ETC 2014 40K”