ETC Srbija 2013 - Kontruktivni saveti

Moderators: Telion, Hypodermic, Mrzimsvee

Severian

Re: ETC Srbija 2013 - Kontruktivni saveti

Post by Severian »

Evo mene opet.... :)
Ako zanemarite na trenutak svoj istančani osećaj za estetiku, da li ovi tereni odgovaraju svojoj funkciji :) ?. ideja je da bude dva terena slične veličine i funkcije na svakom stolu. Ako ne valja vole bi da čujem što ne valja a ako valja voleo bi da čujem što valja (ne da bi mehvalili nego da mogu da koritim tu logiku na budućim terenima).

https://docs.google.com/open?id=0B8FKp0 ... FBrZzh3Tjg

https://docs.google.com/open?id=0B8FKp0 ... HI1S242bGM

https://docs.google.com/open?id=0B8FKp0 ... lZSSFFSSjg

Hills for 40k:

https://docs.google.com/open?id=0B8FKp0 ... zU4OHBCQmc

5cm height is OK ?
Archibald Redoak, Grand Trabbar of Waukeen, Overgold of Eninok, Financial Minister of Bothwelian Duchy
www.valhala.eu
Severian

Post by Severian »

Nešto sam zeznuo šerovanje... Ajd nek mi neko javi da li vidite slike ?
Archibald Redoak, Grand Trabbar of Waukeen, Overgold of Eninok, Financial Minister of Bothwelian Duchy
www.valhala.eu
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

sami po sebi tereni nisu losi. najbolje je da ih odmeris tako sto stavis model za 40k. bilo koji. i onda pogledas true line of sight.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Zgrade mi se cine ok ali brdo i ne bas,zato sto u 40k ako ne mozes da postavis model on tu ne moze da stoji tako da su previse pod velikim nagibom ivice (ok je da neka budu takva ali ne svaka).
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Brdo je ok, ali sto rece luka ne bi bilo lose da ima i par koja nisu sa tako ostrim nagibom ivice. Ili da su iz 2-3 nivoa. Zgrade su... ok. Prozori su malo cudni, nece bas tu mnogo modela moci da puca iz nje, ali dobro sad. Jos samo 1000 takvih :D
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Severian

Post by Severian »

https://docs.google.com/open?id=0B8FKp0 ... kRLUnlINmM

Treba da pravimo više prozora.... To možemo da uradimo... :D :D :D
www.valhala.eu
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pored gore napomenutog, voleo bih da dodam da pitanje sa brdima nije samo estetske prirode, vec i funkcionalne. Zato sto po 40k pravilima, brda sa jako strmom ivicom (sva koja si prikazao na slikama) nisu isto sto i obicna brda (kakva nisam video na slikama).

Za zgrade samo jos par stvari: izbegavaj da imas sprat koji nema prozor (i generalno bi bilo dobro da imas vise prozora, kao sto je vec receno). Kod onih ultra strmih coskova - nemoj samo svi (ili veliki deo) da budu takvi. Ok je ponegde, ne svuda.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Severian

Post by Severian »

Ja sam gledao slike i nigde ni na jednom turmniru uključujući i HS-ov sa kojeg si ti okačio slike nisam video visoka brda sa oborenim ivicama na kojima mogu normalno da stoje modeli ?

Ima nešto malo brda sa nivoima. Na ETC slikama i toga je jako malo.... Teško je napraviti da bro bude visoko a oboreno...
www.valhala.eu
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

GW brdo je sa oborenim ivicama, ali je jedva 2 cm visoko. Imamo ih par, uglavnom se zato rade slojevita brda iz tog razloga sto ne mozes lako. A imamo i par kojima ivice nisu ovako izrezbarene plus su dovoljno visoka plus model moze da stane na nagib. Eksperimentisi malo, sta da ti kazem drugo, a ja cu da vidim da ti uslikam varijacije brda koje imamo sad u subotu. Ima svega, samo nije bilo lepo vidljivo na onim slikama koje su okacene.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Uslikacu i ja ovih dana neka brda koja imam (samo da ih nadjem gdi su), koja imaju vise slojeva, i mogu modeli normalno da stoje na njima.

Poenta je - stirodur mozes seci ukoso (npr ugao od 45 stepeni). I time postizes vise slojeva sa 1 kolicinom materijala. Primer na sta mislim (a postavicu i slike):

step 1:
iseces stirodur kako zelis da bude brdo
step 2:
ostavis npr 2-3cm od ivica i pod uglom od 45 stepeni iseces stirodur. Dobio si nivo 2 (jer kad ga prelepis preko prvog sloja, dobices nivoe bez rupa, a nisi koristio XYZ metara kvadratnih stirodura).
step 3:
ukoliko zelis jos nivoa, ponavljas step 2.

Postavicu slike pa ce biti jasnije.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Nadjoh jedno, evo slika:

Slika odozgo:

Slika odozdo:

Glory to Arstotzka!
Severian

Post by Severian »

Şuper su ti ova brda. Pravićemo definitivno...

Znači vama je bitnije da to bude tako stepenasto nego da postoji velika ravna površina na vrhu ? Nemoguće je ispuniti oba jer to onda bude ogroman teren.

Ili je najboolje da šaram ?
Ovi na TWF su zamerili samo prozore....
www.valhala.eu
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Najbolje je da se sara. Ne samo sa brdima nego sa svim terenima. Znaci brda stepenasta sa kosim ivicama i ravna sa strmim ivicama. Ruine niskospratne / srednjespratne / visokospratne, sa malo / srednje / puno prozora, i sa / bez visokih coskova. Sume ogromne / srednje / male. Itd., itd. shvatas vec poentu.

Vecina WHF igraca ne razume poentu terena u 40k (zato sto u WHF teren pretezno nema neku poentu). Zato te molim da ili ti procitas tih 20 strana 40k rulebooka ili da uposlis nekoga ko ce to procitati, kako biste razumeli poentu (ako se izuzmu zgrade i ruine, koje smo vec pojasnili kako rade, i ako se izuzmu archeotech artefakti koji ne trebaju i unique tereni, ostaje vam celih 6 strana da procitate - mislim da nije puno ;) ). Ne morate da razumete sta je sta (sta je cover, sta je ovo, sta je ono), bitno je samo da shvatite sta sve mogu da rade tereni (kako bi znali i sta da pravite i kako).

A pogotovu vas molim da procitate one 2 strane gde su battlefield debris (gomila razlicitih terena opisanih na 2 strane). U malom rulebooku su to strane 104 i 105.

Glory to Arstotzka!
Severian

Post by Severian »

Last edited by Severian on Mon Dec 17, 2012 10:05 pm, edited 1 time in total.
www.valhala.eu
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Linkovi su ti neispravni...
Image Image
Giga

Post by Giga »

Severiane, koristi imgur za slike. Veruj mi.
Severian

Post by Severian »

Popravio.

img...uf... videću. Hvala na savetu.
www.valhala.eu
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Sem sto bode oci "vorhamer" (zasto ga uopste tako kucaju? koje je to pravilo uopste? o.O) ovo je jedan od boljih clanaka vezanih za hobi. Svaka cast momci, samo tako nastavite.

Return to “ETC 2014 40K”