ETC army liste

Moderators: Telion, Hypodermic, Mrzimsvee

RatGod
Strvinar

Re: ETC army liste

Post by RatGod »

A kakav ti je sve ukupan plan? Postavke sta deepstrikeuje, itd. Zanimljiva lista ali mislim da ti stalker ne treba ovde bolje mozda jedna barza,i umesto jednih immortala warriori koji su na tvom obj sa karakterom sa 2+ saveom?

Inace pero da li postoji neki nacin da c'tan radi? tipa da ide iz rezerve pa ga monolit provuce i blokira LoS pa posle ovaj mozda i stigne negde( ja sam razmisljao o nekoj goloj varijanti istog)?
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
PeraNekron

Post by PeraNekron »

RatGod wrote:A kakav ti je sve ukupan plan? Postavke sta deepstrikeuje, itd. Zanimljiva lista ali mislim da ti stalker ne treba ovde bolje mozda jedna barza,i umesto jednih immortala warriori koji su na tvom obj sa karakterom sa 2+ saveom?
Stalker znas i sam cemu sluzi ; da twin-linkuje oruzija na jednu metu, a ni ta multi-melta nije za bacanje.
Hocu da probam 30 immortala za promenu.
Trudim se da izvodim sto razlicitije mogu. :)
Ne postoji predefinisan plan...plan se pravi cim ja vidim sta protivnik ima, i onda odlucujem sta ce u rezervu, itd.
Ne mogu da pokrijem sve mogucnosti, ali mogu vecinu, i stoga se prilagodjavam datoj situaciji. Ne valja igrati na jednu kartu.
Inace pero da li postoji neki nacin da c'tan radi? tipa da ide iz rezerve pa ga monolit provuce i blokira LoS pa posle ovaj mozda i stigne negde( ja sam razmisljao o nekoj goloj varijanti istog)?
Moras da mu uzmes 2 powera. Najjeftinija varijanta je da kosta 205 poena, i da pritom ne radi nista posebno.
Monolith moze da teleportuje samo na pocetku movement faze, tj. pre nego sto se ista igde krece.
Inace, sam po sebi, C'tan Shard nije nista posebno. Skup je, toughness i snaga 7, 4+ ward, 4 rane. Obicni snajperi ili bilo kakav poison ga posalje u vecna lovista....ili jednostavno mnogo pucanja. :D
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

Onda, ni jedan njegov flamer template ne sme da predje preko drugog njegovog modela (sto niko do sada nije igrao kako treba)
Kakobih ti rekao, a da se ne vredis i ne odgovoris nekim dugim postom. Hm nikako. To sto te neko izvacario na osnovno pravilo i pritom pravilo staro bar 10 godina je tvoja greska. Ovo je prvo. Drugo, napisi lepo ko je to radio. Ja sasvim slucajno znam bas za ovu stvar znam o kome se radi. Nemoj generalizovati. Sem tvog brata Nikole nikada nisam video da neko drlja sa template oruzjem, mada je on to radio nasvoju stetu. Mozda i mali Luka, ako se previse uzbudi.

Ako nekome nije jasno kako radi template, kada me vidite u klubu pitajte da vam objasnim na jednostavnom primeru prsta i upaljaca.

Povodom spawnova. Ima jos ponesto sto ih moze propisno otrebiti. Strenagarda sa svojom "koga briga za tvoj T6 municijom". Dve ekipe sa Pedom pistolerom, da su skoring i ajde cao dovidjenja. Cak i ne treba kombi oruzje.
U jednog Bocu, mi verujemo!
igor
Mental midžit

Post by igor »

Ja sam taj koji nije znao za template, desilo mi se jednom protiv Sutica, koji mi je tek kasnije objasnio sta sam sve gresio. :wink: :applause:
Giga

Post by Giga »

Sta mislite, osim imperijalne garde, ko bi bili valjani saveznici za vanila marince?

Kapiram da ce tau biti odlicni kada im izadje novi codex, ali to je pitanje kada ce izaci novi dex i kako ce ispasti.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Eldari.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Ota

Post by Ota »

Mrzimsvee wrote:Eldari.
Mislis Eldrad a ostalo i nije toliko bitno. :D
Djenrale uzalud te traze,
cuvaju te sve bozije straze.
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Vanilla sa Blood Angels ili Space Wolves, zato sto njihovi psykeri mogu da uzmu Divination. Vredi. ;)
Eldrad je prevara za sve pare.
Mada mislim da je Imperial Guard najbolja opcija.
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
Giga

Post by Giga »

A znam da je garda najbolja opcija, ali gledam da li je ikako moguce da izbegnem da nabavljam vendetu. Imam nocne more od same pomisli na transportovanje tog cuda. :/

Pojma nemam sta Eldari rade, mislim da sam mozda dva puta u zivotu igrao protiv njih. Ce da ih proucim. :]

Za vukove ili blandjele, bi li mi rekli sta osim rune priesta moze konkretno da pomogne vanilarincima, te da mi predlozite neku potencijalnu listu? Jedino sto meni deluje kao dobra ideja je rune priest i jedinica thunderwolfova (umesto land raidera sa terminatorima) + grayhunteri, pa bih tako imao jak close combat element da se uklopi sa shooty elementima ostatka vojske. Mada onda nemam pojma gde bih gurnuo tog rune priesta i primarnog HQ-a...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Mislim da jedan unit te konjice ne radi nista.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
milosh

Post by milosh »

Ja sam siguran da radi svašta :D A više od jedne jedinice prave veličine je preskupo.
Giga

Post by Giga »

U principu, gledam da mi saveznici dodaju nesto sto vec nemam. Vanilarincima fale jeftine trupe, close combat, i anti-flyer. Problem sa vukovima kao saveznicima je sto ni oni nemaju anti-flyer, pa je onda jedini anti-flyer koji mogu da uzmem stormtalon :lol: i quad gun na aegisu.

E sada, u principu meni termosi u LR-u rade posao kada bas moram sa nekim da se potucem, ali sa multimeltom taj unit predstavlja 460 poena u jednom tenku, i onda jos vise kada ubacim i nekog HQ-a unutra (ili jos jednog termosa). Zato ocu da provalim da li mogu taj unit da zamenim necim drugim za manje poena, a da ispunjava istu svrhu. 5 thunderwolfova sa fistom izadje 275 poena, a moze i HQ na motoru da im se prikljuci + ne zavise od transporta hoce li se imobilisati ili ne, zato mi oni padaju na pamet kao jeftinija opcija. Al' ono, nisam siguran vredi li.
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Mislim da vi previse razmisljate o tim flyerima.
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Forge World je eratovao dosta svojih karaktera za 6. ediciju, pa mozete da probate neke od njih za svoje liste. :)
Ovde su za Grey Knights i Chaos Space Marines. :)

http://www.forgeworld.co.uk/Downloads/P ... acters.pdf
Knight

Post by Knight »

SMurf allies:

SW ti daju od bitnih stvari jeftin HQ koji donosi shooty listi pristup zanimljivim psychic powerima. I jos jedan jeftin a dobar dev. squad. Wolfcavlary ce raditi, ali za te poene to se i ocekuje..pre bih ostao na skvodu assault terminatora, ali to su preference igraca jelte. Moram samo da pogledam (malo sam zardjao sa pravilima zbog pauze) ali vukojahaci imaju mislim wolfkin pa ne mozes da ubacis hq na bajku u unit.

IG anti air tenk squadron 150 pts, 2 vendete, jeftin skoring unit.. radi.

Eldari - uzimas ih zbog eldrada (ili obicnog farseera - usteda od 50ak pts nekada znaci) uzmes pathfindere za unit i idemo dalje... atraktivno jer u malom broju poena daju odlican psyker power/power denial i veoma dobar scoring unit.

I ja bih saveznicima prevashodno krpio slabosti u armiji: Ali sa prakticne strane, ako planiras kupovinu modela ja bih kao saveznike uzeo eldare jer za najmanje para dobijam to sto trazim: Treba sacekati marinacki kodeks pa videti sta se menjalo pre nego sto ulozis pare u neke saveznike, da ne skupljaju posle prasinu na polici.

Meni ovaj etc deluje privlacno samo zato sto nasilno siri broj 'igrivih' armija - gledao sam malo klasicne turnire napoju, vecina ima tendenciju da u vrhu tabele zavrse SW/IG, SW/GK, IG/GK, IG/SW, GK/SW i GK/IG - nije slucajnost da su to kombinacije najboljih shooty kodeksa.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Lista koja je uzela jedan od najvecih turnira u Engleskoj i pri tom lik je pobedio dvojicu reprezentativaca te zemlje izgleda otprilike ovako :

2 Tzeentch Daemon Princes (one brand, one mace) two units of 10 cultists, Mek with Kustom force field, 26 boyz, 27 boyz, 2 heldrakes with flamers, and 10 lootas.
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Liste koje su u Engleskoj bile prve cetri na turniru od 40 - 60 igraca, single turnir je u pitanju ali su same liste meni bile dosta neobicne pa me zanima vase misljenje :

https://docs.google.com/file/d/0B-AzuwQ ... edit?pli=1 ( DE sa Eladarima )

https://docs.google.com/file/d/0B-AzuwQ ... edit?pli=1 ( iz nekog razloga je u losem formatu u pitanju su sestre i IG)

https://docs.google.com/file/d/0B-AzuwQ ... edit?pli=1 (necroni )

https://docs.google.com/file/d/0B-AzuwQ ... edit?pli=1 ( tyr )
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Lista 1 (DE): 6 letelica. Naletis na one koji nemaju odbranu od toga i budes najbolji. Imas 9 lance-ova, znaci otvoris sva vozila na tabli. Plus void mine. A imas i splintere i zgradu sa heavy bolterima, ako naletis na "masu".
Lista 4 (Tyranid): Slicno onome o cemu sam juce pricao. Samo ima manje "klot" jedinica i vise "specijalnih" stvari. Sustina - ona sranja kenjaju core trupe po tabli (proveriti da li novospawn-ovane trupe mogu da drze objektive?), specijalne stvari ulete negde i odvale nesto (doom, zoantropi npr.), i imas 2 masna unita letaca, koji u 2. krugu zavezu nekoga bitnog.
Lista 3 (Necron): Opet ti sve leti. Ceo si tamo u drugom krugu. 3 letelice + demon princ je nesto sto vecina protivnika ne moze da resi, jer nema anti-air. Demon Princ ima onaj black mace koji je jako neprijatan ako daje AP2 na demon princu (ovo ne znam kako je reseno FAQ-om)

Sestre ne poznajem dovoljno da bih mogao da komentarisem. Ovi uniti u listi, sami po sebi, ne vidim da nesto rade. Predpostavljam da ima neka caka sa spec. karakterima, koji im daju neke cake.

Nego apropo one price od juce - koji je ono Ork HQ koji ste rekli da pogledam, i koju opciju treba da ima? Da znam zbog poentaze.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Najjeftiniji moguci sa custom shieldom ili kako se vec zove ( mislim da je mad dok ).

Pazi prva lista nema 6 letaca nego jednog, i ima samo dva venoma, ok ima dva ravagera ali ni to nije bogzna sta. Pa sam si svestan da bi tvoji haotici ovo pokidali ;)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Koliko ja vidim ima: Venom, Venom, Raider, Bomber, Ravager, Ravager. 1 je onaj letac na koga ti mislis. A svi ostali su fast skimmer. Koji ti beze po tabli i pucaju po tebi - brze nego sto ti mozes njih da stignes. Moj haos bi imao problem sa ovom listom (ne mozes da ga ulovis tek tako). On ignorise spawnove, i ubija sve ostalo. A vukovi bi je pocepali recimo (3 skvoda split fire devastatora sa 3 runepriesta). Potrebno je ili da se krijes negde ili da imas vise od 5 modela u jedinici (ako je to moguce). Da te ne bi ubili pre nego sto stignes da vratis.

Slazem se naravno da ima i boljih listi :D. Samo ih ili nije vodio niko, ili ih je vodio neko ko ne zna da igra dovoljno dobro kao ostali igraci. Ima puno veze to sa kime si na turniru ;). Kao i sa kime te upare ;).

edit: juce sam zaboravio da postavim jos jedno bitno pitanje: "Kada planirate da procitate osnovnu knjigu pravila"?

Glory to Arstotzka!
Ridji

Post by Ridji »

Sta mislite o ovakvoj vukovskoj listi :
9 grey hunters ( mark of the wolfen, plasma gun ) + runepriest ( jaws )
rhino
9 grey hunters ( mark of the wolfen, plasma gun ) + runepriest ( jaws )
rhino
8 grey hunters ( mark of the wolfen, plasma gun ) + runepriest ( jaws )

5 thunder wolves ( thunder hammer+storm shield, storm shield )
4 thunder wolves ( thunder hammer+storm shield )

6 long fangs ( 3 lasscannon, 2 plasma cannon )
6 long fangs ( 2 lasscannons, 3 missile launcher )

Ili mozda bolja varijanta :

8 grey hunters ( isto kao gore ) + runepriest ( jaws )
rhino
9 grey hunters ( isto ) + runepriest ( jaws )
rhino

5 grey hunters ( mark of the wolfen )
5 grey hunters ( mark of the wolfen )

5 thunder wolves ( th hammer+storm sh, storm sh. )

5 thunder wolves ( th hammer+storm sh. )

6 long fangs ( 3 lass, 2 plazma )
6 long fangs ( 3 missile, 2 lass )
6 long fangs ( 5 missile )
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Meni licno se ne svidja ali probaj pa vidi, da bi konjica radila treba im screen kucica 15-tak da dobijaju 5+ cover, takodje trebaju ti onda i dva fajti lorda po meni na TW koji su ispred i sa a2+ upijaju neke hitove, plus sto kad opremas konjicu stavljaj im PF , TH ti vise ne trebaju uglavnom.

Mislim da ono sto treba da obratis paznju sa vukovima jeste, da wolf guardi mogu da budu u TA i imaju CML uzmes trojicu i stavis u 3*6 LF svi sa ML i uzmes 3 rune priesta , za ostatak poena uzmes GH koji mogu cak i da budu peske i da ih ima 10 sa po PG i Flamerima, plus imaju power weapon PA (po meni bolje nego mark of wolfen), ubacis i jednog ili dva Lone wolfa koji te cuvaju pozadi u TA sa PF i SS i stojis i pucas (mozes da igras anti psycer, i anti tenk i anti hord).
Ridji

Post by Ridji »

Isprobacu sve te kombinacije, pa ce da vidimo na sta ce da izadje.
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Jeste li se napokon dogovorili ko ce sa kojom vojskom da igra?
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Jedna od jacih lista, koja je osvojila Adepticon :

Overlord + Warscythe = 100pts

(5) Warriors + Night Scythe = 165pts

(3) Annilihation Barge = 270pts

Allies

Lord Kaldor Draigo = 275pts

(10) Paladin Squad = 710pts
+ Apothecary
+ 2 Paladins with Force Swords/Storm Bolter
+ 3 Paladins with Force Swords/Psycannon
+ 4 Paladins with Force Halberds/Storm Bolter

nesto je samo drukcije ispalo na kraju jer ima jednog posebnog paladina.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

sta mi preporucujete od nekrona kao saveznika za grej najtove?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
igor
Mental midžit

Post by igor »

lord sa mindshackle scarabs i warscythe on ide u unit warriora

2 x warriori u Night scythe

annihilation barge - ako bas imas poena

Koliko sam video na netu ljudi uzimaju lorda i 2x warriori sa avionima.
Pucas i onda iskrcas na objektiv.
Lord moze lepo da zadrzi nesto/udari.
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

ja bi obavezno stavio snajperiste. pogodak na 2+ i rending na 4 protiv jedne jedinice je preterano

i barza mi isto zvuci jako dobro
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

a imotep jel vredi poene?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ne treba ti specijalni karakter. Imas vise opcija za necrone, jedna je 2 aviona po 5 warriora, lord sa MSS i WS, AB, i 5 snajperista sa cryptekom koji ima flamer ap2 koji puca templejt ( koji ce ranjavati na 2+ ono sto markuju snajperisti znaci jedan unit). Posla cu ja posle neke liste na net kad nadjem, sa Adepticona ove godine pa pogledaj.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ovo je link ka listama top 16 adepticona 2013

http://bloodofkittens.com/blog/2013/04/ ... -ton-pics/

Imate pored imena i napisano ko je zauzeo koje mesto ili sta je uradio izmedju njih 16 na turniru GK/Necron je bio pobednik Nick Nanavati.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

ali ovaj ima munje nebeske... i moze da drzi mrak na tabli
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

IG / GK

HQ
CCS
4 Plasma Guns
Chimera with ML/Heavy Flamer

Inq Coteaz

Elites
Vindicare Assassin

Troops
Vet Squad
3 Meltas

Vet Squad
3 Meltas

Vet Squad
3 Meltas

Henchman Warband
12 Warriors
9 Storm bolters
3 Plasma Guns

Henchman Warband
12 Warriors
9 Storm bolters
3 Plasma Guns

Heavy Support
Manticore

Manticore

Manticore

Fortification

Aegis Defence Line with Icarus Cannon

Total, little over 1750 (going to trim the fat off henchmen)

The game plan is to have the vindcare on the Icarus cannon shooting down flyiers/sniping HQs then switching to his sniper for turbo pens when the time comes. Manticores target tank formations while the Chimeras play close fire support before moving out once the Manticores have soften the enemy. Coteaz joins a henchmen squad for his IBEY, and giving out divination powers to the other warband

My local meta fields MEQ units with some vechiles for support and I would like you all's opinion on my list and if it is competeive enough for a tourny

Jako zanimljiva lista po meni i jos ima 100 poena za nesto mozda bi mogle i jos neke modifikacije, ali bazicno jako dobra.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

ova lista nema sta da trazi u misijama sa kill poenima.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Liste za ETC ovaj kako izgledaju

1.(Dark Angels/ Grey Knights)

HQ1: 1 Librarian, 95 pts = (base cost 65) + Power Field Generator 30
Hq2:5 Command Squad, 100 pts
1 Standard of Devastation, 65 pts
Troops1: 5 Scouts(Sniper Rifeles) 60
Troops2: 5 Scouts(Sniper Rifeles) 60
Hs1: Land Raider Crusader, 295 pts = (base cost 250 + Deathwing Vehicle 30 + Dozer Blade 5 + Multi-melta 10)
Hs2: Land Raider Crusader, 295 pts = (base cost 250 + Deathwing Vehicle 30 + Dozer Blade 5 + Multi-melta 10)
Hs3: Land Raider Crusader, 295 pts = (base cost 250 + Deathwing Vehicle 30 + Dozer Blade 5 + Multi-melta 10)

HQ: Ordo Malleus Inquisitor (1#, 25 pts)
Troops1: 5 Grey Knight Strike Squad (Troops) [GK],
Fast Attack: Stormraven Gunship 205 pts
Heavy Support1: 1 Land Raider Redeemer (Heavy) [GK], 255 pts = (base cost 245 + Multi-melta 10)

2.(Grey Knights)

Hq1: Inquisitor M.( TDA, Nemesis Demon Hammer, Psycannon, Warlord) 80
Hq2: Inquisitor M.( TDA, Nemesis Demon Hammer, Psycannon) 80
Troops1:5 Men Strike Squad( 1 xPsycannon) 110
Troops2:5 Men Strike Squad( 1 xPsycannon) 110
Troops3:5 Men Strike Squad( 1 xPsycannon) 110
Troops4:5 Men Strike Squad( 1 xPsycannon) 110
Troops5:10 Men Strike Squad( 2 xPsycannon) 220
Troops6:10 Men Strike Squad( 2 xPsycannon) 220
HS1: Dreadnought(2 xTL Autocannons, Psybolt Ammo) 135
HS2: Dreadnought(2 xTL Autocannons, Psybolt Ammo) 135
HS3: Dreadnought(2 xTL Autocannons, Psybolt Ammo) 135
Dedicated Tr1:Razorback (Psybolt Ammo, Searchlight) 51
Dedicated Tr2:Razorback (Psybolt Ammo, Searchlight) 51
Dedicated Tr3:Razorback (Psybolt Ammo, Searchlight) 51
Dedicated Tr4:Razorback (Psybolt Ammo, Searchlight) 51
Dedicated Tr5:Razorback (Psybolt Ammo, Searchlight) 51
Dedicated Tr6:Razorback (Psybolt Ammo ) 50

Fortification: Aegis Defence Line( Quad Gun) 100

3.(Dark Eldar/Eldar)

HQ1 Baron Sathonyx, Warlord -105 pts
Hq2 Haemonculus with Liquifier and Hexrifle 75pts
Ellites1 Kabalite Trueborn x4 with 4 Blaster in dedicated 1 -173pts
Ellites2 Kabalite Trueborn x3 with 2 splinter cannon, in dedicated 2 -121pts
Ellites3 Kabalite Trueborn x3 with 2 splinter cannon, in dedicated 3 -121pts
Troops1 Wracks x3 in dedicated 4 -95pts
Troops2 Wracks x3 in dedicated 5 -95pts
Troops3 Wracks x3 in dedicated 6 -95pts
Troops4 Wracks x3 in dedicated 7 -95pts
Troops5 Wracks x3 in dedicated 8 -95pts
Hs1 Ravager -105pts
Hs2 Ravager -105pts
Hs3 Ravager -105pts
Dedicated1 Venom with extra splinter Cannon
Dedicated2 Venom with extra splinter Cannon
Dedicated3 Venom with extra splinter Cannon
Dedicated4 Venom with extra splinter Cannon
Dedicated5 Venom with extra splinter Cannon
Dedicated6 Venom with extra splinter Cannon
Dedicated7 Venom with extra splinter Cannon
Dedicated8 Venom with extra splinter Cannon
Fortification
Aegis Defense line with Icarus Lascannon -75pts

HQ1 Eldrad Ulthran -210pts
Troops1 5 Dire avengers -60pts
Elite1 Fire Dragons x5 with Exarch, Tank hunters, Crackshot -112pts

4.(Orks/Necrons)

HQ 1 Big mek custom force field 85 pct warlord
Troops 1 ork boyz 30 180 pct
Troops 2 ork boyz 30 180 pct
troops 3 ork boyz 30 180 pct
Troops 4 ork boyz 29 174 pct

HQ1 overlord 90
Royal court
cryptek 25
Cryptek 25
Cryptek 25 (Upgrade to harbinger of destruction 10 solar pulse 30) 55pct total
Cryptek 25 (upgrade to harbinger of despair 5) 30 pct total
Troops 1 necron warriors 5 65 pct dedicated transport 1
Troops 2 necron warriors 5 65 pct dedicated transport 2
Elites 1 death marks 5 95 pct dedicated transport 3
Heavy support 1 anihilation barge 90 pct
Fast attack 1 wraiths 210
Dedicated transport 1 Nightscyte 100
Dedicated transport 2 Nightscyte 100
Dedicated transport 3 nightscyte 100

5.(Necrons)

Hq1:Imotek the Stormlord 225
Hq2:Royal Court-5x Cryptek 145
(Cryptek Harbringer of eternity +cronometron 40
Cryptek Harbdinger of Storm 25
Cryptek Harbdinger of Despair 30)
Ellites1:5 x Deathmarks 95
Troop1:5x Immortals (5xtesla carabines) 85
Troop2:5x Immortals (5xtesla carabines) 85
Troop3:5x Immortals (5xgauss blaster) 85
Troop4:5x Immortals (5xgauss blaster) 85
Troop5:5x Immortals (5xgauss blaster) 85
Dedicated transport1: Night Scythe 100
Dedicated transport2: Night Scythe 100
Dedicated transport3: Night Scythe 100
Dedicated transport4: Night Scythe 100
Dedicated transport5: Night Scythe 100
Dedicated transport6: Night Scythe 100
FA1:1x Tomb Blade (twin link gauss blaster) 20
HS1:Annihilation Barge (tesla cannon) 90
HS2:Annihilation Barge (tesla cannon) 90
HS3:Annihilation Barge (tesla cannon) 90
Fortification:Aegis Defence Line (Comms-Relay) 70

6.(Space Wolves)

HQ :Rune Priest (100)
Living Lightning; Jaws of the World Wolf; bolt pistol.

Ellites 3
3 Wolf Guard (104)
2× combi-melta; combi-plasma; 3× chainsword.
• Drop Pod
Ellites 3: 3 Wolf Guard (104)
2× combi-melta; combi-plasma; 3× chainsword.
• Drop Pod
Ellites 3: 4 Wolf Guard (127)
2× combi-melta; 2× combi-plasma; 3× chainsword.
• Drop Pod
Troops1: 10 Grey Hunters (200)
meltagun; meltagun; Wolf Standard.
• Drop Pod
Troops2: 10 Grey Hunters (200)
• Drop Pod
Troops3: 10 Grey Hunters (200)
• Drop Pod
Troops4: 10 Grey Hunters (205)
plasma gun; plasma gun; Wolf Standard.
• Rhino
Troops5:10 Grey Hunters (205)
• Drop Pod
Troops6: 10 Grey Hunters (205)
• Drop Pod
HS1 :3 Long Fangs (100)
2× missile launcher.
• Drop Pod
HS2:3 Long Fangs (100)
2× missile launcher.
• Drop Pod
igor
Mental midžit

Post by igor »

Pred**ana DE lista.. 8O
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

koliko ja vidim sve ove liste su pravljene bez razmisljanja o tome da ce se svaka partija igrati i na kill poene osim uobicajenog scenarija.

mislim da bih mogao da izdrzim protiv vecine lista.

najveci problem bi bili orkovi i eldar/dark eldar, mislim da oni jedini imaju dovoljno napada da me zbrisu sa table

U svakom slucaju sve liste su gadne, i sve idu na 20:0, ali je problem to sto 50% listi neces namestiti ti nego protivnik
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

evo i ja da iznesem misljenje - vukovi i nekroni bi mi bili najbalansiraniji, grej najtovi i da/gk su liste sa kojima se lako bori moja lista. DE ostaju nepoznanica i sa takvom listom bi morao da igram da bi je ocenio. elem na kil poene i vukovi i nekroni gube jako mnogo...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

igor
Mental midžit

Post by igor »

Slike nekih armija koje ce doci na ETC.

Mozete sami skontati kakve su liste. :mrgreen:
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Da ovo su slike sa turnira sada sto je bio za vikend za pripremu ETC 1. i 2. mesto podelili Engleska i Mercs, Belgija je bila medju losijima. Liste su sve poynate svima cini mi se samo ne znam sta su ovi topovi kod Orkova ako neko moze da objasni ? Da li mi se to cini ili nema Eldara kao allies? :twisted:

Return to “ETC 2014 40K”