Obavestenje turnir u Novom Sadu

Moderators: Telion, Hypodermic, Mrzimsvee

Severian

Re: Obavestenje turnir u Novom Sadu

Post by Severian »

Imamo zatvoren krug. Moramo znati koliko ima prijavljenih da bi znali da možemo da izvučemo timski turnir jer nam treba minimalno 6 timova. Ja mislim da je to verovatno.

Očekujem 2 tima iz Beograda, 2 iz Slovenije, jedan iz Hrvatske i jedan do dva iz Rumunije. I to je dovoljno i igramo timski. kao što džon vejn kaže Ajde da se prijavite do 20. pa da vidimo kolikonas ima.I onda ćemo lako uskladiti ko je u kom timu i da li ima timova...
Archibald Redoak, Grand Trabbar of Waukeen, Overgold of Eninok, Financial Minister of Bothwelian Duchy
www.valhala.eu
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Na ovoj temi vec imate 6 prijavljenih (posto ce Dule biti sudija koliko sam shvatio). Pored toga, koliko sam razumeo, zele da dodju jos Boca i Ota. I Deka sa svojom specificnom situacijom. Takodje, koliko sam razumeo, vec imamo organizovane timove. To su ti neke prijave. Vise ljudi od toga nece biti skoro sigurno, moze samo da bude manje usled otkazivanja "u poslednji sekund".

Ti nama do 20. javi ukoliko se budu igrali timovi kojim rulesetom da ih pravimo (da li mogu da se dupliraju armije u timu, i allies u timu - pritom mislim da to mozes da nam javis nezavisno od toga da li cemo na kraju igrati timski ili ne). Vodi racuna o igracima koji su "visak", zbog njihovog uparivanja u tim (npr. ako dodju 4 space marinca koji nemaju svoj tim - sta se desava?). Kada das ove info, mozemo ti poslati liste za timsko igranje. Jer pre toga jednostavno ne moze da se sastavi lista za timsko igranje (jer ce svi hteti da uzmu IG kao saveznika).

Alternativno, mogu svi poslati 2 liste - jednu za solo varijantu, i jednu za varijantu ako se igra timski. Ali opet - tu za timsko igranje ne mozes dobiti dok nam ne das informacije koji je tacan ruleset za timsko igranje (uzimajuci u obzir ono sto sam naveo sa potencijalnim "viskom" ljudi).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Severian

Post by Severian »

Rumuni su potvrdili dolazak 2 tima. To znači da sigurno igramo timski....
Kraj nedoumice....
Archibald Redoak, Grand Trabbar of Waukeen, Overgold of Eninok, Financial Minister of Bothwelian Duchy
www.valhala.eu
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

OK, onda to znači da pošto ja nemam tim ne mogu da igram na turniru 8O
Image Image
Severian

Post by Severian »

To znači da treba da se potrudimo da ti navatamo tim....

Pokušaću ja da kontaktiram ljude da vidim da li nekom fali čovek pa da vas spojim da se dalje dogovarate.
www.valhala.eu
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

To znaci, takodje, da moramo da znamo propozicije turnira, kako bismo mogli da vam posaljemo liste. Dakle - da li postoje ogranicenja armija unutar tima, i / ili ally ogranicenja unutar tima? Time cete odgovoriti i na pitanje koje je Deka postavio.

P.S.: Da li imate 3 rezervna igraca, za slucaj da se pojavi broj ljudi koji nije deljiv sa 4?
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Severian

Post by Severian »

Pošto je timski turnir propozicije ostaju ne koje su navedene u rulespacku.

Nemam spremna tri igrača :(. Ali ću pokušati da sastavim tima od igrača koji ne igraju....
www.valhala.eu
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Da li su to ove:
1850p, ima allys, ima fortifikacije (bez fortresa). Obojenost nije obavezna, ali wysiwyg jeste sto znaci da ce modeli koji ne budu modelovani kako treba biti uklonjeni ukoliko ne mogu da budu opremljeni sa onim sa cime su modelovani ( zbog recimo porasta cene cime se premasuje cap 1850).

Fortifikacije su dozvoljene ali samo GW zvanicni modeli bas kao sto ce biti i na ETC ( bar kako stvari sada stoje ).
Posto je to jedino sto sam nasao na ovoj temi. A tu ne pise ni da li mogu da se dupliraju armije unutar tima, ni da li mogu da se dupliraju allies u okviru tima, ni koji su scenariji, niti koja pravila se koriste u scenarijima (npr. nemesis), niti bilo sta sto treba da ima objava jednog turnira. Ako to nije ta najava, daj link ka najavi, ja drugu ne nadjoh.

Glory to Arstotzka!
deka

Post by deka »

Morate voditi računa i o "sitnici" da ne može da bude neparan broj timova...
Mislim može, ali je glupo...

Ako imate dva tima iz Beograda, 2 rumunska i 2 slovenačka, treba vam zapravo još 7 igrača osim mene da bi svi mogli lepo da se igraju...

Ne se uzbuđavate zbog mene, ja ću da igram FoW i svi srećni i zadovoljni...
Image Image
Severian

Post by Severian »

www.valhala.eu
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Prema tom rulesetu svaka armija u timu moze da ima istog saveznika. Cisto da znate sta vam pise u rulesetu...

Takodje, ruleset nema spisak scenarija koji ce se igrati. Sto ne bi bilo lose da se nadje u istom. Zajedno sa potencijalnim specijalnim pravilima (npr. Nemesis).

Glory to Arstotzka!
Severian

Post by Severian »

Ne zanm da li je to luka hteo ili je slučajan previd pa da ispravljamo dok još imamo vremena?
www.valhala.eu
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Mislim da je slucajan previd, jer je trebalo da bude po trenutnim ETC propozicijama.

Vas rulespack treba jos da ima:
-Da svaka rasa u timu moze da se pojavi jednom kao primarna i jednom kao ally.
-Spisak misija koje ce se igrati
-Spisak specijalnih pravila koja ce se koristiti i koja se nece koristiti tokom misija
-Spisak eventualnih kucnih pravila koja ce se koristiti (kao sto je nemesis pravilo).
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

I?

Glory to Arstotzka!
Severian

Post by Severian »

Ja bih opet zamolio luku da odgovori na ovo pošto nisam kompetentan ?

Misije su mi poslate ija ću ih objaviti danas.
www.valhala.eu
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Sve je poslato Vladi vezano je sa misijama sve normalno plus nemesis sto se tice dodatih pravila, jedino nece biti mys obj. i ovo sto je Boca rekao pod prvom tacko stoji naravno.
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Da li je to sa mysterious objectives zvanican stav ETC komiteta (ili ko god da je taj koji se pita), i nesto sto i inace trebamo da ocekujemo na ETC turniru ili tvoja licna odluka?

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Tamo je glasanje u toku i jos se mnoge stvari ne znaju konacno, pa posto je i tamo za sad vecina da je bez onda sam odlucio da sva pravila budu onako kako je sada tamo vecina rekla.
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

OK, super, da vezbamo onako kako ce se tamo igrati.

Glory to Arstotzka!
Severian

Post by Severian »

https://docs.google.com/file/d/0B8FKp0E ... sp=sharing

Ajde pogledajte još jednom pa da vidimo da li je nešto zaboravljeno pa da pošaljem ljudima ispravljeno :).
www.valhala.eu
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Nigde nije opisano kako tacno radi Nemesis special rule (to sto mi znamo, ne znaci da znaju svi).

Ispod opisa misija, kazete da je "Misterious Objectives in use". A onda sledeca recenica kaze da nema Misterious Objectives.

Pise se "Mysterious" inace.

Glory to Arstotzka!
Severian

Post by Severian »

Ja sam preveo kako mi je napisano...

Ajte molim Vas napišite večeras kako treba pa da objavim.... Sve greške u spelovanju su potpuno moje :oops: .
www.valhala.eu
Severian

Post by Severian »

www.valhala.eu
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Fali jedna zagrada kod opisa Nemesisa.

Nemam knjigu kod sebe, pa ne mogu sad da proverim, a nije mi palo do sada na pamet, ali - u koliko misija su fast choice scoring i u koliko misija su heavy scoring? Nadam se ne vise od jednom, i ne manje od jednom?

Zasto se dobijaju poeni za WYSIWYG kada je on "must"? Koja je poenta?

Mislim da nezavisno od ovog rulespacka, trebate da napomenete ljudima da spreme i single liste. Jer ako se 1-2 igraca predomisle u poslednjem trenutku, necemo imati timski turnir (nemate zamene). To jeste napomenuto, onako sa strane, u rulespacku, ali mislim da treba dodatno naglasiti. Ja znam da cu ja nositi 2 armije - jednu za single turnir i jednu za timski. Just in case ;).

Ako se igra timski turnir - kako se primenjuju sportsmanship poeni? Ovo deluje kao copy-paste pravila za single turnir. Ne znam kako cete ovo primeniti na timski turnir?

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Takodje, kod general info:

- kaze da mozete da imate roster na srpskom jeziku. Mislim da to nije dobro, jer moze pojedincima da da neke ideje :D.

Glory to Arstotzka!
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Dzon Vejn wrote:Mislim da nezavisno od ovog rulespacka, trebate da napomenete ljudima da spreme i single liste. Jer ako se 1-2 igraca predomisle u poslednjem trenutku, necemo imati timski turnir (nemate zamene). To jeste napomenuto, onako sa strane, u rulespacku, ali mislim da treba dodatno naglasiti. Ja znam da cu ja nositi 2 armije - jednu za single turnir i jednu za timski. Just in case ;).
Ja mislim da ne. Zaista nemam mogucnosti (a ni zelje) da cimam dve armije. Koja je poenta cele one rasprave od pre par dana ako ce opet da bude mozda-mozda?
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Severian

Post by Severian »

Ja mislim da bi izuzetno nedogovorno bilo, prevashodno prema igračima koji dolaze iz daleka da se ispali u zadnji čas... zato dajemo prostora za najave i planiranja...
www.valhala.eu
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

I ja se u potpunosti slazem sa vama, ali je to nesto sto je ipak moguce, te ga treba uzeti u obzir.

Glory to Arstotzka!
Ota

Post by Ota »

Zna li ko do kada je prijavljivanje? 20ti ili 25ti (mislim i na "deadline" za liste)?
Djenrale uzalud te traze,
cuvaju te sve bozije straze.
Severian

Post by Severian »

25 je deadline za liste ali bi voleo do 20. da vidim učesnike i timove da popravljamo nesto ako se popraviti moze :).
www.valhala.eu
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Tim 1:
Ota
Nikola
Luka Pacov
Ja

Tim 2:
Nemanja
Ridji
Giga
Boca

Do 25. cemo videti sta cu stici da konvertujem i ofarbam :D, da bih znao sta cu voditi u NS :D. Za demone sam shvatio da mi figure nisu dovoljno ofarbane i na ispravnim postoljima, tako da ce oni otpasti za ovu priliku. Ici cu sa CSM najverovatnije.

Glory to Arstotzka!
Severian

Post by Severian »

Da li ima neki 40k igrač koji nema tim ?
www.valhala.eu
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Koliko sam ja razumeo stvari - pod znakom pitanja je jedino Deka. Koji ce zbog situacije igrati FoW (ako uopste bude mogao da dodje). A kod FoW imate problem sto je najveci turnir na kome sam ja ucestvovao bio 14 igraca. Najveci na kome je ucestvovao Deka 12 igraca (skorije vreme). A u NS nece doci svih 12 igraca. Ali o tome mozda bolje sa Pedjom da vidis.

Glory to Arstotzka!
deka

Post by deka »

Nemam pojma, ja ću da igram FoW, ako budem mogao da dođem...
Image Image
Severian

Post by Severian »

Na FOW dolaze slovenači i Mađarski tim. Samo da vidim ko dolazi od naših ?
www.valhala.eu
deka

Post by deka »

Ono što ja znam je da (pored mene) bi trebalo da dođe i Milan (Hertz), a ostatak...
Image Image
Severian

Post by Severian »

Ovo su pitanja koja sam dobio od rumuna. Mogu da predpostavim neke odgovore ali rekoa ajde bolje vas da čujem :)
Regarding the list, should we use the new codex chaos daemons - it comes on 23 this month, we will probably have it on I pad or should we use chaos daemons rules as they are at this moment ?
Also will the "death from the skies" compendium be allowed ?

And last: will we be using Rules for ETC 2013? (nr.: Spanish rules) or another set of
rules.
www.valhala.eu
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Severiane, sva pitanja su na tebi da odgovoris :) Posto se sve tice organizacije koliko materijal mora da bude "star" da bi mogao da se koristi. obicno se ceka mesec dana, tako da ovi novi demoni sto treba da se pojave ne bi trebalo da se koriste jer ce izaci samo par dana pre uprisinga, IMHO.

Za Death from the Skies, ne znam. "Update" je... bzvz. Mislim, sto se turnirskih pravila tice, ostala pravila u knjizi su (valjda?) samo za fluff play. Opet, na vama je.

A za spanska pravila za ETC, moraces da vidis sa Lukom, nemam pojma koja su to :)
Severian

Post by Severian »

Za knjigu sam prdpostavio a ovo ostalo i ne znam o čemu se radi pa ovo geenralno i jesupitanja za Luku ili Duleta ?
www.valhala.eu
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ja sam na odmoru, codex Demoni ne moze da se koristi sigurno. Za Death from skies mislim da isto ne bi trebalo nije proslo mesec dana a takav je obicaj ali to vec ti odluci ja sam za to da se ne koristi.

A ovo za Spance je vezano za allies, poenta je sto hoce da se limitiraju i to tako da se koristi jednom kao primarna i jednom kao ally ali da i pored toga ne moze da se radi mirror tipa DA primarna IG ally, i IG primarna DA ally ja sam za to.

Znaci pravila su da mozes da uzmes vojisku istu jednom kao allies jednom kao primarnu po timu ali da nemas pravo na tzv. mirror, tj. No team may have the same mirrored primary/ally combination , tako da neka bude sa ovim ogranicenjem ( tako smo i planirali ).

Return to “ETC 2014 40K”