Obavestenje turnir u Novom Sadu

Moderators: Telion, Hypodermic, Mrzimsvee

RatGod
Strvinar

Obavestenje turnir u Novom Sadu

Post by RatGod »

Naime u dogovoru sa Vladom, napravljen je rules pack (bez misija za sada to cu dopuniti) i uskoro cu ga proslediti Slovenackom, Hrvatskom i Rumunskom kapitenu. Turnir ce biti prvi vikend marta kada je Uprising.

Sama pravila su bazicna kao za ETC : 1850p, ima allys, ima fortifikacije (bez fortresa). Obojenost nije obavezna, ali wysiwyg jeste sto znaci da ce modeli koji ne budu modelovani kako treba biti uklonjeni ukoliko ne mogu da budu opremljeni sa onim sa cime su modelovani ( zbog recimo porasta cene cime se premasuje cap 1850).

Fortifikacije su dozvoljene ali samo GW zvanicni modeli bas kao sto ce biti i na ETC ( bar kako stvari sada stoje ).

Ono sto je glavno pitanje jeste da li mislite da bi trebali da napravimo omanje timove i da probamo da simuliramo etc, timovi od cetvoro? (ovo je jako bitno pogotovu ako ce doci stranci, vise od 8 njih tj dve ekipe?) Ako ne onda mislim da nema potrebe,misljenja?
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Telion
Commissar Weasel

Re: Obavestenje turnir u Novom Sadu

Post by Telion »

E, super ideja. Mislim da trebaju da se probaju timovi od po 4, to je skroz ok, pogotovo za strance, koji tesko da ce se skupiti po 8.. Ovako po 4 mnogo je lakse i krace ce biti uparivanje, a opet ce moci da se koliko-toliko simulira ETC. :)
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Slovenacki kapiten kaze da ce doci samo pokusavaju da skupe dva tima :D

Ja cu probati da upoznam se sa njihovim kapitenom kada budem tamo prvi vikend februara, bilo bi dobro ako neko moze da mi kaze kad se planira Beogradski turnir?
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Kraj aprila ili maj.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

I? Oce li biti nesto sa svim ovim na kraju? Mislim, ima li nekih napredaka da ovo zazivi i odrzi se?
El Kapiteno, redovno nas obavestavaj kako stoje stvari.. :)
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Turnira ce biti kad bude i Uprising sto se tice packa cekam Vladu. Slovenackog kapitena cu upoznati uzivo kad budem otisao tamo prvog vikenda u februaru , Rumunski kapiten kaze da ce javiti imao je covek neka posla i treba da se dogovore i izracunaju koliko ih izadje ova zajebancija ali bi generalno dosli jedino mi Hrvati nista ne govore jos to cu videti kad bude gotov rules pack.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Moze li neki info da li ce ovaj turnir biti jednodnevni ili dvodnevni? 5 ili 6 partija? Daj neke konkretnije detalje....
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Trebalo bi da bude dvodnevni , pa ne znam sta mislite 5 ili 6 partija?

Jos ni misije nisu predate tako da slobodno svako moze da da predloge i ukljuci se u pomoc oko organizacije :D
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Meni je svejedno, ja sam uvek za sto vise partija.
Sto se tice misija, ne bih mnogo menjao one iz osnovne knjige, osim sto bih uveo Nemesis Spec. Rule i mozda fiksirao broj objectiva na neki paran broj..
Giga

Post by Giga »

Telion wrote:Meni je svejedno, ja sam uvek za sto vise partija.
Sto se tice misija, ne bih mnogo menjao one iz osnovne knjige, osim sto bih uveo Nemesis Spec. Rule i mozda fiksirao broj objectiva na neki paran broj..
+1

I izbacite prokleti vanguard deployment (ono 24", postrance) ili napravite dobran razmak izmedju stolova sa svih strana, ovako je mucno. ;)
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

I ja sam za svih 6 iz osnovne, ali sa svim varijacijama deploymenta. Jeste nezgodno, ali sta sad, snadjimo se ;) I Nemesis definitivno, da ne bude "a, eto, imam first blood, sada mozemo da igramo defanzivno", pogotovo ako jos bude bio paran broj objectiva...
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

A vala, ako moze Boca sa svojim velikim stomakom, i proporcionalno malim rukama, da dohvati celu tablu, valjda mogu i ostali :D.

Salu na stranu, Nemanjin predlog je sasvim ok, +1 od mene. Mada ja jos nisam uspeo da vidim upotrebnu vrednost Nemesis pravila. U ovih partija koliko smo igrali, cak ni jednom nisam video da je bilo cak ni blizu bitnoga. Ali ako se svima svidja, sto da ne ;).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Nemesis spec. rule po meni i ne treba da nesto drasticno utice na igru, samo da ucini 5. i 6. misiju iz knjige daleko igrivijima, jer ne mogu da uzmem First Blood i onda stekam neke bike-ove do kraj bitke i onda ih u potencijalno poslednjem potezu turbo-boostujem za Linebreaker, a pritom se sa ostatkom vojske stekam na svom objectivu.
Slicno vazi i za Relic...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Mislim da sve to sto si naveo zahteva odredjenu kolicinu saradnje od strane protivnika ;). Mada, kao sto rekoh, taj rule mi deluje potpuno nebitno, tako da nije ni vazno u krajnjem slucaju.

Ono sto se meni nije svidelo kod njega jeste sledece: moj unit od 3 flamera je upravo postao bolji - ako ti njih ubijes, ja imam ostatak partije da vratim first blood (dakle nisam nista izgubio). A ako kojim slucajem dobijem hit, onda ti unitom od 69 poena ubijem tvojih 150-200. Dobijem FB, ti ga vratis, i boli me uvo - ja sam poene isplatio 3 puta. Dakle nemam onaj rizik: a sta ako on meni ubije moj mini-max unit pre nego sto on nesto uradi? Slicno vazi za sve ostale slicne fore (gomila anti-tenk melti iz drop poda, itd.).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Giga

Post by Giga »

Bogami, ja sam zbog first blooda izgubio jednu partiju na jednom od predjasnjih turnira i u toj istoj partiji da je bilo nemesis pravila bilo bi nereseno. U pretproslom turniru se zavrsilo nereseno, ali recimo da sam uspeo da unistim vendetu koja mi je uzela first blood, bila bi moja pobeda. Tako da itekako znaci.

A sto se tice flamera, to je problem njih konkretno, a ne nemesis/first blood pravila. Cisto poredjenja radi, ti drop podovi sa minimalnim melta squadovima izadju po ~200 poena, i pritom vrede po dva KP-a u killpoints misijama + ako se neko dobro deployuje automatski te spreci da padnes blizu skupih tenkova i onda tvoj squad od 200 poena puca na transport od 35-50 poena ili na pesadiju koja radi go to ground iza aegis defense linea i slicno, tako da i bez nemesis pravila moras pazljivo da razmislis pre nego sto ih ukljucis u listu.
Ridji

Post by Ridji »

Koliko ljudi moze da podje ? Hoce li se formirati vise timova od po 4 igraca ?
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Moze da se prijavi koliko god hoce ljudi, i svako moze da se takmici ako ima tim super ako ne tamo cemo videti koliko ljudi ima bez tima, i napravicemo tako da se svi takmice bez obzira imali tim ili ne.

Timova takodje moze da se prijavi koliko god hoce, ali sacekajte jos malo dok izadje zvanicna najava, ovo vam je samo da planirate.

Sto se tice misija, bice i nekih drukcijih o tome blago vremeno cekam da vidim sta ce biti za ETC, tamo ima npr mislija gde ima 5 obj, jedan u centru i u centru svake cetvrtine jos po jedan, ali se raspravlja kako ce se bodovati koji itd.
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Obratite paznju na jednu stvar, sa 4 igraca po timu treba vam minimum 7 timova za 6 partija. A to je 28 ljudi. Sto znaci da ce igrati i prvi sa poslednjim u jednom momentu. Optimum bi bio barem 15 timova sto je mislim prilicno nerealnno. Da li ce toliko ljudi doci uzevsi u obzir da je istovremeno i WHFB? Smanjujes kolicinu igraca za 40k ili za Fantasy, a ovo drugo stvarno ne bi trebalo raditi uzevsi u obzir kako isti stoji u poslednje vreme.

Moj savet bi bio da se na Uprising-u igra ili samo jedan dan ili da se ne igra timski, a da se timski deo/dva dana timskog ostave za beogradski turnir, jer tada nema istovremenog WHFB.
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Kapiten Rumunije kaze da ima 7 potvrdjenih da dolaze u NS.

E sad bilo bi jako lepo da ljudi se ovde izraze da vidimo koliko ljudi odavde bi islo i da probamo da ofomimo timove od po cetvoro ( da imamo za svaki slucaj ).

Tako da ljudi zamolio bi vas da se prijavite tako sto sami nadogradjujete spisak sa vama.

1.RatGod
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Koliko ja znam, mi vec imamo dogovoren tim - Nikola, Dule, Nemanja i ja. To bi bilo +4 igraca. A novi spisak bi onda bio:

1. Nikola
2. Dule
3. Nemanja
4. Nenad
5. Luka

Glory to Arstotzka!
Giga

Post by Giga »

6. Giga
Ridji

Post by Ridji »

Pisite i mene :
7. Marko Rajacic
Imam i pitanje - da li postoji neki organizovan smestaj, ili svako fura svoju varijantu ?
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

1. Nikola
2. Giga
3. Nemanja
4. Nenad
5. Luka
6. Ota
7. Boca
8. Ridji

Ajmo ljudi slobodno jos neko da se prijavi kad bi skupili jos jedan tim ili bar 2-3 igraca bilo bi ekstra :D
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Mi bi vec ove nedelje trebalo da krenemo sa dogovorima oko smestaja, nacina putovanja, listi, i sl. Kao i potvrdama da li ljudi sigurno idu :)

Kao i da vidimo da li ce se mozda jos neko prijaviti... If anyone...
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Ja ne mogu, (zapravo neću) da se prijavim, pošto još uvek nisam siguran da li ću raditi taj vikend, pošto je oskrsao veliki posao tada...
A ne bi da se odjavljujem dan - dva pre turnira...

Sada se postavlja pitanje da li će biti potrebe za mojim uslugama u firmo taj vikend, ili će kolege u lokalu to završiti sami.

Tako da čim saznam, a to bi bilo negde oko 26. - 27. će se prijavim...

Sada da li za 40K, ili za FoW to će još da vidim :?: :?: :?:
Image Image
Severian

Post by Severian »

Ako rumuna dolazi 7, ima li nade da neko igra sa njima pa da i oni imaju 2 tima ?

Mi smo planirali 5 partija, to strancima više odgovara da mogu relativno na vreme da krenu kući...
Archibald Redoak, Grand Trabbar of Waukeen, Overgold of Eninok, Financial Minister of Bothwelian Duchy
www.valhala.eu
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

To cemo jos da vidimo koliko ce se ljudi zvanicno prijaviti sta ako nas svi ispale, ili ako nas jednostavno bude malo onda se igra single turnir.

Sto se tice broja partija moze da ih bude 5 a mozda i 6 zavisi opet od broja ljudi tako da ajde da sacekamo i vidimo kako ce stvari ici na tom polju.

Ja licno bi isao i ako ne bude mnogo ljudi ali pitanje je koliko ima takvih, cini mi se da je vise ljudi koji ne bi isli za NS ako nema stranaca.Takodje kakvo je stanje sto se tice NS za 40k imate li 2-3 igraca?

P.S. Boco ja znam da ti zelis da dominiras ali moramo da vidimo broj ljudi, prvi put se organizuje pri tom ja sam samo pozvao ljude a na organizatoru je da se sa njima dogovori (posto ja to nisam) i da oglasi na druge forume itd. , znaci daj da vidimo i sacekamo neki info da li se neko i koliko ljudi van BG prijavilo :wink: Eto ti slobodno kontaktiraj isto ljude iz Hrvatske ili odakle god vec da dodju kao i one koji nece na ETC da dodju da se igraju.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Upravo mi je stigla potvrda da 6 Slovenaca dolazi sigurno i cekaju da im jos dvoje potvrde, e sad jos kad Rumuni i Hrvati ne bi ispalili bilo bi ekstra. :D
Giga

Post by Giga »

Moze li meni neko da kaze kog je ovo tacno datuma, posto sam preleteo celu temu i nigde ne pishe.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

02.-03.03.2013.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Luka, nije stvar u dominaciji, stvar je u organizaciji :P ja bih da se sto vise ljudi prijavi, da bude sto bolji event, ali kako moramo liste da saljemo i smestaj da rezervisemo vec do 20og (ah, pomerili su na 25ti, makar nesto :D), zato sam rekao daj malo da pozurimo :P

U kontaktu sam sa slovencima bio, znaci da su se najzad odlucili definitivno da dodju, super :)
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Brate to vec nije moja stvar, ali ono sto znam jeste da razumem kako ljudi misle da se organizujemo dok se ne sazna koliko ljudi dolazi jer od toga direktno zavisi da li je timski ili ne a to menja liste manje vise svima ;)
deka

Post by deka »

A zasto bi to menjalo liste?
Image Image
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Primer:
Boca i Ridji zele da igraju sa Tyranidima. I igraju u istom timu. Ako je timski turnir, jedan od njih dvojice mora da menja armiju sa kojom igra, dok, ako je single turnir mogu obojica da igraju sa Tyranidima.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ili ako je timski kao ETC ne mogu dvojica da imaju iste allies, takodje probali bi da liste napravimo tako da se malo vise specijalizuju za nesto pre nego da budu all round (naravno koliko je to moguce bez kupovanja dodatnih modela za turnir itd) ali da imas jednog sa flyerima heavy, jednog protiv elitnih jedinica, jednog hordasa itd. ;)

Sto je daleko od bilo kakve obaveze ali bi bilo lepo probati :P
deka

Post by deka »

Aha, kapiram ja to, ali rečeno je da će ovo biti samo VEŽBA za ETC, zbog simulacije uparivanja...

Ali na taj turnir bi MOOOŽDA mogli doći i ljudi koji nemaju preteranu želju da igraju za reprezentaciju na ETC-u???

Recimo da dođe 5 igrača iz Slovenije i 5 iz Hrvatske, 1 iz Novog Sada i recimo ja, pošto ću tek oko 26. znati da li ću da radim taj vikend, ili ne...

Prekobrojni hrvat i slovenac, i novosađan igraju kodex marince kao i ja...

I šta sad???
Nećemo moći da igramo turnir zbog toga???
Image Image
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

E pa to ne znam to vidi sa organizatorom ja i pokusavam da kazem da se tamo predaju liste (jer ih nije problem pregledati) i da tamo vidimo sta i kako , a odavde da se krene sa nekim planom okvirno ko ce s kim, da bar oni koji idu na ETC tako naprave timove a ostali sto se mene tice mogu kako hoce.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Luka, mislim da ne kapiras problem. Mi ne mozemo da se prijavimo dok ne znamo da li cemo da igramo timski ili ne. Mora se znati da li se igra timovi sa razlicitim rasama unapred a ne na taj dan, iz prostog razloga sto je glupo da se Deka cima da bi ostao bez tima, ili da ja nosim dve armije jer ne znam kako cemo da igramo. Ne mozemo tamo na licu mesta da se dogovaramo.

Ovaj problem bi se jako lako resio tako sto bi rekli da timovi mogu da imaju iste armije - u kom momentu vise nije proba za ETC, ili da igramo bez timova sto bi recimo dovuklo vise igraca. Ali to moramo da vidimo sada, a ne tamo kad stignemo. Luka, ja znam da bi ti neizmerno zeleo da se odradi proba za ETC, ali ako cemo to da radimo, onda se igraju timovi i tacka. Nema "videcemo tamo".

Sad cu i ja da vidim sa organizacijom.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Vidi slobodno ali ja koliko znam ostali ( za sad Slovenci dolaze kao tim ), ja da se objasnjavam ne mogu. Pokusavam da udovoljim svima ali ocigledno ne vredi.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja stvarno ne razumem cemu ovolika diskusija. Stvar je vrlo prosta. Koliko sam ja razumeo iz BG imate 2 tima (8 igraca). Plus Deka koji nije siguran i nema tim. To je ono sto interesuje Vladu kao organizatora.

Vlado javi do 20. koji ruleset koristite (u smislu da li se igraju timovi, i ako da, da li mogu da se dupliraju armije u timu, da li mogu da se dupliraju allies, itd.), kako bismo mi mogli da sastavimo liste i posaljemo ti iste (verujem da je 5 dana sasvim dovoljno da sastavite liste). Jel to ok Vlado, jer je to bitno nama kao igracima, od tebe kao organizatora?

Liste moraju da idu unapred zbog onih koji ne umeju da saberu do 1850. I onih koji (ne)znaju gde su bagovi u AB-u. I onih koji zele da koriste propuste u pravilima (da se ne bi pojavio neki smartass na turniru). Sve od navedenog smo vec vidjali na turnirima u Srbiji, tako da ne znam sta se cudite.

Sto se tice nocenja, to javite svako za sebe kako zelite, ali poucen predjasnjim iskustvom, ja cu vam savetovati da se vracate u BG. Jeftinije je (koliko god cudno zvucalo), i naspavas se ko covek. Znam da mogu da kazem u Nikolino i moje ime da cemo se mi vracati za BG.

Glory to Arstotzka!

Return to “ETC 2014 40K”