Zakazivanje trening partija za ETC 2013

Moderators: Telion, Hypodermic, Mrzimsvee

RatGod
Strvinar

Zakazivanje trening partija za ETC 2013

Post by RatGod »

Ovde zakazujte partije i molim vas napisite ukratko reportove bitaka.

Mala promena u odnosu na sastanak je ta da prostorije kluba ipak ne mozemo da koristimo ponedeljkom uvece, tako da ce umesto ovog termina biti odredjen termin koji odgovara vecini (od nas 8), tako da molim clanove tima da se izjasne preko pm koji im dan uvece odgovara da se skupimo i odigramo partije a da nije petak i subota. Ja cu objaviti sakupljene glasove i taj dan ce biti odredjen, moje licno misljenje je da to bude nedelja.
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Dzon Vejn

Re: Zakazivanje trening partija za ETC 2013

Post by Dzon Vejn »

Meni nedelja uvece nije bas dobar izbor. Mislim i da Nikola radi nedeljom popodne. Ali cu ja svakako ispostovati 3 odigrane partije u 2 nedelje. Sto sa clanovima tima, sto sa ostalima. U subotu dolazim u klub i imam vec 1 zakazanu partiju.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Nikola moze nedeljom od 18 generalno, ali daj vidi da mi na pm kazes za jedan dan molim te.
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Sreda / cetvrtak bi mi bili idealni. Generalno, radni dani mi mnogo vise odgovaraju. Za radni dan mi nikada nije problem da se obavezem da mogu da dodjem, ali ne mogu isto to da kazem za vikend, jer necu svaki vikend da kazem zeni da necu biti sa njom.

Utorkom igramo FRP. Petak isto mogu, ali petkom ljudi izlaze, pocinje vikend, blabla.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Ja mogu da garantujem da cu odigrati te 3 partije u dve nedelje, ali ne mogu da garantujem dan za partije a da to nije petak ili subota. Neke nedelje cu biti slobodan neki radan dan, neke necu. Nedeljom nikad nisam slobodan.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Pa poenta na sastanku je bila da imamo jedan dan u dve nedelje gde se skupimo svi iz tima i igramo medjusobno, tad su se svi slozili sa time a sad vidim iskacu novi problemi.

Daj te recite jel hocete to tako kao sto je dogovoreno ( jedina je promena termina u pitanju znaci umesto ponedeljka glasa se za jedan dan drugi bilo koji,i neko vreme. Ja sam mislio da ne bude subota jer se tad igra i puno je a moze da bude guzva itd, nego da se ubaci dodatni termin ,petak mi je preblizu suboti, tako da onda ispadne da je najbolje u toku nedelje.) ?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja sam vec i drugu partiju ugovorio...

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Pazi ako je za subotu onda imas sigurno 3 vec zakazane :D
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Luka, ti si na tom sastanku odmah eliminisao petak i subotu kao dane za obavezno igranje, a to su realno jedina dva dana za koje bih ja glasao kao dan za obavezno igranje. Ja i dalje mogu da garantujem da cu odigrati te tri partije u dve nedelje, ali ako se dogovorimo za neki obavezan dan za igranje a da nije petak ili subota, odmah ti kazem da ne garantujem da cu svaki put biti tu tog dana.

Sa druge strane ako si zamislio da taj dan bude neobavezan, to jest, ko stigne da dodje tog dana super, ko ne dodje nije problem videcemo ga tokom nedelje. Onda moze bilo koji dan, jer onda ne moram da garantujem svoje prisustvo.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ne igram turnir u subotu. Ne mogu da ustajem ujtru subotom, da bih dosao na turnir od 2.5 coveka. Da ima 50 prijavljenih, pa da razmislim.

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Aman ljudi poenta TOG dana je da se skupe svi igraci i pored toga sto igraju i prodiskutuju sa ostalima oko liste kazu kako su zamislili da rad ta lista i tako te stvari, tako rade ljudi koji idu na doticno takmicenje ( tj. mnogo ozbiljnije jos ,ali ja reko da probam ovako manje formalno).

Moja poenta nije da bilo koga teram na bilo sta ali u dve nedelje da se pojavi neko jedan dan (unapred dogovoren) u odredjeno vreme mislim da nije toliki problem, naravno da se razume da neko ne moze kad ima privatne obaveze koje ne moze da odlozi, proslave, bolest itd. , ali moram da ucim, blejim ili tako nesto to nije opravda za taj dan u toliko sati to je moje misljenje.

Sa druge strane smatram treba onda lepo ljudi da se izjasne jel hoce to tako ili ne ( to je jedna od stvari potrebna za malo ozbiljniji pristup i neka se glasa, svako predlozi DAN i SAT pa sta kaze vecina tima. Slobodno moze to da bude i petak ili subota ako hocete meni je svejedno (mislim da je glupo i obrazlozio sam), ali ako tim tako kaze ajde.

E ovako meni odgovara da to bude svaka druga nedelja od 18/19h. Ostali neka navedu svoje predloge ili ako im ovaj odgovara neka glasaju za ovaj sabracemo treba da bude osam glasova (ako bude vise opcija glasacemo dok ne ostanu dve i onda dobijemo jednu kao konacnu).

P.S. Ovo je naravno pod uslovom da organizujemo ovo.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Petak/Subota od 18h.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Luka. I sad sta? Ti kazes nedelja, Boca kaze ne moze nedelja, moze petak i subota, ja kazem ne moze petak i subota, moze sreda i cetvrtak, a osoba Y kaze moze samo utorak (koji Boca i ja ne mozemo). I? Onda nismo ozbiljni i iskljucices nas iz tima (kao kapiten)? Armija fanova inace ceka u redu za tim, i imamo na svako mesto 50 prijavljenih... iskusnih 40k veterana, koji su odigrali po 200-300 turnira van zemlje.

Mislim da bi stvari malo trebale da se prizemlje nasim mogucnostima. Ima nas jedva 8 (to smo valjda apsolvirali u ponedeljak?). Ako postoji nesto sto nas razdvaja (npr. taj termin), onda da vidimo kako to mozemo da premostimo, a ne da se dodatno razdvojimo na ozbiljne i neozbiljne. Da se ne bi zavrsilo sa 3 zainteresovana coveka na kraju. Ja se prvi necu obavezivati za vikend, pa ti sad mozes da me smatras neozbiljnim koliko ti se svidja, jer pored ovog hobija imam i druge stvari u zivotu (za pocetak zenu).

Tvrdim da mogu da odigram 3 partije u 2 nedelje. I da cu vidjati ucesnike tima u klubu, jer sam tamo polovinu radne nedelje kluba.
Dani kojima sam ja siguran da mogu da se organizujem su sreda i cetvrtak od 17:30-18:00 na dalje.

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ne nije poenta nikog iskljuciti, nego da taj neko (eto izgleda ja) ce morati da prihvati da bude u toku nedelje , znaci jednostavno vecina izglasa ne vidim problem u tome. A eto nije da necu moci svake druge nedelje taj jedan dan da ne mogu to je poenta, da se vidi da ce svako po malo da se iscima.

Opet kazem ako vecina kaze e to je glupo da se nalazimo , ok ja prihvatam i to ali dajte konkretne odgovore a ne da se vrti okolo naokolo.

Sad je svako od nas troje napisao ostalo je jos 5 ljudi da se izjasni, pa cemo da vidimo za dalje.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa ti ne vidis problem. Ali taj neko koji ce "morati" ce verovatno videti problem.

Ja necu da ti garantujem da mogu da dodjem neki dan koji jednostavno ne mogu jer imam drugacije prioritete u zivotu. To ne znaci da uvek necu moci. Samo ne mogu da garantujem za neke dane.

Glory to Arstotzka!
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

meni samo sreda nikako ne odgovara, i nedelja pre 18. Ostalo sve moze
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Ridji

Post by Ridji »

Ja sam za petak-subota posle 18h.
Svim ostalim danima sam uglavnom zauzet od 18h pa nadalje obavezama. Ponekad ce biti slobodan dan naravno, ali ni za jedan radni dan ne mogu da garantujem
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Vidim ja da od ovog dodatnog, treceg, trening dana nece biti nista. :roll:

Jednostavno se svi razilazimo u slobodnim danima tokom nedelje, stoga da zadrzimo da mora da se dodje petkom i/ili subotom (+nedeljom ko moze/ima volje) i da se odigraju bar 3 bitke u dve nedelje.
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Giga

Post by Giga »

Nedelja mi super odgovara, od 3-4 pa do uvece.

EDIT: U toku nedelje mogu eventualno da se dogovorimo koji dan unapred i da budem od pola 6 pa nadalje (do 5 mi je radno vreme).
Ridji

Post by Ridji »

Jel se ucesce na mini turniru tretira kao 3 trening partije ? Ako ne dosao bih u subotu oko 12h do kluba da opikam koju sa nekim igracima iz tima ...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa naravno da da.

Glory to Arstotzka!
Ridji

Post by Ridji »

Tako sam i mislio ali reko' da proverim za svaki slucaj :)
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Ko je slobodan u cetvrtak za partije? Na tapetu su bube i BA, prvenstveno BA. (i all 2+ saves lista i neki pokusaj armored liste)
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ja bi verovatno oko 17?
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Ok, moze. Jos neko?
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

mozda ja, ako ne poginem na klinici
ImageImageImageImageImage
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

ako je neko za partiju od 7... u klubu sam.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ajde mozda ja svratim jos ne znam, cuj se sa malim Lukom on je sad manje vise slobodan.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ja bi zamolio Ridjeg i malog Luku da pocnu da igraju sa ljudima iz tima i uce da igraju sa svojim listama ! ! !

Takodje ja sam u subotu u klubu, od 12-13. Molim ucesnika tima da se takodje pojave, ko moze u subotu tad ko moze u nedelju neka kaze u koje vreme je tamo.
Ljudi moramo poceti malo aktivnije i vise da se igra jer mislim da je zaista glupo da clanovi tima nemaju bar po 5 odigranih partije medjusobno svi. Prijava listi je krajem juna znaci sta ste probali do tad to je to.
Recite ako je potrebno da napravimo mini ligu cisto da bi imali uvid ko je koliko odigrao, a opet da budemo svi na slicnom broju partija?!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Meni npr. jos nisi javio sa cim igram...

Glory to Arstotzka!
Millenium

Post by Millenium »

Ajde luka nemoj da diras finansijere znas kako se to zavrsi ;)
Goal i have no goal Fraulein i just want eternal war "Major Montana Max"

"Après moi, le déluge"
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Millenium wrote:Ajde luka nemoj da diras finansijere znas kako se to zavrsi ;)
Hoces na fin nacin da kazes da ti je zao sto si postupio immature, ali ti je sad neprijatno da to priznas :D ?

Glory to Arstotzka!
Millenium

Post by Millenium »

sa 35 jedino mi je zao sto nisam angazovao audrey hollander na jedno vece da mi pomera figurice a o tome ko kako postupa svako po svojoj savesti ako je ima ;)
Goal i have no goal Fraulein i just want eternal war "Major Montana Max"

"Après moi, le déluge"
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Kapitenu, jesi li se smislio sa cime igram? Ako sutra trebam da dodjem da vezbam, red bi bio da kazes sa cime?

Glory to Arstotzka!
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

kapiten misli da treba da igras sa haosom.
treba da imas 6 obliteratora i zmaja i lorda na bajku i lorda na dzagernautu i jedne sponove i da ostalo treba da budu marinci bez icega, pleg ili nojz. ili da imas 2x 10 kultista i 60 ork bojsa sa inv 5+.

ja mislim da treba da igras sa haosom i da treba da probas vise razlicitih koncepata, pa da vidis koji ti odgovara.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Razgovarao sam sa njim na tu temu danas.

Opcije koje imamo su da probam sa jos vise spawnova nego pre (spam) ili ako uspe da nabavi orkove, da igram sa orkovima kao ally.

Puno toga sto on zeli da imam u listi ja ne posedujem, tako da to otpada jer jednostavno toliko para ne mogu dati.

Zmaja smo (nadam se na kraju) ustanovili da 1 ne radi bas puno toga (u ovoj kombinaciji sa spawnovima). Tako da cu probati jos sa 15 spawnova.

Ponecu neke glumce verovatno za orkove da probam tu listu.

Obliteratora imam 5, toliko ih mogu izvesti.
Lord nurgle na bajku sam imao i pre, jugernaut ne postoji figura, pa sam zato vozio bikera (kaze da on ima tu figuru, tako da se nadam da ce to biti reseno).
Pleg marince sam takodje imao i pre.
Noise marinca ne posedujem ni jednog jedinog, tako da oni otpadaju.

U subotu i nedelju cu oba dana biti u klubu ceo dan, tako da mozemo probati sta god.

Glory to Arstotzka!
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

ok, ako ste razgovarali. ni ja nisam siguran kako liste rade, i jos uvek testiram svoje opcije. tek kada se odlucim za kombinaciju pocecu intenzivno da je vezbam. zasad mi se cini da kombinaciju skoro imam.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa ja sam probao razne kombinacije sa CSM, i generalno mi se najbolja cini sa slanesovcima i Huronom - problem je sto tu ne posedujem ni jednu jedinu figuru za tu armiju.

Prva sledeca meni najbolja, koja odgovara mom stilu igre je sa spawnovima. U toj listi je zmaj visak, i ta lista ima problem da regulise puno fly modela, sa tim me ne treba uparivati. Mislim da prakticno sve druge opcije mogu da resim. Mislim da mozda cak i protiv fly armije mogu da funkcionisem ako je misija sa scoring fast attack.

Rado bih probao sa orkovima, mislim da je to jos jedna jaka lista, ali treba biti svestan da je potrebno da mi neko za tu listu obezbedi 60+1 ofarbanog orka.

Glory to Arstotzka!
igor
Mental midžit

Post by igor »

Subota 1.6. - Dolazim sa tau da testiram listu sa ally kao i cistu AA listu- jel dolazi neko?
Voleo bih da probam igrati protiv neke nekron scythe spam liste barem 2puta - ako neko zeli da proxuje i da probamo?
Cisto da vidimo dal uopste treba imati cistu AA listu (ja iskreno mislim da ne treba - zbog sistema uparivanja) i kako ista radi.

P.s. Voleo bih da igram i protiv Suticevih GK/Lukinog wraith spam/Ridjeg carnifex spam - ako mozete javite se!
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

mozda nisi upoznat, ali u subotu i nedelju bi trebala vecina nas da dodje kako bi igrali trening partije umesto turnira koji je treba da bude, tako da ce vecina igrati oba dana po 2 partije min.
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.

Return to “ETC 2014 40K”