ETC singles 7 i 8.08,2013.

Moderators: Telion, Hypodermic, Mrzimsvee

RatGod
Strvinar

ETC singles 7 i 8.08,2013.

Post by RatGod »

Znaci verovatno ce ga biti, posto ima veliki broj stranaca zaintresovanih. Ja cu ici i molim da sve koji su zaintresovani samo prijave ovde, a da mi na pm puste pitanja jer ovde necu odgovarati na ista !
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Re: ETC singles 7 i 8.08,2013.

Post by deka »

A da napravite neku najavu, i tako to :?: :?: :?:
(Recimo da namolite Duleta ili Dete Nemanju da to naprave?)

Ako ista bude dovoljno jasno napisana, onda verovatno neće ni biti potrebe za pitanjima 8-)
Image Image
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Za sad samo:

1. RatGod
2. Igor

P.S. Jel ima jos neko zaintresovan? Neka samo nastavi spisak, ili mi se javi na pm.
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Ajmo bre ljudi, taman da vam bude warm-up za timski ETC. :wink:
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

aha, sad tek vidim ta je to pre ETC-a.

5 dana WH? Moze :)
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Da li ima jos neko ko hoce da ide na ESC za sad :

1. RatGod
2. Igor
3. Joggy
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

molim sve koji su neodlucni u vezi singles da se odluce do petka i da napisu ovde ako hoce da idu, posto im treba broj radi organizacije

ucesce za nas je besplatno uz mogucnost naplate 5 evra direktno kad se dodje na turnir
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
Ota

Post by Ota »

Ne znam da li je kasno, ali ja bi se prijavio.
Djenrale uzalud te traze,
cuvaju te sve bozije straze.
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

nije ota, prosledicu dopunu
igor
Mental midžit

Post by igor »

joggy wrote:nije ota, prosledicu dopunu
Mislim da hoce i mali luka, rece mi juce da je za 90%.
Proveri jos tamo sa vladom dal je dobro uneo ko ide, je pise samo dvoje, a do ote nas je bilo nas troje za.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Pa idem i ja majku mu
igor
Mental midžit

Post by igor »

RatGod wrote:Pa idem i ja majku mu
Do Ote nas je bilo troje: TI, Nikola i ja.. :wink: Samo sto sam tamo na sajtu video da pise samo dvoje, zato kazem.
Znas da ne idemo bez tebe nigde..cak ni na fudbal.. :| :roll: :wink: :mrgreen:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ajd javicu i ja, mozda i ja budem mogao singles.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

ko hoce neka javi danas, posto danas ja treba da posaljem dopunu. Prijavljeni su bili samo luka i igor, posto su oni jedini bili 100% za.
Ovde cu sad ubaciti i sebe, Otu, Nenada i drugog Luku
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Image Image
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja ne mogu - 7. avgusta moram da budem na poslu.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Severian

Post by Severian »

Bilo bi jako cool da se prijavite na link koji je deka postavio.... Tamo ć ovih dana biti dodati i svi koji su se prijavljivali na druge načine.
Archibald Redoak, Grand Trabbar of Waukeen, Overgold of Eninok, Financial Minister of Bothwelian Duchy
www.valhala.eu
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Hi ESC players,
Can you please register on T3 and sign up for the ESC. Unfortunately, it is not possible to copy across to T3 the sign-up information sent with the captains.

Army lists need to be submitted before 20.07.2013.

Army lists need to be sent to;
Warhammer fantasy – Nebojsa Milic – lord0mazdamundi*gmail.com
Warhammer 40K – Dusan Jovic – hobbystorebg*gmail.com
Flames of War - fowetc2013singlesrosters*gmail.com
(Replace the * with @)

The rules pack, when available, will be upload to T3
FOW = http://www.tabletoptournaments.net/t3_c ... 1375999200
40K & WHRFB = http://www.tabletoptournaments.net/t3_c ... 1375826400

Please include the player’s surname and frist name in the subject header eg for david jones the subject header should be "jones david"

Thank you for your time
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

kako je protekao prvi dan>?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

luka 29, ota 62, milinovic 99 (predposlednji sa 1 bod) i poslednji srdjan iz hrvatske sa orkovima onim sa 0 bodova
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Ccc, a niko ne pita kako je bilo nama sudijama... :roll: :cry:
:lol:

Malo informacija za timski:
Ovde ima raznih cudaka, Luka je juce poslednju igrao protiv nekog Ukrajinca...uzas.
Svedjani su jako ozbiljni, finska reprezentacija je u poslednjih mesec dana odigrala ukupno 720 partija- svaki clan po 90, tj 3 na dan. :wink:

I tako, to je neki "general info"..

+ Dule se juce raspravljao preko pola sata sa nekim matorim Belgijancem..i na kraju mu nije dao cak ni zuti...Dule O:) :D
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Awakened

Post by Awakened »

Milinovica briga, sada moze samo napred! 8-)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa ti likovi, ako su stvarno odigrali 720 partija u zadnjih mesec dana, mora da izgledaju tako da bi Boca mogao da im peva "I'm too sexy..." 8O

Glory to Arstotzka!
Awakened

Post by Awakened »

Sta ti je zivot... Odigras 720 partija za mesec dana da bi se pripremio za turnir, a onda ti prvog dana turnira ukradu vojsku...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Jel to posalica na racun onih sala iz kluba ili se ozbiljno desilo? :D

Glory to Arstotzka!
Awakened

Post by Awakened »

Ups malo sam se zaleteo 8-)
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

Lepo sam im govorio da vode teta Vilenu, pola tih bi se slogiralo kada vide zensko posle tri meseca igranja 40k u podrumu, a druga polovina bi provela celu partiju u WCu, "igrajuci" se sa sobom.
U jednog Bocu, mi verujemo!
stalker
High Seas Commander
High Seas Commander

Post by stalker »

zabagovane kockice ili šta? :roll:
Bolje missat vino nego beton! - mudrost jednog neznanog dalmtinskog strucnjaka
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

U jednog Bocu, mi verujemo!
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

luka 18, ota 71, milinovic fenjeras posle 4 partije
Bata Bole

Post by Bata Bole »

Dzon Vejn wrote:Pa ti likovi, ako su stvarno odigrali 720 partija u zadnjih mesec dana, mora da izgledaju tako da bi Boca mogao da im peva "I'm too sexy..." 8O

ovo sam procitao i ne mogu da stanem da se smejem :lol:
Zamisli sistem u kom se pravila ne menjaju svake dve godine.
Zamisli sistem u kom ne moras da prepravaljas postojece i da stalno dokupljujes nove jedinice.
Zamisli sistem u kome nema ultimativnih kombinacija armijskih listi. -> false statement otkad Misa izvodi 3 konjice u wedg-u :)

Istorijski wargame ;)

Return to “ETC 2014 40K”