ETC 2014

Moderators: Telion, Hypodermic, Mrzimsvee

lord warrior
Server Admin
Server Admin

Re: ETC 2014

Post by lord warrior »

Kad sam podesavao permisije nisam srusio forum, samo niko nije mogao da ppstuje na odredjenim podforumima.
Forum sam srusio kada sam se borio protiv botova.
Deception is a Right · Truth is a Privilege · Innocence is a Luxury
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Evo sta mi je napisao Irac Darragh, jedan od chairmena :

"trying to get in touch with spain at the moment. if they agree to a re-vote it is a re-vote. If not then we will flip a coin online."

Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

kazem ja pod hitno nemanju u brisel da flipuje real life coin :). Ili barem da on klikne onlajn :)
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Severian

Post by Severian »

Čini mi se da ja to već rekao ali..... nek si ti proverio... :) :wink:
Archibald Redoak, Grand Trabbar of Waukeen, Overgold of Eninok, Financial Minister of Bothwelian Duchy
www.valhala.eu
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Severian wrote:Čini mi se da ja to već rekao ali..... nek si ti proverio... :) :wink:
To je zato sto sam mislio da je u pitanju neka zajebancija.... :?
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

Team Hellas 40k captain 2013 and 2014,
Team Hellas 40k team trainer 2012
Team Hellas 40k 2012 Space Wolves, 2013 Dark Angels

...On my part i have not yet published my report and thoughts on the ETC 2013 in Serbia because i did not wish to influence the outcome against them. That is no longer reason enough for me, especially when considering that it was the worst ETC for 40k Greece ever. I will hold my tongue no longer, despite knowing that in mine and my team's case, speaking our minds equates to bad behavior.

So just as other teams have done for any of the three bids, i will also state my serious doubts about another ETC in Serbia. Just as other countries have financial issues and whatnot with going to Spain and security issues with coming to Greece, we have security, hygiene and organizational behavior issues with Serbia. Greece, also has financial issues as you all know, but we voted for the country we think that is best to organize the next ETC, that is why Spain was our second preference and would have been our first had Greece not participated with a bid. The current situation only serves in making it even worse for us...

pa zar grci da nam tako zabiju noz u ledja :roll: A i vi, sto ste poslali ljude u Jet Set :?: :wink:

sve u svemu, na forumu je uglavnom nersapolozenje prema Srbiji (mada ima i onoga da se bune oni kojima ne odgovara), dosta se navodi sukob interesa izmedju ostalog. Jedan od predloga je da se Spaniji da 2014 a srbiji 2015. Tako da bi se preslo na voting za 2 godine unapred. Mozda ovo nije lose resenje a? Nije mnogo ljudi pisalo po forumu, ali ono sto jeste je uglavnom protiv Srbije :cry:
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
Ko, jel' ja?

Post by Ko, jel' ja? »

A šta je s onim, svi su oduševljeni, najbolje organizovani ETC i slično što se pričalo? Sad mi ništa nije jasno. I kakav su to problem imali grci?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ono sto je problem da generalno ljudi lobiraju za onu stranu koja im odgovara i "pluju" onu drugu stranu i to ne rade nasi nego neko kome iz ovog ili onog razloga ne odgovara Spanija i obrnuto.

Mislim da je najbolje resenje da Vlada ispaden dzek i kaze evo vama Spanci sve je ok.

Pa da proba da dobije za 2015.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
žubor

Post by žubor »

Mrzimsvee wrote:Ono sto je problem da generalno ljudi lobiraju za onu stranu koja im odgovara i "pluju" onu drugu stranu i to ne rade nasi nego neko kome iz ovog ili onog razloga ne odgovara Spanija i obrnuto.

Mislim da je najbolje resenje da Vlada ispaden dzek i kaze evo vama Spanci sve je ok.

+1
milosh

Post by milosh »

Mrzimsvee wrote:Ono sto je problem da generalno ljudi lobiraju za onu stranu koja im odgovara i "pluju" onu drugu stranu i to ne rade nasi nego neko kome iz ovog ili onog razloga ne odgovara Spanija i obrnuto.

+2 :)

Jer cinjenica je da ce na ETC 2014. ostati mrlja. Cak da ga mi dobijemo svaki ce detalj biti pod lupom i uvek ce biti onih koji ce da seru o organizatorima koji ce zbog tih istih pasti na dupe od priprema. Prepustite im organizaciju pa se kandidujte sledece godine.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Postoji samo jedan zackoljica zasto Vlada nije to vec uradio. Plasi se ako se nemci kandiduju za 2015 godinu oni sigurno dobijaju.
Pretpostavljam da on zna koliko je jak lobi u ETC krugovima i zasto je tako siguran da Svabovi dobijaju 100%.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Awakened

Post by Awakened »

Meni onaj predlog sa glasanjem za 2 godine unapred zvuci napovoljniji za nas.

Ako to ne, ja bi pustio u korist Spanije i izvukao se iz ove cele jebade. Odradite to kao dzekovi, kazite u interesu ETCa dobre atmosfere i ostalih sranja povlacite bid.

Tako bi verovatno dobili neke sympathy votes sledece godine, vise putnika iz daleka bi bilo voljno da ponovo dodje u Srbiju itd.

Razumem problem sa Nemcima, ali opet, mislim da je bolje igrati na duge staze i NS etablirati kao mesto gde se ETC odrzava na svakih par godina, umesto na silu izvuci ga dve godine za redom a onda ko zna kad. Narocito ako se ima u vidu da ce drugi uzastopni dogadjaj tesko dostico prvi u bilo kom pogledu (a ponajvise finansijskom).

prihvatite ovo kao dobronameran neobavezujuci savet nekoga ko ne ucestvuje, ali kao neutral party gleda sta je najbolje za zajednicu.
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

Najbolje bi bilo da se ostvari plan da Novi Sad dobije 2015. godinu. Medjutim i ja se slazem da treba povuci kandituru najvise zbog potencijalnog negativnog publiciteta. Pokrenuce se lavina gluposti i bice teze za 2015.
U jednog Bocu, mi verujemo!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Mislim da morate da imate i siru sliku u glavi. Vladu je ovaj etc kostao poprilicno (ne mislim ovde finansijski), i vrlo verovatno zeli da to sada i naplati, sto je sasvim ok.

Odrzavanje etc turnira predpostavljam da donosi dosta novca i drugih stvari (jer da nije tako ne bi se tukli toliko oko hosta svi), a sledece godine ne bi bilo npr. troskova terena isl. Znaci cist profit. Sto je sve ok.

To kenjanje po forumima i slicno ne mislim da uopste treba uzimati u obzir. Posebno ne kada oni koji su uhvaceni kao prevaranti imaju da kenjaju. Takodje, ne treba padati na dupe za svaku kritiku, jer UVEK postoji neko kome ce nesto biti lose - to smo vidjali na tunirima od 50 ljudi, zamislite tek kako je na 1000 ljudi.

A sto se tice "dugih staza", za to verujem da je Vlada bolje upucen od nas. Sa jedne strane uzimanje sada hostinga donosi siguran novac i reputaciju i sta sve ne. Ispasti jack je ok, ali ko zna kakav ce sve lobi biti u buducnosti i za sta, tako da prilike treba i iskoriscavati kada ti se ukazuju. Nekako, istorijski poucen, cini mi se da Srbija nece imati bas neki uticaj kao npr Nemacka. Ili zapravo bilo koja druga zapadno evropska zemlja.

U svakom slucaju, Vlado sta god odlucio, dobices nasu punu podrsku. Bilo bi mi drago da stvari i inace pocnu na taj nacin da funkcionisu ovde.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Novi Sad dobio!
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Ermmm..? :?
Moze neki direktan link, pojasnjenje ili nesto slicno?

edit: Pronadjoh: http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 3&t=118091
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Awakened

Post by Awakened »

Pa ovi pozatvarase pola foruma 8-)

Cestitke NS-u na jos jednom ekstra dogadjaju \:D/
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Mozda mi necemo u EU, ali ce zato EU kod nas. Ura za nas lobi. :P :lol:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Sve cestitke Vlado. Zaista mi je drago da si se izborio.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Svaka cast Vlado!!!

"Yes...yes."

Severian

Post by Severian »

Izborili smo se svi zajedno. Kad sam dobio pristup 40k kapitenskom forumu procitao sam i tu temu i Luka je to odlično odradio tamo...

Nisam smeo da odustanem za 2015 jer se tada očakuju bidovi, Berlina (suviše centralno, suviše blizu većini, suviše turistički zanimljivo, ne bismo imali nikakave šanse), Poljska (slični kriterijumi) možda i Francuska. A i više puta sam podsećao sebe da mi nemamo protiv nas veći deo communitija nego par glasnih amera i rusa.
Archibald Redoak, Grand Trabbar of Waukeen, Overgold of Eninok, Financial Minister of Bothwelian Duchy
www.valhala.eu
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Bravo Vlado, i bravo NS ! ! ! :applause:

Sada se nadam da ce obe repke uspeti da udju u top 5 ( nije mnogo ) :wink:

Ono sto ja licno ocekujem vise od eventa, jeste stroziji pristup modelima i vecu odgovornost sudija ( a manje objasnjavanja ), bolja hrana na eventu, i tacnije uparivanje i bolje vreme pred pocetak uparivanja.
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
vladamex

Post by vladamex »

Svaka cast! Sad ostaje tezak zadatak da se "popravi sopstveni svetski rekord" u organizaciji najboljeg ETC-a :)
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

Cestitamo.

Eto, ipak necu videti spaniju :-({|= :wink: .

Nadam se da ovo proseravanje par ljudi na forumu nece uticati na masovnost dogadjaja, a za organizaciju se ne brinem ovaj put :)

Samo ko boga vas molim, uradite nesto sa tom hranom sad kad cete imati viska novaca, zar vojvodina da se bruka sa bilo cim manjim od izvrsne hrane. I dajte tim grcima flasiranu vodu, nek je stave gde sunce ne sija. Izvrsiti i upad i oboriti sajt Jet Seta.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Onaj amer na forumu....... za njega je samo heavy flamer i to twin-linked heavy flamer: da budes siguran da ce da izgori.

Glory to Arstotzka!
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Svaka cast!

Nadam se samo da cemo sada uspeti da napravimo jos jacu, ozbiljniju WH40k reprezentaciju, pre svega sa boljim listama, pouceni iskustvom sa prethodnog ETC-a.
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Misije su update-ovane :

Note : It's just an update of 2013 missions to have Hammer and Anvil.

4.1.2 On the individual level: Game Points

Game points scored by each player for his team are cumulated from Mission scoring and Victory points scoring (VPs). An exception is that a tabling player gets 20 game points, a tabled player get 0 game points.

4.1.2.1 Missions (up to 17 Game points)

Each player count their mission points, subtract the opponent's mission points and consult the table bellow:
Difference +0 / -0 Battle points 10 / 10
Difference 1 or 2 / -1 or -2 Battle points 11 / 9
Difference 3 or 4 / -3 or -4 Battle points 12 / 8
Difference 5 or 6 / -5 or -6 Battle points 13 / 7
Difference 7 or 8 / -7 or -8 Battle points 14 / 6
Difference 9 or 10 / -9 or -10 Battle points 15 / 5
Difference 11 or 12 / -11 or -12 Battle points 16 / 4
Difference 13 or more / -13 or less Battle points 17 / 3

Apart from the missions points specified in the missions (which translate into game points in the terms of this rulespack), when you achieve First Blood, Slay The Warlord or Linebreaker you get +1 game points (as in Rulebook). It's the same for Warlord traits like Legendary Fighter or The Hunt.

For example in the Big Guns Never Tire mission you control 2 objectives and your opponent none. You got Linebreaker and the opponent First blood and also Linebreaker. You killed two of their heavy support units.
You got 6 +1+2 = 9 game points. The opponent got 0+1+1+0=2 game points. The difference is +7 / -7 so you get 14 game points and the opponent 6.

4.1.2.2 Difference Of Victory Points (up to 3 Game Points)

Each player counts the points of destroyed or half strength enemy units, subtracts their own and then consult the table below.

Units destroyed
At the end of the game every unit that has been destroyed is worth an amount of Vicotry Points (VPs) equal to its points cost (including the cost of all its extra wargear, vehicle upgrades, etc). Units that end the game falling back or off the battlefield count as destroyed.

Units at half strength
At the end of the game every enemy surviving unit that has lost half of its initial models or more is worth an amount of VPs equal to half its points cost (including the cost of all its extra wargear, vehicle upgrades, etc), rounded down.
In the case of units that start the game as a single model (independent characters, monstrous creatures, etc), they are worth half their points cost in VPs if they have lost half or more of the Wounds on their profile.
In the case of units of 1 vehicle, they are worth half their points cost in VPs if they have lost half or more of its Hull points. In squadrons count each vehicle as a separate unit just for the Old Victory Point System.

VP dif ---- Winner -- Loser
0-350 -------- +0 ------- +0
351-700 ----- +1 ------- -1
701-1050 ---- +2 ------- -2
1051+ -------- +3 ------- -3

4.3 Missions :

Unless specified, the rules are the same as the Rulebook missions. So in Big Guns Never Tire, heavy support units are scoring units and each player receives 1 game Point for each enemy heavy support unit that has been completely destroyed.

MISSION 1
BIG GUNS NEVER TIRE - 5 Objectives (3 game points each, maximum difference by controling objectives: 12 game points)
DEPLOYMENT – HAMMER AND ANVIL

MISSION 2
CRUSADE 4 objectives (2 game points each, maximum difference by controling objectives: 6 game points) & PURGE THE ALIEN (+1 game point per unit destroyed more than the opponent, up to a maximum of + 6 game points)
DEPLOYMENT - VANGUARD STRIKE

MISSION 3
THE THE EMPEROR'S WILL (4 game points each objective) & CRUSADE 1 objective in the middle of the board (4 game points)
DEPLOYMENT - DAWN OF WAR

MISSION 4
THE RELIC (6 game points) & CRUSADE 2 objectives (3 game points each) placed at least at 12” from the Relic
DEPLOYMENT - DAWN OF WAR

MISSION 5
THE SCOURING - Each player places three markers 6 "from the edge, 12" from each other worth 1, 2 and 3 points (point values noted in secret by the player deploying them). Then before rolling to take the initiative you need to give your opponent the value of individual markers
DEPLOYMENT - VANGUARD STRIKE

MISSION 6
CRUSADE 2 fixed objectives (3 game points each) placed in the center line and at 12" of the long edge & PURGE THE ALIEN (+1 game point per unit destroyed more than the opponent, up to a maximum of +6 game points)
DEPLOYMENT – HAMMER AND ANVIL
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Mali info, postoji ozbiljna sansa da tim Islanda ugostimo u Beograd 2.8.2014. ( subota ), hoce ljudi da se igraju 40k .

Takodje ove godine tim Australija takodje dolazi ranije i sad sam u dogovorima da i oni dodju isto, istog dana.

Zamolio bi sve koji sada ucestvuju u formiranju tima da planiraju da tad budu u klubu i budu deo ovoga. Em je lepa prilika da se proba pred ESC/ETC em mogu lepi kontakti da se naprave :D

P.S. Naravno dobrodosli su svi igraci 40k ( bice potrebni igraci ), i oni koji nisu u timu, ali igraci reprezentacije imaju prednost ucestvovanja zbog vezbanja.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Nemoj samo da dovedu neke zene, pogubice se pojedinci iz kluba :D.

Salu na stranu, cool, puna podrska za ovako nesto.

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Samo da vas obavestim da se na kapitenskom forumu opasno zakuvalo povodom 7 edicije, naime poceli su komentari da treba da budu ta pravila, medjutim dosta jakih reprezentacija odbija to ( USA, Svedska, Belgija, Ceska itd ), i do danas se mislilo da nema sanse da se progura nova edicija, ali avaj javili se NEMCI i covek je bogami lepo obrazlozio zasto treba da se igra nova edicija, i kako stvari stoje sansa takva se vratila, ono sto nam sledi sada jeste da cekamo nova pravila a ja obavestavam da li se i sta promenilo. Takodje ako bude glasanje koja edicija da se igra, moje licno misljenje je 7, ali bi zamolio da se glasa povodom toga :
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

za 7. ediciju naravno. Nadamo se da bogatasi nece stici da naprave nove armije, pa cemo barem na bodovanju za farabanje biti ok

isto tako, ljudi bez ideja (cookie cutter-i) nece moci da se snadju posto nece imati neki turnir sa kojeg bi ukrali liste
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

+1

"Yes...yes."

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

To mi je svejedno. Mozda bih pre naginjao ka 7. ediciji, jer tu jos nistu "utvrdjeni" comboi. Sa druge strane, pitanje kako bi to uticalo na sastav armija (posedovanje figura, farbanje,....).

Ono sto mene vise zanima, a o cemu do sada nismo diskutovali, su sledecih par stvari:
1) Da li je ona uniformnost armija vec izglasna ili ne? Ako da, da li mozemo da trazimo detaljna objasnjenja?
2) Ako vodim onu listu sa spawnovima, da li trebam da im saljem slike konverzija na odobravanje (krhm, prosla godina, krhm)? Da budemo nacisto na cemu smo, na vreme, i da ne bude (neprijatnih) iznenadjenja?
3) Do kada se predaju liste? To je kanda bitno, ako se jos ne zna kojom edicijom igramo?

Glory to Arstotzka!
igor
Mental midžit

Post by igor »

Iskreno: 7. Taman da sjebu tau, da ne moram sa njima vec sa nekom combat armijom lepo.. Mmm :)
Istinu na stranu, hteo bih i zbog gore navedenih razloga, sto svima nama daje daleko vece sanse za bolji plasman. ;) A i realno.. Nece biti 100 istih armija. :)
Ridcully

Post by Ridcully »

joggy wrote:za 7. ediciju naravno. Nadamo se da bogatasi nece stici da naprave nove armije, pa cemo barem na bodovanju za farabanje biti ok

isto tako, ljudi bez ideja (cookie cutter-i) nece moci da se snadju posto nece imati neki turnir sa kojeg bi ukrali liste
+1 :D
Image Image
Ota

Post by Ota »

Za 7. Nama moze samo da koristi.
Djenrale uzalud te traze,
cuvaju te sve bozije straze.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Sedma edicija je dobar nacin da ekipa iznivelise finansijski momenat. Elem, kao sto sam vec napisao na drugom mestu - edicija bez FAQ stvorice dosta problema kod sudjenja, a nisam siguran da zelim da odurni francuz odlucuje partije...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

1. Missions
Our recommendation goes towards playing a combination of both Eternal War & Maelstrom of War Missions, making use of the Tactical Objectives. We know there are some balancing issues, but there are ways around that, and we have some great minds at work to tinker enough with the variants to make it playable. Option would be to show mission cards to your opponent if objective would be unachievable and discard/draw new one in this case. We could also play with a select number of cards per round. Or limit the impact of the tactical objectives each game. have them contribute 1-3 points to the battle total like for the VP's, or have them replace Vp's altogether and have 15 points from eternal war missions and the other 5 from the tactical objectives? The ways we can play around with that are legio, but if we want to embrace 7th edition, the rulespack crew feels we should do it in full. We would petition the org crew to make available a set of cards with these objectives for each player like they did last year with the player batches.
At least this way we have two weeks already to playtest these missions. If we collectively decide we don't like them we can vote again to play the Spanish Missionset which we all know by know.

2. Army comp
Obviously a big one. Lots of stuff changed in 7th edition though, which in our view warrants another look at things.
A. 1 FOC for Primary Detachment, 1 FOC for Allied Detachment
B. Each codex once as Primary and once as Allied.
C. Imperial Knights and Inquisition can be taken as Primary or as Allied, and also once per team as a 'tertiary' in which case they will also use up the ally slot for the team. (Imperial Knights only if they ride their sauruses of course!! :8) :lol: :lol: )
D. No mirror combos within the team.The main codex or supplement chosen as the primary army does not have to be the same as the one selected for the ally force. (ie: This allows Iyanden/xxx and yyy/Eldar or Tau/xxx and yyy/Farsight or SM/SM army combinations). Codex and supplement may only ally with each other when the books specifically allow it, but of course uses up both main and ally slot for the team.
E. No Escalation and Lords of War.
F. No Stronghold Assault but Skyshield, Bastion and Aegis Defence Line. Either one of two options: captains that use fortifications or face teams using them go over the rows pre-game to make sure fortifications can be placed on most tables (if not, some slight, minor terrain reshuffling can be done to accomodate). This would make sure no-one pays for a model they can not potentially use in the battle. Option B is that we stick with the old clarification in that if you canot place it you cannot use it. Let us know what you prefer here.
G. Belakor, Cypher, Tyranid War Veterans dataslates can be used.
H. No Formations can be used. Neither can Forgeworld.
I. It's too early to tell, but we were of the impression Come The Apocalypse does not add much to the game and is potentially worry-some so would only allow Allies of Convenience and Desperate Allies to be used. We can change this when in two weeks we've had time to pitch in.
J. For Terrain we propose a clear convention: All pieces of terrain that is woodland or a forest will be played as Twisted Copse (p190) Note: The Dense Thicket rule also applies to vehicles. All pieces of area terrain or unclassified pieces will count as Battlescape (p188) with the dangerous terrain rule replaced by difficult terrain. Note: vehicles still follow the 25% rules for cover on page 77 and do not gain cover for being inside Battlescape pieces of terrain."
K. Conceding a Game results in 20-0
L. Army List Submission needs a vote, will be instigated shortly.
M. Armies need to be 3 colours minimum and WYSIWYG
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Odigrao sam danas sa Lukom partiju po sedmoj ediciji, i mogu da konstatujem par stvari -

- partija traje predugo. jaaaako dugo. ne bih voleo da se na ETC igraju partije u 1850 pts...
- psychic faza dosta narusava koncept igranja, jer pomera balans strasno u korist psajkera
- nisam uopste siguran koliko ce igranje po postojecim misijama biti izvodljivo
- malefic je veoma jak i ne bi bilo dobro da bude dozvoljen na turniru
- ogranicenja koja sam malopre procitao, a koja je luka okacio su pre odraz teorihamera nego partija odigranih po novim pravilima
- ne vidim poentu ogranicavanja broja foc-a, ako neko zeli da igra sa vise istih
- koncept ogranicavanja saveznika je obesmisljen sa ovom edicijom
- dozvoljavanje imerijalnih grdosija a ne dozvoljavanje lords of war je besmisleno.

... ovo je samo prvo sto mi je palo napamet...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Malefic je dozvoljen normalno.
Koncept za saveznike koji su napravili po meni je dobar jer su ogranicili neke potpuno sulude kombinacije ( GK/Demon).

IK nisu jaki koliko ostali LoW, a tu bi verovatno izbio i problem oko modela ako bi neko donosio masterse i slicna sranja :wink:

Po meni je ovaj AC nesto sto bi i ja dozvolio jedino sto bi dodao jesu i formacije i eventualno baneblade-ovi ( ostale LoW ne bi ). Tako je kako je za sad kako se nesto bude menjalo ja obavestavam a sad po ovome pravite liste :D

Return to “ETC 2014 40K”