Liste i taktike za ETC 2014

Moderators: Telion, Hypodermic, Mrzimsvee

RatGod
Strvinar

Re: Liste i taktike za ETC 2014

Post by RatGod »

Usro sam se zbog tih napada, sad bez monster huntera i mozes ali bez tank hunter mislim da tesko ali ti vidi. Ovako moras malo da pazis protiv Demona zbog magije, ali opet ih skidas kao muve, a avione tesko sad te zmajevi i nekroni maltretiraju po malo :twisted:
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa ja mislim da ona lista sa 3 zmaja i X nekron letelica moze da dobije tu listu. Posebno ako te krene kocka pri preletanju letelica.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
igor
Mental midžit

Post by igor »

Zasto da pazim protiv demona zbog magije sada? Isto mi je, i dalje je isti dtw na 5+ 4d6. Jbg, ja mu dodjem kao najbolji counter sada vs njih, ali iskreno ne verujem da mi ista moze (osim tipa da dobijes 3 pupet master i dva ti prodju prvi potez..)
U prosloj partiji sam pravio vece greske, sledeci put kada budem igrao nece biti tako. Stvarno mislim da mi letaci nisu problem, pogotovu jer imam sada dva skyray-a (armor 13, cover na 3/4+ uvek), broadsides bi isli u rezervu sledeci put. Rado cu igrati jos 10x protiv tih listi, nije problem. ;)
Ako se ispostavi suprotno - uvek mozemo doraditi listu, cak i izbaciti broadside ako bude trebalo zarad 1 ripdite ili skyray. ;) (ako ubacim jos jednog skyray-a, mogu jos 2x1 crisis suit - sto mi dosta znaci, pogotovu protiv letaca)
Akooll

Post by Akooll »

Danasnja partija mi je fino pomogla da jos vise razumem taj ETC style igre... U svakom slucaju naucio sam par stvari i verovatno cu da probam listu sa malim izmenama, npr Star Cannone umesto scatter laser 1x na WW i ghostwalk matrix da me vise dangerous terrain ne zanima i probacu sa 3x po 2 unita, jer onda cu moci da imam guidovanu celu vojsku :D ili mozda pustiti drugi set TL i otici na wraithguardu umesto guardiana :/

takodje bih probao heavy foot listu ali kad stignem...
igor
Mental midžit

Post by igor »

Nova lista koju bih testirao: Tau + Tau Farsight Encalve ally!

Ima dosta bitnih izmena:

1. Sada mi je main Tau, nemam vise eldare, nemam psykera
2. Imam dva komandera sada koji svaki puca 4 x s7 -skyfire na drugu metu sa target lock
3. Nemam vise Farsight-a umesto njega ide jedan gore pomenut komander
4. Dodat komander koji svima u unitu daje ignore cover, rr to hit, monster/tenk/stuborn, hit&run
5. Sklanjeni +1 cover sa skyray da bih imao poene.
6. Trupe su sada 2x10 krota + 3 crisis
7. Warlord je commander sa t5,2+ armor za razliku od farsight koji je bio t4, 2+armor ali 4+ inv
8. Nemam vise Ovesa star - sada je to jedan riptide koji ima sve kao ovesa (reroll na nova, fnp) ali ce nositi burst cannon i sms (ne ion/melta kao sto mora Ovesa)

Glavni death start unit je sada:

Komander koji puca iz Tau
Komander koji puca iz Tau Farsight
Komander koji sve bufuje
Ripdite sa heavy burst cannon
dva drona od riptide

Posto dva komandera imaju po target lock, njih dvojica tj i riptide - svako moze da puca na drugu metu sa svim benificijama od buff komandera.
Unit je od 3 t6 (2xdrone,ripdite) 1 t5 (warlord sa iridium armor) i 2x t4 (druga dva komandera) tako da je t6 unit dok se ne ubiju oba drona.
Mnogo je manji foot print pa cu morati da malo promenim komandere jednog riptide da bi svi uvek mogli da vide target (oba komandera) a da su svi uvek sakriveni iza riptide koji prima sav dmg.
Lakse se pomera i manervise unit.
Druga dva riptide imaju ion cannone sa intercept/skyfire i oni idu do 12 pored gornjeg unita (protiv psyker liste, tj samo demona?). Riptide koji ima reroll nove ima heavy burst cannon, jer mi je mnogo vaznije da dobijem sa njim da imam 12 s6 rending pucanja koji ce imati reroll to hit/ignore cover/hunter itd.
Kao sto sam juce pricao sa Lukom, ovde dosta vise dobijam, jace mi je pucanje + sve ignorise cover, uvek imam reroll na star unitu (ne mogu da fail LD, da me blokira sw priest).
Prosloj listi je ocigledna boljka bio serpent spam sa 2/3 wraith knight-a. Mislim da ova lista to moze lakse da izdrzi. Ova lista je bolja protiv flyera vec u najavi.
Otvaram ovako Eldare nekome za ally - sto je plus (Ota ih mozda uzme).

+/- dajte plz komentare ako mislite da je nesto mnogo oslabljeno/ne bi dobro radilo, ne ide zajedno, itd?

Tau main force:

Commander, 2x missile pod, target lock, skyfire, iridium suit, onager gauntlet, warlord
Commander, cc node, pure chip, sensor suit, retro thruster

troops:
10 x kroot
10 x kroot

Elite:

Ripdite, skyfire, intercept, ion cannon
Ripdite, skyfire, intercept, ion cannon

Heavy:

Skyray, night vision
Skyray, night vision
3 x broadsides, missiles, sms, knifes

Farsigth ally:

Commander, 2x missile pod, target lock, skyfire, talisman za DW
3x crisi suits, flamers, knifes
Ripdite, intercept, feel no pain, pilot arey, 2x drone, burst cannon.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Mislim da moras ovesu jer je karakter zbog izazova, mislim da je ovo slabo.
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

jel ima neko link ka kompletnim listama od prosle godine? ja ne mogu da nadjem...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Samo primer koliko se meta promenila, nova CSM lista koja je jako neprijatna ( treba malo da se podesi da bude jos bolja ) :

Crimson Slaughter + FOC Daemons
HQ: Sorcerer, Lvl 3, Prophet of Voices, MoT, Spell Familiar, Bike
Troops: Possessed X 10, MoT
Troops: Cultists X 10
Heavy: Maulerfiend, Lasher Tendrils

HQ: Herald of Tzeentch, Lvl 3
HQ: Herald of Tzeentch, Lvl 3
Troops: Pink Horrors X 10
Troops: Pink Horrors X 10
Heavy: Soul Grinder, MoS, Baleful Torrent
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Ako sam dobro skapirao, ovo neces moci da vodis na ETC-u...
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Ota

Post by Ota »

Da ta lista bi trebalo da bude nelegalna sa tolikim hevijima kod demona koji su ovde saveznici.
Djenrale uzalud te traze,
cuvaju te sve bozije straze.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Zato sam i rekao sa malo podesavanja, umesto 2 SG ubacis 2*5 spawnova sa lordovima unutra ili belakora ;)
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Overlord (CCB, Semp Weave, Warscythe, MSS, res orb)
Royal Court - Despairteks (x2), Stormteks (x3)

Overlord (CCB, Semp Weave, Warscythe, MSS, res orb)
Royal Court - Despairteks (x2), Stormteks (x3)

5 x Deathmarks - Night Scythe (2 Despairteks go here)
5 x Deathmarks - Night Scythe (1 Despairteks go here)

5 x Warriors - Night Scythe (2 stormteks here)
5 x Warriors - Night Scythe (2 stormteks here)
5 x Warriors - Night Scythe (1 stormteks here)

Annihilation Barge
Annihilation Barge
Annihilation Barge

Isto sa nekim varijacijama na temu ?
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Master of the Forge: 90

Tac Squad: melta, combimelta, DP 125
Tac Squad: flamer, combiflamer, DP 120

Ironclad: Heavy Flamer, DP 180

Knight: 375

Total: 1850

Naravno Iron Hands :D
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

mmm, 5 dreka sa tata drekom, svidja mi se
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Grey Knights/Space Marines:

CAD:
Librarian in Terminator Armor, Warding Stave, 3x Servo Skull, Lvl 3 - (Warlord)
Inquisitor Coteaz
Inquisitorial Henchmen Warband (Psyker, 3x Warrior Acolyte), Razorback with Psybolt Ammo
Inquisitorial Henchmen Warband (Psyker, 2x Warrior Acolyte), Razorback with Psybolt Ammo
Inquisitorial Henchmen Warband (Psyker, 2x Warrior Acolyte), Razorback with Psybolt Ammo
Dreadnought, 2xTwin-linked Autocannon, Psybolt Ammo

AD:
Chief Librarian Tigurius
5 Scouts
5 Centurions, 5x Grav-cannons

Fortification:
Aegis Defence Line

1847 poena.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Apsulutno fantasticna list, e sad samo nabavi jos sve razorbeke :applause: Pazi stvarno je do jaja.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Sta se desi ako takve liste nalete na SW melta hordu ili 9 obliteratora i 9 terminatora sa meltama / TL meltama (sto je oko 1000 poena)?

Glory to Arstotzka!
igor
Mental midžit

Post by igor »

Bas gledam i po netu sve te liste sto spamuju transporte sada.. Moze lepo da se promeni tau lista da odgovori tome. Testiramo u nedelju. Mislim da je po svemu ovome novom nekronska lista sa 3x6wraiths, dva lorda, 4 aviona i 3barze dosta dobro prolaziti.
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Dzon Vejn wrote:Sta se desi ako takve liste nalete na SW melta hordu ili 9 obliteratora i 9 terminatora sa meltama / TL meltama (sto je oko 1000 poena)?
Nesto ne pogodi, nesto mozda ne probije, nesto prodje cover na 4+, i onda, posle svih tih "nesto" tek na 5+ unistavas vozilo.

Slicnu ovakvu listu je napravio neki Amerikanac ja msm, samo sto je on izginuo bas od shootinga jer nije imao nikakav cover (takva im je bila tabla).
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pazi, 9 obliteratora ima 9 TL melti, sto je 8 pogodaka u proseku. Plus 9 terminatora ima jos 6 pogodaka. To je 14 pogodaka. 7 spases sa 4+ cover. Dakle u proseku trebaju da ti ubiju recimo 2 vozila po krugu. Minimum (zavisno od toga na kom shotu bacis taj 5+). I to je 1000 poena. Plus jos 850 poena koji takodje nesto rade. I sve to pod predposatvkom da imas taj cover (koji mozes i da nemas, zavisno od terena, i ostalih okolnosti).

Ja isto delim Igorovo misljenje da liste sa puno vozila deluju dosta dobro na papiru, a treba proveriti kako to radi u praksi.

Mislim i da ima mnogo boljih opcija za unistavanje vozila od CSM (u smislu: uniti koji to isto rade sa mnogo manje ulozenih poena), samo sam dao primer.

Bilo kako bilo, ja danas dolazim u klub da citam pravila, jer je ocito da kuci nikada necu stici da procitam. Danas sam dedicate-ovao vreme tome :D.

Glory to Arstotzka!
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Ne zaboravi da ti nesto od toga (u nekom najgorem slucaju vecina) umre zbog "I've been expecting you." Coteazovog pravila.
A cover mislim da imam gotovo sigurno, jer sve nabijem iza Aegisa, pa vecina od njega, a nesto po potrebi i od terena.

Naravno, ovo je sve u teoriji, a ja cu se potruditi da dodjem na sad sledeci trening dan reprezentacije, pa mozemo da probamo, jer i mene zanima da li, i kako lista radi "uzivo". :)
Dzon Vejn wrote:Bilo kako bilo, ja danas dolazim u klub da citam pravila, jer je ocito da kuci nikada necu stici da procitam. Danas sam dedicate-ovao vreme tome :D.
Nadam se da su i ostali reprezentativci koliko-toliko procitali pravila..bilo bi gre'ota (i sramota) da budu manje upoznati sa novim pravilima od Kapitena. :lol:

A za Tau imam jednu drugu listu koju bih voleo da isprobam, taman da testiramo njihovu moc otvaranja transporta. :D
Ridcully

Post by Ridcully »

Pošto apsolutno nemam ideju šta da iznesem na tablu, razmišljam se da isprobam sledeću stvar:

HQ
- Wolf Lord, thunderwolf, PF, SS, Saga of the Bear, Wolf Tooth Necklace, Wolf Tail Talisman, Runic Armor

FAST
- Thunderwolf Cavalry: (Power Axe/SS, CCW/SS, CCW/BP)

ELITES
5 x Wolf Guard (5 x BP, 5 x Combi-melta), Drop Pod

TROOPS
5 x Grey Hunters (meltagun), Drop Pod
5 x Grey Hunters (meltagun), Drop Pod
5 x Grey Hunters (Plasmagun), Drop Pod
5 x Grey Hunters (Plasmagun), Drop Pod
5 x Grey Hunters (Flamer), Drop Pod
5 x Grey Hunters (Flamer), Drop Pod

HEAVY
6 x Long Fangs (5 x ML)
6 x Long Fangs (5 x Lascannon)
6 x Long Fangs (3 x Plasma Cannon, 2 x HB)

Eto lista sa 6 objective secured drop poda i (valjda) dovoljno trupa, ako drop pod scateruje previse sa svoje mete i warlord zivotinja (5/6 napada koji uvek pogađaju na 3+, str10, 2+/3++, 5+ deny, eternal warrior) sa navijačima.

Razmišljam se možda da napravim neku listu sa savezničkim Grey Knight-ovima, ali neću je još postovati dok ne probam kako izgleda ovaj novi format misija.
Image Image
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

To je tvoja konkretna lista ;).

I to ako jurim bas taj tenk u kome je on, i ako ga jurim TL meltom, pa sletim u 12" (Nikola je isprobavao nesto slicno u prosloj ediciji, tako da sam igrao protiv slicne liste, samo sto ti imas i one centurione sa tiguriusom, koji su prilicno neprijatni). Obliteratori imaju i multi melte, pa mogu da sletim na 12" i da opet imam 2 kocke. Plus mogu obliteratore da stavim i pozadi i da pucam laserima dometom 48".

Poenta je - nemaju svi Coteza, zato i kazem da mislim da te liste generalno ne rade tako kako su ljudi zamislili (odnosno da se dosta lako kontriraju). Plus svaka od tih listi ima problem kad dodje do CC-a. Verovatno da postoji neki combo (mozda bas taj koji si smislio) koji nesto radi, ali mislim da to nije pravilo.

Sa druge strane, ja nikada nisam bio ljubitelj vozila, tako da mozda nisam prava osoba za ovu diskusiju :D.

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Nemanjina lista je po meni odlicna. Treba probati a eto ja naravno vec probao protiv Suticeve GK list ( molim te postuj je ), imao covek 6 rhina i otelih se dok sam ih otvorio sve.

Nenade te terminatore i obliteratore u tom broju ja ne videh na tabli dugo, dugo :D I nesto mi govori da necu ;)

Ali dajte probaj te, i nemoj da zaboravite GK vozila dodaju 1 WC :P

Dule, probaj listu naravno pa vidi, ja samo mislim da ti treba vise SM cika a da konjica i dalje ne radi ( nazalost ). I molim te promeni poslednje LF oni ti ne trebaju nikako ili 5 ML ili 5 LC ( sta god te pali ). Mislim da je sada Logan dobar, pogotovu u DP sa LF i multi meltama, pa bi probao i full DP ( 1 LF sa MM ) a ostali su ti onda svi trupe :D Pa ih imas 9 ;)
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

RatGod wrote:Nemanjina lista je po meni odlicna...
Ali dajte probajte, i nemoj da zaboravite GK vozila dodaju 1 WC :P
Zapravo je od nekog Amera, ja sam je samo malo poboljsao u odnosu na njegov report nakon odigrane partije.

Necemo zaboraviti da dodaju WC, kao i to da Dreke mogu da re-rolluju Deny the Witch roll. :D
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

A obicni imaju ra re rolluju 1 ;) Kao sto sam ti rekao uskoro vlasnik GK :P
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Nakon danasnjeg prvobitnog listanja pravila, mislim da CSM nema sta da trazi u ozbiljnijem meta okruzenju u pogledu osvajanja poena. Shodno tome, opet sam sastavio listu koja treba da cuva poene. Za sada u ovom pravcu razmisljam:

Lord na juggernautu sa full opremom - 175 poena
Warlord sorcerer (naravno, ko ne pita ne napomenem da je on warlord), spell familiar, 3. nivo - 125 poena
10 kultista 50
10 kultista 50
5 nurgle spawnova 180
5 nurgle spawnova 180
5 spawnova 150
3 nurgle obliteratora 228
3 nurgle obliteratora 228
2 nurgle obliteratora 152

Ally crimson slaughter
Sorcerer 3. nivo 110 poena
10 kultista 50 poena
Helldrake baleflamer 170 poena

Jurim invisibility za spawnove, i bonus je ako dobijem 2 terrify-a, pa 2 puta mogu da urlam po protivniku.

Moze da se pokusa neki alliance sa demonima, pa da nakrcam magic fazu (tako da svi chaos spellovi uspevaju), ali to mi je sve pitanje koliko radi i koliko se isplati (osnovni problem je sto sada iz 1 unita mozes da izbacis samo jednom identican spell, tako da heraldi u screamerima ne rade ono sto meni treba).

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Alternativna lista:

Isti onaj lord na juggeru 175 poena
Warlord sorcerer sa familiarom i lvl 3 125 poena
5 nurgle spawns 180 poena
5 nurgle spawns 180 poena
5 spawns 150 poena
10 kultista 50 poena
10 kultista 50 poena
Tzeentch herald level 3 na disku 120 poena
11 pink horora 99 poena
11 pink horora 99 poena
9 screamera 225 poena

ostane jos 37 poena za nesto. Ili 7 screamera i samo 1 horori, ali da stane i soul grinder of tzeentch.

Glory to Arstotzka!
Ridcully

Post by Ridcully »

Probaću ovo sledeći put:

HQ
- Logan Grimnar

ELITES
- Venerable Dreadnought (DCCW/SB, Multimelta), Drop Pod
- Venerable Dreadnought (DCCW/SB, Multimelta), Drop Pod

TROOPS
- Wolf Guard Pack x 6 (5 x Tactical Armor, 5 x BP, 5 x Combi-Melta, 1 x TDA, 1 x PW, 1 x Combi-Melta), Drop Pod
- Wolf Guard Pack x 7(5 x Tactical Armor, 5 x BP, 5 x Combi-Plasma, 2 x TDA, 2 x PF, 2 x Combi-Plasma), Drop Pod
- Grey Hunter Pack x 10 (2 x Flamer), Drop Pod
- Grey Hunter Pack x 10 (2 x Meltagun), Drop Pod
- Grey Hunter Pack x 10 (2 x Plasmagun), Drop Pod

HEAVY
- Long Fang Pack x 6 (5 x Multimelta), Drop Pod

Logan ide sa Long Fangovima i daje im relentless.
Varijacija na temu je da se izbace Dreke i da se ubaci Land Raider sa nešto malo Wolf Guarde, ili da se izbaci jedan Dreka i ubaci Wolf Priest, koji ide sa Wolf Guardom sa plazmama i daje im preferred enemy protiv čega treba.
Image Image
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Ustedi na Venerable upgrade-u..po meni je preskup (120 poena ukupno, ako se ne varam).
Ridcully

Post by Ridcully »

Hmmm, da tačno umesto toga mogu wolf priesta za 100 poena i ostaje mi 20. :D

HQ
- Logan Grimnar
- Wolf Priest (Runic Armor)

ELITES
- Dreadnought (DCCW/SB, Multimelta), Drop Pod
- Dreadnought (DCCW/SB, Multimelta), Drop Pod

TROOPS
- Wolf Guard Pack x 6 (5 x Tactical Armor, 5 x BP, 5 x Combi-Melta, 1 x TDA, 1 x PW, 1 x Combi-Melta), Drop Pod
- Wolf Guard Pack x 7(5 x Tactical Armor, 5 x BP, 5 x Combi-Plasma, 2 x TDA, 2 x PF, 2 x Combi-Plasma), Drop Pod
- Grey Hunter Pack x 10 (2 x Flamer), Drop Pod
- Grey Hunter Pack x 10 (2 x Meltagun), Drop Pod
- Grey Hunter Pack x 10 (2 x Plasmagun), Drop Pod

HEAVY
- Long Fang Pack x 6 (5 x Multimelta), Drop Pod
Image Image
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Ili jos Wolf Guarde...pokusaj da ubacis tipa po 8 u Power i jos jednog u Terminaror armoru da stiti ostale po potrebi.
Ridcully

Post by Ridcully »

Može bez problema, čak bi ostalo još oko dvadesetak poena neiskorišćeno. :)
Image Image
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Cek, cek zar ti venerable sad ne pravi razliku da li si mrtav ili mucis ljude ;) ( eto ja mislim da je to do jaja upg sada ).
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Da, ali u novim kodeksima, pošto je pojeftinio...
A vuci nažalost imaju kodeks iz 5-e edicije...
Image Image
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Za 2 Venerable Dreke uzmes 3 obicna +15 poena...

Mada opet, kako vozila teze umiru, nije los upgrade, samo mislim da je kod Vukova preskup (60 poena).
igor
Mental midžit

Post by igor »

Ljudi sta mislite o ovoj listi, Ota i ja smo napravili ovako nesto:

3 x spiritsear

troops 3x5 guard sa cannon, nabiflani wave serpenti
5 guard sa flamer, nabiflan wave seprent
3 x wraithlord, mac, flameri

spirit sear idu u cannon guardu, daju reroll to hit keceva preko kacige a i mogu da bacaju lepe magije pored(fortune, doom, +save, reroll to hit)
wraithlords mogu da cuvaju objektive ili da trce napred uz guardu/seprente.

testiram ovo u sredu
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Kog su nivoa ti spirit seer ? Sada ljudi navedite u listi koliko imate warp chargeva ili WC cisto da imamo osecaj kako igrate.

Mislim da je bolji council ( kad naucis da ga vodis ), u saradnji sa nekim allies. Ali naravno probaj.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Lvl 2 je svaki. Znaci 6 WC.
Mogu i dalje da cepam council, on ima 19 WC.
Mogu da probam sa svim warlocima da jurim da summon velike demone

Return to “ETC 2014 40K”