Trening partije - ETC 2014

Moderators: Telion, Hypodermic, Mrzimsvee

Akooll

Re: Trening partije - ETC 2014

Post by Akooll »

Doci cu sutra od otvaranja i videcu koliko mogu da ostanem, ako dolazi Nikola taman mozemo sutra umesto utorak. Ja cu dodjem sa ovom editovanom listom, i ako ostane vremena mozda uguram jos jednu :P
igor
Mental midžit

Post by igor »

Ja cu doci, oko 13:00 verovatno. Nisam 100% da cu igrati vise od 1 partije.
Dete sa zoljom-Eldar

Post by Dete sa zoljom-Eldar »

Danas odigrane 2 partije:protiv Ote 5. potez 12:8 za njega,6. isto i u sedmom 15:5;a protiv Igora 5. potez 15:5 za mene,6. i dalje 15:5 i 7. 12:8
"The stars themselves once lived and died at our command,yet you still dare to oppose our will" -Farseer Mirehn Bielann
"Ask not the Eldar a question,for they will give you three answers, all of which are true and terrifying to know" -Inquisitor Czevak
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Protiv Ote: u 5. krugu je bilo 10:10 ili 11:9 za mene, u 6. krugu je bilo 13:7 za mene, u 7. krugu 13:7.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Dete pisi samo koje su rase u pitanju ;-)
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Dete sa zoljom-Eldar

Ota je igrao Space Marines,a Igor Tau+Farsight Enclave
"The stars themselves once lived and died at our command,yet you still dare to oppose our will" -Farseer Mirehn Bielann
"Ask not the Eldar a question,for they will give you three answers, all of which are true and terrifying to know" -Inquisitor Czevak
igor
Mental midžit

Post by igor »

Ja sam igrao farsight enclave + eldar, a sa tau kimbinacijom igramo sledeci put. ;)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Protiv Nikole 14:6 za mene u 5. krugu, u 6. krugu sam ga wipe-ovao 20:0 za mene.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Akooll

Post by Akooll »

Nikola da li sutra se nalazimo da cepamo vreme i prostor, da vidimo ko uzima titulu :) Od 2 bi meni odgovaralo, posto do 7 mogu da ostanem.
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

vazi, u 14
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Neko za partiju sutra od 16:00?
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Ja dolazim u subotu da se igram, sa nekom banana-listom. :)
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

slobodno racunaj na mene od podne sa svojom turnirskom - da ti pokazem od kog se drveta prave kasike.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Dete sa zoljom-Eldar

I ja cu vrv. doci cak mozda i ranije
Dete sa zoljom-Eldar

Ja ipak necu moci danas
igor
Mental midžit

Post by igor »

Neko za partiju sutra?
Testirao bih neku listu za turniru u nedelju - nije standardna etc lista - ali bih igrao protiv drugih etc listi ako hoce neko da vezba svoju. ;)
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ljudi ja bi vas zamolio da krenete jos ozbiljnije i vise da igrate, naime igra se sedma edicija ali ce detalji oko AC biti u toku ove nedelje.

Ono sto treba da probate jesu trenutne misije, i jos jedne koje cu okaciti danas koje obuhvataju kartice ( znace se vrlo brzo da li se igraju jedne ili druge ). Sto se tice FOC, planirajte da mozete da imate jedan ally detachment + jedan CAD + Inq.

Ja sam odigrao 2 partije i danas cu trecu, mnogo se meta promenila i morace opasno da se promeni vecina listi.
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Tzv. Primary Detachment + Allied Detachment + Inq?
A Codex: Imperial Knights?
Dataslates?
Escalation i Stronghold Assault sam skapirao da nece biti.

Za sve koji planiraju da vode Psykere- obratite paznju kako se bacaju poweri sad i za sve koji bi da vode saveznike- Come the Apocalypse MOZE da sa uzima.
Battle Brothers MOGU da se voze u saveznickim transportima i trupama ostale jedinice koje nisu protivnicke trupe ne mogu da negiraju objective, koji se sada drze i iz transporta.
Takodje, novo-summonovane jedinice nemaju Objective secured (info sa americkog sajta, meni nije ni palo na pamet), jer ne dolaze iz Detachmenta, vec su "same za sebe".

To su neke promene na koje bih zeleo da skrenem paznju svima koji do sada nisu igrali 7. ediciju, a nadam se da ce Kapiteno/Nikola/Dule/ko-god-da-je-jos-igrao imati nesto da vam doda sto se tice tih nekih izmena koje mogu da uticu na sastavljanje listi.
Ota

Post by Ota »

Doci cu i ja danas pa ako je neko raspolozen odigrao bih prvu partiju po 7. Moj.
Djenrale uzalud te traze,
cuvaju te sve bozije straze.
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Telion wrote:...Nikola/Dule/ko-god-da-je-jos-igrao imati nesto da vam doda sto se tice tih nekih izmena
Sinoć smo sa Duletom i Nikolom kontantovali, da chalenge ima smisla samo onima koji moraju da ga rade (kao sto su neki razni haotici, company / chapter Championi i slični), ili u Maelstrom Of War misijama, (recimo kartica broj 54, dobiješ WP ako izazoveš nekoga)...

Inače ako prihvatiš izazov, i umreš, preostale rane se presipaju na unit...
Takođe, ukoliko ostatak unita nanese više rana protivnikovom ostatku unita, i on padne više save-ova nego što ima preostalih modela, i model koji je u chalenge-u, će da preuzme ostatak rana na sebe...
I na kraju, kao što je bio slučaj sinoć, gde je 1 Centurion bio u CC sa nekim velikim demonom, i onda dođe Čika Cassius sa svojim drugarima na zabavu, demon napravi chalenge, moj Assault Termi Sarge prigvati chalenge, i onda pošto ostali modeli nisu imali koga drugog da bije (Čika Cassius, 4 assault termija, Centurion) oplaviše demona i vratiše ga u Warp...
Image Image
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ima jos jednu svrhu - ako hoces da uklonis naoruzanje koje ima champion.

Glory to Arstotzka!
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Dzon Vejn wrote:Ima jos jednu svrhu - ako hoces da uklonis naoruzanje koje ima champion
A kako to?
Image Image
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

deka wrote:
Dzon Vejn wrote:Ima jos jednu svrhu - ako hoces da uklonis naoruzanje koje ima champion
A kako to?
Sgt. sa Power Fistom na primer.. :wink:
Ota

Post by Ota »

Sutra (Sreda), trebalo bi da budem veci deo dana u klubu. Ako je neko zainteresovan za vezbanje bicu spreman.
Ridcully

Post by Ridcully »

Najverovatnije sam tu da isprobamo ove nove misije. :)
Image Image
Akooll

Post by Akooll »

Ja sam u guzvi nekoj atm, ali bi trebalo od ovog vikenda da se vratim u klub, pravila jos nisam procitao :/
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja bih trebao da sam slobodan u sredu, ali cu potvrditi jos veceras.

Glory to Arstotzka!
igor
Mental midžit

Post by igor »

Neko za partiju u utorak?
Napravio sam neku Tau etc listu koju bih isprobao. :wink:
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

ja mogu u utorak reci samo vreme
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Moze od 14h?
CheMilan

Post by CheMilan »

Dolazi neko sutra?
...pa i nisi bas najbolji...
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

videcu ja da dodjem ali napisacu do 12 da li dolazim i kada...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Ota

Post by Ota »

Ja dolazim.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

verovatno dolazim oko 14.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Ridcully

Post by Ridcully »

Neko u klubu možda u četvrtak za partiju? U klubu sam i u subotu, pa me zanima ko još dolazi. :)

Kapiram i dalje da vežbamo one misije koje su predložili nemci?
Image Image
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

ne, posto se one vrlo verovatno nece igrati. Hocu ja neku partiju.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Ridcully

Post by Ridcully »

Sranje za misije... :(

Važi Dule, računaj da se igramo u četvrtak, tu sam od 14h. :)
Image Image
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

ako se igraju i stare misije, to onda znaci da se prakticno igra stara edicija. Tako da liste komotno mogu da ostanu manje vise bez promena
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Neko danas za partiju?
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Sutra neko od 12?

Return to “ETC 2014 40K”