Re: Trening partije - ETC 2014

Post by Ridcully »

Ja sam sigurno
Image Image
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Sutra u 14 Ja protiv Ote i njegovih Eldara, i Bojan Donevski protiv Milana Милан Поповић i njegovih Tau gunline-a.

Danas sam igrao protiv Ridicullua i njegovih SW drop podova, pobeda za mene 20-0. Igrali smo nove misije detaljnije ce Dule opisati, ali ono sto smo zakljucili iz novih misija je da kartice treba da ignorisete u pravljenju liste, da lista treba da ima jake trupe ( da na kraju partije drzi obj ), a da imate dobro pucanje ili CC s obzirom da su sve KP ! ! !

I ovako stoje stvari najvise mozete da izvucete 4 poena na kartice i to da vas kenja koje ste dobili kartice, i da mozete da obavite u tom trenutku te kartice, a umesto toga mozete lepo da ubijete 2-3 unita drzite obj i ispunite 1 karticu po krugu ( sto je realno vrlo moguce ako imate death starove koji su na ovome profitirali cini mi se ) .

Molim vas da pocnete da se igrate ima malo vremena za finalizovanje listi.
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Ja tek od srede mogu, inace ako je sve tako kao sto si napisao - vodim listu od prosle godine sa minimalnim izmenama. ;)
Ridcully

Post by Ridcully »

Što se tice današnje partije, slažem se sa Lukom, tactical objective-i su samo extra poeni koji mogu samo malo da izmene konacni rezultat, koji ce najviše zavisiti od kill poena i objectiva na kraju partije. Ogranjčenje na ispunjavanju od maksimalno 2 kartice po krugu, maksimum od 2 poena po kartici, i to što se koristi pola špila ih stavlja u drugi plan.

Igrali smo misiju broj 1 iz rulespacka, i iskreno poeni koje su nosili tactical objectivi su bili smešni, naspram poena od objectiva na kraju partije i kill poena. Tactical objectivi mogu da naprave razliku isto koliko i secondary objectivi da sa poenom ili dva razlike donesu pobedu. Što se tice same liste koju sam igrao sa Lukom, pod utiskom sam da drop pod lista ne radi za ovaj ETC kad svaka misija igra i na kill poene. Čini mi se da neka super killy lista koja nema lake kill poene, tj. mnogo kill poena (moja lista je imala npr 17 kill poena naspram lukine sa 9, od kojih je 4 su u unitu screamera) i može da otalja makar jedan tactical objective po krugu je nešto čemu treba stremiti.

Što se tiče Lukine liste, screamer star je i dalje ne ubivljiv, summoning možda i da koji lak kill poen, ali opet ništa što ne može da kompenzuje drugim poenima.

Svakako treba odigrati još partija i doći do finalnog zaključka.

To je neki moj utisak, ostaje nam samo testiranje do iznemoglosti.
Image Image
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Ja sam tu u utorak ceo dan.
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
igor
Mental midžit

Post by igor »

Ko je za partiju u sredu?
Ota

Post by Ota »

igor wrote:Ko je za partiju u sredu?
Ja bi probao protiv tebe u Sredu. A za ostale gledacu da svratim i u Utorak na jednu partiju.
Djenrale uzalud te traze,
cuvaju te sve bozije straze.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Vidimo se u sredu!
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

ja cu doci u utorak
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja u sredu. Voleo bih da se oprobam protiv necega sto nije Tau.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Ota

Post by Ota »

Ipak danas ne stizem, ali za Sredu sam sigurno tu pa se Igramo Igore - samo kada ces ti biti u klubu, ja mogu ostati najkasnije do pola devet uvece onda moram do keve po decu.
Kako god igramo se pa dokle stignemo, ja cu se pojaviti vec od otvaranja i imacu spremnu listu.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ima li jos ko za sredu?
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
igor
Mental midžit

Post by igor »

Oto - bicu i ja u klubu od otvaranja pa imamo vremena.
Nenade hocu ja da igram u sredu sa tobom.
CheMilan

Post by CheMilan »

Docicu ja u sredu oko 6
...pa i nisi bas najbolji...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

OK. Da li ima i jos neko ko nije tau da se oprobam? Voleo bih malo da igram i protiv necega sto nije tau :D.

Glory to Arstotzka!
Ridcully

Post by Ridcully »

Javljam ako stignem, u frci sam ovih dana. Danas mozda svrnem posle podne.
Image Image
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

U klubu sutra od 14...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Dolazim i ja oko 13, 14 .
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Neko za partiju danas od 18:00?
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

:!: :!: :!:

Naglasio bih samo da pocnete da igrate misije po pravilima ubuduce i da posebnu paznju obratite na uslove misija i zadatke na karticama... malo je reci da je nase tumacenje misija "variralo" od onog koje stvarno pise u pravilima.

:!: :!: :!:

PS
Samim tim i svo dosadasnje racunanje ishoda ne vredi pisljiva boba...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Danas sam se isprobao Ota-style (da probam sve sto smatram najgorim za sebe) protiv liste za koju sam mislio da me dobija oko 15:5.

Ispostavilo se da je malo falilo da ga wipe-ujem. Partija se zavrsila 11:9 za mene, sa 6 njegovih pesadinaca na tabli (od kojih su 2 bezala, a ostala 4 bila u combatu sa obliteratorima, koji od 6 napada nisu napravili ni jedan hit :D).

Pustio sam ga da igra prvi (da bih video kako to izgleda protiv njegove liste, koja je tu u drugom krugu). Uradio sam trade skoro celog tau dela armije + spawnova + nesto zombi kultista da bih neutralisao wraithove. Nemanja je za to vreme masno krcao tactical poene, sto ja nisam mogao da sprecim (delom i zbog loseg deploymenta objektiva sa moje strane - lesson learned). Za to vreme ja sam krcao kill poene.

Krajnji ishod partije je bio: first blood za Nemanju, linebreak i slay the warlord za mene, +5 u kill poenima za mene (10:5), 14:10 u tactical objektivima za Nemanju.

Ovaj put sam bolje i mudrije iskoristio ulazak krutova. Jedino sto su me prodali ulasci za obliteratore, jer sam ih dobio tek u 4. krugu.

Glory to Arstotzka!
igor
Mental midžit

Post by igor »

Neko za partiju danas od 16h?
CheMilan

Post by CheMilan »

ja cu doci danas oko 4 u klub.
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

ja mogu da dodjem u klub sledece nedelje u cetvrtak, petak i subotu (utorak vec rezervisan). Subota je isto pola rezervisana. Ako moze neko da vezba za ETC, neka se javi. Preferirao bih one ETC liste protiv kojih jos nisam probao da igram.
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
Ota

Post by Ota »

Probacu ja da svrnem u Cetvrtak.
Ridcully

Post by Ridcully »

Javljajte kad možete partiju samnom ove nedelje sa DA/AM listom.
Image Image
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja danas igram sa Otom, slobodan sam posle za jos, ako bude raspolozenih. U subotu i nedelju cu isto doci, ako ima jos neko ko je slobodan za igranje? Bilo bi lepo da se reprezentativci pojave tokom vikenda u sto vecem broju, da ove nedelje odigram sto vise partija, jer cu najverovatnije celu sledecu nedelju biti zauzet, i ne verujem da cu uspeti da uklopim igranje.

Glory to Arstotzka!
Ridcully

Post by Ridcully »

Tu sam za vikend obavezno. Jedino mi je nezgodno večeras za partiju, jer imamo goste pa ne mogu da uklopim.

Jel može neko četvrtak i petak?
Image Image
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

racunaj na mene sutra... u koliko sati ti odgovara?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ota me je na kraju ofuljio. Popadao sam silne LD testove, tako da je tipa samo u zadnjem krugu uzeo par poena razlike. Mislim da mogu i protiv njegove liste bolje od tih 19:1.

Takodje, ustanovio sam da mi ne treba 2 jedinice krutova, tako da ce biti zamenjeni dronovima na XV88, sto mi daje jos malo shootinga i jos malo survivala za taj unit.

Glory to Arstotzka!
Ridcully

Post by Ridcully »

Ako možeš Šutiću sutra od 2 ili od 4 kad god ti odgovara. :)
Image Image
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

ja mogu u nedelju da probam protiv te tvoje liste
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Danas smo odigrali Luka i ja jednu partiju, on je vodio svoje CD/SM, a ja sam vodio Necron/Eldar kombinaciju.
Partija se zavrsila u VI krugu i Luka je pobedio 19:1.
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Ridcully

Post by Ridcully »

@Nikola: Nisam siguran da ću stići u nedelju, a sutra javljam za subotu kad sam u klubu (ako budes mogao).

Pošto vidim da ovde postujemo rezultate sad, evo da se i ja javim. Odigrao sam danas partiju sa Šutićem, protiv njegove veoma interesantne GK liste sa techmarincima. Rezultat je bio 17:3 za mene i završila se u V potezu (što je dobrodošla promena posle liste sa vukovima i izgubljenim partijama od 20:0 :oops: ). Ideja mu je, po meni bila super, jedino što fali techmarine-ovom ordinance pucanju je što nije barrage. :?

Zadovoljan sam sa Autocannonima u blobu pesadije, za većinu stvari sa ignore cover-om će glance-ovati vozilo po potezu do smrti. Azraelov warlord trait Courage of the Lion je sjajna kombinacija za naređenja i ministorum priest-ove war hymn-e. Nisam imao sreću sa predatorom, koga je Šutić glance-ovao do smrti sa quad-om u njegovom prvom potezu (iako je bio iza Aegisa). Lista daje malo kill poena, a pri tome nema problema da ih uzme, dok poeni od tactical objective-a (barem danas) se nakupljaju kao ludi.

Ostaje mi malo brže samo da baratam sa toliko modela na tabli i da se oprobam sa ostalima. :)
Image Image
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ne ne mislis da baratas sporije :twisted:

Samo predator slobodno moze da ide i pocne u rezervi da ne bi dao FB kao i scouti, vec da ti daju fore 2 poteza da ti to ostvaris 8-)

Moja protiv Teliona da se zavrsila u 5 tom bilo bi 11-9 za mene.

Telion ce za vikend probati neke DE/E, molim vas da se pojavite i odigrate sa njim u subotu ko moze da bi ja ispratio tu partiju pomerio sam put za nedelju da bi video to kako radi i odigrao sa Suticem :geek:
No 1

Post by No 1 »

Samo da napomenem: Azraelov warlord trait Courage of the Lion sada radi samo na DA (Black Library FAQ)
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

Ridcully

Post by Ridcully »

E jbg onda sam izđidao sa conscriptima i njihovim naređenjima. Predpostavljam da warlord trait važi na samog Azraela i na unit u kome je?
Image Image
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ljudi, ko je i od kada slobodan u subotu i nedelju? Ne bih da dolazim "napamet", jer ako nemam protivnike, farbacu figure kuci, ima ih poprilicno za ETC :D.

Glory to Arstotzka!
CheMilan

Post by CheMilan »

Docicu ja, igram sa lasicom partiju u subotu, al docicu oko 4 moram na posao :) i u nedelju cu doci pa mozemo i tad da odigramo
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Dolazimo i ja i Sutic treba da igramo u subotu. Dogovori se sa Nemanjom da odigrate Nenade da on proba protiv tebe.

Return to “ETC 2014 40K”