Trening partije - ETC 2014

Moderators: Telion, Hypodermic, Mrzimsvee

Telion
Commissar Weasel

Re: Trening partije - ETC 2014

Post by Telion »

Megabaja wrote:Nenad je morao da te oduva...
Ja sam mislio da ce tako biti, a i Nenad, posto ima 7 Flyer-a, a ja nemam nista ozbiljno da ih counter-ujem, plus sam jos lako "prodao" svoje Stormtalone..
Nenadu je zapravo problem predstavljao nevidljivi LR jer nije imao dobro resenje za njega, osim Doom Scyte-a, ali i tada treba da dobije 5-6, pa 4-6, a da ja ne prodjem cover na makar 4+, tako da sam se ja na kraju povukao skroz, sprecio da mi sleti iza ledja i postavio Chapter Mastera sa 4 rane i 2+ save-om najblize Zmajevima da pije rane prvi, a zatim je isao Tigurius, koji je tada vec bio nebitan..i naravno, pomoglo je to sto se zavrsilo u 5. krugu, ali, kao sto smo vec bezbroj puta utvrdili, ovo je igra sa kockicama...(seticemo se tvoje partije protiv Velsanina..tu je bila slicna prica, kada je Random Game Lenght odlucivao o pobedniku.. :wink: )

A i bre potcenjujes me Suticu, ccc, nemoj biti kao Luka na turniru, obice ti se o glavu.. :lol: 8-)
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
igor
Mental midžit

Post by igor »

Jel dolazi neko do kluba sutra? Hteo bih malo da vidim oko tau liste, sta treba da se vodi tj testira za etc po ovim novim "uslovima" i meti. :)
Mozda bih uvatio malo vremena da svratim predvece, nisam 100% da cu biti na duze od 2h - tesko da cu ostati dugo da odigram partiju, ali videcu jos.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Bogme, prelistavanjem nekronske knjige uocio sam jos lepih opcija :D.
Pre svega - ona dva nekron lorda sto idu zajedno kostaju jako puno, a efektivno mi daju da prebacim unit spydera negde. Oni jesu monsteri sa 6/6 S/T, medjutim imaju bedna 2 napada......
Ni jedan od ta 2 karaktera nema mind scarabe. Jedan cak nema ni scythe. Mislim da ne rade bes neki mesersmit za svoje poene.

Sa druge strane, za te poene mogu da ubacim recimo Imotekh Stormlorda, sa dodatna 2 crypteka (1 onaj sa hronometrom koji mi daje 1 re-roll svaki krug, i 1 onaj sa 4 haywire-a svaki krug), mogu da unapredim 2 unita u imortale (za koje sam bio 100% ubedjen da su elite, dok nisam proverio knjigu sada), i da mi ostane 15 poena (jos jedan veliki scarab da ima upgrade za nullify spellova / jos jedna baza malih skaraba na pocetku / kultisti da imaju heavy stubbere za random obaranje fly MC + sorcerer da ima melta bombu: pri cemu bih, od navedenog, najverovatnije poceo sa 4 male scarabe).

Zatim takticki momenat: night fight pocinje uvek u igri. Ostaje dokle god bacam solidno (imam re-roll). I dokle god je night fight tu, protivnici mogu da popiju d6 s8 ap5 hitova na svakom unitu. Plus, ako iz prvog rola uspe da ostane mrak, bitan unit mogu da pokusam 2 puta da zakacim (ili neki unit koji zakacim da gledam da zakacim sa vise hitova). I na kraju, jednom po partiji, beam dometa 2d6, svaki unit koji je dodirnut, popije po 1 hit za svakog modela koji je u unitu, S6 AP1. Malo li je :D.

Night fighting mi mnogo olaksava zivot protiv svega sto nije Tau. Jer letelice od jednom dobiju sopstvene covere.

Postoji i zanimljivih opcija sa Tranzyn Infinite-om, i vecim courtom. Ali mi je ovaj Stormlord za sada favorit.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Nenade, ono sto smo pricali da promenis je sledece, da ubacis 3 spidera i vangarda ili obicnog lorda koji ima orb da se teleportuije po tabli ( ili kriptek to da nosi), i da imas 2 zmaja 5 spawnova i lorda na bajki ili cak sor na bike-u sa njima.

Dalje ADL ti je useless za kultiste uzmi bastion sa isto com linkom.

Ja ti opet kazem to sto si sada uradio i poslusao me nije bila greska ti si covece ubio dva flyera sa vector strikeom, i posle je on pao 3 save 2+ od 4 .

Slazem se da je vezba dosta toga, ali MOLIM VAS PROUCITE NOVE LISTE KOJE SE POJAVLJUJU.

Igore probaj Farsight/Eldar/Inq, napravis kombinaciju Ovessa star sa karandrasom i Inkvizitorom, deny na 5+ na cetri kocke, a ovaj batica siba ako te nesto lokuje u kombat ;) I svi ostali poeni u brodside i jedan sky ray
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

A i bre potcenjujes me Suticu, ccc, nemoj biti kao Luka na turniru, obice ti se o glavu..
ma ne potcenjujem, nisam te ni uzeo u razmatranje. ovo je partija za vezbu nenadove liste, pa se ti i ne racunas... =;
Bogme, prelistavanjem nekronske knjige uocio sam jos lepih opcija
poznavanje vojske sa kojom igras svakako pomaze. :-P
Jel dolazi neko do kluba sutra?
Uuuuu da, da, da... dolazim ja \:D/ - igracu se sa :-k - modelima koje jogi jos nije doneo... khm, da. [-(
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Megabaja wrote:
Jel dolazi neko do kluba sutra?
Uuuuu da, da, da... dolazim ja \:D/ - igracu se sa :-k - modelima koje jogi jos nije doneo... khm, da. [-(
Izgovori, izgovori........
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

:lol:
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Lepo u kola pa do nikole 8-)
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

ADL u ovoj varijanti sluzi za scarabe (koji su iza njega potpuno nevidljivi - ne mozes da pucas na ono sto ne vidis), a u prethodnoj ni za sta. Istina, bastion jednako dobro moze da sluzi za scarabe, a minorno je skuplji, sto mislim da ga cini boljom opcijom (jer sam ADL uzeo samo zbog commlinks). Dobijes i 4 heavy boltera pride. Mislim i da ima neka caka kako skrivas objektiv u / oko bastiona, to moram da procitam jos pravila za bastion.

Meni se cini nepotrebnim da imam i spydere i spawnove, mada cu isprobati sve varijante. Overlord ne moze da ima orb (to je prosla edicija). Cryptek ne moze da udje u jedinicu pauka (citanje kodeksa cini cuda :D). Dakle taj Vargard Obyron sluzi samo i jedino tome da teleportujes spydere negde. Sto je, po mom misljenju, previse poena za to sto radi (jer i kad ih teleportujes, sa 2 napada svaki, pod uslovom da su svi zivi i dalje, neces uraditi bas neki pokolj). Pauke sam zamislio kao odbranu kultista od random dolaska scouta / krootova / slicnih bednih stvari.

Vector strike - imam d3+1 po preletu. 2 zmaja prave 6 u proseku. S7 protiv armora 11 znaci da sam na 4+ glance. To je 3 rane. Onda on ima save na 5+, a ne na 2+, sto znaci da spase 1. Dakle 2 zmaja nanesu 2 rane, sto je tacno onoliko koliko on ima ;). Onog drugog preleti jedan zmaj, i ako ne umre u startu, dokrajci ga nekronska letelica (jedna, ne tri :D). Ostatak armije se nacrta pored onih sto zvacu armor i sve savali u njih. Njemu prezivi neki broj tih modela. Onda oni mogu da pucaju na jednu letelicu, i nju skoro sasvim sigurno ubiju. Onda se ostatak armije okrene i sve savali u njih (ukljucujuci i doomray). To kao sto smo videli, tesko ko moze da prezivi. A on ima taj jedan unit koji nesto radi.

Mislim i da zaboravljas jedan momenat - sta hoces da igram? Champion listu ili "normalnu" listu? To pravi zaista velike razlike. O tome trebamo da pricamo uzivo. Ne znam jos ni sta ste odlucili da Ota igra? Ako bude igrao one orkove, to je onda treca kombinacija, jer postoje misije u kojima onda on moze da bude champion (odnosno da imamo 2 liste za to), sto opet menja neke stvari. Kontam da cemo te sve detalje proveriti kad se vidimo 26.

Dalje sam gledao jutros jos - obican overlord na barzi i Stormlord imaju razliku od 15 poena. +gomila raznih lepih abilitija -barza. Postoji i opcija obican lord bez barze, a za preostale poene onda mozda mogu da sastavim nekog slabijeg chaos lorda ili nekog maga. Medjutim, to je onda vec prilicno veliki broj avijacije koju smo skratili. Videcu jos par kombinacija, pa cu pisati novu verziju liste.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Bube yaglave bilo sta to je poenta, plus imaju smash pa mogu da instant killuju dosta toga, moras videti liste na netu koje su jake pa to counterujes a ne nesto sto je nekad bilo to je moja poenta.

U ovome sto si opisao 2 zmaja dovoljno dobro rade posao, a meni se nekako cini da niko ne bi hteo da se suoci sa 2 zmaja 4 nekronske letelice, spawnove sa biker lordom + bube sa oberonom u svom deplojmentu ( a spawnovi da prezive dok dodju znas i sam ).Samo probaj nista vise od toga, ako sam u krivu super ti si upravu :D

O tome sta je ko cemo pricati, samo sto je moje misljenje da liste kao sto je Zuborova a i Nemanjina moras da pobedjujes i da si jedno i drugo, sto nije samo do liste vec vecim delom i do vezbe do koje cemo doci SVI 8-)

Smislili smo ja i Nemanja plan za pripremne partije i bice okaceno u naredna dva dana o cemu se radi, i time dizemo spremanje na novi nivo koji ce nadam se biti intresantan svima \:D/
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

U tom slucaju 3 nekronske letelice, ali da, ok razumem poentu zasto zelis isprobavanje takve liste.

Za sada mi se cini da ce ta lista, i lista sa Stormlordom biti glavni favoriti za dalje testiranje.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Neko u subotu, od otvaranja na dalje?

Glory to Arstotzka!
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

:?:
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Zanimljivo vezbanje... sa ovakvim vezbanjem, ocekujem pad a ne skok rezultata reprezentacije.

OK, ja sam onda sebi isplanirao nesto drugo za sutra. Nadam se samo da ce se ovaj trend nezainteresovanosti za trening promeniti.

Glory to Arstotzka!
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Vec smo ustanovili da je uvek slab odziv kada se ovako "javno" pozove na neku partiju.
Pokusajte da kontaktirate par ljudi na PM ili mob, pa se sa njima licno dogovorite, jer ovako ocigledno nema efekta...
igor
Mental midžit

Post by igor »

A npr ne moze bas niko sutra, to nije palo na pamet? :|
Evo ja imam porodicni rucak, pa odmaram jer posle radim nocnu.. Ne znaci da necu da igram.. Mozda tako i drugi imaju nesto. ;)
Ja sam se unapred dogovorio da sledecu subotu igram, taman posle sastanka oko etc tima. ;)
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Neko ne moze, neko ne stigne da pogleda forum itd itd...koji god da su razlozi, lakse je kada se "privatno" cujete i dogovorite, na to sam mislio.. :)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Tim se ove godine nije smanjio po brojnosti u odnosu na proslu godinu (i dalje je 8 ljudi u pitanju + potencionalni 1). To bi trebalo da znaci da je "jednako komplikovano" naci suparnika kao i prosle godine.

Ako smo prosle godine u ovo doba mogli da imamo prilican broj partija odigranih radi vezbanja, ne vidim smetnju da to bude i ove godine tako (pritom prosle godine niko nije morao da bude ciman da bi se pojavio). Neverovatno mi je da vise ljudi (npr. i ti Igore) vise puta poziva bilo koga na vezbu i da bas niko nikada (ili bar u vecini slucajeva) ne moze da se pojavi (bili su u pitanju i vikend dani i radni dani).

Postujem potpuno tudje vreme i sve razumem, ali smatram (licno misljenje, naravno, sto ne znaci da sam i u pravu) da ako je neka teorija da trebamo da igramo za top 5, to necemo moci da ostvarimo sa ovom kolicinom (ne)vezbanja. Ako vec nije prekasno...

Apelujem da se smisli nesto organizovanije od ovoga sada. Ovako necemo odigrati ni dovoljan broj partija da zadrzimo trenutno poziciju, a kamoli da napredujemo u top 5.

Glory to Arstotzka!
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Apelujem da se smisli nesto organizovanije od ovoga sada. Ovako necemo odigrati ni dovoljan broj partija da zadrzimo trenutno poziciju, a kamoli da napredujemo u top 5.
Slazem se. Na primer, mogli bi da donesemo moje cike kako bi i ja mogao da ucestvujem u ovom skupu.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

žubor

Post by žubor »

Ako hoce neko da trenira protiv TAU/Grey Knights kombinacije u Sredu neka se javi :)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ako mi sreda bude free, doci cu ja.

Inace Suticu, sada trebas da vidis sa Zuborom za grey knightove ;).

Glory to Arstotzka!
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Rekao mi je Nikola.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Ota

Post by Ota »

Ja cu se mozda pojaviti u sredu. Ukoliko se to desi nosim moje Orke.
Djenrale uzalud te traze,
cuvaju te sve bozije straze.
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Battle report preporucen od strane naseg Visocanstva El Kapitena. Svi su u obavezi da ga pogledaju. U subotu sledi preslisavanje. :lol:

Warhammer 40k Battle Report: Tau/Farsight Enclaves vs Chaos Daemons/CSM, Adepticon Prep Game
http://youtu.be/5gBYDEG_TLk
žubor

Post by žubor »

žubor wrote:Ako hoce neko da trenira protiv TAU/Grey Knights kombinacije u Sredu neka se javi :)
Ovo ce se desavati ipak na Banjici ;)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ovo je lista koju cu isprobati:
hq - mag general, 60 poena
trupe 1 - kultisti, 50 poena
trupe 2 - kultisti, 50 poena
fast 1 - zmaj, 170 poena
fast 2 - nurgle spawnovi, 180 poena
fast 3 - nurgle spawnovi, 180 poena

ally:
stormlord - 225 poena
royal court 2 crypteka, 1 je of time sa hronometronom, drugi je of storm, 65 poena
imortali u letelici, 185 poena
imortali u letelici, 185 poena
wraithovi, 2 imaju whip coile 230 poena
doom scythe, 175 poena

fort:
bastion sa comm relay 95 poena

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Protiv ovoga:

1850 Pts - Codex: Tau Empire Roster - 1850

Total Roster Cost: 1848

HQ: Commander (1#, 200 pts)
. . 1 Commander, 200 pts = (base cost 85 + Missile Pod x2 30 + Shield Generator 25 + Puretide Engram Neurochip 15 + XV8-02 Crisis 'Iridium' Battlesuit 25) + Velocity Tracker 20

Troops: Kroot Carnivore Squad (10#, 60 pts)
. . 1 Kroot Carnivore Squad, 0 pts
. . . . 10 Kroot, 60 pts = 10 * 6

Troops: Kroot Carnivore Squad (10#, 60 pts)
. . 1 Kroot Carnivore Squad, 0 pts
. . . . 10 Kroot, 60 pts = 10 * 6

Elite: XV104 Riptide (1#, 210 pts)
. . 1 XV104 Riptide, 210 pts = (base cost 180 + Ion Accelerator 5) + Early Warning Override 5 + Velocity Tracker 20

. . 1 XV104 Riptide, 210 pts = (base cost 180 + Ion Accelerator 5) + Early Warning Override 5 + Velocity Tracker 20

Heavy Support: XV88 Broadside Team (7#, 303 pts)
. . 1 XV88 Broadside Team, 0 pts
. . . . 1 Broadside Shas'ui, 85 pts = (base cost 65) + Velocity Tracker 20
. . . . . . 1 Missile Drone, 12 pts

Heavy Support: XV88 Broadside Team (3#, 210 pts)
. . 1 XV88 Broadside Team, 0 pts
. . . . 1 Broadside Shas'ui, 70 pts = (base cost 65) + Early Warning Override 5

HQ: Ordo Xenos Inquisitor (1#, 25 pts)
. . 1 Ordo Xenos Inquisitor (HQ) [GK], 25 pts

Troops: Grey Knight Strike Squad (5#, 100 pts)
. . 1 Grey Knight Strike Squad (Troops) [GK], 0 pts
. . . . 1 Justicar [GK], 20 pts
. . . . 1 Grey Knight [GK], 20 pts

Heavy Support: Nemesis Dreadknight (1#, 260 pts)
. . 1 Nemesis Dreadknight (Heavy) [GK], 260 pts = (base cost 130 + Personal Teleporter 75 + Heavy Incinerator 30 + Nemesis Greatsword 25)

Validation Report:
d-1. Formatting: Competition Output; c-1. File Version: 1.40 For Bug Reports/www.ab40k.org; b-1. Roster Options: Imperial Armour, Named or Special Characters; a-1. Scenario: Normal Mission; b-2. Levels of Alliance: Allies of Convenience
Roster satisfies all enforced validation rules

Composition Report:
HQ: 1 (1 - 2)
Elite: 3 (0 - 3)
Troops: 2 (2 - 6)
Fast: 0 (0 - 3)
Heavy: 2 (0 - 3)
Fort: 0 (0 - 1)

Created with Army Builder® - Try it for free at http://www.wolflair.com
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Mislim da treba da probas da stavis maga na bike i da ima vristanje primarni iz telepatije i onda da probas, ali ostalo je :applause:

Inace danas smo ja i Nenad i Nemanja bas lepo diskutovali o svemu i zamolio bi ostale da na sastanku budu brzi, produktivni i bez zajebancija posto imamo malo vremena/ bice vremena za to da se zajebavamo :D
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Zubore kada si slobodan da odigras protiv mene sa tom listom? Petak? Subota?
žubor

Post by žubor »

RatGod wrote:Zubore kada si slobodan da odigras protiv mene sa tom listom? Petak? Subota?
U Petak jedino ako me Nenad pusti :)

Subota je NO GO a onda sam na putu 4 dana ... znaci ako me Nenad ne pusti u Petak onda tek 2. ili 3. Maj
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa razmisljao sam o toj opciji. Medjutim, on ako je na bike-u i ide sa spawnovima, to je onda T4 W2 model koji je victory poen (slay the warlord). Zato mi se ne svidja da on ide napred. Njega sam zamislio da bude u tom bastionu i da steka taj jedan poen.

Imam i jos neku drugu zamisao, gde bih mogao da ga malo ojacam, pa da pokusavam da dobijem spell #5, to onda pravi razliku. Imaju jos neke opcije, videcemo. Isprobacu prvo ovu listu da vidim kako ta osnova radi u nacelu, pa ako mi se dopadne, onda cu dalje da picanim listu ;).

Ma igraj se bre u petak sa Lukom, nije bitno ;). Picimo mi neki drugi dan.

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Luka kad ti mozes u Petak?
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Pazi bike lord ( i 2+ armour iz crimson slaughtera cini mi se da moze , ili 2 nivoa i nurgleov mark), a izbacis storm crypteka. Jbg tesko da ce njega nesto ubiti dok je u spawnovima.

Mogu od 16? Mozda i ranije ali to mogu da ti javim u cetvrtak?
žubor

Post by žubor »

RatGod wrote:Pazi bike lord ( i 2+ armour iz crimson slaughtera cini mi se da moze , ili 2 nivoa i nurgleov mark), a izbacis storm crypteka. Jbg tesko da ce njega nesto ubiti dok je u spawnovima.

Mogu od 16? Mozda i ranije ali to mogu da ti javim u cetvrtak?
16h je fantasticno :) ranije mi ne pase :)

Vidimo se u Petak.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Prvi problem - crimson slaughter knjige kaze:
A Crimson Slaughter detachment can ally with a Codex: Chaos Space Marines
detachment as Battle Brothers (and vice versa).
Znaci - ako uzmem crimson slaughter, ne mogu da uzmem necrone ally.

Drugi problem - chaos bike 20 poena, mastery leveli po 25 poena svaki, nurgle mark 15 poena i onda podrazumeva da uzmem barem 1 spell iz mark of nurgle, a ako ga vec opremam, onda treba da ima i familiara koji je jos 15 poena. 2+ armor i it will not die iz crimsona je 30 poena.

Cryptek je 25 :D. Znaci tesko cu sve to ukomponovati.

I treci problem - on ce ostati ziv dokle god je U spawnovima (to si lepo primetio). Ali kada ti spawnovi stignu gde treba da stignu, onda ce umreti instant i dati 1 kill poen. Sve to da bi mozda bacio neki spell, koji ce mozda proci deny the witch, i ako prodje, koji ce mozda naterati protivnika da ubije ponekog modela na 3d6 - LD. Jebiga, mislim da je to puno poena u ovom settingu za tako nesto, i bespotrebno rizikovanje slay the warlorda.

Potpuno je druga prica ako se odlucim da redukujem neke stvari i da ubacim 2 maga levela 3. Onda imamo potpuno drugu diskusiju ;).

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

A i jos jedna stvar - postavka bastiona mi omogucava da bacam taj spell od prvog kruga iz udobnosti bunkera ;). Ivicu postavis na svoju deploy zonu, a prednji kraj bunkera je van tvoje zone. Onda momci udju unutra, i time dobijes par inci, koji su ti dovoljni za domet 24".

Glory to Arstotzka!
igor
Mental midžit

Post by igor »

Dzon Vejn wrote:A i jos jedna stvar - postavka bastiona mi omogucava da bacam taj spell od prvog kruga iz udobnosti bunkera ;). Ivicu postavis na svoju deploy zonu, a prednji kraj bunkera je van tvoje zone. Onda momci udju unutra, i time dobijes par inci, koji su ti dovoljni za domet 24".
Jel sigurno sme to? Nije fora da mora fortifikacija biti 100% unutar tvoje zone postavljanja? 8O
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Fortifikacija cak ne mora biti u tvom deploymentu uopste ;). Postoje neke liste koje tako abuse-uju landing pad.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Report od danas:

Igrali smo 2 partije. Oba puta istu misiju i isti deployment i sve. Prvi put sam hteo da pokusam da li sada sa wraithovima mogu da izdrzim ofanzivno da igram protiv Taua. Zakljucak je da ne mogu - igralo se 7 poteza, u 5. potezu je bilo 13:7 za njega, u 6. i 7. 14:6 za njega. Ja uvek volim da isprobam, tako da znam sta se desava ako se nesto uradi ili ako se nesto ne uradi.

Drugu partiju sam hteo da probam kako igram kada igram defanzivno i abuse-ujem bastion. Opet se igralo 7 krugova, u 5. krugu je bilo 13:7 za mene, u 6. i 7. je bilo 12:8 za mene.

U ovom drugom pokusaju mislim da sam mogao da odigram jedan krug malo pametnije, i da bi tada MOZDA bilo 1 poen vise za mene. Takodje, Zubor je igrao dosta ofanzivno, tako da je rizikovao da se u 5. krugu vraca na objektiv (trebalo mu je 4+ sto je i dobio - da nije dobio, a da se zavrsila partija u 5. krugu bio bi jos poen vise za mene). Takodje, imao sam neku mizernu sansu da pokusam na kraju da sjebem jos jednog riptide-a, ako uspem LD uz 6 to wound sa magom (cisto radi satisfakcije, nista ne bi menjalo u rezultatu :D). I Zubor je mogao da odigra malo drugacije, sto mislim da bi jos gurnulo rezultat u njegovu korist (mada bi mi onda neki drugi uniti ostali zivi, pa bi bilo pitanje sta bi se dalje desavalo na tabli).

Nije losa ova lista, posebno sam zadovoljan sto sam uspeo da prebacim 10:10 protiv Tau liste koja je prilicno sastavljena protiv mene (gotovo sve u armiji ima opciju da obara letace, i ima armor 2, i ima night vision, i 1 unit ima da gadja letace normalnom balistikom). I sa izborom najgoreg scenarija za mene (heavy su scoring - ja nemam heavy slotova, osim 1 necron letelice).

Wraithovi su se pokazali izuzetno. Daleko bolje od scaraba sa spyderima. Stormlord jebe kevu, mnogo vise nego sto su ljudi svesni. On tera ziheraske defanzivne armije da ne mogu da stoje pozadi. Takodje, 4+ kradja inicijative cini cuda ;). Posebno ako se protivnik postavi pogresno.

Ostaje pitanje - sta je tacno "phase"? Da li je trenutak kada bacas kradju inicijative neki phase? Jer ako jeste, chronometron moze da radi re-roll toga (kontam da nije, ali nije lose proveriti).

Glory to Arstotzka!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ostaje pitanje - sta je tacno "phase"? Da li je trenutak kada bacas kradju inicijative neki phase? Jer ako jeste, chronometron moze da radi re-roll toga (kontam da nije, ali nije lose proveriti).
Nije, phase je movement phase, shooting phase, assault phase.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."

Return to “ETC 2014 40K”