Trening partije - ETC 2014

Moderators: Telion, Hypodermic, Mrzimsvee

igor
Mental midžit

Trening partije - ETC 2014

Post by igor »

Da zapocnemo! :applause:

Sutra i prekosutra 9/10.01 - bih hteo da testiram neke Tau/farsight liste, etc style naravno. ;)
Neko slobodan/zainteresovan?
joggy
Hronos
Hronos

Re: Trening partije - ETC 2014

Post by joggy »

da se ipak saceka konacna prresuda za pravila, a?
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Nema sta da se ceka mozemo slobodno da krenemo da vezbamo, kako sad stoje stvari ono sto je bitno jeste da nece biti Escalation knjige i igrajte bez novih fortifikacija.
Sve ostalo ce verovatno biti dozvoljeno samo je bitno u kom odnosu u timu ( tipa samo jedna formacija), a to svakako znaci da se moraju i kogu igrati probne partije u kojima oba igraca to koriste ;)
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Takodje Cypher i Belakor ce isto biti dozvoljeni tako da i njih koristite ( Nenade pogledaj Cypher malo pazljivo ;) ).
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Tako nesto sam I ja mislio, vezbamo manje vise kao prosli put, dok uskoro ne izadju tacna pravila. Ja imam dosta da probam zbog nove knjige tj farsight enclave. ;)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Postoji li negde link ka cypher pravilima?
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dete sa zoljom-Eldar

Post by Dete sa zoljom-Eldar »

Odigrana neresena partija protiv Nemanje
"The stars themselves once lived and died at our command,yet you still dare to oppose our will" -Farseer Mirehn Bielann
"Ask not the Eldar a question,for they will give you three answers, all of which are true and terrifying to know" -Inquisitor Czevak
igor
Mental midžit

Post by igor »

Dete sa zoljom-Eldar wrote:Odigrana neresena partija protiv Nemanje
Bravo! :applause:
Hoces sutra vs Tau?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pogledao Cyphera i ne vidim sta ga cini tako posebnim.

Evo neke moje krace analize: najbolji ability mu je da ti doda VP. Protiv bilo kog ozbiljnog igraca, to se nece dogoditi (jer ce ili a) ignorisati model tako sto ga veze u combat, ili b) ubiti model u CC, kada je siguran da ce i u 1" od njega nesto preziveti da ga capture-uje).

Sledeci dobar abiliti mu je prenosenje shroudeda na unit. OK, ali nije neki mesersmit za HQ slot. Postoje i drugi nacini da dodjes do toga (magovi koji rade jos nesto osim toga, za manje poena, i sa vecim kretanjem, npr.).

Sledece je ATSKNF koji moze da prene na cultiste. OK, ali bolje opcije ima Tifus. Za bedno vece poene. I Tifus radi na sve unite cultista.

BS 10 je prilicno beskoristan sa pistoljima i movementom 6". 3 rane, 3 napada, nista posebno. A kosta 190 poena, sto je puno. Jos ako ga uparis sa chosenima, onda kosta beskonacno.

Ne mislim da je los, samo mislim da ima boljih opcija za slicne poene. Plus ne bi bilo pozeljno da se uparis sa bilo kojim DA u tom slucaju.

Naravno - govorimo samo u domenu ultra kompetativnih listi ;).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dete sa zoljom-Eldar

Ne znam Igore,ja cu biti u klubu ali igram protiv Deteta Chaos,pa cemo videti posle toga.I hvala mada Nemanja nije igrao najozbiljnije iako je igrao sa ozbiljnom listom tako da ono.....
"The stars themselves once lived and died at our command,yet you still dare to oppose our will" -Farseer Mirehn Bielann
"Ask not the Eldar a question,for they will give you three answers, all of which are true and terrifying to know" -Inquisitor Czevak
igor
Mental midžit

Post by igor »

Kada sam ja odlazio bio si bas u gadnoj poziciji. Kontam da su mu onda dva serpenta sto su jirisala ka 3/4 objektivima dosla glave? :)
Hajde vidite, bicu ja u klubu da sredjujem figure/igram - ako uopste nadjem nekoga :cry:
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

ja navrcem u subotu oko 14, ako ima neko zainteresovan, voleo bi da isprobam listu ver 0.1 marinaca. mozda sa mozda bez ally, ali u svakom slucaju bih morao da imam i neke glumce pa bi protivnik trbeao da ima maste i strpljenja, jer ipak je test verzija liste u pitanju.
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Rastislav i ja smo odigrali juce dogovorenu pripremnu partiju, nije bilo nikakvih dogovora oko lista, ali smo dosli da se igramo ozbiljno. Partija je bila jako dobra, zavrsila se, moram priznati- na moju srecu, u V potezu (pobedio sam za 2VP).

Ali, rezultat na stranu, Rastislav je svestan gresaka koje je napravio, i verujem da mu se iste nece ponoviti (uostalom tome i sluze ove partije) i naravno, u skorije vreme cemo napraviti revans. :)
Ono sto bi po meni trebalo da se vezba (poucen iskustvom iz prethodne 3 partije protiv Filipa, Dimija i Rastislava) je:
1. DEPLOYMENT
2. ZASTITA JEDINICA OD RAZNORAZNIH "BOMBI"- droppod+jaws, droppod+combi-melte/plasme i sl.
3. REDOSLED STVARI U FAZI "BEGINNING OF THE TURN"- da se nesto ne zaboravi, preskoci, itd itd.
4. "ADVANCED" TAKTIKE- "rhino shield" i snajpovanje odredjenih modela u jedinici...
*ako se setim jos necega, postovacu.

Ovo ne zahteva da se odigraju cele bitke, vec samo prvih 1-3 poteza, a kasnije da se diskutuje o tome, da se ukaze na eventualne greske, razgovara se malo o listama...kao sto je Ota juce pricao sa Rastislavom.

Toliko za sada od mene. :D
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
igor
Mental midžit

Post by igor »

Danas sam u klubu od 16.00 pa do uvece, a sutra bih dosao isto tako, mozda I ranije.
Ako neko hoce da dodje da testiramo sve gore navedene stvari sto je Nemanja lepo rekao, ja sam tu. ;)
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Nista Igore lepo sad natenane, veceras listaj codex, pa sutra zamoli nekog da dodje da ti pomogne da odigras neku partiju nesto mi nisi u formi :P

Salu na stranu ja sam odigrao danas sa Dusanom i njegovim pure SW, jako zanimljiva i meni zabavna partija. Ja sam vodio Demone/CSM.
Moja lista:

Kairos, 20 kucica, herald khorna na jug sa njima, demonete sa heraldom, horori sa heraldom, 2 SG i Belakor.
U on se lose postavio a uprkos tome uzima inicijativu i odmah ubija belakora, i jednog SG, nazalost posle alfa strike-a ja preuzimam kontrolu i cistim sve na tabli u 5 potezu sem drop podova. Ali protivnik mega prijatan i samo malo da listu podesi i postavku i sve je to ok.

Druga partija protiv igora i 4 riptide-a , pobeda moja, najbolje je da on napise report, ja opet u prvom potezu gubim Demona i to Kairosa :D
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Ako cemo vec da igramo trening partije po ETC rulespacku mislim da bi bio red da ovo imamo negde izdvojeno (naravno dok ne izadje Rulespack za ovu godinu):

4.1.2 On the individual level: Game Points

Game points scored by each player for his team are cumulated from Mission scoring and Victory points scoring (VPs). An exception is that a tabling player gets 20 game points, a tabled player get 0 game points.

4.1.2.1 Missions (up to 17 Game points)

Each player count their mission points, subtract the opponent's mission points and consult the table bellow:
Difference +0 / -0 Battle points 10 / 10
Difference 1 or 2 / -1 or -2 Battle points 11 / 9
Difference 3 or 4 / -3 or -4 Battle points 12 / 8
Difference 5 or 6 / -5 or -6 Battle points 13 / 7
Difference 7 or 8 / -7 or -8 Battle points 14 / 6
Difference 9 or 10 / -9 or -10 Battle points 15 / 5
Difference 11 or 12 / -11 or -12 Battle points 16 / 4
Difference 13 or more / -13 or less Battle points 17 / 3

Apart from the missions points specified in the missions (which translate into game points in the terms of this rulespack), when you achieve First Blood, Slay The Warlord or Linebreaker you get +1 game points (as in Rulebook). It's the same for Warlord traits like Legendary Fighter or The Hunt.

For example in the Big Guns Never Tire mission you control 2 objectives and your opponent none. You got Linebreaker and the opponent First blood and also Linebreaker. You killed two of their heavy support units.
You got 6 +1+2 = 9 game points. The opponent got 0+1+1+0=2 game points. The difference is +7 / -7 so you get 14 game points and the opponent 6.

4.1.2.2 Difference Of Victory Points (up to 3 Game Points)

Each player counts the points of destroyed or half strength enemy units, subtracts their own and then consult the table below.

Units destroyed
At the end of the game every unit that has been destroyed is worth an amount of Vicotry Points (VPs) equal to its points cost (including the cost of all its extra wargear, vehicle upgrades, etc). Units that end the game falling back or off the battlefield count as destroyed.

Units at half strength
At the end of the game every enemy surviving unit that has lost half of its initial models or more is worth an amount of VPs equal to half its points cost (including the cost of all its extra wargear, vehicle upgrades, etc), rounded down.
In the case of units that start the game as a single model (independent characters, monstrous creatures, etc), they are worth half their points cost in VPs if they have lost half or more of the Wounds on their profile.
In the case of units of 1 vehicle, they are worth half their points cost in VPs if they have lost half or more of its Hull points. In squadrons count each vehicle as a separate unit just for the Old Victory Point System.

VP dif ---- Winner -- Loser
0-350 -------- +0 ------- +0
351-700 ----- +1 ------- -1
701-1050 ---- +2 ------- -2
1051+ -------- +3 ------- -3

4.2 Team players pairing system :

Captains will have 30 minutes before each game to decide who will play with which opponnent. They can consult with and use the help of the rest the of the team freely.

Players during match will be matched by Captains in that way :
"Secret challenge" - At the start of the pairing captains chose secretly one player - a champion. Champion can be different from round to round. Both names of champions are written down at the start of the pairing on a separate piece of paper and revealed and the end of it. Champions play on the last available table.

After that:
1. Both captains roll a dice.
2. Captain A who rolled lowest puts forward player A.
3. Captain B puts a player to fight player A.
4. Captain A choses a table for that game.
5. Captain B who rolled highest puts forward player B.
6. Captain A puts a player to fight player B.
7. Captain B choses a table for that game.
8. Captain A .....

4.3 Missions :

Unless specified, the rules are the same as the Rulebook missions. So in Big Guns Never Tire, heavy support units are scoring units and each player receives 1 game Point for each enemy heavy support unit that has been completely destroyed.

MISSION 1
BIG GUNS NEVER TIRE - 5 Objectives (3 game points each, maximum difference by controling objectives: 12 game points)
DEPLOYMENT – SPEARHEAD (5th ed)

MISSION 2
CRUSADE 4 objectives (2 game points each, maximum difference by controling objectives: 6 game points) & PURGE THE ALIEN (+1 game point per unit destroyed more than the opponent, up to a maximum of + 6 game points)
DEPLOYMENT - VANGUARD STRIKE

MISSION 3
THE THE EMPEROR'S WILL (4 game points each objective) & CRUSADE 1 objective in the middle of the board (4 game points)
DEPLOYMENT - DAWN OF WAR

MISSION 4
THE RELIC (6 game points) & CRUSADE 2 objectives (3 game points each) placed at least at 12” from the Relic
DEPLOYMENT - DAWN OF WAR

MISSION 5
THE SCOURING - Each player places three markers 6 "from the edge, 12" from each other worth 1, 2 and 3 points (point values noted in secret by the player deploying them). Then before rolling to take the initiative you need to give your opponent the value of individual markers
DEPLOYMENT - VANGUARD STRIKE

MISSION 6
CRUSADE 2 objectives (3 game points each) placed in the middle of the unoccupied quarters & PURGE THE ALIEN (+1 game point per unit destroyed more than the opponent, up to a maximum of +6 game points)
DEPLOYMENT – SPEARHEAD (quarters as in 5th ed)
igor
Mental midžit

Post by igor »

Neko danas za partiju?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ljudi ja bih poceo sa isprobavanjem liste. Posto trenutno nemam vecinu modela, to bi podrazumevalo "malo maste" (glumaca / UFO letelica isl.).

Da li ima zainteresovanih za oprobavanje? Za ovu nedelju mi je slobodan samo utorak (sutra) za sada. Javljacu kakvo mi je slobodno vreme na ovoj temi, pa kako ko bude slobodan.

Moja lista je:
HQ1 - WARLORD: demon princ tzeentch, level 3, wings, power armor, black mace, familiar = 355

TROOP1 - 10 kultista = 50
TROOP2 - 10 kultista = 50

FAST1 - Helldrake, baleflamer = 170 poena
FAST2 - Helldrake, baleflamer = 170 poena
FAST3 - Helldrake, baleflamer = 170 poena

ALLIES:
HQ1 - Overlord, warscythe, mind. scarabs, semp.weave, command barge = 210 poena
HQ2 - Royal court, 1 harbringer of despair, 2 harbringers of the storm = 80 poena

ELITE1 - 5 deathamark u nightscythe transporteru = 195 poena

TROOP1 - 5 necron warriora u nightscythe transporteru = 165 poena
TROOP2 - 5 necron warriora u nightscythe transporteru = 165 poena

FORTIFICATIONS:
Aegis defense line + comm. relay = 70 poena.

Glory to Arstotzka!
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Mogli bi polako da se dogovaramo da tim pocne polako da igra pripremne partije..oni koji su izglasani vec- medjusobno i/ili sa onima koji su u uzem izboru za poslednja mesta u timu.

Nezavisno od lista i misija, znamo da je gotovo sve zabranjeno od novih stvari, tako da mislim da polako mogu da pocnu isprobavanja nekih listi. Nenad se ponudio, ali niko mu nije odgovorio, nadam se da niste zaboravili na ETC. :D
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

A ne bi bilo lose ni da se donese konacna odluka ko je u tih finalnih 8. Mislim da bi to bilo fer prema ostalima, posto nije da imamo jos beskonacno vremena do avgusta.

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ja putujem zato se nisam javio za partiju. Ostatak tima ce biti izglasan kad se jednostavno to desi, ja cu pokrenuti to kad se vratim sa skijanja.

Nenad ima moj glas da udje u tim to je sve sto sad ja mogu da kazem povodom toga.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Neko za partiju danas/sutra? Vise bih za neku vezbu, proxije i pravljenje lista/diskusiju. :)
igor
Mental midžit

Post by igor »

Jel igra neko 40k? :lol: :lol:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Trebao bih ja biti slobodan jedan od dva dana vikenda (jos ne znam koji, ali cu javiti). Doduse, da li ce se neko zapravo i pojaviti - to je potpuno druga prica :D.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Da li ima nekoga (po mogucstvu vise ljudi) koji bi se oprobali protiv moje liste u nedelju?

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Sta je junaci, nema nikoga da vezba, svi ste pro (Ota koji nije prisutan excluded)?

Glory to Arstotzka!
igor
Mental midžit

Post by igor »

Ja bih rado, ali radim u nedelju.
Dete sa zoljom-Eldar

Ja nedeljom ne mogu
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

ja trenutno nemam kod sebe modele.

ovom prilikom bih apelovao na jogija da cike koje cine moju vojsku a pripadaju njemu ljubazno dostavi u klub, kako bi mogao da pocnem da igram...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

A ja bi na tebe apelovao da mozda krenes lagano i neke nove liste da isprobavas ili si odustao od toga? Cisto da znam?
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

ne.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

žubor

Post by žubor »

Bi li probao neko kako mu lista radi protiv Tauidjana u Subotu odmah po otvaranju kluba? Partija ili dve?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja, ali cu morati da imam neke glumce.

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

A ja jedan FW model sa experimentalnim pravilima ;)
R'varna dolazi ;)
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Evo, specijalno na zahtev El Kapitena Luke, kacim ovaj Battle report. :D
Danas smo Nenad i ja odigrali jednu zanimljivu trening partiju. Nenad je vodio CSM/Necron listu sa gomilom Flyera, a ja sam vodio "Dual-Star" SM/Tau/Inquisition listu.
Detaljnije, Nenadova lista (ispravice me ako sam negde progesio):

A ovo je moja lista:

Igrali smo misiju sa 3 objective-a, po jedan u svacijoj deployment zoni (postavljeni dijagonalno, u suprotne coskove) i jedan na sredini table. Postavka je bila vrlo jednostavna: ja postavio Land Raider Redeemer sa Chapter Masterom, Termosima i Tiguriusom naspram njegovog objective-a, a Nenad je postavio Daemon Princa u area terrain naspram mog, i Catacomb Command Barge iza Aegisa, dok su Centurioni sa Inkvizitorom i Shadowsun infiltrirali naspram Daemon Princa. Sve ostalo je bilo u rezervi (Krootovi u outflanku). Ja sam imao prvi potez u kojem sam napravio jedan penetrating Barzi (i time joj smanjio oklop na 11), dok su Centurioni ubili Daemon Princa. First Blood/Slay the Warlord za mene.
Nenad u svom prvom potezu povlaci Barzu u cosak, a ja izlecem sa 2 aviona, ubijam Barzu i nanosim jednu ranu Overlordu, a jedna jedinica Scouta je dosla iz brda kod mog objectiva. U sledecem krugu Nenadu su se pojavili svi avioni osim jednog, i jedinica kultista, i sa Helldrake-cima ubija oba moja aviona, medjutim poslao je i 3 nekronska na taj deo stola tako da su oni izgubili jedan potez pucanja. u sledecem krugu meni ulazi i druga jedinica Scouta, ne radim nista znacajno, kao ni Nenad, koji je odlucio da mu svi avioni izadju sa stola. Medjutim, u 4. potezu pocinje da se desava nesto ozbiljno. Ja izbacujem Termose na sredinu, dok "nevidljivi" LR sa karakterima povlacim nazad i ubacujem jednu jedinicu Scouta unutra ne bi li je zastitio od silnih aviona i njihovog pucanja, dok drugu jedinicu sakrivam iza brda, a Centurione pozicioniram tako da pokusam da sprecim Helldrake-ove da dohvate moje trupe (moram to jos da vezbam...), dok Krootovi dolaze kod Kultista i ubijaju 9/10 iz jednne jedinice. Nenad, u svom potezu izlece sa svime i uspeva da ubije 3 Centuriona sa Nekronskim Letacima, Cryptek-om i Deathmark-cima, dok sa Death-ray pokusava da otvori LR, ali dobija 2 na pen roll. Medjutim dva zmaja mi spaljuju Scoute iza brda, dok treci sa Kultistima resava Kroot-ove.
U petom krugu konacno uspevam da ga sprecim da me preleti sa zmajevima, izbacujem karaktere na koje bacam Invisibility i pozicioniram Chapter Mastera prvog, kako bi zastitio Scoute koje drze objective, a sa Termosima negiram Objective na sredini koji Nenad ne uspeva da ubije skroz (ubio je 3 Termosa) sa 10 Warriora, Doom Scyte-om, i Zmajem. Ubijam Cryptek-a i 4 Deathmark-a, a on ubija i poslednjeg Centuriona.
Tu se partija i zavrsava, u petom potezu, a ishod je sledeci: Svako drzi svoj objective, ja mu negiram objective na sredini, ja imam First Blood, Slay the Warlord, a on ima Linebreaker. Dok je razlika u Victory Poenima +31 za mene.
Sve u svemu 11-9 za mene je konacan rezultat ove jako tesne, neizvesne i zanimljive partije koja nam je pokazala da jos dosta treba da se vezba do ETC-a. 8-)

P.S. Nenade, ako ti imas neki jos komentar... :)
igor
Mental midžit

Post by igor »

Zanimljivo, zanimljiva lista Nemanja. :wink:
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Nenad je morao da te oduva...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa evo danas sam odigrao 2 partije, pa cu opisati sta smatram propustima.

Pre svega, ja od proslog ETC-a mislim da nisam odigrao ni jednu partiju. Puno stvari propustam, treba mi jos jedno 5-6-7-8 partija dok se ne vratim u stil. Zatim, pre toga sam odigrao gomilu partija sa potpuno drugom logikom u odnosu na ovu listu. Deny lista se bazira na tome da ja gledam sta se desava na tabli i da radim counter protivnika, tako da njega teram da radi neke poteze. Moja trenutna lista u principu treba da ignorise moj potez i da gledam sta cu raditi u sledecem potezu, posto ono na sta se nameracim - to umre, tu nema dileme. OK, 5-6-7-8 partija i mislim da cu biti potpuno ok sa ovim osnovnim stvarima.

Dalje, ne svidja mi se kako radi ova lista u nekim delovima. Warlord mnogo lako umre, a to su 2 poena odmah. To cu morati da promenim u listi. Morace da se pojavi nesto sto moze da izdrzi pucanje.

Protiv Zubora sam pravio neke bas glupe greske, i mislim da bih uz vezbu mogao da stignem do 10-10 sa takvom listom (sto smatram jednom od 2 najjace liste protiv moje).

Protiv tebe sam generalno pogresio u 2 stvari: 1) nisam trebao da poslusam Luku, vec da se iskrcam odmah i da opalim po tvojim cikama. U tom slucaju bih verovano jos barem 1 letelicu doveo tako da moze da puca po njima. To bi dosta izmenilo tok ostatka armije. 2) Mnogo sam defanzivno igrao sa avionima, umesto da sam igrao znatno ofanzivnije. Mislim i da avioni ne trebaju da budu grupisani. Onda se stvori problem sa pomeranjem. Sledeci put cu pokusati da ih vodim na svakoj trecini table po 2. 3) Protiv tebe nisam trebao da odugovlacim dolazenje aviona, vec da ih gurnem odmah napred. Ti bi mozda ubio jednog i to bi bilo to. A ja bih imao jedno 2-3 kruga vise pucanja sa ostalima.

Zavrsetak partije u 5. potezu je rizik koji sam pokusao. Jebiga, statistika je bila na mojoj strani, ali eto, desi se u 1 od 3 partije da ga tako izduvas. Mislim i da bi bilo dosta drugacije da je partija jos potrajala, jer se ti tu onda ne bi dobro proveo :D. Jer u sledecem krugu, ti bi ubio 1 od 2 trupe na sredini, ja bih u mom krugu ubio termose (sve bi pucalo na njih, kontam da bi trebao da padnes 2 savea :D). To bi onda vec bili neki poeni za mene.

Dobro, sve u svemu, zadovoljan sam kako osnova armije radi. Ostaje da se malo provezba i bice to ok. Promenicu malo listu. Hocu da pokusam i onaj Lukin predlog sa ona 2 nekronska specijalca i spiderima koji kenjaju bube. U toj listi onda ostaje mali problem sto mislim da ne bih mogao da regulisem Tau (ne bih smeo sa njim da se uparim). Ali kontam i da Tau nece biti postavljan kao sampion. Mislim i da kada bih se uparivao protiv armija koje meni odgovaraju (sto su mnoge :D), da bih dobijao znatno bolje rezultate. Mislim i da mi tvoja armija odgovara, samo trebam jos da odigram koju partiju ;).

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Megabaja wrote:Nenad je morao da te oduva...
Potpuno se slazem. To samo pokazuje koliko je vezba jako bitna ;). Nadam se da su i ostali svesni toga. Kad smo kod toga kada si ti slobodan za vezbanje?

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Verzija 2 liste ce biti:

HQ: goluzdravi sorcerer 60 poena
TROOP 1: 10 kultista 50 poena
TROOP 2: 10 kultista 50 poena
FAST 1, 2, 3: Helldrake 170 poena, 170 poena, 170 poena

ALLY HQ 1: Vargard Obyron 160 poena
ALLY HQ 2: Nemesor Zahndrehk 185 poena
ALLY HQ 3: Cryptek sa staffom 30 poena
ALLY TROOP 1: 5 necron warriors u nightscythe 165 poena
ALLY TROOP 2: 5 necron warriors u nightscythe 165 poena
ALLY ELITE: 5 deathmarks u nightscythe 195 poena
ALLY FAST: 3 scarab swarms 45 poena
ALLY HEAVY: 3 canoptek spidera, 1 ima gloom prism 165 poena

FORTIFICAION: aegis sa comm. links 70 poena

Glory to Arstotzka!

Return to “ETC 2014 40K”