Trening DAN ! ! !

Moderators: Telion, Hypodermic, Mrzimsvee

RatGod
Strvinar

Trening DAN ! ! !

Post by RatGod »

Ovo je tema gde cu kaciti koji dan ce biti posvecen vezbanju ( nesto kao mini turnir ), ocekuje se da dolazi sto vise clanova reprezentacije + nadam se jos neki ljudi zaintresovani da pomognu. Zamisljeno je da se taj dan igrate sa jednom listom protiv 3 razlicite armije, i da na papir napisete kakva su vam ocekivanja ( pobeda, poraz ili gubitak).

Prvi datum je 17.maj, subota, od 12h molim sve da se prijave ovde :
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
igor
Mental midžit

Re: Trening DAN ! ! !

Post by igor »

Tu subotu (tj vikend) radim. :(
Akooll

Post by Akooll »

Za sad mogu.
Ridcully

Post by Ridcully »

Dolazim
Image Image
Ota

Post by Ota »

Trebalo bi da mogu.
Djenrale uzalud te traze,
cuvaju te sve bozije straze.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Pitanjce: zar ne mislite da taj vikend bude bolje da ljudi vezbaju liste za nas mini turnir? posto je poslednji vikend pre turnira....
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ne Boco, mi moramo nazalost da imamo liste spremne do kraja juna, te stoga moramo maksimalno krenuti da koristimo vreme.

Ti kao i bilo ko drugi ste itekako dobrodosli da vezbate vase liste, ne vidim u cemu je razlika, pogotovu sto ce dosta ljudi iz tima biti na mini turniru sa nekim ETC varijantama te stoga ovo je dobra varijanta da i ljudi koji nisu tim podese svoje liste i provezbaju malo.
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja bih trebao da sam slobodan taj dan.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
CheMilan

Post by CheMilan »

docicu i ja verovatno
...pa i nisi bas najbolji...
Zagy

Post by Zagy »

Pozdrav svima, rado dolazim da pomognem iako nisam deo reprezentacije.
Donosim Space Orkove, veljda necu biti jedini Ork igrac. xD
Dete sa zoljom-Eldar

Post by Dete sa zoljom-Eldar »

Ja mogu
"The stars themselves once lived and died at our command,yet you still dare to oppose our will" -Farseer Mirehn Bielann
"Ask not the Eldar a question,for they will give you three answers, all of which are true and terrifying to know" -Inquisitor Czevak
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

videcu da dodjem.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Trenutno stanje :

1.RatGod
2.Akooll
3.Ridcully
4.Ota
5.Dzon Vejn
6.CheMilan
7.Zagy
8.Dete sa zoljom-Eldar
9.Megabaja
10.Telion

Da li ima jos neko da dolazi neka dopuni spisak da znamo tacno sa kolikim brojem igraca raspolazemo zbog uparivanja? Sto se tice ljudi iz reprezentacije koliko ja znam Nikola i Igor ne mogu, a ostali dolaze.
Okupljanje u 12 pocinjemo u 12:30 ! ! !
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ljudi ja cu kasniti sutra. Spavao sam ukupno 17 sati ove nedelje, moram malo da odmorim. Dolazim kad se probudim.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Molim te dodji sto ranije ! ! !
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Zeleo bi da se zahvalim svima koji su danas bili a bilo je bogami 15 tak ljudi koji su igrali 40k, sjajan odziv :D

Hteo bi da kazem da sam jako zadovoljan odzivom reprezentativaca, da se zahvalim ljudima koji su se pojavili odlucili da budu sparing partneri reprezentativcima i nadam se da ce ih biti u jos vecem broj sledeci put, i Oti sto se susio i sacekao svoj red za partiju sledeci put ce neko drugi ;)

S obzirom da ce se 7edicija pojaviti u utorak/sredu u klubu, Nemanja i Ja cemo prouciti malo pravila cim pre i u petak/subotu isprobati pravila, bice najava zvanicna i bilo bi jako dobro da se sto veci broj reprezentativaca pojavi i isprati nova pravila na taj nacin.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

08.06.2014. je sledeci trening dan 2-3 partije, pocetak ce biti naknadno objavljen moram da se dogovorim sa Duletom da li moze ranije da otvori tj. u 12 ili zadrzavamo u 14.

Ocekujem sve clanove tima da se pojave, plus naravno svi zaintresovani :D
igor
Mental midžit

Post by igor »

Dolazim
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Znacu veceras raspored za sledecu nedelju, ako mi nedelja ne bude slobodna, pojavicu se preko nedelje da nadoknadim.

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Preko nedelje i dalje stoji obaveza da se odigra bar jedna partija, i molim vas da to ispunjavate.
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

...inace cete proci kao Adem Ljajic kod Sinise Mihajlovica.
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Ridcully

Post by Ridcully »

Samo da potvrdim da sam tu u nedelju (kad god da počne).
Image Image
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

U 12 u nedelju u klubu, budite tacni ! ! !
igor
Mental midžit

Post by igor »

Jel ima nesto od ovoga? Vidim samo nas trojica se prijavilo da dodje..?
Ridcully

Post by Ridcully »

Kako god da je stanje, sutra sam tu u 12 i igram sa prvim čovekom koji naiđe. :)
Image Image
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ima.
Ota

Post by Ota »

I ja cu biti tu u 12.
Dete sa zoljom-Eldar

Ja na zalost necu moci da dodjem danas,jer sam se razboleo.Potrudicu se da sto pre nadoknadim ove partije.U ostalom cim bidem bio na raspustu dolazicu svaki drugi/treci dan :)
"The stars themselves once lived and died at our command,yet you still dare to oppose our will" -Farseer Mirehn Bielann
"Ask not the Eldar a question,for they will give you three answers, all of which are true and terrifying to know" -Inquisitor Czevak
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Sledeci trening dan, osmisljen da se sto vise ljudi zaintresovanih za tim pojavi i okupi da igra ( bar jedna partija ) u sredu 11.6. od 16, ko moze ?
igor
Mental midžit

Post by igor »

Dolazim.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

U utorak sam kod zubara, ako ne budem morao i u sredu da idem, dolazim i ja.

Glory to Arstotzka!
Ridcully

Post by Ridcully »

Dolazim
Image Image
CheMilan

Post by CheMilan »

Mozda ja dodjem posle posla
...pa i nisi bas najbolji...
Ota

Post by Ota »

Probacu i ja da se pojavim u Sredu.
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Ja bih trebao da dodjem posleee...15h ja mislim.
Takodje ljudi, nemojte cekati da Luka organizuje ove trening dane, ako se cujete sa nekim, pa se skupi vas 3-4 da dolazite istog dana- javite ovde, pa ce se mozda jos ljudi pojaviti. (kao sad, na primer)
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

probacu i ja da dodjem...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Dete sa zoljom-Eldar

Ja idem posle podne ove nedelje,ali zato sledece cu doci 2-3 puta+ovu subotu cu doci
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

I sredu i petak kod cika zube :(.

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Utorak I Sreda obavezno da SVAKI clan tima ( ukljucujuci Nenada i Rastislava ) odigraju bar jednu partiju! Molim vas dogovarajte se izmedju sebe mnogo misije diriguju liste.

Ja dolazim u sredu sigurno, mozda i u utorak.

Molim vas prijavite se ko ce doci koji dan.
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Kao sto sam vec napisao na drugom topicu- dolazim sigurno u utorak, ceo dan sam u klubu.
Za sredu ne mogu da garantujem, ali cu se potruditi da dodjem makar da odigram jednu partiju.

Return to “ETC 2014 40K”