Trening DAN ! ! !

Moderators: Telion, Hypodermic, Mrzimsvee

RatGod
Strvinar

Re: Trening DAN ! ! !

Post by RatGod »

Usled slabijeg intenziteta igranja, pokusacu da ga poboljsam malo na sledeci nacin.

Do petka 4.7.2014. potrebno je da sledeci parovi odigraju svoje bitke ( red je ne bitan ) :

Ridicully - Nenad
Ridicully - Ota
Nenad - RatGod
Ota - Nikola
Nikola - Bojan D.
Igor - RatGod
Nemanja - Bojan D.
Igor - Nemanja
Nikola -Sutic

U slucaju da neko ne moze da odigra DVE partije za 5 dana neka objavi ovde.

Jos jednom potsecam do 26.7 je predaja listi, ZNACI JOS MESEC DANA ! ! !

P.S. Probajte jos neku partiju da ubacite ako neki protivnik ne moze, i planirajte sledeci vikend bar jos 2 partije ukupno ! ! ! Naknadno ce biti objavljeno.
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja nisam siguran da mogu 4 partije nedeljno da postignem. Ali cu igrati koliko god budem mogao.

U utorak i sredu sam slobodan posle posla (bolje utorak ako moze). Ridicully, Luka?
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Ridcully

Post by Ridcully »

Moraću da potvrdim danas tokom dana (tj. ponedeljak). Imam puno dešavanja ove nedelje, ali ću najverovatnije stići utorak ili sredu.
Image Image
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ja mogu u sredu od 16?

Nenade, to ti je 2 partije za vikend i 2 za 5 dana pa nije bas jezivo mnogo.
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Moze sreda, 16h. Bilo bi fenomenalno ako i Ridicully uspe da se uklopi za sredu oko 19h, da uspem obe partije u sredu da odigram.

Ja ne kazem da je jezivo mnogo, ja kazem da ja ne mogu tako da se organizujem, jer nemam 3-4 slobodna dana nedeljno (i mislim da necu biti jedini sa takvim problemom, samo sto ti ostali to ne kazu odmah i otvoreno). Zamisli tek kad me budes upario sa Chronosom, sa kime partija traje 4.5+ sata kada je lepo raspolozen i oceni da ima prednost :D.

Vrlo je verovatno da ja mogu da postignem 4 partije nedeljeno, ali ne tako sto cu dolaziti 3-4 dana u klub da bih odigrao 4 partije. Moram da vidim koliko partije traju u proseku (protiv magicnih i nemagicnih listi), pa da vidim kako najbolje mogu da se organizujem (npr. 2 radna dana po 2 partije, ili 1 radni dan 1-2 partije i 1 vikend dan 2-3 partije).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

To je potpuno uredu, a ostali koji budu imali manje pogotovu ljudi koji manje igraju inace ( posto Sutic, Ota, Nemanja i Ja odigrasmo zilion puta i jos cemo ), nece moci da biraju uparivanje bas tako ( da nam se ne desi kao prosle godine, nego ko ima najvise partija i najbolje uzima poene taj ima prednost ;) ).

P.S. Molio bi Igora da krene ozbiljno da se igra jer nam Tau kritican da se napravi po ovoj meti da uzima sigurno poene ko prosle godine ! :twisted:
igor
Mental midžit

Post by igor »

Molio bih Luku da me ne smara. Hvala! \:D/
Bolestan sam, pijem lekove i povrh shvega toga imam dosta smena koje radim zbog godisnjih. Kao npr ovaj vikend sto je prosao sam radio i sada radim od utorka do petka.. Danas sam free kada klub ne radi.. :|
Zato nisam toliko aktivan, i na tome se izvinjavam. O:)
Mozemo u petak da igramo ti i ja?, a za vikend nisam siguran da li idem negde - pa za to cu tek cimati Nemanju u petak kada budem tacno znao koji mi je dan free.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ovako da ne bi bilo zabune, ja koliko se secam svi smo se usaglasili da igramo jednu partiju nedeljno plus kad izadje AC da pojacamo malo, takodje dogovorili smo se da idemo da probamo da napravimo sto bolji rezultat.

E sad neki iz tima su odvojili vreme, puno njega i pomerili odmore i odlozili obaveze i vidjanja da bi napravili sto bolje liste taktike itd., takodje neki su dali pare da bi imali liste koje rade a nazalost neki nista.

Ja mogu da shvatim da ovo znaci neka odricanja da bi bilo kako smo se dogovorili, ljudi ako necemo da idemo ozbiljno i da pomerimo neke stvari u zivotu ajde da tako kazemo da se ne cimaju ni drugi bzv, nije uredu zar ne? ? ?

Takodje ovo takmicenje kosta bar 45e upad na turnir plus prevoz plus hrana pice, smestaj daj ako cemo da se zajebavamo i ne mozemo ovome ozbiljno da pridjemo da tako kazemo.

Ja necu nikog da teram ni na sta ali samo zelim da znam ?
Ja znam da se ja trudim da imam vremena da odigram sve i isteram onako kako je dogovoreno.

P.S. Ja mogu u petak Igore.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Tacno tako, dogovorili smo se sve to. I pojacacemo (ja hocu) samo ne moze svako uvek, pa ni ja zbog obaveza.
Moras shvatiti da ce uvek od nas 8-9? barem dvoje-troje imati guzvu svaki mesec i problem da cesto dolaze.
Ja bih voleo zvanicno da znam sa kim smem da se ally - tj sta mi ostaje kao opcija.
Da bih sto pre testirao neke liste. Uvek mi na kraju ostaje lista sa 2 komandera,3 riptide-a i 6/9 broadsides i to nije problem igrati.
Meta se jako promenila i bice xx razlicitih listi. Sve su sjebali sa ovim sto realno imamo samo mesec i kusur dana da istestiramo - samo se setite prosle godine kako je lagano islo. ;)
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ja shvatam da svako ima obaveze, ali sada svi mi radimo i imamo i devojke/zene/ljubavnice koje treba ispuniti :lol: ali treba ispostovati sta je dogovoreno i pritisnuti malo sad pred kraj.

Takodje treba imati i postovanja prema tome sto se neko trudi da reprezentacija uradi nesto i proba da organizuje i pokrene vezbanje koje tesko ide iz nekog ne poznatog razloga.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Posto sam upravo obrisao jedan ogroman post sam sebi, Luka molim te da lepo navedes konkretno imenom i prezimenom ko su osobe kojima imas nesto da zameris i sta im tacno zameras. Ne bih da pricamo ovako uopsteno i da svako razmislja da li treba da se pronadje u nekom tvom citatu ili ne.

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ne mislim nista lose ni za koga, samo molim sve da krenu da se igraju i svoje vreme usklade sa obavezama oko priprema reprezentacije ( svi imamo obaveze sa strane ovo je priprema za ozbiljno takmicenje i molim sve da tako tome pristupe, jer je takav dogovor svih u timu) :wink:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Odgovoreno preko pm-a, ljudi ako imate bolje ideje za organizaciju dajte slobodno.

Posto je Nenad slobodan ovih dana ( javio preko pm-a ), dodacu mu jos dva protivnika.

Nenad - Nemanja
Nenad - Ota

Ljudi poenta je da se krene da se igra dosta, javite na forumu sa kim ste odigrali, kad igrate, i rezultat da znam zbog daljeg pravljenja parova ( mislim da je ovo jedini nacin da se pokrenemo ).
Ridcully

Post by Ridcully »

Dolazim sutra ako ima nekog. Jel neko planirao da dođe sutra?
Image Image
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Ja cu doci gotovo sigurno.
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Da li neko od mojih protivnika moze sutra?

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Evo ovako, upravo sam saznao raspored za ovu nedelju. Slobodni termini su mi:
1) utorak 16h - Ridcully
2) utorak 19h
3) sreda 16 h - rezervisano za igranje sa Lukom
4) sreda 19h
5) petak 16h - Nemanja
6) petak 19h ako ima neka brzopotezna partija pre fudbala, koju mozda ne bi igrali do kraja, vec samo onako odokativno da se vidi kako sta radi (ili ponavljanje partije od 16h sa nekim drugim uslovima).

Cetvrtak i vikend sigurno nisam slobodan. Molim ostale da mi jave koje od ovih termina su slobodni.
Last edited by Dzon Vejn on Tue Jul 01, 2014 7:53 am, edited 2 times in total.

Glory to Arstotzka!
Ridcully

Post by Ridcully »

Super. Nemanja, od kad si tu sutra? Nenade, računaj da ćemo da igramo u 16:00.
Image Image
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

OK, sad cu da azuriram tabelu iznad.

Nemanja, Ota?

Glory to Arstotzka!
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Neka bude petak.
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

OK, upisao.

Oto, imas li sansu danas ili sutra od 19h za neku partiju? Ili eventualno da pokusamo petak neku brzopoteznu (koju mozda ne stignemo do kraja da zavrsimo)?

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

A i ako neko osim Ote moze da se uklopi u neki od preostalih termina, molim vas da se javite.

Glory to Arstotzka!
igor
Mental midžit

Post by igor »

Dzon Vejn wrote:A i ako neko osim Ote moze da se uklopi u neki od preostalih termina, molim vas da se javite.
Ako mi bude bolje - ja bih mogao u petak. Javljam ti jos svakako do cetvrtka uvece. ;)
Ota

Post by Ota »

Trebalo bi da sam OK za Petak. Mada cu jos potvrditi najkasnije u Cetvrtak. Problem je sto su moji van grada, pa nema ko da cuva klince. Ali videcu ja da izbunarim sa njima Petak. Ti mi reci kada bi ti odgovaralo (koliko sati)?
Pazi imala bi opcija da u Subotu didjem tu na ceo dan, ali opet moram da se cimam sa decom, a jos su mnogo mali da iskuliraju tu u klubu dok se ja igram.
Djenrale uzalud te traze,
cuvaju te sve bozije straze.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pazi, ako moras da pravis neke heavy akcije, bolje da ostavimo za neki drugi put, jer je u petak ostalo samo od 19h (od 16h igram sa Nemanjom), i to bi morali da igramo malo brzopotezniju zbog fudbala uvece.

Subotu i nedelju necu ja moci, ove nedelje su mi slobodni utorak, sreda, petak za igranje. Ako si kojim slucajem danas slobodan, isto bih oko 19h trebao da budem free (od 16h igram sa Lukom).

Ako se ne uklopimo, igracemo sledece nedelje neki dan (ili dva, posto eldare jos nisam video u akciji ljudski). Mislim da ce sledece nedelje biti subota free, ali cu jos da potvrdim.

Glory to Arstotzka!
Ota

Post by Ota »

Ja sledce nedelje u Subotu palim na more. Ali poprilicno sam siguran da cu moci recimo u Utorak da se pojavim.

Svakako ove nedelje sam sigurno u nedelju u klubu, a vrlo verovatno i Cetvrtak i Petak od nekog momenta, pa ko moze neka se javi.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

OK, ajde onda utorak sledece nedelje svakako, a u petak mozemo brzo-poteznu (ne moramo igrati do kraja, cisto da vidimo kako se ponasaju liste jedna protiv druge).

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

:applause:
Ota

Post by Ota »

Dzon Vejn wrote:OK, ajde onda utorak sledece nedelje svakako, a u petak mozemo brzo-poteznu (ne moramo igrati do kraja, cisto da vidimo kako se ponasaju liste jedna protiv druge).
Ok. Moze.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

OK. Dogovoreno.

Ako ima neko za danas od 19h, mogu danas jos jednu posle partije sa Lukom.

Glory to Arstotzka!
Ota

Post by Ota »

Ja sam danas u klubu, ako neko moze neka svrati na partiju.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Da bi uradio naredne parove, molim da se prijave svi koji su odigrali partije ovde, da bi znao kako stoje stvari. I napravio parove za sledecu nedelju.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Luka javi se kada sutra hoces partiju. Meni bi idealno bilo oko 18h
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Postoji jako velika sansa da ove subote ugostimo tim sa Islanda, ljudi su mega kul. Inace njihov kapiten i neki clanovi su ljudi koji su developeri ako sam ja dobro razumeo EVE online-a :D

Ja bi zamolio sve clanove tima da se pojave i ponude da odigraju partiju sa gostima koji nam dolaze, ovo je prvi put da se tako nesto dogadja u nasem klubu i bilo bi lepo da ih ispostujemo. Zamisljeno je kao druzenje i zezanje.

P.S. Bicete obavesteni o tacnom terminu u pitanju je subota a vreme jos cekam da definisemo.

Return to “ETC 2014 40K”