ETC 2014 - Smestaj u Novom sadu

Moderators: Telion, Hypodermic, Mrzimsvee

igor
Mental midžit

ETC 2014 - Smestaj u Novom sadu

Post by igor »

Drugari vreme je polako da se rezervise smestaj. \:D/
Ja sam tri godine(uprising,etc,uprising) za redom bio u jednom hostelu koji je kod samog centra. Kolima od njega do sajma je oko 5 min, pesaka sigurno 15-20min te bih ja tamo i ove godine prespavao tokom celog ETC-a. Hostel je skroz pristojan. :wink:
U pitanju je Hostel 21
10eura izadje nocenje i jos uvek ima raspolozivih mesta.
Ja cu sebi rezervisati na kraju nedelje smestaj - osim ako se jos neko ne javi sa boljim opcijom :)
Elem, ko je jos zainteresovan za ovakav smestaj - neka mi se javi ovde. :)
Dzon Vejn

Re: ETC 2014 - Smestaj u Novom sadu

Post by Dzon Vejn »

Ja sam odavno rezervisao za zenu i sebe, ali u drugom hostelu.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
igor
Mental midžit

Post by igor »

Hmm po nekoj mojoj predpostavci:

Nikola - vraca se svako vece za BG?
Ota - vraca se svako vece za BG?
Nenad - sa zenom u nekom hostelu
Milan - ?
Dule - ?
Nemanja - verovatno sa Duletom u smestaju za sudije?
Sutic - nesto privatno?
Luka - nesto privatno
Igor - ja sam za hostel neki
Ridcully

Post by Ridcully »

Trenutno ne znam da li ću da se uvalim sa ženom kod neke rodbine, iznajmim sobu, ili da se vraćam svako veče za BG. Kad budem znao, javljam.
Image Image
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Cisto da znate...posto necu suditi, i ja igram Singles. ;)

Za smestaj/prevoz cu tek videti. Meni je ok i da se vraca svako vece za BG, i da se utalim za gorivo/putarinu.
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ljudi ja sam nasao smestaj za neke male pare pa ako jos neko hoce neka mi se javi
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.

Return to “ETC 2014 40K”