Bretonci okupite se!!!

Lanselot

Bretonci okupite se!!!

Post by Lanselot »

Zanima me koliko tacno ima Bretonskih igraca u Srbiji?I koliko su zapravo aktivni na forumu...Pa ako nemate nista protiv jednostavno se javite na ovaj deo foruma za prijateljsko caskanje i razmene informacija vezanih za nasu odabranu frakciju...

A i ima mesta u redovima Reika u Hour of the Wolf kampanji gde nasi prijatelji Bretonci pomazu Reik u svojoj bitci za svet bez Haosa...Ako vas ne mrzi prikljucite se deklarisite se kao Bretonci i prikljucite se Bataljonu Krstasa

Pozdrav od Lanselota
Close your hand around the Sword that brings Light into Darkness
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja znam za 4 armije u BG, 1 u NS i 1 u Pancevu, sto ne znaci da ih nema vise... a broj ljudi koji je zainteresovan za te kampanje je verovatno blizak nuli.... vecina prati forum.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Lanselot

Post by Lanselot »

Ok ali bez obzira na to bas bih voleo da upoznam neke od Bretonskih igraca...!!!

Pozdrv od Mladje
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Errrmm... da.... ajde da se druzimo.... ako ti je to ideja ovog topica, da ja to polako zatvaram... imas deo foruma koji se zove druzenje i sluzi tome... jelte...
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
kgkid

Post by kgkid »

Ne vidim razloga da ukines ovu temu... Cak mislim da ne bi bilo lose da igraci drugih armija naprave po jedan na kome bi se dogovarali, razmenjivali savete i slicno. To je ideja foruma i sekcije warhammer. Brine me samo sto se niko od pozvanih igraca nije jos oglasio...
kuliraj dete, zivot je pred tobom.
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Kako nije sigurno su bar dva da su se javila :roll: :wink: 8) :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
Petar-Pan.

Post by Petar-Pan. »

Evo ga jos jedan! :wink:
To je onaj iz Panceva, to jest ja :P

Mislim da sam te video na Bretonskom sajtu-The round table...

Dzone aj malo oladi!Postajes jako nezanimljiv :evil:
Get off my way peasant!
milos

Post by milos »

kgkid wrote:Ne vidim razloga da ukines ovu temu... Cak mislim da ne bi bilo lose da igraci drugih armija naprave po jedan na kome bi se dogovarali, razmenjivali savete i slicno. To je ideja foruma i sekcije warhammer. Brine me samo sto se niko od pozvanih igraca nije jos oglasio...

Slazem se sa ovim ali za takve diskusije postoje posebni sajtovi za svaku armiju ali ne bi bilo lose da i kod nas ima tako nesto sto.

P.S. Oce li biti nekih turnira u HS uskoro smorio sam se ko sacuvaj boze!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

1. Imate temu diskusije o army listama
2. Imate od skora i temu za raspravu o tome sta prejako
3. Imate forume namenjene svakoj od armija
4. Nemam nameru da pratim 15 tema na kojoj ce biti svakakvih lupetanja i da brisem/korektujem/citam sve i svasta.... bas zato sam i otvorio jednu temu (kgkid je otvorio i drugu koja ne sluzi bas samo army listama, vec i pojedinim jedinicama), tako da mesta za raspravke imate sasvim dovoljno... povrh svega imate deo foruma druzenje na kome mozete da se druzite ako je to ono sto zelite...

Glory to Arstotzka!
Iskusinjo

Post by Iskusinjo »

Khm Khm

Daje se na znanje !

Novosadski Bretonjani su odluchili da naprave Svebretonski Tim Srbije
za Uprising gde tje se svi Bretoci srpski boriti pod jednom zastavom u slavu kralja i Gospe od Jezera!

Za sada su u timu:

Vojvoda Dragomir Zlopudja ,
Knez Mladen Iskusni od Novih Naselja

Daklem,fale nam josh dvojica!

Na chije josh bojno koplje i junacko srce mozemo rachunati?!
srebrni vitez

Post by srebrni vitez »

Сабљу паше Сребрни витеже,
Сабљу паше, бојна ђога јаше,
У бретонску да се сврста војску!
"Пoкa цapь Hикoлaй вoйнy вoeвaл,
Pacпутин eму жeну пoeбaл!"
Changeling

Post by Changeling »

Puno srece i srdacan pozdrav od Wood Elfova,

narocito od lvl1 scroll caddy-ja moje vojske,

ovaj, uh, hocu reci, Gospe od Jezera.... da...

Podrzavamo vas!
I should like to see the last king
strangled with the guts of the last priest.
Lanselot

Post by Lanselot »

Stvarno ne vidim ni jedna razlog za brisanje ili zatvaranje ove teme!Ja licno nisam znao da uopste postoji ovaj broj Bretonskih igraca u Srbiji

...I evo bas me zanima koji nick koristi Pancevac(Petar-Pan)na Round tablu...Pa da malo zakuvamo tamo sa kolegama Bretoncima...posto nisam nijednog viteza sa naznakom da je iz Srbije sreo na forumu...

Ne znam ni kako izgledaju njihove armije(sem Iskusinjove koju sam video na turniricu u Kg-u(i koja mi se uzgred budi receno veoma svidela(do duse ja sam moju malo drugacije koncipirao..uzeo sam krajnje 'originalan' koncept povratka kralja Artura posle cega mi se ideja postavljanja armije sa tematikom Kosovskog boja MNOOOGOOOO svidela...ali TO LATE)))
Nadam se da cemo se videti u Kg-u za vikend pa da je opet osmotrim izbliza...I mozda na uprisingu...ali s'obzirom kojim tempom mi ide bojenje,citaj:nemam vremena....tesko...mozda kao svebretonski posmatrac...:oops:

Dosao sam u ruznu situaciju da znam armije,ljude i sve ostalo iz celog sveta a iz rodne Grude ne poznajem nikoga...

Inicu Inicu opet siris dezinformacije nego daje li taj vas 'skroll caddy' Ward save5/6+.Ne!!Onda mora da pricamo o nekoj drugoj Dami... :D

A ti Vejne ako ti toliko znaci ukini ovu temu samo sto je taj potez bez smisla...

Pozdrav od Mladje
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Cuj nije fora recimo ja sam ubedjen da svaka armija treba da ima svoj odeljak zasebno i onda se zna ko gde sta cak bi verovatno moderatorima olaksalo posao a bogami i pridoslicama Kirgan opet :roll: :wink: 8) :evil:
Changeling

Post by Changeling »

daje li taj vas 'skroll caddy' Ward save5/6+.Ne!!
To je iluzija vase slepe vere. Ono sto vas zaista cuva jeste
armor 2+ i, pretpostavljam, intenzivna telesna maljavost.

btw, u nasoj sumi i bukve imaju ward save.

(u sto volim ovo lozenje pred turnir)
I should like to see the last king
strangled with the guts of the last priest.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Elem, zaista bi bilo lepo ako bi svaka armija imala svoj topic, dok god se u njima vodi konstruktivna rasprava vezana za armije. Za army liste vec postoji topic, ali o fluff-u o armijama se malo prica. Kao i o army listama koje su potkovane fluff-om a mogu da urade netsto na turnirima. Samo se nadam da ce i ostali igraci pratiti vasu inicijativu.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Mrzimsvee wrote:Cuj nije fora recimo ja sam ubedjen da svaka armija treba da ima svoj odeljak zasebno i onda se zna ko gde sta cak bi verovatno moderatorima olaksalo posao a bogami i pridoslicama Kirgan opet :roll: :wink: 8) :evil:

E bre Kirgane, postoji i log out opcija!!!!!!!!!
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

Svima ce vam suditi haos... 8) 8) :lol: :lol:
ImageImageImageImageImage
ZergLord

Post by ZergLord »

Ja znam jednog baju koji ima 1000pt Bretonce...
Lanselot

Post by Lanselot »

To je i ideja ovog topica da se prikazu sve Bretonske armije u drugacijem svetlu...Ja imam nameru da nakacim i neke linkice za fotke na Round table koje objasnjavaju fluf moje armije...ali me isto tako zanimaju i price drugih Bretonaca...kao i slikice njihovih figura...

Tehnicki ne mogu da izvedem odlaske na turnire ali to ne smanjuje moju zelju da sve to vidim pa kud ces bolji nacin od ovoga...Pa pisite..Predloge za flufove vase flufove nakacite slikice itd...

Ps.off topic..Dok god ja rolam taj save posle armor sava ja sam zadovoljan tom 'iluzijom'... :D

Pozdrav od Mladje
Petar-Pan.

Post by Petar-Pan. »

Pa ni sam nisam znao da ima tolko bretonaca u srbiji iako sam veoma aktivan i na turnirima kao i u prijataljskim okrsajima u hobby store-u.

Na Round Tableu sam poznat kao Earl Petar Wyrmslayer samo nisam bio bas aktivan tamo neko vreme vec :roll:

Skoro sam poceo da pisem fluff vezan za moju vojsku a kao materijal za pricu koristim skoro sve bitke od poslednjeg turnira u Hobby Store-u u 6. ediciji pa na ovamo.To mi veoma podize interesovanje za ovaj hobi.Samo pisem na engleskom jer moram da vezbam :? i veoma je opsiran ispisao sam dve strane a4 formata a tek sam opisao 3. bitku sa pomenutog turnira(ona protiv kirganovih ogrova :) )Iznenadili bi ste se koliko ima detalja.

Razmisljao sam i da je izbacim na round table kad je zavrsim

Ko misli da Gospa od jezera ne postoji ili tako nest nesto,NIJE IGRAO PROTIV MENE :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Get off my way peasant!
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Ako moze primerak price iz bitke protiv Ogrova bilo bi lepo fala unapred :twisted:

Lanselot

Post by Lanselot »

Tacno mogao bi da nam das kratak preview kako to izgleda(zivo me interesuje)!!

A na opaske vezane za Damu od Jezera nemoj da se obazires to je Inic... ne brini potseticu ga na njegove reci o neefikasnosti iste sledeci put kada bude poceo da Dzvanka o ward savu!!! :D

Pozdrav od Mladje
Petar-Pan.

Post by Petar-Pan. »

Evo odlomak pomenute bitke samo za Kirgana:

"But there is no rest for exhausted knights because blood thirsty Ogres came for promised gold of the old world. Their path is soaked in blood of imperial soldiers who fell to stop the stubborn man eating creatures in one of the largest massacre of man kind ever written. Brutish horde of Tyrant Braugh the Slaughterer followed by mass of green-skinn’d gnoblars overran Empireal defenders and were thundering trough the Gray Mountains towards middle of Bretonia. Lord Brendon rode by the order of the King to confront those fearsome creatures. Most of Brendon’s men had never seen giant creatures like that. They were nine foot high and incredibly fat. They knew no pain and thirst for blood shined in their eyes. They rode beasts huge unlike anything they had ever seen before, Rhinox they call them. But Saint Knights of the Grail couldn’t be frightened and once again they charged to push back the invaders. With faith in the Lady of the Lake they struck the monstrous creatures with unnatural strength and slew them all leaving none alive.
Veteran Questing knights led by Sir Cristian slew the giant and broke the left flank of Tyrant’s force. But the stubborn creatures joust couldn’t be slew and resisted all attacks in the middle of the battlefield. Alas, Living Saints pushed the reckless Tyrant back and left him no choice than to draw back to his cold, dark mountains. Even dough victory was won, many knights died that day and the land was still vulnerable…"

Davni je bilo a i mnogo bi trebalo da se iznose najsitniji detalji pa pominjem samo najbitnije dogadjaje
:wink:

@kirgan:ime tog tajranta sam izveo pomocu ogrovskog army book-a,ako imas neki predlog reci.
Ova prica jako dobija na tezini jer su se sve te bitke stvarno vodile,pa ih na ovaj nacin obelezavam za sva vremana :)
Get off my way peasant!
thezgag

Post by thezgag »

Petar-Pan. wrote:
"But there was no rest for the exhausted knights because bloodthirsty Ogres came for the promised gold of the old world. Their path was soaked in the blood of imperial soldiers who fell to stop the stubborn man-eating creatures in one of the largest massacres known to mankind. The brutish horde of Tyrant Braugh the Slaughterer followed by a mass of green-skinn’d gnoblars had overrun the Imperial defenders and were thundering through the Gray Mountains towards the middle of Bretonia. Lord Brendon rode by order of the King to confront those fearsome creatures. Most of Brendon’s men had never seen giant creatures like that. They were nine feet high and incredibly fat. They knew no pain and the thirst for blood shined in their eyes. They rode huge beasts the likes of which the knights had never seen before; the savages called them the Rhinox. But the Saint Knights of the Grail couldn’t be frightened and once again they charged to push back the invaders. With faith in the Lady of the Lake they struck the monstrous creatures with unnatural strength and slew them all leaving none alive.
Veteran Questing knights led by Sir Cristian slew the giant and broke the left flank of the Tyrant’s force. But the stubborn creatures just couldn’t be slain and resisted all attacks in the middle of the battlefield. Alas, the Living Saints pushed the reckless Tyrant back and left him no choice than to fall back to his cold, dark mountains. Even though victory was won, many knights died that day and the land was still vulnerable…"

Evo ja sam veliki ljubitelj fluffa... pa sam sa užitkom pročitao - i malo ti ispravio malo engleski. ^_^
Imaš standardne poteškoće (zaboravljaš članove, koristiš konstrukcije koje nisu prikladne u engleskom jeziku, slaganje vremena malo šteka) ali sve u svemu je dosta dobro. :D
Ona rečenica koju sam stavio u italics je bila jedina koja je bila skroz nezgodno složena, pa sam ponudio drugu opciju.

JOš jedna napomena: "saint" se češće koristi kao imenica ("svetac/svetica") nego kao pridjev. Dapače, ako se ne varam, jedino kad se koristi kao pridjev ("sveti") je neposredno uz ime sveca "Saint George" itd. Ako tražiš pridjev za "sveti" onda ti je to "sacred".
Pozdrav :D
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."
Petar-Pan.

Post by Petar-Pan. »

Hvala.Ovo mi je prvi put da pokusavam da napisem tako nesto na engleskom :oops: a gramatika mi je najslabija strana ali trudim se.
Hvala i na savetu,bice ispravljeno,a sto se tice tih svetaca "sacred knights" mi zvuci malo wood elfovski :roll:
Get off my way peasant!
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Mozes i Holy Knights da iskoristis ili Living Saints kao u knjizi :wink: 8) :twisted:

Lanselot

Post by Lanselot »

Sve u svemu mogu da konstatujem da je pocetak ove temice veoma uspesan...Pricica je ekstra i ja nestrpljivo cekam nastavak...(mozda se cak i odvazim da i sam sklepam nesto... :oops: )

U svakom slucaju Keep it coming...
I bilo bi lepo ako jos neko ima neku interesantnu fluffy pricicu...

Pozdrav od Mladje
Petar-Pan.

Post by Petar-Pan. »

Kirgan wrote:Mozes i Holy Knights da iskoristis ili Living Saints kao u knjizi
Uf kako se toga ranije nisam setio #-o
Al' sinulo mi nesto drugo sad :roll: Grail Knights ce biti Holy Avengers a Questing Knights Defenders of Faith imena ostalih vitezova mislim nema potrebe menjati

@Lanselot: 'ajmo samo napred.Uvek je lepo procitati tako nesto
Get off my way peasant!
Myth

Post by Myth »

Petar-Pan wrote:Al' sinulo mi nesto drugo sad Grail Knights ce biti Holy Avengers a Questing Knights Defenders of Faith...
Hmmm, da nisi slucajno igrao "Disciples 2"? :lol:
Petar-Pan.

Post by Petar-Pan. »

Myth wrote:Hmmm, da nisi slucajno igrao "Disciples 2"? :lol:
Hmmm,jesam :P
Get off my way peasant!
Petar-Pan.

Post by Petar-Pan. »

Iskusinjo wrote:Khm Khm

Daje se na znanje !

Novosadski Bretonjani su odluchili da naprave Svebretonski Tim Srbije
za Uprising gde tje se svi Bretoci srpski boriti pod jednom zastavom u slavu kralja i Gospe od Jezera!

Za sada su u timu:

Vojvoda Dragomir Zlopudja ,
Knez Mladen Iskusni od Novih Naselja

Daklem,fale nam josh dvojica!

Na chije josh bojno koplje i junacko srce mozemo rachunati?!
Jel' ono jedno mesto jos uvek upraznjeno?Hteo bih da se pridruzim pohodu ako nije
Get off my way peasant!
srebrni vitez

Post by srebrni vitez »

Баш смо се питали ко је четврти!

Оштри копље, господине, у славу Бретоније!
"Пoкa цapь Hикoлaй вoйнy вoeвaл,
Pacпутин eму жeну пoeбaл!"
Petar-Pan.

Post by Petar-Pan. »

Za Gospu i kralja!

Petar Zmajvitez od Orleana za slavu Bretonnie!
Get off my way peasant!
Iskusinjo

Post by Iskusinjo »

3 put ura!Imamo Svebretonski tim;

Vojvoda Dragomir Zlopudja od Oslobodjenih krajeva,
Knez Mladen Iskusni od Novih Naselja,
Srebrn-Vitez od Bijeloga Grada,
Petar Zmajvitez od Orleana.

Nek vechno zivi Bretonska!

Bratjo vitezovi,kako vam se svidja nash vrli grb kog ja nachinih po ideji Srebrnog Viteza u paintu(ovo je amaterski rad treba to josh stilizovati malo :p)?

Takodje,ideje za ime tima su dobrodoshle i od koristi!
Myth

Post by Myth »

Nije lose, sto bi narod reko' 'Blisko mi srcu', ali objasni ona 4xB.
Iskusinjo

Post by Iskusinjo »

"Бодро Бретонац бој бије" или "Блиста бојни барјак бретонски"
Petar-Pan.

Post by Petar-Pan. »

Odlicno izgleda :applause:
Get off my way peasant!
VIlin

Re: Bretonci okupite se!!!

Post by VIlin »

i ja se registrujem kao jedan od bretonaca(imam sve sta treba jednom bretoncu poveliku armiju i sere me na word i armor sejvovima :D )
Iskusinjo

Re: Bretonci okupite se!!!

Post by Iskusinjo »

Ko od Bretonaca dolazi na Aprajzing?

Return to “Warhammer”