Warhammer Liga sezona 2 prijave

Mrzimsvee

Re: Warhammer Liga sezona 2 prijave

Post by Mrzimsvee »

Koje?
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ukoliko sam ja dobro razumeo Yogurtove, on je zeleo da ja igram sa wood elfovima, jer su oni "najslabiji".
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Njegove figure nisu u klubu. Ima nekih wood elfova ali ne znam koliko i sta tacno.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Herr Yogurt - mozemo li ovo regulisati ili da igram sa imperijom? Ili sa necim trecim sto jeste dostupno u klubu, a opet smatrate underpowerovanim?
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
igor
Mental midžit

Post by igor »

Samo da kazem da cu igrati sa ortakovim lizardmenima - em sto mi se igra em sto sam demonima nemam figura dovoljno -_-
Myth

Post by Myth »

Dzon Vejn wrote:Ukoliko sam ja dobro razumeo Yogurtove, on je zeleo da ja igram sa wood elfovima, jer su oni "najslabiji".
Dzone, ja sam ti vec dao javnu ponudu na forumu da ti stavim na raspolaganje svoje WE :wink:
Jesu stariji modeli (nisu 7 edt), ali su koliko toliko ok (bivsa Tomcat-ova vojska).

Ako si voljan da igras sa njima, posalji mi sta ti treba pa cu ti ih doneti.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ajd pogledacu army builder veceras kad dodjem kuci, pa cu javiti. Imam od ranije neki spisak od Yogurta, tako da u principu ne bih duplicirao nista sto vec imam na raspolaganju (naravno, pod predpostavkom da Yogurt hoce da doveze svoje figure u klub)?

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ne stigoh sinoc da pogledam, pogledacu danas, pa cu javiti popodne.

Glory to Arstotzka!
Yogurt

Post by Yogurt »

Sto me nisi pitao u klubu kad smo se videli?!!!
Ja ne citam ocaj topic. I naravno da nisam ostavio u klubu kada mi nisi nista rekao.

Mogu da ostavim u klubu ako si pazljiv sa njima, sem ako krenem kampanju da igram sa njima i onda ce mi trebati jer mozda neigram u klubu.

Ali bolje ti je da igras sa imperijom jer ce ti biti interesantnije. A posto ja ne igram u ligi nije mi ni bitno jer igras sa najslabijom vojskom ili ne.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Nije mi palo na pamet da te pitam, iskreno. To je puno IF-ova u tvom komentaru.

Onda, pitanje za Duleta: da li imamo u klubu nesto sto je sledece na listi sto smatrate najslabijim, ili da igram sa imperijom?

Glory to Arstotzka!
teclis

Post by teclis »

Dzon Vejn wrote:Nije mi palo na pamet da te pitam, iskreno. To je puno IF-ova u tvom komentaru.

Onda, pitanje za Duleta: da li imamo u klubu nesto sto je sledece na listi sto smatrate najslabijim, ili da igram sa imperijom?
Cepaj sa imperijom.
Snotling

Post by Snotling »

teclis wrote: Cepaj sa imperijom.
+1
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

OK, onda tako. Dogovoreno.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Igor i ja u subotu, od 12h.

Bicu u subotu i nedelju u klubu sa figurama, pa ko pre pozakazuje warhammere, bloodbowlove, itd. :D.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Snotling i ja u nedelju u 5.

Imamo li jos zainteresovanih?

Glory to Arstotzka!
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

ima li neko iz moje grupe ko bi mogao da odigra partiju u cetvrtak, petak ili subotu (moze bilo koje doba dana)? Ja igram sa demonima haosa na kraju
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Dellamorte

Post by Dellamorte »

evo Joggy mogu ja u petak ? :)
kazi satnicu pa da bacamo kockice
..we have purpose
-----------------------
ako pobedish u olimpijadi za retardirane ,to ne menja cinjenicu da si i dalje... :commisar:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja mogu u subotu nakon partije sa Igorom (pocinjemo u 12).

Glory to Arstotzka!
vladamex

Post by vladamex »

joggy wrote:ima li neko iz moje grupe ko bi mogao da odigra partiju u cetvrtak, petak ili subotu (moze bilo koje doba dana)? Ja igram sa demonima haosa na kraju
Ja mogu od sledece nedelje - dogovaramo se preko PM za termin.

Za demone - jel koristis staru knjigu ili novu knjigu? Mozda bolje novu da se svi polako navikavamo na nova pravila? :)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Samo da javnem i ovde da cu za sutra morati da otkazem.

Glory to Arstotzka!
badtaste

Post by badtaste »

Društvo, ja se stvarno izvinjavam, ali moram da otkažem učešće u ligi, nikako ne mogu da stignem da se organizujem sa vremenom.
Stvarno bih voleo da odigram koju, ali vec nedeljama ne mogu da se uklopim, jos i ova nedelja ce isto tako otici za razne obaveze.

Izvinajvam se svima, pre svega ljudima u mojoj grupi zbog cekanja.
Pozdrav,
Uros
prokleti zabagovani forum

Post by prokleti zabagovani forum »

Ko hoce iz moje grupe da se igra nek javi.
Ovo znaci rat!
teclis

Post by teclis »

prokleti zabagovani forum wrote:Ko hoce iz moje grupe da se igra nek javi.
Eto ja ocu. Moze sutra?
prokleti zabagovani forum

Post by prokleti zabagovani forum »

Moze. Kada?
Ovo znaci rat!
teclis

Post by teclis »

prokleti zabagovani forum wrote:Moze. Kada?
Ipak se ispostavilo da ne mogu danas/sutra... Cujemo se da zavrsimo to kolo
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

badtaste wrote:Društvo, ja se stvarno izvinjavam, ali moram da otkažem učešće u ligi, nikako ne mogu da stignem da se organizujem sa vremenom.
Stvarno bih voleo da odigram koju, ali vec nedeljama ne mogu da se uklopim, jos i ova nedelja ce isto tako otici za razne obaveze.

Izvinajvam se svima, pre svega ljudima u mojoj grupi zbog cekanja.
Pozdrav,
Uros
Ima li nekoga ko zeli da igra umesto Urosa?

"Yes...yes."

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Sstorm i ja u cetvrtak.

Glory to Arstotzka!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ljudi zavrsen je ligaski deo. Dalje su prosli Sstorm, Vladamex, Ogi i Igor.
Medjutim necu napisati koji scenario i koji su parovi za polufinale dok svi ucesnici ne plate ucesce u ligi.

Hvala svima.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Evo ovako:

Polufinale

Vladamex vs Igor
Sstorm vs Ogi

Imate rok do kraja meseca da odigrate.

Scenario: Klasican deployment
Na centru stola se nalazi kvadrat 12"x12", na kraju bitke ko dovede zastavnika u taj zamisljeni kvadrat dobija 1pt, BSB vredi takodje 1pt ako dodje u zamisljeni kvadrat.
Takodje za svaku ubijenu jedinicu 1pt, za svaku jedinicu koja bezi na kraju bitke 1pt. Za ubijenog generala 1pt, za bsb 1pt. Ako imas jedan ili vise unita u protivnickoj DZ 1pt(mogu biti bilo koji uniti), first blood 1pt, nemezis 1pt.

"Yes...yes."

igor
Mental midžit

Post by igor »

Zvucni zanimljivo. :)
vladamex

Post by vladamex »

igor wrote:Zvucni zanimljivo. :)
Slazem se - fajterski scenario, with a twist :)

Igore, ponesi Lizardmene sutra pa ako stignemo da mozda bacimo i ligasku partiju usput? :)

Pozz!
igor
Mental midžit

Post by igor »

Vazi, ali tesko da stizemo odigrati i ligasku partiju pored tri partije na mini turniru :(
vladamex

Post by vladamex »

Igor i ja smo odigrali prvo polufinale za vikend.

On je odlucio da izvede fluffy listu sa Saurus Old Blood lordom na Carnosauru, tako da je bio u podredjenom polozaju kod magije i pucanja (ja sam vodio L4 i 2 boltera), ali ako bi uspeo da stigne do CC-a bilo bi vrlo nezgodno za moje nezne elfove (i Old Blood i Carnosaur udaraju mnogo jako :))

Partija je bila zanimljiva ali su mene kockice bas htele i bacio sam neke neverovatne stvari (npr. 16/18 hitova na 5+ rerollable, i slicno) tako da je na kraju pobeda otisla elfovima.

Cekamo rezultat drugog polufinala, pa da vidimo kakvo ce bratoubilacko finale da padne: HElf vs. HElf (ako prodje Ogi) ili HElf vs. Bret (ako prodje sstorm, koji je moj burazer :))

Dule, smisljaj scenario za finale :)
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Hoćete li odigrati to polufinale?

"Yes...yes."

sstorm

Post by sstorm »

Sto zbog praznika sto zbog obaveza ne uspesmo da se sretnemo
Ja sutra putujem i bicu van zemlje do 20.05
Nemam nista protiv da sledeci sa liste iz nase grupe odigra polufinale umesto mene ili da Ogi ide direktno u finale
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ok, hvala.

Znaci finale Ogi vs Vladamex

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Scenarijo za finale:
Deployment: Standardni
First blood +1pt, nemesis +1pt,slay the warlord +1pt, +1pt for killing oponents BSB
+1-5 points: Subtract the number of units (not including characters on their own or in units) your opponent has from the number of units (not including
characters on their own or in units) you have in your
opponent’s deployment zone. If you have more units in your opponent’s deployment zone than your opponent does, you receive that number of bonus points to a maximum of +5 points. For instance, if you have 7 units in your opponent’s deployment zone and he has 4 in his deployment zone, you would receive +3 Bonus Points

+1 point: For each terrain feature you control (closest unit within six inches, if tied then the unit with the most models controls it), up to a maximum of +5 points

"Yes...yes."

vladamex

Post by vladamex »

Samo da javim da smo Ogi i ja odigrali finale u sredu, i Ogi je bio bolji i zasluzeno osvojio ligu. Sve cestitke Ogiju na sjajnoj partiji!

Ovog puta su moje kockice malo zajebavale (kad smo igrali u ligi bilo je obrnuto), ali na potpuno neocekivan nacin -> bacao sam 10+ na 2d6 kao lud pa sam imao odlicne magicne faze, ali mi je takodje pola vojske pobeglo sa table :) i to uglavnom na RR 9 :) Takodje sam naucio da je Phoenix Guard smrt za elfove i ostalu T3 boraniju, a narocito kad Ogi baca ward saves :)

Overall utisci za AC i scenarije iz lige: bilo je interesantno i dosta drugacije nego standardni WHFB - sto se toga tice, mislim da je zadatak ostvaren. Mislim da bi bilo jos interesantnije kad lista ne bi mogla kompletno da se menja izmedju partija (i.e. da sprecimo hard counterovanje protivnicke armije).

Nenade/Dule: kad izbacujete apdejtovani AC sa novim compom za HE? :) Koliko feniksa cu moci da povedem? :)

Jos jednom, cestitke pobedniku, pa se igramo opet uskoro, nadam se!

V.

Return to “Warhammer”