Warhammer Liga sezona 2 prijave

Mrzimsvee

Warhammer Liga sezona 2 prijave

Post by Mrzimsvee »

Ovde se mozete prijaviti za novu warhammer ligu. Ona ce se igrati po AC koji smo predlozili Nenad i ja.
Ako to ne bude odgovaralo ljudima, tj. prijavi se mali broj ucesnika igrace se liga bez ikakvog AC-a.
Ucesce je 500din kao i prosli put, poentaza je 2000pts.
Prijave traju do 28.02.

Hvala svima!
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
igor
Mental midžit

Re: Warhammer Liga sezona 2 prijave

Post by igor »

Prijava. - verovatno Demoni
Snotling

Post by Snotling »

prijava- bret ili orcs
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Prijava. Ja bih igrao sa imperijom. Ako postoji vojska za koju smatrate da je preterano oslabljena, a postoji neko ko bi mi pozajmio figure, igrao bih sa tom "najslabijom" vojskom.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
teclis

Post by teclis »

Jel se uvek igra na 2000pts sa jednom listom koju posaljemo? Ili se menjaju liste pre svake partije kako nam odgovara?

Da li je i dalje pravilo 'open list'? Nadam se da nije...

Takodje, sta je sa LoS pravilima? Je l' ih ima?
Last edited by teclis on Fri Feb 08, 2013 7:05 pm, edited 1 time in total.
Yogurt

Post by Yogurt »

Hmmmm..... Nenade igras sa Wood Elfovima. -svaka vojska je oslabljena ali zelim da ti igras sa WE.
teclis

Post by teclis »

Prijava Tomb Kings
sstorm

Post by sstorm »

Prijava Brets ili Lizzies
prokleti zabagovani forum

Post by prokleti zabagovani forum »

Ja.
Ovo znaci rat!
Dellamorte

Post by Dellamorte »

Waaaaaaaaaaaaaaaaaghhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
prijava O&G :mrgreen:
..we have purpose
-----------------------
ako pobedish u olimpijadi za retardirane ,to ne menja cinjenicu da si i dalje... :commisar:
vladamex

Post by vladamex »

Cao - ja bih se verovatno prijavio da igram sa HE :) tako da imam par pitanja:
1) kada liga pocinje
2) koji bi bio ritam igranja
3) Gde se obicno igra (uvek u klubu, mesto po dogovoru,
4) Kako ide oko termina za igru? Npr sta ako protivnik i ja ne mozemo da uskladimo termine/obaveze, itd? :)

Sto se tice komentara na AC, ja cu svoje (neiskusno) misljenje dati u odgovarajucoj temi :)

Pozz!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Sa obzirom na to da su prijave do 28.2., racunaj da liga krece od 1.3.

Do sada je bila praksa da se igra minimum 1 partija na 2 nedelje. Cini mi se da partije obicno idu i malo brze od toga. Ako se ne varam, u prosloj ligi je broj partija koji si trebao da odigras pomnozes sa 2 nedelje i to je bio rok u kome trebas da odigras svoje partije. Pa sad - ti mozes da odigras i sve partije u jednom danu, a mozes i jednu partiju na 2 nedelje, kako ti vise odgovara ;).

Igra se uvek u klubu.

Do sada se nije desilo da oba protivnika ne mogu da usklade termine. Obicno je bio slucaj da jedan moze, a drugi nikako ne moze (a i to vrlo retko). U tim slucajevima, predavao je onaj koji ne moze.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
vladamex

Post by vladamex »

Hvala na brzom odgovoru. Jos dve "sitnice":
1) moze li lista da se menja izmedju partija i kako/koliko?
2) ako je lista (delimicno) fiksna, do kada treba da se prijavi lista?
[edit] 3) koji su uslovi za ofarbanost armije i pravila za proksije? [/edit]

Pozz
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Moze, skroz mozes da menjas listu.
Armija ne mora biti ofarbana, ali ne znam koji je stav kluba prema proksijima, to ce ti Dule odgovoriti.

Glory to Arstotzka!
teclis

Post by teclis »

vladamex wrote: [edit] 3) koji su uslovi za ofarbanost armije i pravila za proksije? [/edit]

Pozz
Ako mislis na Lothern Sigarda iz IoB da koristis za spirmane, onda da. Ako mislis da Lothern Sigardu iz IoB koristis za archere onda ne. Jeste oni imaju lukove, al to em nisu longbows em archeri nemaju koplja, a u vecini slucajeva ni light armor. To je klasicna rasprava na netu :)
vladamex

Post by vladamex »

teclis wrote:
vladamex wrote: [edit] 3) koji su uslovi za ofarbanost armije i pravila za proksije? [/edit]

Pozz
Ako mislis na Lothern Sigarda iz IoB da koristis za spirmane, onda da. Ako mislis da Lothern Sigardu iz IoB koristis za archere onda ne. Jeste oni imaju lukove, al to em nisu longbows em archeri nemaju koplja, a u vecini slucajeva ni light armor. To je klasicna rasprava na netu :)
Kapiram - moze neki lagani proksi, ali da modeli budu slicnog tipa. Znaci npr. Silver Helms bi mogli da poziraju kao DP (zato sto su i jedni i drugi teska konjica i imaju barding/lance) ali ne bi mogli da poziraju kao Reavers. Jel to otprilike logika?
teclis

Post by teclis »

vladamex wrote:
teclis wrote:

Pozz
Kapiram - moze neki lagani proksi, ali da modeli budu slicnog tipa. Znaci npr. Silver Helms bi mogli da poziraju kao DP (zato sto su i jedni i drugi teska konjica i imaju barding/lance) ali ne bi mogli da poziraju kao Reavers. Jel to otprilike logika?
Jeste dokle god se dve jedinice silver helmova razlikuju ako ujedno koristis i SH i DP (recimo jedna je obojena u narandsasto kao zmajevi shatro, a druga obicni sljamovi). Nikako ne zelis izazvati konfuziju kod protivnika, to je br. 1 pravilo kod proksijovanja.

Ja imam i mamuta kao sfingu, i ptice kao carrione, pa nikad nisam cuo da se neko zalio na to (moj razlog zasto sam kupio warmaster great eaglove, a ne carrione je na prvom mestu zato sto ne volim leshinare, a na drugom zato sto je mnogo jeftinije).

Recimo obojish princhevima neki frihend zmaja na zastavi. NESTO uradis/potrudis se da bi opravdao flaf. Tako ti niko (dobro neko oce) zamerati.

pozdrav
vladamex

Post by vladamex »

Prijava - High Elves :)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Samo podsetnik za prijave, posto traju jos par dana.

Glory to Arstotzka!
Snotling

Post by Snotling »

Predpostavljam da ce liga da pocne posle uprisinga?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Da.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

prijava ako jos ima mesta
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ima, naravno.

Glory to Arstotzka!
badtaste

Post by badtaste »

Prijava ako nije kasno - HE
vladamex

Post by vladamex »

I, kad pocinjemo? :-)
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Od utorka.

"Yes...yes."

teclis

Post by teclis »

Oce jedna ili 2 grupe da bude?

Delamorte ocemo da igramo sutra :mrgreen:
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

2 grupe.

"Yes...yes."

teclis

Post by teclis »

Je l' se zna sa kim sam u grupi?

Zelim spremiti liste :mrgreen:
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Evo ovako:

I grupa

1. Igor(igor) Daemons of Chaos
2. Nenad(Dzon Vejn) Wood Elves
3. Uros(Badtaste) High Elves
4. Sstorm Bretonnia ili Lizardmen
5. Ceda(Snotling) Orcs and Goblins

II grupa

1. Dimitrije(Dellamorte) Orcs and Goblins
2. Ogi(Prokleti zabagovani forum) High Elves
3. Teklis(Teklis) Tomb Kings
4. Vladamex High Elves
5. Nikola(Joggy) Vampire Counts???

Za igranje ovih 4 partije imate tacno 40 dana od sutrasnjeg dana, tj. do 15 aprila.
Ne zaboravite da je ucesce 500din, ne morate da platite kad igrate prvu partiju ali u nekom trenutku bi bilo pozeljno.
Prva dva iz svake grupe igraju play-off.

Ovo su scenariji koji se igraju u ligi u 4 partije.

Scenario 1:
Roll a die. On 1-3, place 4 objectives. On 4-6, place 6 objectives on the table. Players alternate placing objectives. Only core infantry/monstruos infantry rank&file troops, with full command can claim objectives. At the end of the game, each objective is worth 2 victory points. Moving one of your non-character, non-scout, non-fast

cavalry, non-ambusher, non-flayer units to opponents deployment zone is worth another victory point. Killing opponent's general is worth another victory point. Also, the first unit that is killed during game is worth 1 victory point, but the unit that killed it, becomes nemesis. Killing nemesis unit, gives you 1 victory point, BSB is worth
1 victory point. Use standard deployment.

Scenario 2:
At the end of the game, score 1 victory point for each character and each unit killed. General and BSB are worth another point, each. Use standard
deployment.

Scenario 3:
Diagonal deployment. Place 1 objective in the center of the table, it is worth 2 victory points. Only core infantry/monstruos infantry rank&file troops, with full command
can claim objectives. Moving one of your non-character, non-scout, non-fast cavalry, non-ambusher, non-flayer units to opponents deployment zone is worth
another victory point. Killing opponent's general is worth another victory point. BSB is worth 1 victory point. For each special and rare units that you kill,
score 1 victory point.

Scenario 4:
You start with 2 points for general, and 1 more point for each banner (BSB counts too). If you are ever reduced to 2 points, you loose. If no one looses
before the game ends in turn 6, score 2 points for killed enemies general, and 1 for each banner killed (BSB counts). If it is still draw count following:
- Moving one of your non-character, non-scout, non-fast cavalry, non-flayer units to opponents deployment zone is worth another victory point.
- Use first blood & nemesis rules.
If it still draws, then it is draw.

Scenario 5:
The battle starts during the dark. In first turn, opponents get +1 ward save, for each 12" apart, during shooting and magic phases (so +1 for 0-12", +2 for
12-24", etc.). In addition, from turn 2, before each magic phase, roll D6. On 1-3, roll only 1 dice for pool. On 4-6, roll 3D6 for pool, and miscasts are on any
double rolls (IF only on 6s). At the end of the game, score 1 VP for each wizard killed. Score 1 point for each unit killed. Score 1 point for BSB killed.
Score 1 point for killed general. Use short table edges for deployment.

For all scenarios:
If battle must end with someone being victorious, in case of draws count normal victory points killed. In (extremly very rare) case they are tied, roll D6 for
winner.

Holding objectives: Units hold objectives if fraction of unit is within 3" of objective. All other units except characters can deny objectives.

"Yes...yes."

Snotling

Post by Snotling »

Jel se igra random scenario svaku partiju ili...?

I jel moze kao za proslu ligu da bude jedan post u kome pise ko ima koju vojsku?

I da, ja jos nisam rekao. Igram sa O&G. :mrgreen:
teclis

Post by teclis »

In addition, from turn 2, before each magic phase, roll D6. On 1-3, roll only 1 dice for pool. On 4-6, roll 3D6 for pool, and miscasts are on any

double rolls (IF only on 6s)
kolko onda protivnik dobija DD? Najveci roll? Jel najveci roll od 1D6 - zapravo taj isti 1D6?
vladamex

Post by vladamex »

Takodje, ako moze I alias na forumu (pored imena) za sve ljude sa spiska, to bi bilo super :)

(da mozemo da se dogovaramo za partije)
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

izvinjavam se na neobavestenosti, ali gde se nalazi onaj zid restrikcija za ovu ligu? Da znam kako da sastavim armiju
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Snotling

Post by Snotling »

"rasprava o ac", u warhammer pod forumu. poslednja strana, poslednji post vezan za ac. to je konacni. i ako ima komentara posle.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Snotling wrote:Jel se igra random scenario svaku partiju ili...?

I jel moze kao za proslu ligu da bude jedan post u kome pise ko ima koju vojsku?

Scenariji random prvu partiju i posle toga pokusavate da ne igrate scenarijo koji ste vec igrali i ti i protivnik, naravno ako je to moguce.

"Yes...yes."

teclis

Post by teclis »

Mrzimsvee wrote:
Snotling wrote:Jel se igra random scenario svaku partiju ili...?

Scenariji random prvu partiju i posle toga pokusavate da ne igrate scenarijo koji ste vec igrali i ti i protivnik, naravno ako je to moguce.

Molim te dule stavi neki topic za ligu za komentare, za prijavljivanje rezultata i pravila da budu na prvoj strani.

Ovako dobio sam delamortea 3:1 scenario 4
Dellamorte

Post by Dellamorte »

Dellamorte-Dimitrije ;)
(O&G)

btw ko je sledece nedelje slobodan ili 2 iz moje grupe neka mi jave p.m-om kad su voljni da igraju...

Ogi,Joggy and Vladamex kazite kad vam odgovara sl nedelje da igramo?
..we have purpose
-----------------------
ako pobedish u olimpijadi za retardirane ,to ne menja cinjenicu da si i dalje... :commisar:
vladamex

Post by vladamex »

Ja bih mogao u nedelju od 12 do 3 ako odgovara nekom iz moje grupe
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Da li su wood elf figure u klubu na raspolaganju?

Glory to Arstotzka!

Return to “Warhammer”