Subota 08.06. Delta City WFB mini turnir

Mrzimsvee

Subota 08.06. Delta City WFB mini turnir

Post by Mrzimsvee »

Molim sve zainteresovane radi promocije naseg hobija da se prijave na ovaj mini turnir!
Hvala unapred!

Znaci ovako, subota 08.06. ispred Delta City-a pocetak u 11h, 2000pts, 3 bitke max 10 ucesnika, prijave ovde, bilo bi pozeljno da sve armije budu ofarbane.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
igor
Mental midžit

Re: Nedelja 09.06. Delta City WFB mini turnir

Post by igor »

Ako je nesto tipa 1500-2000p i samo radi promocije - dolazim ja sa lizardmenima. ;)
P.s. videcu i kuma da nateram da dodje sa orcima. ;)
Monsterman

Post by Monsterman »

Prijava
No one leaves...the Monsterican Dream
No 1

Post by No 1 »

Evo ja, predlažem da napravimo što šarenije liste zbog pokazivanja, 2500 je mnogo bolje, staje puno raznih stvari.
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

Myth

Post by Myth »

Na zalost jos uvek nemam sredjenu vojsku, ali puna podrska ovakvim dogadjajima i nastojanjima.
Ako treba mogu deo modela (High Elves) koji su mi sredjeni da pozajmim nekome (modeli koji su ofarbani, ali postolja nisu uradjena).
kekenda

Post by kekenda »

prijava.
kekenda

Post by kekenda »

mislim da je 2000 sasvim dovoljno,2500 ce opet biti problem ljudima da izvedu full obojeno....
teclis

Post by teclis »

Mrzimsvee wrote: Znaci ovako, nedelja 09.06. ispred Delta City-a pocetak u 11h, 2000pts, 3 bitke max 10 ucesnika, prijave ovde, bilo bi pozeljno da sve armije budu ofarbane.

Ispred delta-citija? Jel ce padati kisha?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ako bude padala bićemo unutra.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
vladamex

Post by vladamex »

Mrzimsvee wrote:Ako bude padala bićemo unutra.
Ja sam nacelno zainteresovan, a verovatno ce biti i burazeri :)

Posto nemam obojene modele za 2000 poena, jel bi bio problem da uzmem neke (lepo obojene) proksije? Npr jel moze Zmaj umesto Feniksa? Ili bretonski vitezovi umesto HE Silver Helms?

Takodje, jel ima neki AC, ili je sve dozvoljeno (specijalni karakteri, i sl.)?

Poz,
V.
teclis

Post by teclis »

Ja necu moci, al nudim Tomb Kingove nekome ako zeli...
Jagos

Post by Jagos »

Evo, i ja cu. Da bi bilo sto sarenije izvescu terorgajsta :)))))))
kekenda

Post by kekenda »

Jagos wrote:Evo, i ja cu. Da bi bilo sto sarenije izvescu terorgajsta :)))))))
terrordjura!
Yogurt

Post by Yogurt »

Hmmmm warhammer na suncu... ako bude sunca. Valjda cu taj dan moci da dodjem. Kako stvari stoje za sad je ok.
Yowza

Post by Yowza »

Ako igrate na suncu, probajte što manje Failcast minijatura koristiti ;)
kekenda

Post by kekenda »

jel moguce da ce nas biti samo 5-oro?
Ota

Post by Ota »

Verovatno ni toliko kada krenu otkazivanja / nepojavljivanja. :(
Djenrale uzalud te traze,
cuvaju te sve bozije straze.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Posto je mali broj zainteresovanih za ovaj dogadjaj, pomera se na 8.06., tj subotu pa ce zajedno biti igraci 40k i WFB-a.

Vukan
Sloba
Jagos
i treba mi jos jedan

"Yes...yes."

teclis

Post by teclis »

Mrzimsvee wrote:Posto je mali broj zainteresovanih za ovaj dogadjaj, pomera se na 8.06., tj subotu pa ce zajedno biti igraci 40k i WFB-a.

Vukan
Sloba
Jagos
i treba mi jos jedan

Eto mene posto ste pomerili datum. Tomb Kingovi izlaze da se sunchaju :)
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Super Teklise.
Sad sam dobio potvrdu da cemo imati samo dva stola tako da fantasy bude pre podne od 10h pa do 16h, posle toga 40k.

"Yes...yes."

teclis

Post by teclis »

Mrzimsvee wrote:Super Teklise.
Sad sam dobio potvrdu da cemo imati samo dva stola tako da fantasy bude pre podne od 10h pa do 16h, posle toga 40k.

malo previshe andedova al sta sad :)
kekenda

Post by kekenda »

ja ne mogu u subotu,radim dve smene taj dan.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ok. Treba nam jedan za subotu.

"Yes...yes."

teclis

Post by teclis »

Zbog problema sa zglobom i sa doktorima i sa ispitima, sve se nagomilalo tako da ispaljujem.
No 1

Post by No 1 »

Ako ne bude drugih zainteresovanih doćiću ja i na jedno i na drugo.
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Moze.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Re: Subota 08.06. Delta City WFB mini turnir

Post by Mrzimsvee »

Treba mi jedan za sutra za WFB. Trenutno su zainteresovani No1, Jagos i Vukan.

"Yes...yes."

vladamex

Post by vladamex »

Ja bih rado ali sutra nisam u BG...
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Hvala Jagosu i Vukanu sto su dosli na prezentaciju.

"Yes...yes."

Return to “Warhammer”