Pomoc oko Lizardmena

ZergLord

Pomoc oko Lizardmena

Post by ZergLord »

Trebalo bi da pocnem da sakupljam Lizardmene - 1000 poena. Hocu da kupim bataljon i jos neke stvari, ali ne znam da li ima mesta...

Evo sta sam smislio:

1 Scar Veteran na Cold One-u
2 Skink Priest-a
2x 12 Saurusa
2x 12 Skinka
9x Saurusa na Cold One-u

Uracunajte uz sve ovo Komandu. Da li ce biti mesta i za neke upgrade-e?

Moram da napomenem da nikad nisam igrao Warhammer Fantasy. Takodje ne znam sta se tacno podrazumeva za komandu, jedino znam da bi trebalo da bude korisna. :?
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Bez skinkova nemoj ni da igras :roll: :wink: 8) :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Nije to bas tako kao sto Kirgan veli ;).... komanda radi ovako:

sampion: moze da prihvata dvoboje umesto drugih karaktera, sto omogucava glavnom baji da pobije masu, ili u slucaju da je glavni baja krhkiji da prezivi duze

muzicar: verovatno najbitniji, u slucaju neresenog rezultata, dodaje ti jedan, i ti pobedjujes za 1 (osim ako i protivnik nema muzicara, onda je i dalje nereseno). Pored toga, u slucaju da krenes da bezis, lakse se vracas (imas LD za 1 veci)

standard: dodaje ti bonus od +1 za tebe na to koliko je uspesan combat bio. Medjutim, ako jedinica koja ima standard krene da bezi iz combata i neprijatelj krene da te juri, on dobija dodatnih 100 victory poena za tu jedinicu, sto nikako nije dobro.... znaci uslovno receno mac sa dve ostrice... dajes samo onim udarnim jedinicama za koje smatras da nece pobeci... recimo saurusi kada idu u velikom broju...

Inace partije se igraju u 2000 poena minimum, na turniru kod nas se obicno igra 2250....

Neka generalna ideja je da armiju opredelis za jednu stvar i da u toj stvari dominiras (pricam ti za turnirske armije), pa prema tome koncipiraj armiju... ako hoces da igras na magiju, onda uz to ide gomila skinkova jer su oni dosta brzi i mogu da skirmishuju, takodje uzmes teradone i salamandere. Ako ides da se bijes, onda ti trebaju dva karaktera, stegadoni, kroxigori, saurusi itd....

Lizardmenska armija moze da se napravi na jaaaako mnogo nacina, tako da koju god jedinicu da kupis neces pogresiti ;)
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Pa recimo ovako nisam video relativno uspesnu Gustersku vojsku bez skinkova nezgodni su ti mali gadovi kako god okrenes :roll: :wink: 8) :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Kirgan wrote:Pa recimo ovako nisam video relativno uspesnu Gustersku vojsku bez skinkova nezgodni su ti mali gadovi kako god okrenes :roll: :wink: 8) :twisted:
A Otina vojska koja je bila druga na turniru? Imao je 40 saurusa, sto je nekih 600-700 poena potrosenih na to ;) plus onaj zastavnik.... stize skoro do hiljadarke ;)

Istina, skinkovi imaju premalu cenu za sve ono sto rade, medjutim kada bi imao njih previse na tabli, pitanje da li bi bili korisni ;)
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
ZergLord

Post by ZergLord »

Znam da se igra minimum 2000 poena. Za sada imam lovu za 1000 poena; sto znaci bataljon i jos neke stvari.

A ja bi inace imao miks izmedju magije i fajtera.

Return to “Warhammer”