Na korak do ETCa :)

Iskusinjo

Na korak do ETCa :)

Post by Iskusinjo »

E ovako ljudi; Dragomir Dopudja pravi tim za ETC u Vorhamer fentziju, i do sada je skupio 7 igraca (dakle, fali nam samo jedan), a prijavili su se:

1. Dragomir Dopuđa - Bretonska
2. Mladen Jović - Ratnici haosa
3. Metodi Markov - Visokorodni vilenjaci
4. Marin Karageorgiev - Sumski vilenjaci
5. Ricard Kopland - Orci i goblini
6. Marijan Floigl - Pacovi
7. Ivan Boskov - Gusteroliki

Ovo bi trebao da bude najveci turnir na kugli zemaljskoj i mislim da bi trebali da odemo na to.
Ridji

Re: Na korak do ETCa :)

Post by Ridji »

Ja sam generalno zainteresovan. Igram sa DE. Samo zavisi kada se ide? Da ne bude u sred ispitnih rokova... P.S. Jel postoje neke kvalifikacije,ili ide ko hoce?
Iskusinjo

Post by Iskusinjo »

Sedmog i osmog avgusta je to, racunaj jos 3 dana za put + razgledanje. Ide onaj koga kapiten izabere i ko moze. :)
Za taj put bi trebalo da se izdvoji 300 evra.
Ridji

Post by Ridji »

Lep datum. Taman u onih mesec i po dana izmedju rokova. Mogao bih da se organizujem da podjem tada...
Iskusinjo

Post by Iskusinjo »

Jel ima jos zainteresovanih?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ne.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Iskusinjo

Post by Iskusinjo »

Drugari, mi danas kupujemo karte za Amsterdam, a za desetak dana smo u Nemackoj. 8)
Ovo su liste reprezentativaca Srbije:

Bretonnia – Dragomir "Largo" Dopuđa

Bretonnian Lord, general, barded warhorse
Damsel of the lady, barded warhorse
Damsel of the lady, warhorse
Damsel of the lady, warhorse
Paladin battle standard, grail virtue, barded warhorse
8x Knights of the realm, musician, gallant, banner, knightly vow
8x Knights of the realm, musician, gallant, banner, knightly vow
5x Errant knights, musician, knightly vow
5x Errant knights, musician, knightly vow
7xGrail knights, standard, musician, grail vow, living saints
3x Pegasus knights, musician, gallant, knightly vow
Peasant bowmen x10, peasant duty, stakes
Peasant bowmen x10, peasant duty, stakes
Peasant bowmen skirmishers x13, peasant duty, braziers
Field trebuchet
-----------------------------------------------------------------

Andrija "Šele" Šerfeze; Empire

Arch Lector of Sigmar; War Altar
Warrior Priest of Sigmar; Warhorse; Barding;
Captain; Pegasus
Battle Wizard;

10 Crossbowmen
10 Crossbowmen
10 Handgunners
5 Knightly Orders; Musician
5 Knightly Orders; Musician

Great Cannon
Great Cannon
11 Knights of the Inner Circle; Preceptor; Musician; Standard;
6 Outriders; Musician

Steam Tank

Ivan "Bo" Boškov - Lizardmen

Slann Mage - Priest; General; BSB
Skink Priest; Ancient Stegadon
Skink Chief; Stegadon
21 Temple guard; Standard; Champion;
3 Razordon Hunting Packs
10 Skink Skirmishers
10 Skink Skirmishers
10 Skink Skirmishers
5 Terradon Riders

Marin "Marinero" Karageorgiev - Wood Elves

Treeman Ancient
Noble; Battle Standard Bearer
Spellsinger
Spellsinger

10 Glade Guard; musician
10 Glade Guard; musician
10 Glade Guard
8 Dryads
8 Dryads
5 Glade Riders; musician

7 Wardancers
6 Wild Riders; standard; musician
5 Wild Riders; musician
3 Treekin

Great Eagle

Marijan Floigl - Skaven

Grey Seer, general
Chieftain, BSB
Plague Priest, Plague Furnace
Warlock Engineer

25 Plague Monks, FC, 2nd hand weapon, pushers
20 Clanrats, spears, FC, weapon team: Poisoned Wind Mortar
20 Clanrats, spears, musician, champion, weapon team: Poisoned Wind Mortar
20 Clanrats, spears, musician, champion, weapon team: Poisoned Wind Mortar
20 Skavenslaves, musician
20 Skavenslaves, musician
20 Skavenslaves

7 Plague Censer Bearers
10 Warplock Jezzail Teams

Hellpit Abomination, Warpstone Spikes

Metodi Markov - High Elves

Prince; General ;Star Dragon
Mage; Elven Steed
Mage; Elven Steed

10 Archers ; Hand Weapons; Long Bows
14 Lothern Sea Guard ; Hand Weapons; Spears; Bows; Light Armour; Shields; Standard Bearer
6 Dragon Princes ; Hand Weapons; Lance; Dragon Armours; Shields; Barded Elven Steeds; Drakemaster ;Standard Bearer
6 Dragon Princes ; Hand Weapons; Lance; Dragon Armours; Shields; Barded Elven Steeds; ; Drakemaster
Tiranoc Chariot ;Spears; Bows
Tiranoc Chariot; Spears; Bows
Repeat Bolt Thrower , Hand Weapons; Light Armour
Repeat Bolt Thrower , Hand Weapons; Light Armour
Great Eagle

Mladen "Damien" Jović - Warriors of Chaos

Sorcerer Lord; General; Chaos Dragon
Chaos Sorcerer; Barded Chaos Steed
Chaos Sorcerer; Barded Chaos Steed

5 Marauder Horsemen; Flail; Musician
5 Marauder Horsemen; Flail; Musician
10 Chaos Marauders; Musician
5 Chaos Warhounds
5 Chaos Warhounds

6 Chaos Knights of Slaanesh; Mark of Slaanesh; Musician
6 Chaos Knights of Slaanesh; Mark of Slaanesh; Musician
Chaos Chariot of Slaanesh; Mark of Slaanesh

Hellcannon

Richard Coupland - Orcs & Goblins

Black Orc Warboss; General; Boar
Black Orc Big Boss; Battle Standard Bearer; Boar
Goblin Big Boss; Wolf
Goblin Shaman;
5 Goblin Wolf Riders; Spear
5 Goblin Wolf Riders; Spear
5 Goblin Wolf Riders;
5 Spider Riders;
25 Orc Boyz; Boss; Musician; Standard; Extra Hand Weapon; Shield
20 Night Goblins;
20 night Goblins; Short Bows
25 Black Orcs; Shield; Boss; Musician; Standard;
25 Black Orcs; Shield; Boss; Musician; Standard;
Orc Boar Chariot;
Goblin Wolf Chariot; 1 Extra crew member
Spear Chukka; Bully
Spear Chukka; Bully
Spear Chukka; Bully
Spear Chukka; Bully
Doom Diver;
Troll;
Snotling Pump Wagon

Sta mislite?

Nas cilj je da budemo bar 15 od 33 zemlje koje se takmice. Potrudicemo se da ne obrukamo zastavu i grb! :wink: :D
Last edited by Iskusinjo on Fri Sep 17, 2010 11:43 am, edited 1 time in total.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

A po kojoj ediciji igrate?
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ah da... tamo orci, demoni, i ogrovi imaju ona neka cudna pravila...
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Iskusinjo

Post by Iskusinjo »

Rezultate srpske WH reprezentacije mozete saznati ovde :) :
http://valhala.createforum.eu/warhammer ... 5.htm#2598

:-({|=
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Barem ste se lepo proveli, ako nista drugo.
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Najbitnije je da ste se lepo proveli, inace bi i 1. mesto bilo propast ;).

ETC k'o i bilo koja druga restrikcija - uzimas next best thing, sto se opet dokazalo (kao i cinjenica da nije problem u pravilima / armijama, nego u ljudima).

Koje ste mesto bili? Poslednje?

Glory to Arstotzka!
Iskusinjo

Post by Iskusinjo »

Predposlednje. :oops:
No, dobro, ispunili smo ono sto smo zacrtali... za razliku od Velsana! 8) :wink:
srebrni vitez

Post by srebrni vitez »

Ovo su liste reprezentativaca Srbije:
Marin "Marinero" Karageorgiev - Wood Elves
Metodi Markov - High Elves
Richard Coupland - Orcs & Goblins

А кад смо то припојили Бугарску и Велику Британију? :mrgreen:
"Пoкa цapь Hикoлaй вoйнy вoeвaл,
Pacпутин eму жeну пoeбaл!"
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

To ti je ono: Srbija do Tokija, a kinezi m'rs u Japan :D :D :D... salu na stranu, nije moglo da se skupi dovoljno "nasih" niti dovoljno "njihovih", pa su otisli u tandemu ;).

Glory to Arstotzka!
Iskusinjo

Post by Iskusinjo »

Evo mog raporta:
Прво и пре свега, хтео бих да се захвалим свим члановима екипе на незаборавном проводу. Гледали смо да представимо нашу земљу на најбољи могући начин, како на табли за играње-тако и ван ње. Веома сам поносан што сам био део првог српског националног тима, без обзира на наизглед лош резултат.

Турнир се одржао у прилично великој леденој дворани (која прокишњава), која је била удаљена од нашег хостела пола сата хода (срећа да је Ричард имао ауто). По први пут од кад играм Ворхамер ми је сметао изглед столова и терена. Табле климаве, а терена много ситних и један џиновски посред астала. Не замерам им толико на распореду терена, колико на изгледу истих. На организацију немам примедбе, мада, неки људи су били револтирани јер су после шесте партије морали да скупљају сами своје табле.

Све листе, осим велшанских, су биле веома, веома једноличне и сурове. За разлику од нас - сваки тим је имао Вампира, Дарк Елфа и Демона. За остале не знам, али сви моји противници су били изузетно пријатни осим можда летонског Руса који ме је два пута оптужио да озбиљно варам.

У 6 мечева, наша репрезентација је успела да добије Северну Ирску и Велс и да изгуби од Аустрије, Португала, Летоније и Хрватске.

Атмосфера у екипи је била фантастична, а самим тим и зезање. Размењивали су се дресови, пића и коцкице, јеле су се кобасице и оговарали будући противници. Криво ми је само што је остатак екипе био уморан, па нисмо могли да изађемо са осталим учесницима на пиво- два.

А сад која реч о мојим партијама:

Прва партија против Баарија (Берија) из Северне Ирске.

Скавен са греј сиром на звону, 6 џезејла, думвилом, топом, две јединице сензер берера и мноштвом кланпацова и робова. Он креће први. Партија је почела катастрофално и завршила се исто тако. У другом кругу ми је устрелио чаробњака на змају са својим топом. Змај је сам наставио да напредује по том боку, да би у трећој рунди завршио
у фленку звонареве јединице. Лака коњица је одрадила посао, изнавлачила сензере, да би их тешка дочекала на контрајуриш. Наизглед ми је кренуло, закуцао сам се у противничке блокете са карактерима, али ме звоно упропасти. Са својих д3 поготка снаге 4, убило ми је по два витеза у свакој јединици и уз моја лоша бацања успео да их разбије, потера и ухвати. Аждаја је за 6 рунди борбе успела да убије ЧАК 8 пацова, да би јој на крају, у задњем његовом потезу, пацовски огре нанео 3 смртоносне ране. Од пет спелова које чарбоњак зна ни један није био гејтвеј. 0:20

Друга партија против Хаотика Роберта из Аустрије.

Листа слична мојој, осим што је његов чаробњак на змају нургловац и има витезове мање, а драгон огрее више.
Препуцавали смо се мађијама и топовима. Топовима нисмо нанели никакву штету, ал' у магичној фази је Цинч био на његовој страни. Ништа нисам успео да искастам, а он ми је до трећег потеза убио лорда са два Нурглова снајпера, један ириризистабл, један који нисам успео да диспелујем са три коцкице, а тежина је била 6 и један мој мискаст, као шлаг на торту. Моји Сланеш витезови учарџују његове и изгубе. Драгон огреи ми исекоше топа, а његов бсб на диску у фронталном јуришу убија моје друге витезове. 0:20 и поново играм без гејтвеја.

Трећа партија против португалског патуљка, овај... лизардмена.

Жабац и темпл гарда, два стегадона без енџина, 45 скинака, два саламандера, два рејзордона и 5 терадона. Он је добио мулти мелту, ја гејтвеј опет нисам. Убио ми је две јединице витезова, једну лаку коњицу, пола змаја и пола топа, ја њему саламандере, рејзордоне, скинкове, терадоне и пола једног стегија. Поделили смо четвртине и испаде 9:11 на крају.

Четврта партија против велшанске хорде дивљих орака.

Имао сам привилегију да играм против једне занимљиве, никад виђене орачке листе. Севиџ орк шаман четвртог нивоа, севиџ орк шаман другог нивоа, гоблински шаман првог нивоа и гоблински бсб, 3х10 севиџ орачких стрелаца, 20 севиџа са копљима, 12 севиџ бигана, 2х6 дивљих свињојахача, 5 вукојахача, 5 паукојахача, кочија са вуцима, кочија са веприћима , 40 обичних гоблина, снотлинзи, 4 џуке, дум дајвер. Четврту пут не добијам гејтвеј и престајем да играм и мислим као кастер и пребацујем се у ментални склоп хаотичког силеџије. Крвожедни Цинчовац на змају са регенерацијом на себи пролази по страни са лакоћом кроз зелену масу и удара у бок његовој најскупљој јединици. На крају су му од целог Ваааага!!! остали само снотлинзи и паукојахачи. Корн је задовољен. 20:0 за мене.

Пета партија против летонског (руског) свилењака.

Човеку је надимак Мудрац и по стилу игре (и темпу) је много сличан нашем Влади. У војсци има звезданог змаја, два мага, две јединице по 5 принцеза, две кочије, 30 стрелаца, 10 сордмастера и два болтера. Обојица играмо лоудед фленк поставку. Топ у другом кругу у блиској борби убија његовог слабо оклопљеног змајојахача, док његова два болтера на другој страни из цуга убијају мог змаја чим је овај промолио нос иза брда. Много мудровања, много блиске борбе и на крају 11:9 за мене. Партија би била много лепша да ме човек није два пута озбиљно оптужио за варање. Први пут јер ми није веровао да имам топ у листи, јер хаос листа која су они иштампали нема артиљерију хаос патуљана, а други пут јер сам имао ворд сејв 3+ на Цинчовом магу, а код тог предмета у књизи пише да даје 4+

Шеста партија против Хрвата Болдија и његових вилењака.

Опет стари змај са сличном листом као његов предходник. Коначно после 5 партија добијам гејтвеј! КОНАЧНО!
И, шта бива? Па мискаст, наравно! Прво кастање мискаст, друго 2, 2, 2, 2, 3 и треће исто тако само са кецом уместо тројке. Топ одлучи да ремпиџује на змаја па добија по ушима, једне сланешовце изгази соло лавовска кочија у фронту и забија се мага који је био 15 инча иза, а други витезови добију батина од петнаес ултрамегагигатврдих феникс гардиста. Изнервирао сам се, излетео са змајем и попасао га масно! 0:20

После свега, са играчке тачке гледишта долазим поново до следећег закључка:

Корн ✓
Цинч x
Konacna lista:
Iskusinjo

Post by Iskusinjo »

Дружина се поново састала. За месец дана се путује у Монтре на ЕТЦ.
Ове године смо нешто раније кренули са припремама. Очекује се бољи резултат, пошто тешко може да буде гори.

Елем, направили смо коцкице.

Што се тиче дресова, још смо у фази тражења идејног решења и сваки предлог је добродошао. :D
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Kockice su extra.

"Yes...yes."

Dellamorte

Post by Dellamorte »

fino fino :) bas su lepe ( a nadam se i namestene) xD
nego hoce li ih bit i u prodaji?
..we have purpose
-----------------------
ako pobedish u olimpijadi za retardirane ,to ne menja cinjenicu da si i dalje... :commisar:

Return to “Warhammer”