Warhammer liga

Snotling

Re: Warhammer liga

Post by Snotling »

Ogi i ja - 1500 za mene.
Snotling

Post by Snotling »

Stefan vs ja - 281 za njega + pobedio me u scenariju sa kill poenima.
teclis

Post by teclis »

homer ili mandrogoran ocete da igramo u subotu ili nedelju?
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

A gde će da igrate u subotu ili nedelju???
Ili preciznije na čemu?
Image Image
teclis

Post by teclis »

sto jel neki turnir se sprema?
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

teclis wrote:sto jel neki turnir se sprema?
Nista bitno, samo veliki 40k turnir u vojnom muzeju... 8-)

Ako bacis pogled na Hobby Store deo foruma, videces da 7og i 8og HS nece raditi.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
teclis

Post by teclis »

ok hvala na informacijama, stvarno nisam znao ne posecujem taj deo foruma cesto :|
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Opet smo stali?

8.kolo

Mandragoran vs Highborne
No1 vs Josip

9.kolo

Ogi vs Dimitrije
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Joske

Post by Joske »

Mrzimsvee wrote:Opet smo stali?
a i ažuriranje tabele nešto zapinje ;)
Mrzimsvee wrote: 8.kolo
No1 vs Josip
odigrano, 266 za mene...
mnogo dobra partija :)
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Mislim da azuriranje tabele nema nikakve veze sa vasim (ne)igranjem. :wink:

8.kolo

Mandragoran vs Highborne

9.kolo

Ogi vs Dimitrije
Truc vs No1
Josip vs Jagos
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Jagos

Post by Jagos »

Josip vs Jagos - 211 za Josipa

Ceda vs Jagos - nereseno, ali 23 za Cedu u poenima.
Jagos

Post by Jagos »

Elem, obe partije su bile odlicne.

Prva protiv Josipa bila je bitka sa zastavama. On ih je imao sedam, ako se dobro secam, ja sam imao pet a granica za poraz je tri. On je uzeo tri maga sa lor of lajtom pa posto sam ja anded to znaci da je defoltna magija 2D6 snage 4 ili 6, odnosno ima magiju koja bi mu dala 3D6 snage 6. U postavci Josip se sasvim logicno potpuno povukao i przio po meni. Dok sam trepnuo spalio mi je celu gardu od 28 modela. Leba ti! Nisam mogao da pariram ovako jakim magijama i banerom of sorseri, iako sam imao skrol. To je bila jedna zastava. Na drugoj strani moja konjica i vargulf ubili su dva boltera i jedinicu sordmastera. Cim je uspeo da me ugleda raspalio je istim magijama po konjici i partija je bila gotova. Razlika je 211 za njega, prvenstveno jer je on ciljao iskljucivo tamo gde mu je bilo potrebno, a ja sam morao da idem napred iako nisam uspeo da stignem do njega.

Protiv Cede je partija bila jos ludja. Igrao se pict betl, a nasuprot mene stajali su div, baja na vivernu, veliki pauk, horda sevidza i hordetina najt goblina bez fanatika (za koje sam specijalno izveo dva puta po tri sismisa i dva puta po pet vukova, ali zalud). Bar sam tim malim jedinicama uspeo da mu ujurim stoun trover. Uglavnom, najjaca jedinica u celoj bici, bar po mojoj oceni, bio je blek kouc. On je u prvom potezu postao eteralan, a nastavio je besomucno da srce kocke sve dok nije odapeo. Meni je u proseku uzimao po 4-5 kocki, tako da je mene vise upropastio nego njega. Uglavnom, njegov baja na vivernu se zakucao u gardu i tu se sibao sa sampionom do besvesti, sevidzi su bez frke pojeli dve horde gulova i pomenutu kociju, sve zajedno 840 poena, mada cenim da su u tom procesu izgubili oko 25 modela, a hordetina goblina se dugo lomila sa gardom i na kraju izginula uz minimalne zrtve u gardi. Baja na vivernu je bio staborn ali je na kraju pukao dva vezana testa i u begu bio uhvacen. Suma sumarum, na kraju su na jednoj strani ostali sevidzi a na drugoj strani moj baja na helstidu i garda sa lordom i bsb-om u koju je u front ucardzovao div a u bok paukcina. Pauk nije uradio nista posebno, par kilova jer me je dobro stitio drakenhof, vampir lord i vajt king su sveli diva na jedan vund, i taman kada sam se nadao da ce nakon napada diva moja garda sa grejt veponima i +1 na tu hit da mu uzme i taj preostali vund, on je rolao "jel end bol", cime je zavrsena borba a svi su ostali zivi. Kada se sve sabralo, partija je bila neresena, 23 poena za Cedu. Bilo je jos puno sjajnih detalja, kao kada je goblinski sampion u 4 runde ubio nekromansera, ali je sada kasno pa idem na spavanje.
Joske

Post by Joske »

Stravični i njegovo stravično pucanje me odvališe i to za okruglo 500 poena :)
eh, da bar nije dobio prvi potez :-({|=
teclis

Post by teclis »

Joske wrote:Stravični i njegovo stravično pucanje me odvališe i to za okruglo 500 poena :)
eh, da bar nije dobio prvi potez :-({|=
eh da... Stefan zvani HIT :)
Jagos

Post by Jagos »

Odigrali Ognjan i ja moju poslednju, pobeda za mene od 584 poena. Sedam pobeda, jedna neresena i tri poraza je cini mi se sasvim korektno.
Dellamorte

Post by Dellamorte »

Ja i Ogi 980 z mene..
najprijatnija partija u celoj ligu
(i stvarno covek flafovsku listu uzeo i ne jaku,d sam znao i ja bi izveo samo brdo pesadije)
u svakom slucaju lep dan u klubu :)
..we have purpose
-----------------------
ako pobedish u olimpijadi za retardirane ,to ne menja cinjenicu da si i dalje... :commisar:
Mandragoran

Post by Mandragoran »

ja sam izvinjavam svima ali u ogromnoj sam frci (privatne obaveze + ispit) i do 18og sam zauzet. sto se mene tice 19og mogu i sa highbornom i sa teklisom da odigram...
Highborn of Ulthuan

Post by Highborn of Ulthuan »

Mandragorane javi kad budes slobodan da odigramo partiju :wink:
Mandragoran

Post by Mandragoran »

sutra oko 17h? moze? :D
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

8.kolo

Mandragoran vs Highborne

9.kolo

Truc vs No1
Homer vs Highborne
Mandragoran vs Teklis

"Yes...yes."

Highborn of Ulthuan

Moze nije problem :wink:
Jagos

Post by Jagos »

I, kako je proslo?
Mandragoran

Post by Mandragoran »

1400 i nesto za mene. :mrgreen: pucao,pucao,pucao i na kraju upucao hordu swordmastera ;) miskast mu je uzeo lvl 2 maga, hajbornovo odlicno bacanje u close combatu (pogotovo strasni arceri (osmorica), protiv moja cetiri dragon princa koji ih ucardzovase :mrgreen: ) ali na kraju mu ostade samo general.. U svakom slucaju bas cool partija kao i sve prosle!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

9.kolo

Homer vs Highborne
Mandragoran vs Teklis cetvrtak

10.kolo

No1 vs Dimitrije
Homer vs Teklis
Mandragoran vs Truc
Highborne vs Ogi

"Yes...yes."

Mandragoran

Post by Mandragoran »

Teklis i ja igramo ipak u petak...
Homer

Post by Homer »

Ljudi ja sam trenutno poslovno - privatnoj guzvi.
Javicu se tokom sledece nedelje, da odigram kolo.
Snotling

Post by Snotling »

Sta se desava sa partijama? Jel igra neko? Ajmo jos samo malo do kraja... :D
Homer

Post by Homer »

Highborne, sutra u 16h.
OK?
Highborn of Ulthuan

Ja sam od srede slobodan tako da ti reci kad ti odgovara :wink:
Homer

Post by Homer »

Sutra u 16h.
OK?
Javi sta si odlucio na:
064/274-08-35
Snotling

Post by Snotling »

Ljudi ajmo da privodimo ovo kraju. Jel se igra neko?
Highborn of Ulthuan

Slabo se ko igra,ja mislim da se okonca jer ce sad i ljudi na odmore da krenu pa tek nema nista od toga.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Znao sam da ce ovako da bude sledeci put svako da pare i ako ne igra za 2 nedelje gubi i cao,morao sam da napisem.

Bez obzira sto ne igram mislim da je ovo vise nego tuzno ,i lepo bi zamolio sledeci put da se ljudi ne prijavljuju(pogotovu ako ja budem igrao).
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Highborn of Ulthuan

Mislim da o ovome ti ne bi trebalo da pricas,jer si odustao prvi i realno uvalio u ovakvu situaciju,ne znam zasto,ali verovao ili ne tako je.
Homer

Post by Homer »

Pocev od ponedeljka, a zakljucno sa 24.07. bicu slobodan gotovo svakog dana.
Molim one koji trebaju da igraju sa mnom da se jave na 064/274-08-35, ili bace poruku ovde, par dana pre nego sto hoce da igraju.
Joske

Post by Joske »

Žao mi je što se razvuklo ovoliko, ali sam za to da se liga završi ako je ikako moguće. Ostala mi je samo još jedna partija i to sa Homerom a posle toga ,smatram, da ću imati puno moralno pravo da svakodnevno na forumu postujem poruku sledeće sadržine: "PRODALI STE LIGU DUŠMANI!!!" i tako sve do njenog okončanja :lol: :lol: :lol:

Homere, javljam se od ponedeljka :)
Mandragoran

Post by Mandragoran »

Ajde da smo na pola pa da kazemo da je propalo.. ovako (CAK i da ne zavrsimo) mislim da smo napravili dobar korak.. :) Ako pogledamo, ljudima je ostala partija ili dve pa da zaokruzimo ligu! I bas zbog toga, mislim da bi bilo do jaja da 'odradimo' do kraja.. AJMO LJUDI!
No 1

Post by No 1 »

Ja sam od ponedeljka u Bgd-u pa mo\emo da se dogovorimo.
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

Jagos

Post by Jagos »

Sto se mene tice najbolje da je zavrsimo upravo sada dok sam ja prvi :lol: :lol: :lol:
Dellamorte

Post by Dellamorte »

ajde da zavrsimo-ja cekao cakao.
eto Br 1 ajd u ponedeljak onda-i pored ispita mocicu u ponedeljak
a Mandragorane-ces ponedeljak(posle eventualne partije sa Brojem 1) il utorak?
..we have purpose
-----------------------
ako pobedish u olimpijadi za retardirane ,to ne menja cinjenicu da si i dalje... :commisar:

Return to “Warhammer”