Warhammer liga

Mrzimsvee

Re: Warhammer liga

Post by Mrzimsvee »

Jos jednom bih zamolio one koji nemaju vremena za igranje lige da se odjave na vreme.

Hvala unapred.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Mandragoran

Post by Mandragoran »

Ceda i ja cemo verovatno u nedelju da odigramo.. :)
Monsterman

Post by Monsterman »

Ja i Teclis izgleda okolo utorka :)
No one leaves...the Monsterican Dream
Dellamorte

Post by Dellamorte »

Josipe kad odgovara da igramo??
ps.Dimitrije
..we have purpose
-----------------------
ako pobedish u olimpijadi za retardirane ,to ne menja cinjenicu da si i dalje... :commisar:
Jagos

Post by Jagos »

Luka, da li ti odgovara petak oko 18h?
Dellamorte

Post by Dellamorte »

Jagose,kad mozemo ja i ti da igramo,tj kad imas vremena(posto smo ja i ti u drugom kolu)?
..we have purpose
-----------------------
ako pobedish u olimpijadi za retardirane ,to ne menja cinjenicu da si i dalje... :commisar:
Jagos

Post by Jagos »

Moze bilo koji radni dan oko 6, ako je to ok sa klubom zbog radnog vremena, ili subotom kada god zelis.
Dellamorte

Post by Dellamorte »

e ok ;)
posaljem ti ja onda pm
mada generalno slobodan sam ovih dana bilo kad(tako da moze i radnim danom :) )
..we have purpose
-----------------------
Joske

Post by Joske »

Dellamorte wrote:Josipe kad odgovara da igramo??
ps.Dimitrije
u toku sledeće nedelje mi odgovara praktično bilo koji termin... jel to ok?
Jagos

Post by Jagos »

OK, Luka i ja smo odigrali prvu partiju tako da sam ja spreman za drugu cim Dimitrije odigra sa Josipom.
Snotling

Post by Snotling »

I sta se desilo? :?:
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ja sam izgubio u scenariju sa watch towerom u 4 krugu LOL
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Jako je vazno da napisete tacne rezultate bitaka, VP i ko je pobedio.

Hvala unapred.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Mislim 205 poena za njega
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Jagos

Post by Jagos »

Tako je, 205 za mene, zavrsila se u 4. potezu bitka jer je na kocki pala sestica u scenariju Watchtower, ja sam imao jedinicu u kuli a od svega na tabli njemu je poginuo samo haos top. Priznajem da je bilo cudno.
Snotling

Post by Snotling »

Snotling protv Mandragorana - 259 za zelenokoshce. :mrgreen:
Mandragoran

Post by Mandragoran »

proklet bio. :mrgreen:
Snotling

Post by Snotling »

zar se stavrno ocekivao drugaciji rezultat? :roll: :mrgreen:
Mandragoran

Post by Mandragoran »

paaa gledajuci poslednja DVA meca O&G vs HE, gde sam te oprao, publika je ocekivala i trecu pobedu! :mrgreen:

;) u svakom slucaju, veoma neizvesna partija gde se do poslednjeg trenutka nije znalo ko ce pobediti.. da su nam sve tak'e! :D
No 1

Post by No 1 »

Ja protiv Nemanje - 350 poena za mene.
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

teclis

Post by teclis »

jbt kolko napeta liga :o :)
Dellamorte

Post by Dellamorte »

ja protiv Josipa draw
45 poena za Josipa
(stvarno jedna od boljih i neizvesnijih igara..do kraja sestog kruga bilo je)
435 prema 390 a bas smo ga muski igrali (ali i bas prijatno)
oboje koristismo lore of Life

meni zaginuli outrideri,obicni white wolfovi i kapetan na pegazu

a Josipu 2 orla,Lion chariot i jedne Dragon princeze
..we have purpose
-----------------------
teclis

Post by teclis »

truc - teklis
I kolo
1998 poena za mene
Monsterman

Post by Monsterman »

partija je bila kao uragan: starts of exciting but ends in disaster :wink:
Dellamorte

Post by Dellamorte »

drugo kolo - ja i Jagos
1053 poena za mene

mogu reci vrlo cudna paritija
..we have purpose
-----------------------
Jagos

Post by Jagos »

Zaista cudna. Dellamorte me je posteno odrao iako mi se dobar deo partije cinilo da sam sasvim dobro igrao i da sam bio u blagoj prednosti. A onda je dosao cetvrti potez i sve je otislo dodjavola. Prokleti Lore of Life (+4 tafnes) i arhmag koji spasava tri kiling bloua na vord od 4+.

Sa druge strane, horda od 40 gulova je keva. Sama je naterala u beg ili poslala u nistavilo autrajdere, vuciju konjicu, top, mortar, malog maga i blok sordsmena a da pri tome nije izgubila vise od 10-15 modela. Sama je uzela ceo dobro cuvajuci bok.

U svakom slucaju svaka cast protivniku, partija je bila dobra i poucna.
Dellamorte

Post by Dellamorte »

ma cudna jer sam mogao i u trecem krugu da zaginem...a sreca se okrenula..
stvarno dobra partija i mislim da je grifon bener zasluzan za pobedu...
inace i dalje me prolazi jeza od horde gulova...stvarno ultimativan core...
i kada mortar pogodi najvise ubije 4...

a mali mag se izvukao na kraju i jedan w wolfovac..al svakako si imao terensku prednost ,i prednost u sili..

stvarno super protivnik i jedva cekam da opet igramo :)
..we have purpose
-----------------------
No 1

Post by No 1 »

Jesu li igrali Stefan i Ogi i ako nisu/neće/ne mogu da nastavimo bez njih.
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Trebali bi danas da igraju.

"Yes...yes."

Snotling

Post by Snotling »

No 1 wrote:Jesu li igrali Stefan i Ogi i ako nisu/neće/ne mogu da nastavimo bez njih.
Polako imaju jos nedelju dana da odigraju. Tako je odredjeno. Tek u subotu pocinje drugo kolo. :roll:
Monsterman

Post by Monsterman »

Igrali juce ja i Highborn, 1711 za njega :)
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Odigrali Ogi i Stefan, 2800 pts za Ogija.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

2.kolo

Teklis vs Ceda
Mandragoran vs No1
Ogi vs Josip
Luka vs Stefan cetvrtak

"Yes...yes."

Snotling

Post by Snotling »

2.kolo
Teklic vs Ceda
959 pts pobeda za mene.

Bitan trenutak: 4-5 moj potez, rock lober bacio kamen na glavu vampirskog lorda. :mrgreen:

Zasto se vise nece igrati watchtower scenario? :?
teclis

Post by teclis »

sta ces, ne zna kostur da popije metak umesto generala :o
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Da li je odigrao jos neko bitku, a da nije prijavio?

"Yes...yes."

teclis

Post by teclis »

4. kolo
vampir vs vampir (jagos vs teklis)
jagos sve poklo 2750poena za njega :-({|=
Mandragoran

Post by Mandragoran »

2. kolo
No1-mandragoran = 711pts za gospon imperiju :)
muski smo se posibali, a magiju ostavili za drugi put :P
Jagos

Post by Jagos »

Vampir na vampira, Teklis je bacio puno slabih kocki i partija bi u suprotnom verovatno isla sasvim drugim tokom. Ovako, njegovi blad najtovi sa generalom u drugom potezu na dve od tri kocke trebaju da dobiju 9 da bi stigli u cardz, fejluju ali prilaze dovoljno da u mom sledecem potezu tu njegovu jedinicu cardzuju moji blad najtovi, blek kouc i baja na zmaju, a jedini fejluje vargulf. Jedu je u potezu sa samo dva mrtva blad najta i tu je sve bilo reseno. Rezultat je drastican i ne pokazuje pravu sliku, ali je partija bila zanimljiva iako nije trajala dugo. Igrao sa betl for d pas i odmah smo se potepali, nista pucanje i sasvim malo magija - najveci medzik level na tabli je dva.

Po meni je hajlajt to sto je blek kouc nakon prvog poteza popio pet kocki i postao eteralan. Ne prestaje da me odusevljava.
Joske

Post by Joske »

ogi i ja u bratoubilačkom okršaju...
252 za mene...
napeto ko na noši do samog kraja :)

Return to “Warhammer”