Saveti za pocetak - Empire

nenadradojcic

Saveti za pocetak - Empire

Post by nenadradojcic »

Zelim da zapocnem igru sa Empire. Poceo sam da ih izucavam i da polako ucim pravila za njih iz army book-a. Da li bi ste mogli da me savetujete od cega da pocnem sa pravljenjem armije? Sta treba prvo da skupljam za pocetak sa njima? :D
Dzon Vejn

Re: Saveti za pocetak - Empire

Post by Dzon Vejn »

To ti zavisi od toga kako hoces da se igras. Za neku power-playersku listu mislim da ti je "gunline" jedan od boljih izbora (znaci maksimum masina, pucaca, magijasa, itd. - nisam vise bas neki igrac WH (zapravo ne igram se uopste), ali rekao bih da je steam tenk i dalje ultimativna sprava). Za neko, ovako, kolekcionarsko sakupljanje, savetovao bih ti da krenes od bataljona. I obavezno da se ne zeznes - farbaj unit po unit. Pa kad ofarbas jedan unit, onda kupis drugi.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
milosh

Post by milosh »

Steam tenk, papa na oltaru, wizardi, puškaši, topovi su uvek dobar izbor. E sad stvar je u tome što imperiju možeš da igraš na milion načina a u 8. ediciji ni neke ranije beskorisne stvari nisu više bezvezne.
teclis

Post by teclis »

od pesadije halebardiri ili swordsmani
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Gigantski blok helebardi + light lore na velikom wizardu.
3 x mortar
neki top
tenak
3+ x hochland
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
kgkid

Post by kgkid »

Posto pocinjes, najbolje je da probas da sklopis listu od 500, 1000 poena, da skupis minijature i pocnes da ucis igru. Uz igru ces sagledati stil koji ti odgovara, kao i kuda dalje...

Sigurno neces zazaliti ako kupis dvadesetak strelaca (puske!), top, hellblaster, mortar. Od karaktera ti za pocetak treba zastavnik i mag, mozda kapetan. Jedinica pesadije uvek lepo izgleda na stolu i protivnici vole da ih vide. Ovo lako izadje na 1000 poena.

Tenk, Papamobil, konjice, Greatswords, horde i slicno mogu da sacekaju drugu fazu nabavke. Tada treba nabaviti i jos masina.

Puno srece! :D
kuliraj dete, zivot je pred tobom.

Return to “Warhammer”