Planetary Sistem Empires Turns 1-5

Millenium

Re: Planetary Sistem Empires Turns 1-5

Post by Millenium »

Da da pobedih u pravu je voja izvini sto nisam postovao ranije ali jos sam bio pod utiskom:D u redu ridji bice revans 2000 poena city fight ako ti je to ok ;D
Goal i have no goal Fraulein i just want eternal war "Major Montana Max"

"Après moi, le déluge"
MORGUL

Post by MORGUL »

Izazivam plemenite ubice demona .Izazivam antica :twisted: :twisted:
to sam ja stravicni/strahinja/lucki radnik.

"Fine looking coat like that and your bleeding all over it"
Millenium

Post by Millenium »

Vazi El terible let there be blood ;D

"Après moi, le déluge"
Ridji

Post by Ridji »

Moze cityfight,ali s obzirom da ja ulazem puno(ceo jebeni grad :twisted: ),moraces i ti nesto veliko da ulozis,pa ako budes porazen,da zaboli...u suprotnom srescemo se na otvorenom polju :twisted:
Millenium

Post by Millenium »

Pisi Boco Pade stravicni od mojih halberdi branio so dobro no dragisa milosti nema :D

"Après moi, le déluge"
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Code: Select all

WIN	DRAW	LOSS	Total played
Pera	0	0	0	0
Ogi	2	0	2	4
Filip 	0	1	1	2
VojaMilan	1	1	5	7
Pencic 	2	0	1	3
Staljin	2	0	1	3
Antic 	6	3	2	11
Nikola	0	1	2	3
Zerg 	1	0	2	3
Luka mladji	5	0	0	5
Boca 	2	1	1	4
Marko	3	0	0	3
Milinovic 	0	1	1	2
Luka 	0	0	0	0
Nemanja 	2	1	0	3
Stravicni 	1	0	7	8
Shulckaku 	0	1	2	3
Trenutni plasman.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Ridji

Post by Ridji »

Igrao sam jos jedan city fight,ovaj put protiv grey knight-ova. Tvrda bitka,ali bube se vec preterano nakotise. Talas za talasom su obasipale svojim telima neustrasive marince. Vrlo brzo je usledila duga tisina iz koje se na kraju mogao cuti hrabri poklic poslednjeg viteza: "the emperor we serve,and for the emperor we die"...pobeda protiv Antica,a odmah potom jos jedna pobeda u revansu protiv Stravicnog
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

zadnji dan runde. Sacekacu da prijavite partije danas svi pa cu postovati rezultate i koliko ko ima poena, a onda shopping i raspored dule preuzima :)
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ja nisam stigao da odigram a zar nije zadnji dan sledece nedelje?(u ponedeljak smo birali eventove)
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Ne, zadnji dan je subota. Nedeljom se kupuje, a ponedeljak se biraju eventovi. Onda od utorka krecu izazovi, pa imate 12 dana da odigrate partije.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

III potez:

Build faza

1. Pera 0pts
2. Ogi 5 pts
3. Filip 3 pts
4. VojaMilan 3pts
5. Pencic 4pts
6. Staljin 6 pts
7. Antic 7pts
8. Nikola 3 pts
9. Zerg 2pts
10.Luka mladji 8 pts
11.Boca 4pts
12.Marko 8 pts
13.Milinovic 1pt
14.Luka 1pt
15.Nemanja 4pts
16.Stravicni 3pts
17.Shulckaku 1pt
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
shukaku

Post by shukaku »

Stekam poen za sledeci krug
Ridji

Post by Ridji »

Ja imam jos dva poena koja sam ustekao od proslog kruga
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Pa to je to, ovde pise da imas 3 pobede..., osim ako Boca nije upisao.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

ne, nisam upisao njegove zadnje dve pobede onu protiv antica i onu protiv shukakua, rekoh da cu postovati to kada se pstuju bitke od subote, ali kako oni nisu postovali nista...

Drugim recima, ridji ima 8 poena, 6 od 5 pobeda, i 2 ustekana.

Takodje, luka mladji bi trebalo da ima 8 poena isto, 6 od 5 pobeda i 2 ustekana.
prokleti zabagovani forum

Post by prokleti zabagovani forum »

Zauzimam orkovski bastion odmah iznad mog i praznu teritoriju odmah pored, filip zauzima teritoriju odmah iznad bastiona koga sam upravo zauzeo.
Ovo znaci rat!
MORGUL

Post by MORGUL »

Stekam svoje bodove za sledeci potez,I jedno pitanje sta se desava kada izazoves nekoga a neodigras sa njim partiju(obaveznu partiju)jer protivnik dobija automatski ili tako nesto :badger: :badger: :badger: :badger:
to sam ja stravicni/strahinja/lucki radnik.

"Fine looking coat like that and your bleeding all over it"
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Stravicni, sledeci put sacekaj svoj red za stekanje poena ;) A sta se dogadja sa njima videcu sa duletom, posto je do sada bilo ko da nisu igrali, jer se uglavnom nisu igrali iz opravdanih fakultativno-zdravstvenih razloga, pa bi osoba izazvala nekog drugog.
Highborn of Ulthuan

Post by Highborn of Ulthuan »

Opet ti Ogi bi da uzmes bastion,a jos si izgubio pa kako to? :wink:
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Ogi, mozes da osvojis Chaos ili IG teritorije, posto si njih dobio, kao i prazne i da gradis.
Filip moze da osvoji prazne, i da gradi.

Edit: ne, ne mrzi me da ovo odradim.

Pored gradnje i praznih teritorija, mozete da uradite sledece:
Vojamilan moze da osvoji Marinacke teritorije
Pencic moze da osvoji Strange Xeno i Marinacke teritorije
Staljin moze da osvoji Orkovske teritorije
Antic... ne moze da osvoji haos teritorije (samo protiv njih nije igrao :D sem ako opet nisam zabrljao u brojanju :D) sve ostalo moze
Nikola ne moze tudje teritorije da osvaja
Zerg moze Marinacke teritorije
Luka mladji moze IG i Marinacke
Ja mogu Marinacke Teritorije
Marko moze IG i Marinacke
Milinovic ne moze tudje
Luka moze samo da izgradi power generator ili se onaj jedan poen gubi (koliko se secam, nema prenosenja vise od jednog poteza)
Nemanja moze Orkovske i Haos teritorije
Stravicni, despite overwhelming loses, moze Orkovske teritorije
Shukaku ne moze tudje
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Grešiš, ovaj opasno grešiš šinak...

Draw se računa kao win samo, i jedino za potrebe dobijanja poena, tj. onaj ko ima taj aset za draw dobije 2 poena, a protivnik ništa...

Za potrebe otimanja teritorija se računa onako kako je i bilo, draw...
Image Image
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

To da je samo za potrebe poena mislim da sam preskocio negde, u tom slucaju filip ne moze ni moje teritorije. Ali to nije toliko bitno, posto je samo filip u pitanju, editovacu post.

... ovde je sada trebao da ide rant o tome kako (ne)napreduje ova kampanja, ali me zaista mrzi da ga pravilo kucam kako se neko ne bi uvredio. Zato cu samo reci: *Rant* Vi ga popunite kako hocete.

Ogi i filipe, postujte ponovo sta radite sa vasim poenima. Posle vas ide Vojamilan pa Pencic.
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

da li bi moglo da se objasni i zasto recimo ja ne mogu da osvojim protivnicke teritorije?
jer samo mozes da uzmes teritoriju onog kojeg si pobedio, i to ovaj krug, a koga si pobedio prosli krug nema veze ako si stekovao poene?
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

joggy wrote:jer samo mozes da uzmes teritoriju onog kojeg si pobedio, i to ovaj krug, a koga si pobedio prosli krug nema veze ako si stekovao poene?
Koliko ja znam, da. Neka me dule ispravi u ovome ako gresim.
vojamilan

Post by vojamilan »

Stigo ja.Cek sta se desava?Zasto mogu samo marince kad ima draw protiv joggija, tj imperije? Sta je sad sa Lukom?Zbog neodigranih partije?

Bild deklaracija : Manufactorum, gornja(dalje od zutih xenosa) zona oko porta ako ja to vidim ok.

Nisam igrao protiv IG tako da ne mogu da uzmem njihove teritorije (primirije je jos uvek na snazi), ne mogu da zauzmem chaos teritorije jer se ne granicim sa njima i sta sad?
Ovo znaci rat!
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Antic se racuna kao IG za potrebe osvajanja teritorija. Da li bi to prekrsilo primirje ili ne, ne znam (posto je on izazvao tebe). Sa haosom se granicis preko starporta, cenim da niste igrali planetstrike. I sta sad? Pa nista, cekamo duleta da sredi ovu dilemu da li se ukida primirje ako osvojis neke IG teritorije zbog antica.

:? Gradim manufaktorum (pored ostalih) i stekam 2 poena. Next!!! :badger:
Ovo znaci rat!
Dete sa zoljom-Eldar

Post by Dete sa zoljom-Eldar »

Cekaj,cekaj,cekaj.Ovako:kolko ja znam mi smo pitali da li ako igramo sa Anticem ovu rundu(kad je igrao sa GK)da li ce to uticati na njegovo igranje sa IG,odgovor je bio ne nece,obrazlozenje je bilo da je IG poslao Inqviziciju da na pobije SVE.A ako se vazi onda Antic uopste nije ni mogao da igra sa nama,jer da bi se prekrsilo primirje MI moramo da napadnemo Marince ili IG.

U svakom slucaju ja isto ja gradim Manufakturu daleko od svih granica(ako moze).....
"The stars themselves once lived and died at our command,yet you still dare to oppose our will" -Farseer Mirehn Bielann
"Ask not the Eldar a question,for they will give you three answers, all of which are true and terrifying to know" -Inquisitor Czevak
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Da, vidis. zaboravite na moj zadnji post. :oops: :oops:

"Yes...yes."

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Pencicu, ti si na redu, posto su sva trojca pre tebe uzela po manufaktorum.
Highborn of Ulthuan

Post by Highborn of Ulthuan »

Gradim manufaktorum na polju pored starporta naseg(desno od njega) i stekam jedan za sledeci krug
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Gardisti... Eventually?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ako vam se vise ne igra kampanja u ovom broju ljudi, uvek moze da se napravi nova sa manje ljudi?
Samo recite, ovo nije nacin da se kampanja prekine.
Samo treba reci da/sta Vam se ne svidja, ljudi smo....

"Yes...yes."

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Jedino sto meni smeta je ovoliko cekanje za kupovinu i eventove. Kako potez traje dve nedelje, imate pregrst vremena da smislite makar odprilike sta cete da radite sa poenima koje planirate da skupite. Vec u subotu se otprilike zna finalno sta ko ima i koliko, tako da mi zaista nije jasno zasto toliko cekanje oko svega ovoga. Ako zaista ne mozete da budete on-line tokom nedelje/ponedeljka, ne vidim zasto je toliko tesko PMom se dogovoriti sa ostalim ljudima iz vaseg tima ko ce sta da radi. Mislim, kad vec igramo timski, zar ne?

Mozda da se deklarise "vodja tima" koji ce postovati umesto ljudi koji ne mogu, i eventualno ih cimati nekako sa pitanjem sta ko hoce da kupi i sl? Mislim, ako vec moramo da se cimamo SMS-ovima oko toga, da ne mora sve jedan covek da salje. U stvari, bolje pitanje - da li moramo da se cimamo SMS-om oko ovoga?
Dete sa zoljom-Eldar

Post by Dete sa zoljom-Eldar »

Slazem se,za sve one koji nisu u prilici da postuju kad treba,em zbog komp-a,posla itd.da sa usaglase sa ostaim clanom/vima
svog tima da se odredi "Vodja tima",jer ovako svake nedelje cekamo neku osobu da napise jednu prostu prosirenu recenicu.

Ja od pocetka skolske godine necu toliko frekventno (mozda) da dolazim u Hs :? :? :? :? .Ali posto mi je skola na 10 min. od HS-a,kad idem prepodne ili gubim casove,eto mene :D \:D/ :D :D \:D/ :D \:D/ :D
"The stars themselves once lived and died at our command,yet you still dare to oppose our will" -Farseer Mirehn Bielann
"Ask not the Eldar a question,for they will give you three answers, all of which are true and terrifying to know" -Inquisitor Czevak
Millenium

Post by Millenium »

Ajde recimo for the time being i em the fuhrer tako da evo komande Staljin uzima jednu teritoriju orcima i gradi manufactorum ja stekam 7 poena i uskoro pocinje operacija Uranus :twisted:

"Après moi, le déluge"
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Nikola gradi manufactorum.

"Yes...yes."

joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

ja gradim manufaktorum na planeti gde je pera nekron najbroniji, jedno polje desno od naseg hive cityja
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
ZergLord

Post by ZergLord »

Stekam poene.

Return to “Warhammer 40k”