Planetary System Empires 2 - Osveta tajlova

rale89

Re: Planetary System Empires 2 - Osveta tajlova

Post by rale89 »

Da li postoji mogutjnost da se vodi neka kombinovana Xenos vojska tipa Eldari/Tau (kao saveznici)? Chisto da nas ne bi bilo 9x marinci i 3x razno...
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

jesu to popunjeni slotovi? Jel prekasno da se ja prijavim also too?
ImageImageImageImageImage
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Nije prekasno, treba nam jos jedan haotik.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

Moze Rale slobodno! Boco ti si do daljneg BA. Nemoj se gicas.
U jednog Bocu, mi verujemo!
No 1

Post by No 1 »

I ko sve igra?
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

1. Ivan DA
2. Rale Tau Eldar
3. Mateja Afrikanac (banisher) DA
4. Vilena SOB
5. Dimitrije BA
6. Milan Karn IW CSM
7. Zerg BL CSM
8. Bocman BA
9. Stef CSM
10. No1 IG
11. Dule Kosanovic DE

Rezerve
1. Dule DE
2. Vedran V. Shukaku E
3. Ja SM S
4. Medved SM U
5. Stalin SM BT
Last edited by Histericni Istoricar on Tue Jun 18, 2013 9:17 am, edited 2 times in total.
ZergLord

Post by ZergLord »

Histericni Istoricar wrote:7. Zerg AL CSM
Ne Alfa Legion vec Black Legion.
Last edited by ZergLord on Tue Jun 18, 2013 8:52 am, edited 1 time in total.
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Editovano.
No 1

Post by No 1 »

Ja sa gardom.
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Evo ovako, frakcije su sledece:

Sile zla i bezumlja, sa akcentom na bezumlja: :wink:

Milan - CSM
Stef - CSM
Zerg - CSM
Dule K. - DE

PDF i Ecclesiarchy:

No1 - IG
Vilena - SoB

SM forces:

Ivan - DA
Mateja - DA
Dimitrije - BA

Tau (keramika) Empire:

Igor - Tau
Rale - Tau

I usamljena bubasvaba:

Boca - Tyranids
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Code: Select all

++++ Deparmento Munitorum: Prvi rat za Seleukiju  ++++  995999.M41
Seleukija I (Hive World):
Imperijalne snage:                       Izdajnici, jeretici, arhijeretici I xeno pirati:
IMPERIAL GUARD                          IZDAJNICI, JERTICI I ARHIJERETICI
PDF….10 regimenti                        Iron Warriors (proc. 3 kompanije)  
ADEPEPTA SORORITAS                 Black Legion (proc. 3kompanije)  
Order of Our                                Pain Solution warband    (nepoznato, proc 3 kompanije)
Martyerd lady…3kompanije             XENO PIRATI                           
LEGIONS ASTARTES                      Nepoznata kabala Eldarskih pirata (nepoznato)                      
Dark Angels…5 kompanija
Blood Angles..3kompanije
OFFICIO ASSASSINUROM
Agenti…….Poverljivo
OFFICIO SABATORUM
Agenti……34

SELEUKIJA II (Shrine World)
Imperijalne snage:                        Izdajnici, jeretici, arhijeretici I xeno pirati:
Order of Our                                Pain Solution warband(nepoznato, proc 3 kompanije)
Martyerd lady…4 kompanije            XENO PIRATI
LEGIONS ASTARTES                     Nepoznata kabala Eldarskih pirata (nepoznato)                           
Dark Angels…3kompanije
Blood Angles..3kompanije
OFFICIO ASSASSINUROM
Agenti…….Poverljivo
OFFICIO SABATORUM
Agenti……30

ANTIOHIJA (Hive World)
Imperijalne snage:                       Xeno invazija:
IMPERIAL GUARD                        TIRANYD HIVE FLEET TIAMAT
PDF….15regimenti                       Nekoliko miliona Tyranid biomonstruma
ADEPEPTA SORORITAS                 
Order of Our 
Martyerd lady…2 kompanije

BERENIKA (Mesec)
Okupacione xeno snage:
Nepoznati broj   Tau Fire caste, Krutovi I druge trupe     

SELEUKIJA III (Agri World)
Imperijalne snage:                       Izdajnici, jeretici, arhijeretici I xeno pirati:
Order of Our                                Pain Solution warband(nepoznato, proc 3 kompanije)
Martyerd lady…3kompanije             XENO PIRATI                           
LEGIONS ASTARTES                     Nepoznata kabala Eldarskih pirata (nepoznato)                      
Dark Angels…2kompanije              TIRANYD HIVE FLEET 
Blood Angles..3kompanije             Nekoliko miliona Tyranid biomonstruma
OFFICIO ASSASSINUROM             TAU IMPERIA
Agenti…….Poverljivo                     Nepoznati broj   Tau Fire caste, Krutovi I druge trupe     
OFFICIO SABATORUM
Agenti……60
Last edited by Histericni Istoricar on Wed Jun 19, 2013 9:49 pm, edited 1 time in total.
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Da ne bilo zabune Officio Assassinurom i Sabotorum su stavljeni samo zarad flufa. Isto vazi i za brojno stanje jedinica na terenu. Nemojte se strecati, nemate ogranicenja u snagama.
P.S.
Kosanovicu ako smislis ime za kabalu javi mi.
banisher

Post by banisher »

Jel ce biti postavljeni kapetani za medjusobne timove? I dal nam je to uopste potrebno?
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Ako mislite da vam treba, postavite. Ja necu nametati.
Molim vas (iskusnije igrace, Duleta Kosanovica i Igora Uzelca) da ne maltretirate clanove vasih timova sa nekim fix idejama i planovima. Neka svako igra kako zeli i smatra da je najbolje za njegovu ekipu ili Bocu i njega samog. Jer ce pobediti i tim i igrac, a mozda i Boca.

Ako sa nekim nemozete da se igrate, ako je drzak, naporan i bezobrazan, ako djida, laze i vara, ako vredja, ako vas gnjavi prijavite ga. U kamapanji zutih kartona nema, samo crveni sa pravom zamene. Znaci ako se vise ljudi pozali na neku osobu iz gore navednih razloga, taj se vise ne igra. Docice neko koga ovo zanima kao razonoda. Nemojte zlopotreblajvati ovo, pa da na taj nacin probate nekog da izbacite iz kampanje jer ce te onda vi leteti.

Ucesce se placa standardnih 500 dinara. Ovo ide u fond za simbolicne nagrade (diplome i plakete) koje cemo podeliti na kraju. A za ostatak cemo organizovati neki rostilj/sladoled ili sta vec da svecano zavrsimo kampanju.

Pisite i fluf price o kampanji, kao sto je to Dule radio svojevremeno. Malo da vratimo lepi duh u zajednicu

Praticemo i napredak farabanja, u smislu kolicine ofarabanih modela, pa ce najuspesniji dobiti neku nagradicu. Za ovo ste svi prijavljeni.

Kampanja krece u subotu. Zapamtite zabava i razonoda iznad svega, to nam je moto

P.S.
Kao jedini skamp u kampanji Boca je automatski dobio Zlatnu Gargantuinu plaketu za Najveceg od svih Velikih prozdiraca.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

OMNOMNOM! xD

Za novije igrace: posto je ideja kampanje da se igraju neke nestandardne misije, misije iz ekspanzija i slicno, ako bi ste zeleli da igrate tako nesto a niste sigurni u pravila ili vam nesto ne stima, slobodno pitajte. Pravila se mogu editovati bez problema, tu smo da bi smo se igrali i da ta pravila budu tu da obezbede glatko igranje, ne glavobolje ;) To takodje vazi i za regularne misije, ako zelite bas da igrate relic sa postavkom terena da je velika crkva u sredini table, sto da ne. Ne moramo bacati za random misije ako ne zelite.

Kako je ovo takodje i edukativna kampanja za novije igrace, sta god da vam nije jasno pitajte, a mi stariji sta god da vam nije jasno cemo vam odgovoriti tako da shvatite, a ne onako kako mi mislimo da je najbolje (Kosanovicu, na tebe gledam i ideje kako treba voditi haos :P)
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Dellamorte

Post by Dellamorte »

Dellamorte's Fluff so far....

Kampanja Osveta tajlova

posto Krvavi Andjeli nisu imali nikakvo ucesce(bar ne oni Kacavendanski) u prosloj kampanji,a mediski pritisak Terra's SAT(koji se inace emituje po celom multiverzumu) je bio ogroman.Kako bi se iskupili za svoje afere po zlatnim dvorovima(brodovima) resili su da stanu uz stranu Lojalista i daju punu podrsku.

Image[/URL]

na logistickom celu ove povorke je stao
Brat Kacavenda(reclusiarch),koji je uz pismeno priznanje odobrio kapetanu Dzovaku da povede 3-cu kompaniju andjela

i naravno kako bi se oprala sramota i dezinformacija Matt Worda,koji je na Terra's SAT pustio ovu montazu

..a kao sto i sami znate Nekroni nisu davali nikakvu izjavu za medije povodom ovoga..zato ih i nema u kampanji...

pred sam pocetak kampanje ekskluzivno smo uspeli da dodjemo do svemirskog staba Krvavih Andjela i proverimo moral

"Seleukija ce biti dobro cuvana"

a i glavni Tech(agro)-Marinac nam je dao izjavu:

"mislim da smo spremili dovoljno Furiombajna,za ovakve vanredne uslove..."...zzzzzzz.....
[center]end of transmition[/center]

p.s. nadam se da necete pogresno shvatiti moj fluff,znam da je pristup zajebavantski,ali svakako cu pisati pricu u granicama normale..tj da drugim igracima ne bi remetila uzitak u igri :)
..we have purpose
-----------------------
ako pobedish u olimpijadi za retardirane ,to ne menja cinjenicu da si i dalje... :commisar:
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

Hypodermic wrote:OMNOMNOM! xD

Kako je ovo takodje i edukativna kampanja za novije igrace, sta god da vam nije jasno pitajte, a mi stariji sta god da vam nije jasno cemo vam odgovoriti tako da shvatite, a ne onako kako mi mislimo da je najbolje (Kosanovicu, na tebe gledam i ideje kako treba voditi haos :P)

Savezi, kakvi savezi, ja sam DE, i kill, maim burn... ohwait :-P
banisher

Post by banisher »

Kada moze da krene da se trazi protivnik? Sada ili tek u subotu?
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Prvo treba da se okace mape i spisak ko ima koliko teritorija (to ce danas). Od tog momenta se prati redosled faza u potezu, pogledaj taj post gore.

Ukratko, faze su:
-biranje efekta za tvoju armiju dok traje runda
-izazivanje protivnika (jednog ili vise njih)
-odigravanje bitaka
-trosenje poena

Evo ti link ka duletovom postu sa detaljnim objasnjenjem faza:
http://forum.klubzmaj.org/viewtopic.php ... 84#p163084
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Od sledeceg kola nove stvari:
Event Wall of Steel dobije se Aegis Defence Line i Quad gun.

U odredjenim situacijama, aktivirace se Task force Nemesis, svaki Imperijalni igrc ce dobti po jednog asasina besplatno i na random. On ce imati poseban zadatak i igrac dobije dodatni poen ako ga ispuni.

Novi metod biranja Eventova, prvi igrac bira jedan, drugi dva treci tri i tako dalje.

P.S. Javi te mi se na PM za misije!
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Eugh, ovo za eventove, da nije malo mnogo? o.O

Also, bube ne mogu da koriste quad gun, mozemo li umesto aegisa da dobijemo neki alien teren? neke divlje sume, nesto... provrti mysterious terrain i tiranidske apocalypse assete, vidi sta ti se svidja pa modifikuj
ZergLord

Post by ZergLord »

Histericni Istoricar wrote:Novi metod biranja Eventova, prvi igrac bira jedan, drugi dva treci tri i tako dalje.
Zasto?!?
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Ko kaze da ne mozes? Jesam ja mod kampanje ili neki tamo troglod iz GWa? Ako bas zelis imaces ono parce buba terena koje radi kao Aegis sa qudom.

Eto Dule i ja smo se tako dogovorili da probamo jedan krug. Pa ako ne ide nikom nista.

Novi dodatak za Jeretike i Izdajnike, u odredjenim situacijama pojavice se warp storm u sistemu. Dobijate besplatno jednog sorsera ili drugi psjaker HQ (a da nije spacijalni karakter) i plus 2 na lidersip za kastovanje ili dodatni warp charg.
rale89

Post by rale89 »

Interesuje se moj drugar Milan (Tyranid) da li bi mogao i on da se pridruzhi Boci u buba taboru?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Moze

"Yes...yes."

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Woohoo, more for the hivemind xD
Bufla

Post by Bufla »

ja bih hteo da se prijavim, malo kasno, samim tim za rezervu
IG
"Yea, though I walk through the 'Valley of the Shadow of Death'. I shall fear no evil. For it is I, that is the evilest bastard in the valley. My gun and my bayonet, they comfort me. I fear no one, I let them fear me. My fighting spirit runneth over!" - Anonymous
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Mozes igrati za Imperijalnu gardu od sledeceg poteza.

"Yes...yes."

Bufla

Post by Bufla »

cool
hvala :3
"Yea, though I walk through the 'Valley of the Shadow of Death'. I shall fear no evil. For it is I, that is the evilest bastard in the valley. My gun and my bayonet, they comfort me. I fear no one, I let them fear me. My fighting spirit runneth over!" - Anonymous
Bufla

Post by Bufla »

dobro je da niste usli u turn 2 posto cu zbog dodatnih komplikacija u zivotu da odustanem jer znam da ne bih mogao da postignem potreban fond bitaka
and have no idea sta ce jos da mi se "lepo" desi ....
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

OK, da se ovo nastavi...

Bilo bi lepo da se Rezidentni Haotik, kao i nova buba pojave u klubu u subotu, kako bi odigali kampanjske partije protiv mojijeh Ultramarinaca...
Image Image
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

subota je tight... probacu, ali nisam siguran. javljam u svakom slucaju
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Kampanja se zamrzava do 1.9. Pa cemo onda videti.
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Kampanja se gasi. Bice nekada neka druga.

Return to “Warhammer 40k”