Official Warrior's Code

deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Official Warrior's Code

Post by deka »

Eto, sada Dule više neće morati (mnogo) da zamra glavu sa pravljenjem rulespack-a... :D

Official GW Warrior's Code...

http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... e_V1.2.pdf
Image Image
Dzon Vejn

Re: Official Warrior's Code

Post by Dzon Vejn »

Ovaj rulespack mozda moze da funkcionise super kod njih. Kod nas bi to znacilo 0 ucesnika, jer svako ima ili nesto neobojeno, ili nesto Odliverovo, ili neuradjene baze, ili nedovrseno sa sastavljanjem, ili inanimate unit filler, ili proxy, ili konverzije, ili odstampanu knjigu ili vec nesto deseto sto $$$GW-u$$$ nije u cilju. A u idealnim situacijama, ovo bi bio super rulespack.

Pritom, dodao bih, neke od ovih stvari su meni na turniru izgledale fenomenalno - npr. bas navedeni unit filler za undeadove, neke konverzije isl.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Mislim da se iz dekinog posta da zakljuciti da ni on nije mislio da se ovaj rulespack prati doslovce, barem ne za originalnost figura ;) Ali sto se obojenosti i baza tice, trebalo bi da tezimo ka tome.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa ocigledno da je i to nemoguce. Pogledaj bodove na wh turniru. I ovako je bilo jedva preko 20 ljudi. Bez neofarbanih armija bilo bi 19. A zelis da bude bar 40-50+ ljudi. I to samo da stignes ono gde si vec bio. Koliko vec puta su razni ljudi imali akcije farbanja, pa opet nisu svi obojeni. Ja prvi ne volim sto ljudi nece da oboje par modela u tri boje. Ali ne volim ni jednodnevne turnire od petnaestak ljudi. Koliko znam cak je i Milan nudio za valjda 50 evra da oboji armiju u 3 boje.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Da ne rasplinemo temu o ofarbanosti i ovde vec da notiramo to kao jednu od tema za subotu (savrseno podpada pod tacke 2 i 3).
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Da ne zapocinjem novu temu, mozemo ovde da raspravimo o rules packovima za buduce turnire. Ovaj warriors code nekako potpada adekvatno jer treba propricati ne samo o tome koja pravila dozvoliti/ne dozvoliti na turnirima, vec o celom rulespacku za turnir.

Za pocetak imam sledeca pitanja: Da li zelimo JEDAN rulespack? Da li zelimo da uvek, svaki turnir ima isti set pravila sto se tice dozvoljenosti pravila, ofarbanosti, i slicno, ili da imamo vise? Ili zelite neki opsti set uvek prisutnih uslova a da se ostali menjaju? Ako da, koji?

Ja sam licno da se napravi dva, tri template-rulespacka, jedan koji je malo balansiran, jedan gde je (skoro) sve dozvoljeno, i slicno, pa da njih stelujemo po potrebi kako budemo pravili turnire. Zaista ne zelim da svaki turnir ima uvek iste restrikcije sto se tice pravila, niti zelim da moramo posebno da naglasavamo da je turnir ne-kopetitivnog oblika (sto je onda turnir?) da bi ljudi dosli sa friendly listama.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ja cu dati samo jedno moje vidjenje stvari:
Zasto su kod nas uvek bili turniri ,a ne gaming weekend ili nesto tome slicno?
Odgovor je jednostavan, nasa zajednica je troma i igraci nisu sposobni da se skupe i igraju regularne partije ili neke mini kampanje bez da ih neko organizuje. Cak i tada postoje ljudi, koji cine 50% zajednice, koje treba posebno da zoves i saljes im telegrame podrske kako bi dosli da igraju za nesto sto su se sami prijavili.
Stoga su uvek turniri prikupljali najveci broj ljudi, medjutim ime turnir kaze da je to kompetitivno igranje, a sto kod vecine ljudi znaci pobeda po svaku cenu (zaista svaku cenu).
Gaming weekend i bi za nas bili najbolji ali mi smo jako mala zajednica i nemamo puno igraca, a i vecina igra SM ili niki njihov oblik.
Za neke tematske dogadjaje je potrebno vise igraca nekih xeno rasa ili CSM pa i imperijalne garde. Kada bi svi koji imaju takve vojske dosli na dogadjaj mozda bi nesto i uradili ali posto je to prosto nemoguce da svima odgovara isti datum organizovanje nekih tematskih kampanja koje traju subotu i nedelju je zaista pretesko i osudjeno na propast.
Pritom ne mislim na neke tematske turnire, tipa 500pts, winter assault , escalation i slicne koje smo Nemanja i ja organizovali u proslosti nego zaista neki pravi gaming vikend, recimo neka "istorijska" bitka izmedju dve strane. U subotu se recimo igraju tri bitke u razlicite poene i onda se u nedelju igra apokalipsa ali oni koji su bolje prosli prvog dana imaju neke prednosti. Ovo je samo jedan od hiljade mogucnosti kako se moze igrati WH40k/WFB.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."

Return to “Warhammer 40k”