Post by Telion »

Svi posmatraci su dobrodosli. :)
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Re: Klub Zmaj Subota stalni termin za 40k

Post by Hypodermic »

Rado ali radim... Neko obavezno da fotka :D
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ajmo ko ce u petak oko 16, subotu od 12 partije?
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Subotom klub radi od 14h valjda?

Ja cu u subotu biti u klubu, ali jos ne znam od kada sam free. Od 14h (otvaranje) igram sa Zuborom. Ako uspem da nahvatam Sahu za BB, posle toga cu igrati BB, pa sam posle toga free. Ako Saha ne bude mogao, onda sam posle Zubora free.

U svakom slucaju, ponecu svoju armiju koju sam zamislio za turnir, pa koga budem nahvatao, vezbam.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

Klub subotom radi od 12h.
U jednog Bocu, mi verujemo!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

A mogao bih da se zakunem da sam se jednom zajebao i dosao u 12, a da je radio od 14. Ko zna sta sam pomesao.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Da da igramo od 12 :)
Ja sam free i posle toga za jos jednu partiju :)
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

A neko sutra od 14?
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
žubor

Post by žubor »

Mogu ja ako me Nenad opere do tada
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Da li hoce neko danas partiju mozda od 16?
CheMilan

Post by CheMilan »

Ja mogu sutra od 6 do fudbala :D
...pa i nisi bas najbolji...
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

U subotu je trening dan reprezentacije 40k, ja bi zamolio da se svi zaintresovani za igranje prijave na temi u delu za ETC, Trening Dan je naziv teme. Trenutno ima 10 ljudi prijavljenih, svi su dobro dosli da se oprobaju u susretu sa nasim reprezentativcima :D
igor
Mental midžit

Post by igor »

Neko za partiju sutra?
Testirao bih neku listu za turniru u nedelju - nije standardna etc lista ;)
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Svraticu ja do kluba.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Vazi, samo mi reci kada da znam da dodjem?
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Od 15h bih trebao gotovo sigurno da budem u klubu, a verovatno i ranije.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Vazi, vidimo se u 15. ;)
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

U nedelju 8.6.je trening dan reprezentacije 40k, ja bi zamolio da se svi zaintresovani za igranje prijave na temi u delu za ETC, Trening Dan je naziv teme. Svi su dobro dosli da se oprobaju u susretu sa nasim reprezentativcima, i da polako krenu da ulaze u cari sedme edicije :D
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Postoji jako velika sansa da ove subote ugostimo tim sa Islanda, ljudi su mega kul. Inace njihov kapiten i neki clanovi su ljudi koji su developeri ako sam ja dobro razumeo EVE online-a :D

Ja bi ovom prilikom zamolio sve koji su u mogucnosti da dodju da se igraju sa njima i zezamo malo napravimo kontakte sa strancima.

P.S. Cim mi potvrde bice ovde okaceno tako da ispratite.
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Ja ću kao i svake subote biti u klubu pa ako neko bude 'teo da se igra s' men' biće uslužen partijom...
Image Image
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja rezervisem te EVE developere, imam da popricam sa njima malo :D.

Glory to Arstotzka!

Return to “Warhammer 40k”