Planetary Empires 3

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Re: Planetary Empires 3

Post by Hypodermic »

mislis jedine bube ;) Saljem ti PM sa detaljima kad i kako.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

Mrzimsvee wrote:Zerg je u ravu Dule. Obelezio sam ti jedno polje desno od Zergovog Hive City-a.
Da... zapravo hteo sam da ukucam direktno levo od njega (sto je desno od zergovog hive city-a, tako da si dobro pogodio), ali sam progutao celu rec :-)
Ajde herr Anticu, ti izazivas!
ImageImageImageImageImage
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Antic izaziva tebe herr Kosanovicu.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Hm..ok..
Pa Zerg, ja tebe izazivam.. :)
Jel mozes u sutra oko podneva..?
S obzirom da smo prosli put u 1750..ajde ovaj neka bude u 1500..
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
ZergLord

Post by ZergLord »

Ok.
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

Anticu kad mozes?
Ja sam generalno govoreci free u nedelju popodne, ponedeljak i utorak popodne...?
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Odigrasmo Zerg i ja..pobeda za Zerga.. Napravio sam jednu gresku i posle je sve krenulo naopako +Zergovo dobro bacanje kockica (zapravo prolazenje inv save-a na 5+ i bacanje u proseku 3 od 4 uzastopna hita) i moje ocajno bacanje..koje me prati kroz celu kampanju.. :roll: :)
Millenium

Post by Millenium »

Svim tim danima od 15h samo reci koji ti najvise odgovara (moze i danas ako se dosepam do HS :wink: )
Goal i have no goal Fraulein i just want eternal war "Major Montana Max"

"Après moi, le déluge"
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

sutra mi je ok. Danas sam prespavao :-D
Millenium

Post by Millenium »

No Problem dolazim u Klub oko 15.00h :)

"Après moi, le déluge"
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Kosanovic je oprao Antica, ostaju jos Boca i Milinovic.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

igramo ili u petak uvece ili u subotu posle turnira, jos cekam na deku da mi javi kada.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

U napetoj i neizvesnoj partiji, izvukoh draw na kraju...

Tako da možemo nastaviti dalje...
Image Image
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Build faza:

1. Milinovic 2pts
2. Antic 1pt
3. Boca 2pts
4. Nemanja 1pt
5. Dule 4pts
6. Zerg 4pts

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Milinovic zauzima teritoriju direktno ispod one koju je zadnji put osvojio.

"Yes...yes."

Millenium

Post by Millenium »

Stekam poen sta se moze kriza je vozi dalje :)

"Après moi, le déluge"
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Boca: Zauzima mocvaru ka Hive City-u.
Nemanja: Gradi manufactorum na teritoriji do Hive City-a.

"Yes...yes."

Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

na nekoj od praznih teritorija gradim ono za +50 poena. Stekam preostala dva.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Pendargon wrote:na nekoj od praznih teritorija gradim ono za +50 poena. Stekam preostala dva.
To kosta 1pt.

"Yes...yes."

ZergLord

Post by ZergLord »

Zauzimam teritoriju gore levo od Hive City-a, i gradim zgradu za USR gore od mog starport-a.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

V potez

Izazivanje:

1.Antic (1)
2.Boca
3.Nemanja
4.Milinovic
5.Dule K. (3)
6.Zorz

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Antic izaziva Bocu
Nemanja izaziva Milinovica
Dule K. izaziva Zorza

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

"Yes...yes."

Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Odigrali Milinovic i ja..tesna pobeda za mene..samo 1 kill poen razlike, s tim da je meni (da se igrao 7. potez) Milinovic ubio po 1 preostalog Marinca iz 2 Squada i time sebi osigurao pobedu..

Boco i Anticu, kako ste vi odigrali..? Cekamo jos sutra Duleta i Zorza.. :)
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

dobi me antic 10:8 u kill poenima, ja popadah silne neke sejvove na 3+, sto je drasticno ubrzalo partiju u njegovu korist. Mawlock nije uradio nista (po drugi put), jer je scatterovao u jedinoj liniji gde ne valja (sve ostalo bi valjalo), a posle je popio 11 rana od pask-a, gde je pao 7 sejvova i zaginuo pre nego sto je stigao da zatvori svoju vilicu.

Ipak, interesantna i neizvesna partija i pored losih rolova.
ZergLord

Post by ZergLord »

Izmedju mene i Kosanovica je bilo nereseno. I to za dlaku. Partija je bila jedna od najboljih od kojih sam imao.

Glavne razlike izm. njegove i moje liste: on ima obliteratore, lorda i possessed-e, ja imam terminatore, demonskog princa i havoke. Igrali smo na 4 objektiva, Dawn of War.

Bacanje kockica je bilo bizarno. Bacam mnogo keceva za svoje Terminatore koji umiru u istom potezu kada stignu (srecom ih je bilo po 3 komada i ispalili su svoje kombi melte), moji Devastatori koji trce 1" i zaustave se pred vrata rusevine, i koji inace kasnije prebiju Lorda (i to je sve sto su uradili), Kosanovic fail-uje da u par navrata rani na 4+...

Od pocetka 6. poteza bilo je tesno. Moji plazma CSM i ostatak Melta CSMa se krecu ka jednom objektivu da ga zauzmu, Kosanovic pokusava da ih smakne ili da bar kontestuje. Ja onda padnem stupidity test i krenem da sa princom jurim Obliteratore umesto da idem ka njegovim CSM-ima koji su bili u blizini. :roll: Ostade na kraju 6. poteza jedno 5 komada plazmasa. U 7. potezu Kosanovic puca sa svime sto moze na njih, oni padnu na zemlju i niko ne umre. Kosanovic onda pomeri one svoje haotike i charguje ih, i ostade na kraju samo model sa ikonom zakljucan u CCu!! Moj 7. potez je, ikona ne uradi nista, Kosanovicevi marinci me od 18 napada rane jednom, bacim save na 6, i na kraju powerfist promasi... The End. :)
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

taj je preziveo svakakva govna danas.
Istrosio sam kockice na homeru danas, sta da se radi...
I'll get you..
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

V potez

Build faza:

1.Antic 5pts
2.Boca 1pt
3.Nemanja 4pts
4.Milinovic 1pt
5.Dule K. 5pts
6.Zorz 2pts

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Antic zauzima dva polja prema Hive City-u i gradi manufactorum na polju do njegovog Starporta.

"Yes...yes."

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Ja na teritoriji do hive city-ja gradim ili manufaktorum ili Bastion - tj gradim ono sto kosta jedan poen od ta dva, ne secam se vise koji je :)
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Zauzimam Hive City! :twisted:
deka

Post by deka »

Ja ćem da napravim manufaktorum na srednjoj od tri zazete teritorije
Image Image
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

zauzimam teritoriju koja se granici sa zorzom i dekom i gradim zgradu za +50 poena. stekam nova 2
ZergLord

Post by ZergLord »

Zauzimam teritoriju gore levo od mog starporta.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

VI potez:

Izazivanje:

1. Milinovic
2. Boca
3. Nemanja
4. Antic
5. Dule K. (2)
6. Zerg

"Yes...yes."

deka

Post by deka »

Pa da krenemo sas drugi krug...

Opet ispočetka... Ćem da bijem izdajničke gardiste...

Antiću, gledaj da se nacrtaš u subotu oko 13h, i izjasni se u koliko poena želiš da se igraš...
Image Image
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Nemanja, izazvan si. imam jedno iznenadjenje pa bih prvo na tebi da vidim da li radi :D
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

Zergling - hocu revans!
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Hypodermic wrote:Nemanja, izazvan si. imam jedno iznenadjenje pa bih prvo na tebi da vidim da li radi :D
Zasto moras da pises dvosmislene recenice..? :| :)

Ja za vikend ne mogu, od nedelje idem popodne u skolu, tako da bi mi najvise odgovaralo da odigramo u petak oko 16..ako mozes da tada odigramo.. I u koliko poena..?
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

U petak, ali nista pre 17h, jer ja radim do 16:30. Poene, moze 1750?

Return to “Warhammer 40k”