Re: Planetary Empires 3

Post by Telion »

Ok, u petak u 17, 1750 poena..dogovoreno! :D
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Boca i ja odigrali u petak.. u jednom trenutku izgledalo kao da ce me Boca pobediti, a u sledecem mu je ostao samo 1 Genestealer na tabli.. :|
Bitku je presudilo to sto sam imao +100 poena(ubacio sam Vindicatora) i Bastion koji je dao Devastatorima Relentless.. :)

Kada igraju ostali..?
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

Zerg i ja smo trebali juce, ali mene je toliko bolelo grlo da sam ga zamolio da odlozimo... jbg, dovatilo me ovo vreme... Cim prezdravim, igramo
ImageImageImageImageImage
ZergLord

Post by ZergLord »

Odigrasmo ja i Kosanovic, i strasno izgubih zbog mog defanzivnog igranja i Kosanovicevih possessed-a koji su dobili power weapone. 8O

Jedino cime mogu da se pohvalim je da su Havoci sa Missile Launcherima prebili Lorda, sa kundacima. Ponovo. :lol:
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

ZergLord wrote:Odigrasmo ja i Kosanovic, i strasno izgubih zbog mog defanzivnog igranja i Kosanovicevih possessed-a koji su dobili power weapone. 8O
Auh, konacno da ti Possessed-i dobiju Power Weapone kada im trebaju (ako se dobro secam, prosli put su ih dobili protv..Anticeve Garde).. :lol:
ZergLord wrote:Jedino cime mogu da se pohvalim je da su Havoci sa Missile Launcherima prebili Lorda, sa kundacima. Ponovo. :lol:
Hahahahha..imaju ti tvoji..Havoci..nesto..posebno.. :twisted:

Nego..ocemo li Build Phase, pa da krecemo sledeci krug.. :D
ZergLord

Post by ZergLord »

Telion wrote:
ZergLord wrote:Jedino cime mogu da se pohvalim je da su Havoci sa Missile Launcherima prebili Lorda, sa kundacima. Ponovo. :lol:
Hahahahha..imaju ti tvoji..Havoci..nesto..posebno.. :twisted:
Preffered Enemy: Chaos Lords. :lol:
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

VI potez

Build faza:

1. Milinovic 2pts
2. Boca 1pt
3. Nemanja 4pts
4. Antic 2pts
5. Dule K. 6pts
6. Zerg 1pt
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Zauzimam polje, ispod ova tri koja sam već zauzeo...
Image Image
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

gradim drugi manufaktorum, pored svoje startne pozicije.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Zauzimam teritoriju ispod mog Hive City-ja i na njoj gradim Manufactorum, i jos jedan manufactorum na teritoriji koja je 2 polja iznad mog starporta..(mislim da je ta teritorija "prazna")
A ukoliko smo potrosili sve Manufactorume ili ne mogu da sagradim dva..onda na teritoriji ispod mog Hive City-ja gradim Bastion.. :)
Millenium

Post by Millenium »

Stekam 2 poena :wink:
Goal i have no goal Fraulein i just want eternal war "Major Montana Max"

"Après moi, le déluge"
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

Zauzimam Zergov veliki grad! :twisted: :twisted: :twisted:
ZergLord

Post by ZergLord »

Suprise, suprise...

Stekam poen.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Fabricator General of mars je ponosan na vas (ovo se cak i rimuje), potrosili ste sve manufactorume. :D

VII potez:

Izazivanje:

1.Boca
2.Antic (2)
3.Milinovic
4.Nemanja
5.Zerg (1)
6.Dule (1)

"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

anticu... ajd da te probam ponovo, mozda ovog puta uradim neku glupost pa i dobijem :D
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
deka

Post by deka »

O Zerže, subota, 1750???

Ili si povećao kolekciju... :D
Image Image
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Gledah pre neki dan onaj film "Ultramarines"..i razmisljam nesto......nisam igrao protiv Duletovih Iron Warriora, ja mislim..nikad.. :cry:
Tako da..taman, bas sam hteo da izazovem Herr Kosanovica ovaj krug.. :D
Bice ovo sudar mnogo manufactoruma, par bastiona i dva,ako smem da kazem,legendarna kapetana..i njihovih legija.. :twisted:

Kad mozes Dule, koliko poena?
ZergLord

Post by ZergLord »

deka wrote:O Zerže, subota, 1750???
Moze.
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

u nedelju, standardno... koliko poena hoces?
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Kad u nedelju..? Prepodne,popodne...
Svejedno mi je..1500, 1750..kako god zelis..
Millenium

Post by Millenium »

Reci kada Bagmene da se izorganizujemo :D

"Après moi, le déluge"
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

subota, oko pola jedan, jedan. Nema nikakvih mega bitaka sad u subotu, ne?
deka

Post by deka »

Image Image
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

deka wrote:...
Nekako 1750 poena izmedju tebe i zerga se ne kvalifikuje kao mega bitka, milinovicu :P Barem ne u poenima, ali u kvalitetu to ce biti clash of the titans :D
deka

Post by deka »

Hypodermic wrote:
deka wrote:...
Nekako 1750 poena izmedju tebe i zerga se ne kvalifikuje kao mega bitka, milinovicu :P Barem ne u poenima, ali u kvalitetu to ce biti clash of the titans :D
Jbg... Ex Buba nije potpuno preuzeo kontrolu nad alfa haticima, pa nije još upotpunio kolekciju figura...
A i nešto mi govori da ne voli da igra u puno poena... 8O
Image Image
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

Sorry nemanja, necu moci u nedelju, zakazali mi turnir u vampjerima... od ponedeljka sam free, pa se dogovaramo :-D
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Okej, onda mogu sa Perom da igram BB, a ove nedelje mi se zavrsava skola, tako da sam slobodan utorak-sreda-cetvrtak poslepodne.. :wink:
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

VII potez:

Build faza:

1.Boca 1pt
2.Antic 6pts
3.Milinovic 1pt
4.Nemanja 1pt
5.Zerg 5pts
6.Dule 5pts

"Yes...yes."

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

...stek
Millenium

Post by Millenium »

Zauzimam hive city na ivici moje teritorije :evil:

"Après moi, le déluge"
deka

Post by deka »

Nemerem niš' sa 1 poenom...

Dalje...
Image Image
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Stekam poJen.. :)
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Millenium wrote:Zauzimam hive city na ivici moje teritorije :evil:
Imas jos 2pts, sta sa njima radis?

"Yes...yes."

Millenium

Post by Millenium »

za 2 poena teritoriju prvu neosvojenu levo od ivice table.

"Après moi, le déluge"
ZergLord

Post by ZergLord »

Zauzimam teritoriju gore desno od mog starport-a, i na njoj gradim USR zgradu. Preostali poen stekam.
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

zauzimam polje izmedju mog starporta i deke i gradim usr zgradu. stekam poen.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

VIII potez:

Izazivanje:

1.Boca (1)
2.Milinovic (1)
3.Nemanja (1)
4.Antic
5.Kosanovic (1)
6.Zerg (1)

"Yes...yes."

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Repeticio ad apstractum - anticu, ajd ponovo da me isprasis (e ima da ga izazivam dok ne pobedim glupu gardu)
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Milinovic izaziva Kosanovica.

"Yes...yes."

Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Come 'ere Zorz! :D

Kada mozes, koliko poena itd itd.. :wink:

I pitanje za Duleta..koliko dodatnih poena maksimalno mogu ja da imam protiv Zorza..? 200-250?

Return to “Warhammer 40k”