Planetary Empires 3

Mrzimsvee

Planetary Empires 3

Post by Mrzimsvee »

Pocetak:
(Svaki igrac na svom startnom starportu ima i shield generator)
Biranje startnih pozicija:
(pocevsi od gornjeg levog ugla, plavi, crveni, braon;donji levi ugao, beli, crni i zuti, posto se na slici ne vidi najbolje)
Biranje je po sledecem redosledu:
1. Boca
2. Nemanja
3. Antic
4. Zerg
5. Dule
6. Milinovic

1. potez
izazivanje:
1. Milinovic
2. Dule
3. Zerg
4. Antic
5. Nemanja
6. Boca
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Re: Planetary Empires 3

Post by Hypodermic »

Biram braon.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Biram belu.
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Antic bira zutu
Zerg crnu
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

JA cu crvenu, to sam bio prosli put, i ostavljam plavu ultramarincima :-D
ImageImageImageImageImage
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

OK, kao što smo videli meni ostaje plavi starport... 8-) 8-) 8-)

Za prvi krug izazivam traitor gardiste... 8O
Image Image
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

Ubijanje buba je uvek bio moj hobi, Boco, izazvan si :-D
ZergLord

Post by ZergLord »

Dakle, ostali smo samo Nemanja i ja.
deka

Post by deka »

Antiću, s' obzirom da je sledeći vikend All Star Bloodball Game, da li se igramo tada, ili neki drugi put???
Image Image
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

ZergLord wrote:Dakle, ostali smo samo Nemanja i ja.
Moze u subotu oko 12-pola 1..?
Koliko poena..?
ZergLord

Post by ZergLord »

Telion wrote:
ZergLord wrote:Dakle, ostali smo samo Nemanja i ja.
Moze u subotu oko 12-pola 1..?
Koliko poena..?
Moze, 1750 poena.

Samo da znate da ja mogu da se igram samo vikendom, radnim danima nikako.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

ZergLord wrote:Samo da znate da ja mogu da se igram samo vikendom, radnim danima nikako.
Sto je otprilike i planirano za ovaj planetary empires, vecina nas je i slobodna samo vikendom (myself included), tako da ce ovo teci glatko i subote ce biti interesantne :)
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
ZergLord

Post by ZergLord »

Samo napominjem posto su me u prosloj kampanji neki ljudi par puta molili da igramo u petak, cetvrtak i sl.
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Nema problema..i meni generalno najvise odgovara vikendom.. :wink:
Ok..1750 poena, subota u 12-pola 1.. Vidimo se!
Millenium

Post by Millenium »

Pa ne znam all-star jeste problem pa ako to nece smetati dinamici mozemo u subotu posle te ili nekog drugog dana izmedju kako tebi odgovara.
Goal i have no goal Fraulein i just want eternal war "Major Montana Max"

"Après moi, le déluge"
deka

Post by deka »

Millenium wrote:Pa ne znam all-star jeste problem pa ako to nece smetati dinamici mozemo u subotu posle te ili nekog drugog dana izmedju kako tebi odgovara.
Znaš da ja BB ne igram, tako da meni to ne pravi problem...
Pitam pošto si igrao ligu koliko se sećam, a ne znam da limaš predstavnike na All Staru-u...

Ja dolazim u subotu, pa ćemo videti nešto...

Igraš sa izdajničkom gardom, pretpostavljam???
Koliko poena želiš da vidiš na tabli???
Image Image
Millenium

Post by Millenium »

Pa posto je All-star kasno do pet mozemo da zavrsimo (yup imam predstavnika) tako da recimo ako pocnemo u 14h ili ranije sve ce biti ok.Stoga bice IG 1750 ponesi sta god zelis moj dobri milinovicu posto sam u dobrom raspolozenju :)

"Après moi, le déluge"
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Telion wrote:Nema problema..i meni generalno najvise odgovara vikendom.. :wink:
Ok..1750 poena, subota u 12-pola 1.. Vidimo se!
E, Zerg..izvini..ispostavilo se da imam neke obaveze u subotu prepodne..pa ako ti nije problem da pomerimo bitku za negde oko 14 h..?
ZergLord

Post by ZergLord »

Nema problema.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Dule i ja igramo u nedelju popodne, jbga ne mozemo pre. Anticu, ocekujem battle reports ponovo ;)
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Odigrasmo danas Zerg i ja..
Naisli Marinci Cetvrte Kompanije na silne neke Genestealere, pokusali da ih spale, a potom zatuku..medjutim tezak je power armor,slabo je kretanje Marinaca.. :roll:
Sve u svemu..zasluzena pobeda Zerga i njegovog Culta! :)
Zao mi sto sam zaboravio da ponesem fotoaparat, inace bi naravno bilo fotki.. Ali dobro..sledeci put sigurno..

edit: Ljudi, kako su zavrsili Milinovic-Antic i Boca-Dule..?
Ajmo, dajte rezultate, battle reportove pa da idemo dalje.. :)
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Antic i Deka su igrali draw koliko sam cuo.

U napetom first skirmishu izmedju buba i haosa, haos je doneo prevagu u poslednjem potezu sa 2:1 u objectives i 375 poena razlike u ubijenim stvarima. Ekstremno napeta partija, gde je u pocetku mene neverovatno kenjalo sa regeneracijom i paljbom, ali sam to prokockao sa nedovoljno agresivnom igrom. Duletovi obliteratori su malo masili, ali su zato powerfistovi pogadjali kad treba i oprali warriore na combat resolution. MWPs su kod mene hive guard koja je pucala dovoljno da se isplati, a kod duleta njegovi klot&frket marinci (njih 30) koji su se definitivno isplatili.
LWPs interesantno nije bilo, iako neke jedinice nisu bas zasijale gde su trebale.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Build faza:

1. Milinovic 2pts
2. Dule 4pts
3. Zerg 4pts
4. Antic 2pts
5. Nemanja 1pt
6. Boca 1pt

"Yes...yes."

deka

Post by deka »

Koliko me sećanje služi (pošto sam pokušao da "iskopam" kopiju pravila, i nisam uspeo) zauzimanje teritorije je 2 pts, tako da ću ja da uzmem jednu prema Duletu, a tačno ću potvrditi koju kada vidim mapu u subotu (ili kada se Boca seti da postuje neku fancy mapu)...

Trenutno nemožemo da imamo dodirne tačke, tako da precizno izjašnjavanje može da sačeka, mada ako me sećanje dobro služi to je onaj tile koji se graniči sa mojim starport-om sa desne strane prema Duletu, "najgornjiji" mogući... Eto, ko razume shvatiće...

Ajd' dalje
Image Image
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

uzimam polje ka centru, i gradim onu zgradu za +50 poena :-D
Millenium

Post by Millenium »

Uzimam teritoriju koso od moje baze ka ivici table (al sam gospodar geografije :( )

"Après moi, le déluge"
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Pendargon wrote:uzimam polje ka centru, i gradim onu zgradu za +50 poena :-D
So it begins.. :roll: :lol:

S obzirom da Zerg vec dva dana ne pise sta radi sa svojih 4 poena..napisacu sta ja radim sa svojim- (hehe zamisli) stekam ga! :D
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

Telion wrote:
Pendargon wrote:uzimam polje ka centru, i gradim onu zgradu za +50 poena :-D
So it begins.. :roll: :lol:

S obzirom da Zerg vec dva dana ne pise sta radi sa svojih 4 poena..napisacu sta ja radim sa svojim- (hehe zamisli) stekam ga! :D
pa ko prvi, njemu dvije, sto se kaze... posto ih ima ogranicen broj, da zapisam barem jednu-dve :-D
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Ako je zergu ponovo crkao net... urgh.

D'uh, stekam i ja moj jedan poen.
ZergLord

Post by ZergLord »

Osvajam 2 polja ka centru.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

II potez:

Izazivanje:

1.Nemanja (1)
2.Boca (1)
3.Milinovic
4.Antic
5.Dule (1)
6.Zerg

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Nemanja izaziva Antica. AHHHHHHHHHHA (Nemanja se smeje....)

"Yes...yes."

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Mrgh... milinovic moze samo subotom, brat buba moze samo subotom... a ja ovaj vikend iz kuce ne mogu da mrdnem :/

Oh well, Dule, izazivam te na revansh.
deka

Post by deka »

OK onda...
Zerg subota kao i obično???

1750?
Image Image
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Anticu..jel ti odgovara subota oko 12-13 h..?
1750 poena..? :D
ZergLord

Post by ZergLord »

deka wrote:OK onda...
Zerg subota kao i obično???

1750?
Moze.
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Pa...odigrasmo Antic i ja danas potpuno neplanski..
1750 pts Ultramarines 4th Company vs Traitor Imperial Guard

Gardu je vodio zli Primaris Psyker sa Command Squadom(u Chimeri, naravno :D )
Njegovi minioni bile su 3 ekipe Veterana u Chimerama i jedna ekipa u Vendeti (svi sa meltama,naravno :D )
Imali su pomoc Basiliska, dva Leman Russ-a..jednog "obicnog" i drugog sa mnogo plasma cannona i dva puta po 5 Storm Troopera sa po 2 plasmaguna..(naravno :D )

Trupe Marinackog Captain-a cinili su Taktikalci (2 ekipe u Rhinoima i jedna peske), 2 jedinice od po 5 Terminatora (jedni CC-poznatiji kao Captain-ova Garda :P i drugi pucacki sa h. flamerom), neizostavni Scouti u Land Speeder Stormu, Assault MArinci sa 2 flamera i Dreka sa MM i h.flamerom..

Igralo se na objective (bilo ih je 4) a postavka je bila po cetvrtinama.. Garda je igrala prva i odabrala je cetvrtinu u kojoj su prakticno na samom pocetku drzali 3 objectiva.U rezervi su bili Vendeta i 2x Storm Trooperi. Marinci su bili jako blizu cetvrtom.Nista nije pocelo u rezervi jer je Garda imala ciku koji nam otezava dolazak rezervi. Pre pocetka bitke..LSS radi Scout move 24' ne bi li se Scouti sto pre domogli Basiliska i odvukli bar 1 Squad Gardista nazad..

1. potez- Garda- beskonacno pucanja po Assault marincima,nezasticenim Taktikalcima bez transporta i nesto vatre na Terminatore..uspevaju i da immobilisu jednog Rhinoa.. Gardisti sa meltama iz Chimere 2 puta pogadjaju LSS i prave 2 penetracije. Ja, naravno, padam oba save-a na 4+ i on dobija dve trojke..medjutim.. 3+ 1(za AP1) +1(open-topped) daju dve petice..jedino sto meni ne odgovara. I tako meni umire LSS sa sve Scoutima unutra... :roll:
1. potez- Marinci- Neimobilisani Rhino ide 12' napred i okrece bok ne bi li sto vise jedinica iza sebe sakrio..Terminatori, predvodjeni Captain-om krecu se napred, ali sve vreme pazeci da imaju bar cover save od plasma Leman Russ-a.. Prate ih Assault Marinci,sada vec njih 6-7.. Taktikalci sa lascannonom pokusavaju da makar shakuju obicnog Leman Russa i uspevaju u da ga stunnuju.. Za razliku od njih, Dreka failuje da makar shakuje "plasmasa" i to ga kosta zivota (u sledecem potezu).

2. potez- Garda- opet pucanje po Assault Marincima, ostaju flamer i jedan obican, Taktikalci bez transporta opet bivaju muceni baraznom paljbom (ostaje ih 6..sreca pa Antic ne baca bas scatter.. :D ) Pojavljuje se Vendetta iz outflanka i jednim lascannonom ubija dreku.. Stunnovani Leman Russ nista ne radi,baca smoke..plasmas ubija 2 CC termosa.. Pojavljuje se jedna jedinica Storm Troopera ali scatteruju predaleko od Taktikalaca peske i ne rade nista ceo potez..
2. potez- Marinci-POPRAVLJA SE IMMOBILISANI RHINO!!! (doduse u shooting fazi..ali se popravio na 6! \:D/ ) Preostali Assault marinci skacu ka stunnovanom Leman Russ-u,kasnije ga assaultuju i immobilisu i otkidaju mu battle cannon.. Obicni Terminatori izlaze na poljanu ali uspevaju da udju u assault range plasmasa i unistavaju ga..
CC Terminatori i Captain polako napreduju iza Rhina.. Taktikalci pokusavaju da odstrele Storm Troopere i ubijaju jednog..

3. potez- Garda- Dolaze i drugi Storm Trooperi, ovi blizu Taktikalaca i paljbom ubijaju..hm..jednog.. Vendeta se pomera ka immobilisanom Rhinu i pokusava da ga dokrajci..bezuspesno.. Ostale 3 jedinice Veterana u Chimerama se priblizavaju i ubijaju Termose (moje bacanje save-ova ne zelim da komentarisem..pitajte Betu.. :roll: :) ) Udaljenije Storm Troopere Antic zaborvalja da pomeri..bili su skoro u samom cosku..tako da su i sledeci potez samo cucali tamo.. 8O
3. potez- Marinci- Assault Marinci..ona dvojica..dolaze komandnoj Chimeri iza ledja,pucaju pa assaultuju i uspevaju da je stunnuju.. Jedni Taktikalci prelaze preko polajne i sakrivaju svoj rhino iza kuce..a Captain sa ostatkom CC termosa se "krije" iza tornja.....ceka se pravi trenutak za napad.. :twisted: Taktikalci Assaultuju Storm Troopere i ubijaju ih,a zatim se konsoliduju u zitno polje.. Drugi Rhino stize u pomoc..

4. potez- Garda- Iz Command Chimere izlazi Primaris Psyker (zaboravih da napomenem da je on dokrajcio obicne terminatore svojim 2D6 hitovima snage 5..) jos uvek zeljan Marinacke krvi.. Posto pada psy test za pucanje..odlucuje da assaultuje 2 Marinca..oni mu nanose 1 ranu, a on ubija flamer..nereseno.. Gardisti (jedan deo njih,ostali nisu videli) pucaju po Captainu i CC terminatorima.. pokusava i Basilisk..ali bez efekta.. Vendeta opet bezuspesna kod otvaranja Rhina..
4. potez- Marinci- Izlaze oba Squada Taktikalaca i pocinju da spremanu svoje krak granate..zalecu se na Chimere.. Captain sa CC terminatorima se zalece ka 3. Chimeri.. Uspevaju da stunnuju jednu, drugu (koja je odmah pored nje) imobilisu.. Sada su dve Chimere zaglavljene, jer je sa druge strane stunnovane Chimere stena.. Gardisti,kada bi izasli, bili bi predaleko sa Meltama.. A CC Terminatori i Captain unistavaju trecu Chimeru.. Preostali Assault MArinac presudjuje Primarisu motornom testerom.. :twisted:

5. potez- Garda- Storm Trooperi se konacno mrdaju iz coska..ali su predaleko.. Vendeta pokusava da unisti Rhinoa i uspeva da mu otkine storm bolter..isto to cini imobilisani Leman Russ sa lascannonom drugom Rhinu.. GArdisti iz unistenig Rhina pucaju po Marincima..ali ne nanose dovoljnu stetu.. Basilisk puca..ali ovaj put direktno..i Marince spasava cover..
5. potez- Marinci- Taktikalci peske zauzimaju 1 objectiv, a dve ekipe iz Rhinoa zauzimaju jos po 1.. Pritom..stradaju Gardisti van Chimere od flamera i rapid fire-a.. Preostali Assault Marinac assaultuje Basilisk, kaci krak granatu na cev i otkida Earthshaker Cannon.. Captain Assaultuje stunnovanu Chimeru,cisto da bi negirao jedini objective koji Garda drzi, a CC terminator assaultuje immobilisanu chimeru i ne unistava je..

Ovde se igra zavrsava..bacio sam 1 na kockici za igranje 6. poteza.. Sve u svemu Marinci-Traitor Garda 3-0 u objectivima.. S tim da je na kraju ostalo po 6 taktikalaca iz 2 Squada, 5 iz treceg, 1 Assault Marinac, 1 CC Terminator i Captain.. Gardi su preziveli 30 Veterana, Command Squad, Vendeta, polovicni Leman Russ i Basilisk, i 4 Storm troopera...
Izvinjavam se zbog malo poduzeg posta...i neka me Antic, Beta ili neko vec ko je gledao bitku ispravi ako sam negde pogresio..nije namerno.. :|
edit: Imajte u vidu da je ovo pisano iz ugla Marinaca..valjda ce biti i price iz Gardijskog ugla :wink:
ZergLord

Post by ZergLord »

Juce su Milinovicevi marinci provalili da iza Genestealer infestacije stoji Alfa Legija. :D Ultramarines su naizgled imali brojcanu nadmoc, ali se iza njihovih linija teleportovalo 15 Terminatora koji su ih upucali combi meltama, sprzili Heavy Flamerima i ostatak osamarili powerfistima... Da stvari budu jos gore po Milinovica, ML Havoci su bili raspolozeni i unistili Vindikatora, Venerable Dreku i Rhino.

Elem, zbog moje gluposti u jednom turn-u moglo je da bude nereseno, ali smo igrali cak sedam poteza i na kraju sam dobio partiju.
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Moram da naucim da pisem ovakve kratke reportove.. :roll: :lol:

Nego..Boco, Dule..kad vas dvojica igrate re-match..? :D
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

Verovatno sutra ili u sredu. boca nije mogao za vikenad...
Juce su Milinovicevi marinci provalili da iza Genestealer infestacije stoji Alfa Legija. :D Ultramarines su naizgled imali brojcanu nadmoc, ali se iza njihovih linija teleportovalo 15 Terminatora koji su ih upucali combi meltama, sprzili Heavy Flamerima i ostatak osamarili powerfistima... Da stvari budu jos gore po Milinovica, ML Havoci su bili raspolozeni i unistili Vindikatora, Venerable Dreku i Rhino.
a bre? :geek: :geek: :geek:

Return to “Warhammer 40k”