Planetary Empires 3

Mrzimsvee

Re: Planetary Empires 3

Post by Mrzimsvee »

Mozes maksimalno 150pts.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Hypodermic wrote:...(e ima da ga izazivam dok ne pobedim glupu gardu)
Znaci igrate ti i Antic do kraja kampanje?
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
ZergLord

Post by ZergLord »

Telion wrote:Kada mozes, koliko poena itd itd.. :wink:
1750 poena. Da li mozes 8-og januara?
lord warrior
Server Admin
Server Admin

Post by lord warrior »

[/color]
Bebop wrote:Repeticio ad apstractum
Mislis "Repetitio ad abstractum?"

Bebope nauci latinski, ako ga kanis koristiti.
Deception is a Right · Truth is a Privilege · Innocence is a Luxury
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

ZergLord wrote:
Telion wrote:Kada mozes, koliko poena itd itd.. :wink:
1750 poena. Da li mozes 8-og januara?
Odgovara.. :)
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Odigrali Zerg i ja- pobeda za mene.
Kad igraju deka i Kosanovic?
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Igramo kada ljuti haotik pobije viruse koji su ga spopali...

Prvo da ozdravi, pa će da se igramo...
Image Image
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

VIII potez:

Build:

1.Boca 5pts
2.Milinovic 2pts
3.Nemanja 5pts
4.Antic 1pt
5.Kosanovic 5pts
6.Zerg 2pts
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Ako mogu da oduzmem hive city za 5 poena, radim to. Ako ne mogu, zauzimam 2 teritorije pravo nadole od moje mocvare (1 praznu i 1 anticevu).

EDIT:
Definitivno zauzimam hive city
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
deka

Post by deka »

Zauzimam treće polje ispod mog starporta...
Image Image
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Zauzimam polje vertikalno iznad mog Hive City-ja i na njemu gradim Bastion.
Stekam preostali poen.
Millenium

Post by Millenium »

Stekam poen
Goal i have no goal Fraulein i just want eternal war "Major Montana Max"

"Après moi, le déluge"
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

zauzimam ovu teritoriju u rupi izmedju deke i mene, i teritoriju koja se granici sa zergom nanize ka zergu. I na ovoj drugoj gradim zgradu za +1 na starting roll
ImageImageImageImageImage
ZergLord

Post by ZergLord »

Gradim USR zgradu na polju gore levo od mog Starport-a.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

IX potez:

Izazivanje:

1. Boca
2. Antic (1)
3. Milinovic
4. Nemanja (1)
5. Zerg
6. Dule

"Yes...yes."

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Milinovicu... kad ti odgovara da se malo razracunamo?
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Antic izaziva Nemanju.

"Yes...yes."

ZergLord

Post by ZergLord »

Izazivam Duleta. Sad ja hocu revans. :)
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Traitor Garda napada nase polozaje..??? Platiceeee.. :twisted:

Kada mozes Anticu..? Subota u 12..? U koliko poena zelis..?
Millenium

Post by Millenium »

Moze u 12h a za poene ajdemo 1850 za promenu :wink:

"Après moi, le déluge"
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Nemanja je pobedio Antica, a Boca Milinovica.
Dule kaze da predaje Zergu?

"Yes...yes."

Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

nisam stigao ove nedelje zbog nepredvidjenih porodicnih obaveza, pa da ne bi kocili (posto sam dovoljno kocio s obzirom na to sto sam bio bolestan), predajem da bi poceli sledece kolo...
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

IX potez:

Build faza:

1. Boca 4pts
2. Antic 2pts
3. Milinovic 1pt
4. Nemanja 5pts
5. Zerg 4pts
6. Dule 1pt

"Yes...yes."

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Zauzimam dve teritorije u pravoj linij od mog starporta ka kosanovicu (ne one uz ivicu mape).
deka

Post by deka »

Ja ne radimm ništa... I to preko reda...
Image Image
Millenium

Post by Millenium »

Ja uzimam teritoriju severo-zapadno od baze

"Après moi, le déluge"
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Zauzimam dve teritorije sa kraterima unutar mojih teritorija..i na gornjoj gradim zgradu "+1 ko igra prvi".. :)
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

stekam poen... pre reda :-D
ZergLord

Post by ZergLord »

Osvajam teritoriju iznad teritorije levo na kojoj se nalazi USR zgrada, na njoj gradim zgradu za +1 ko igra prvi, preostali poen stekam.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

X potez:

Challenge faza:

1. Milinovic (1)
2. Boca
3. Antic
4. Nemanja
5. Zerg (1)
6. Dule (1)

"Yes...yes."

deka

Post by deka »

Mi bi da oslobodimo Alfa legiju od genestealer-ske okupacije...
Image Image
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Kosanovicu, kad god si slobodan da se razracunamo, pisi :)
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Pretpostavljam da ce mene Antic izazvati...a ako nece onda cu ja njega, tako da se svodi na isto.. :P

Kada mozes, i u koliko poena ovaj put zelis..? :)
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Nemanja pobedio Antica, a Zerg Milinovica.

"Yes...yes."

deka

Post by deka »

Oh, da...

Zergovi Haos terminatori sa Power Wapon-om, koje su izgleda prve zposeli kultisti koji kradu gene...

A koji su prošli preko 10 Invulnerable sejvova u jednom CC-u... I usput dobili partiju vezavši moje CC terminatore na jednom kraju table više od 3 kruga...
I pošto se moje kockanje sa pokušajem uništavanja nekih haotika, i nadom da će biti igran i 6 potez u kom ću uzeti objektiv nije isplatilo...

Ipak, uprkos porazu, prilično zabavna partiija...

P.S. Probajte da igrate prvu misjiu za haos marice iz Battle Missions knjige... Prilično je zanimljiva, i može da se igra sa bilo kojom rasom bez problema, i plus, brzo se završava...
Image Image
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

dule je imao +150 poena
dule je imao prefered enemy
dule je imao seized initiative

... i dobio sam by anihilation 8O 8O 8O
toliko me kenja da se samo pitam dokle vise...
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

X potez:

Build faza:

1. Milinovic 2pts
2. Boca 4pts
3. Antic 1pt
4. Nemanja 4pts
5. Zerg 5pts
6. Dule 2pts

"Yes...yes."

deka

Post by deka »

Napraviću neke zgrade na svojim teritorijama...

Šta će to biti videću kada budem imao pravla pri sebi (ono neki USR, bastion ili nesšto slično...)...

Možete dalje da gradite...
Last edited by deka on Fri Feb 25, 2011 7:13 pm, edited 1 time in total.
Image Image
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

osvajam duletov grad sa manufaktorumom koji se nalazi iznad njegovog Hive City-ja.
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

S obzirom da Antic ili pravi Command Center ili steka poen ja cu napisati sta uzimam, da ne bismo cekali..
Zauzimam jedinu neosvojenu teritoriju u kontaktu sa mojim Hive City-jem ("severoistocno" od njega) i zauzimam teritoriju u samom uglu mape, do mog Starporta.

Return to “Warhammer 40k”