Planetary Empires 3

ZergLord

Re: Planetary Empires 3

Post by ZergLord »

Osvajam teritoriju izmedju moje 2 desne teritorije, i teritoriju ispod Kosanoviceve najdesnije teritorije.

Edit: I stekam poen.
Last edited by ZergLord on Sun Feb 13, 2011 1:38 pm, edited 1 time in total.
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

stekam poene
ImageImageImageImageImage
Millenium

Post by Millenium »

Stekam Poen
Goal i have no goal Fraulein i just want eternal war "Major Montana Max"

"Après moi, le déluge"
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

XI potez:

Challenge faza:

1. Milinovic
2. Antic (1)
3. Boca
4. Dule (1)
5. Nemanja
6. Zerg (1)
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

trebalo bi da ja imam 2 poena?
milosh

Post by milosh »

Ne možeš da prenosiš poen kroz dva kruga.
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Ajd' ja da vidim da li će Bocu nastaviti da s... kocka???
Image Image
Millenium

Post by Millenium »

Mmmm krv ultramarinaca (terminatora narocito) deteta nemanje (cim ozdravim) znaci posle mini turnira 19'og jedan dan kad ti odgovara nemanja :twisted:

"Après moi, le déluge"
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

E, ova liga se dosta igrala fino i svi lepo se izazivamo u parovima :-D.
Izazivam Bocu, pa on nek vidi :-D
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

u slucaju duplog izazivanja, ko bira kako se bijemo? Ja? Ako da, ja bih vas onako... djuture, sto bi se reklo O:)
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ti biras.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
deka

Post by deka »

Elem, pošto sam pregledao pravila, i saznao cene građevina, za 2 poena koja su mi na raspolaganju, gradim Command Bastion na polju desno gore od mog starporta, da ne zaboravim da napomenem...
Image Image
ZergLord

Post by ZergLord »

Izazivam Nemanju.
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Millenium wrote:Mmmm krv ultramarinaca (terminatora narocito) deteta nemanje (cim ozdravim) znaci posle mini turnira 19'og jedan dan kad ti odgovara nemanja :twisted:
ZergLord wrote:Izazivam Nemanju.

choices, choices, choices...

Ala ste se okomili na mene i Bocu, ccc.. Javim vam da li cu da vas sredjujem obojicu odjednom ili cu svakog posebno da probam.. 8-)
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

Pa moralo je jednom da se prekine play nice :-)
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Anticu i Zorze..igracete se zajedno protiv mene.. Mozete tako, Alpha Legion i Traitor IG, protiv 4th Company.. :D

Igramo se uuu...1500 poena.. Vas dvojica imate 2 Foc-a koji zajedno trebaju da imaju 1500 poena..ako sam dobro razumeo Duleta juce..
Ja ove nedelje idem poslepodne u skolu, casovi mi traju do 16.45, Zerg ne moze subotom (imas predavanja/vezbe tada,jel..? )..tako da..ako imate neki predlog..?
Meni licno bi odgovaralo utorak ili cetvrtak oko 17h..i naravno za vikend..
ZergLord

Post by ZergLord »

Ja mogu subotom, samo ne mogu da stignem ujutru na turnire.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Da potvrdim i nasu partiju, subota, od 15h, 2000 poena. Vas dvojca imate 2100, dogovorite se samo ko dobije koliko.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Millenium

Post by Millenium »

Ah da Nece tu biti problema za vikend bar za mene al nek mi zerg posalje pm ako ima ideju za bolji termin :)

"Après moi, le déluge"
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Anticu..Zorz mi rece da moze oko 13-14h u subotu, pa ako i tebi odgovara-onda tada.. :twisted:
Millenium

Post by Millenium »

Ok the pact is sealed :twisted:

"Après moi, le déluge"
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Kako je odigrao onaj drugi cudesni trio- Ultramarinac i Iron Warrior protiv Tyranida..? Vidim da ste svi bili na forumu, a nikako neko da napise..pa moram da pitam..

Pa krenemo sa Build fazom... :)
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Tyranidi su izgubili.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

XI potez:

Build faza:

1. Milinovic 3pts
2. Antic 2pts
3. Boca 1pt
4. Dule 4pts
5. Nemanja 4pts
6. Zerg 2pts

"Yes...yes."

deka

Post by deka »

Zauzimam teritoriju levo od "najdonje" teritorije koje posedujem...

1 poen prenosim u sledeći krug...
Image Image
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Jeste da je preko reda, ali stekam poen, drugo nemam sta da radim :)
Millenium

Post by Millenium »

Ja za ukupna dva poena uzimam najblizu slobodnu teritoriju ka zapadu

"Après moi, le déluge"
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

Ponovo zauzimam sopstveni manufaktorum koji su mi bube mucki otele :-D
I stekam poen :-)
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Zauzimam dve teritorije desno od mog starporta (obe su pod shield generatorom).
ZergLord

Post by ZergLord »

Osvajam teritoriju pored Kosanoviceve najdesnije teritorije.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

XII potez

Challenge faza:

1. Boca (1)
2. Milinovic
3. Antic
4. Dule (1)
5. Zerg
6. Nemanja

Nemanja je jako blizu pobedi sa 13 teritorija, kao i Zerg sa 12...(pobedjuje se sa 15 teritorija)

"Yes...yes."

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Zerg, hoce moje bube da popricaju nesto sa tvojim bubama-izdajicama :P :D
deka

Post by deka »

Red je da se posle umlaćivanja buba, pobijemo sa gvozden' ranicima...
Image Image
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Antic vs Nemanja

"Yes...yes."

Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Mrzimsvee wrote:...Nemanja je jako blizu pobedi sa 13 teritorija...

Hahahah..pssst Duleee..pokvario si mi planove da ih pobedim na nepaznju.. :lol:

Mrzimsvee wrote:Antic vs Nemanja
Ma..sve je u redu.. :D General "Tithunter" Anticu..kada zelis da odigramo taj (mozda poslednji) obracun...? :twisted:
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

Anticu, sve nase nade leze na tebi :-D
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Antic hoce da igra u subotu od 13h.

"Yes...yes."

Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Dogovoreno.. :D

Naknadno cemo se dogovoriti oko poena i ostalih detalja..
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

anticu, ako izgubis, razglasicu da si donirao pare u humanitarne svrhe :P :P
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

Da, za , recimo, pomoc i obrazovanje i unapredjivanje romske kulture i integraciju emigranata Burkine Faso u nemacko drustvo :-D 8-) :twisted:

Return to “Warhammer 40k”