10.Antic
11.Nikola
12.Staljin
13.Milinovic
14.Nemanja
15.Luka covpa
16.Schulckaku

Prvo ide biranje eventova.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
PeraNekron

Re: Planetary Sistem Empires Turns 1-5

Post by PeraNekron »

Biram Construction (Manufactorum).
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
prokleti zabagovani forum

Post by prokleti zabagovani forum »

Immoral Victory
Ovo znaci rat!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Filipa zasad preskacemo.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
milosh

Post by milosh »

Desperate last push!

Jedno pitanje: Jel se ovaj event koristi kada po pravilima bude gotova bitka. Npr bacamo da li se igra 6. potez, dobijemo 1, pa ako meni ne odgovara da se završi mogu da produžim za još jedan turn? Ili dolazi trenutak za bacanje kockice za 6. turn, pa ja onda moram da kažem da koristim event?
Highborn of Ulthuan

Post by Highborn of Ulthuan »

Scouts-re-roll.
ZergLord

Post by ZergLord »

Sacred Ground.
Luka1994

Post by Luka1994 »

All or Nothing
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Diplomacy - necrons may not challenge :)
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Marko disaster na PDF.
Antic Dawn Attack.
Filip Elite Army.
Nikola moze ponovo da bira, tako da uzima sacred ground.

Molim sledeceg da bira.
Hvala

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Staljin bira elite army.

"Yes...yes."

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Milinovic - Immoral Victory
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Desperate Last Push.
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Dawn Attack ,moze tako jedan dan za eventove,i moze i za chalange ali morate imati u vidu da je period odmora pa sam sada recimo ja na jednom :wink:
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
shukaku

Post by shukaku »

construction bastion.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Challenge phase:

1. Pera
2. Ogi
3. Filip (preskacemo)
4. Milos
5. Pencic
6. Zerg
7. Luka
8. Boca
9. Marko
10.Antic
11.Nikola
12.Staljin
13.Milinovic
14.Nemanja
15.Luka covpa
16.Schulckaku

Da pojasnim, jer smo to zaboravili da napisemo u pravilima:
Onaj koji je izazvan ne moze da izaziva. Moze biti izazvan isti igrac vise puta. Ne zaboravite da izazivate igrace, a ne tim.

Hvala

"Yes...yes."

PeraNekron

Post by PeraNekron »

Izazivam Filipa i Zerga.
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
prokleti zabagovani forum

Post by prokleti zabagovani forum »

Pneka i Milos.
Ovo znaci rat!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Luku preskacemo.

"Yes...yes."

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

(just woke up... ah, naspavah se najzad :D)

Nikola i Nemanja
Ridji

Post by Ridji »

Milinovic i Luka covpa
Millenium

Post by Millenium »

Izazivam Zorza i Usamljenog Peru
Goal i have no goal Fraulein i just want eternal war "Major Montana Max"

"Après moi, le déluge"
Millenium

Post by Millenium »

Staljin izaziva pneku i milosa
Goal i have no goal Fraulein i just want eternal war "Major Montana Max"

"Après moi, le déluge"
shukaku

Post by shukaku »

Izazivam Bocu i Pneku
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Ovim bi trebalo da je prvi krug chalenge-a završen...

Idemo u drugi, kako bi svi dobili dve obavezne partije...
Image Image
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

1. Pera (3)
2. Ogi (2)
3. Filip (preskacemo) (1)
4. Milos (2)
5. Pencic (3)
6. Zerg (2)
7. Luka (preskocen)
8. Boca (3)
9. Marko (2)
10.Antic (2)
11.Nikola (1)
12.Staljin (2)
13.Milinovic (1)
14.Nemanja (1)
15.Luka covpa (1)
16.Schulckaku (2)

Racunajuci ko je izazvao i ko je izazvan, ovoliko partija svako mora da odigra. Boldovani su oni sa manje od 2 partije. Dule neka koriguje po potrebi.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Sad svi oni koji imaju jednu bitku mogu da izazovu jos po jednog protivnika.

"Yes...yes."

deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Za drugu partiju, Zerg...
Image Image
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Ja bih da se igram sa Milosem. Sa njim su uvek zanimljive i neizvesne partije. :D
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Zerga
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

1. Pera (3)
2. Ogi (2)
3. Filip (preskocen) (1)
4. Milos (3)
5. Pencic (3)
6. Zerg (4)
7. Luka (preskocen)
8. Boca (3)
9. Marko (2)
10.Antic (2)
11.Nikola (1)
12.Staljin (2)
13.Milinovic (2)
14.Nemanja (2)
15.Luka covpa (2)
16.Schulckaku (2)

Nikola i dalje ima samo jednu partiju. Nikola, izazivas...
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

aha, cek bre da se snadjem... :)
Edit: ocito se nisam snasao. Posle iscitavanja pravila jos jednom, ja bi izazvao peru nekrona ako je to moguce.
Last edited by joggy on Wed Jul 20, 2011 12:35 am, edited 1 time in total.
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Highborn of Ulthuan

Staljin i ja smo odigrali,ja sam pobedio.
milosh

Post by milosh »

Posto vidim da imam tri partije da odigram u prvom kolu a ja sam trenutno na moru i vracam se za nedelju dan molim moje protivnike za razumevanje i malo fleksibilnosti u ovom prvom krugu. Dakle Nemanja, Ogi i Staljine da li ima sanse da se nadjemo u HS-u one druge subote 30. 7. 2011. i odigramo ove bitke. Ako mogu bar dvojica to bi bilo odlicno sa trecim cu se vec dogovoriti za neki termin u preostalih nekoliko dana.

EDIT: Pošto je u tu subotu turnir u WHFB dajte neki drugi dan koji vama odgovara od sledeće srede (cetvrtak ili petak, kad vam vec odgovara).
Dete sa zoljom-Eldar

Post by Dete sa zoljom-Eldar »

ja bih isto protiv Zerg-a,a sutra igram protiv Pere,u ocanickoj nadi da pobedim :)
"The stars themselves once lived and died at our command,yet you still dare to oppose our will" -Farseer Mirehn Bielann
"Ask not the Eldar a question,for they will give you three answers, all of which are true and terrifying to know" -Inquisitor Czevak
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Za one koji ne posecuju fantasy deo foruma, u subotu 30og (za nedelju dana) je turnir, pa obratite paznju za to sto se tice partija.

1. Pera (4)
2. Ogi (2)
3. Filip (2)
4. Milos (3)
5. Pencic (2) (W)
6. Zerg (5)
7. Luka (preskocen)
8. Boca (1) (W, W)
9. Marko (2)
10.Antic (2)
11.Nikola (2)
12.Staljin (1) (L)
13.Milinovic (2)
14.Nemanja (1) (L)
15.Luka covpa (2)
16.Schulckaku (1) (L)

Molio bih vas da koristite DRUGI topic za zakazivanje partija, taunting, organizaciju i slicne stvari, kako bi ovde postovali samo ko je koga izazvao i koliko je jos partija ostalo. Hvala :)
ZergLord

Post by ZergLord »

Odigrah sa Perom i Filipom; izgubio sam od Pere i pobedio sam Filipa.
Highborn of Ulthuan

Odigrali smo Shukaku i ja,pobeda za mene.
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Odigrao sa Filipom, Zergom i Joggyem. 3 pobede. Sutra je derbi kola : Anticeva vojna hunta planete, uterivaci poreza i Imperatovog danka, pripomognuta od strane najviseg organa vlasti sa Svete Terre protiv skorojevica iz nekronskih nevladinih organizacija. :twisted:

EDIT : Skromni propagandni materijal O:) :

http://www.youtube.com/watch?v=hSquwia0eaY
http://www.youtube.com/watch?v=HDAXHM5LBRY&NR=1
Last edited by PeraNekron on Fri Jul 22, 2011 10:48 pm, edited 2 times in total.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

1. Pera (1) (W, W, W)
2. Ogi (2)
3. Filip (0) (L, L) (moze ponovo da izaziva ako zeli)
4. Milos (3)
5. Pencic (1) (W, W)
6. Zerg (3) (W, L)
7. Luka (preskocen)
8. Boca (1) (W, W)
9. Marko (2)
10.Antic (2)
11.Nikola (1) (L)
12.Staljin (1) (L)
13.Milinovic (2)
14.Nemanja (1) (L)
15.Luka covpa (2)
16.Schulckaku (0) (L, L) (moze ponovo da izaziva ako zeli)

Valjda nisam nikog zaboravio... i nadam se da dule ima exel file sa ovim ili ako nema da ce ga uskoro napraviti. Ne zaboravite da dogovore radite na drugoj temi (ili putem PM-a), kao i sva pitanja vezana za kampanju, ovde samo izazovi i rezultati.

Return to “Warhammer 40k”