Planetary Sistem Empires Turns 1-5

Stalin

Re: Planetary Sistem Empires Turns 1-5

Post by Stalin »

e evo i mene da i ja kazem nesto za dnevnik :) sta se dogadja sa kampanjom ???!!
Paladin Aleksandar Anderson, dusa od coveka, ruke mu se pozlatile.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ogi nije igrao juce.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Highborn of Ulthuan

Post by Highborn of Ulthuan »

Dete eldar je predao meni partiju,a ja sam predao Sukaku,pobeda protiv Milinovica.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Poeni se obradjuju, stand by. Bice ubaceni u ovaj post. Dobro jutro svima.

EDIT: Fali mi rezultat Pencic-Ogi, koji je bio zvanican challenge. Ili ne mogu da ga nadjem medju postovima ili niste postovali. Prijavite ga naknadno, za sada nije uopste racunat.

Pera 2 pts
Ogi 6 pts
Filip 4 pts
VojaMilan 5 pts
Pencic 5 pts
Staljin 4 pts
Antic 11 pts
Nikola 4 pts
Zerg 2 pts (moras da ih potrosis jer su od predhodnog poteza)
Luka mladji 5 pts
Boca 2 pts (1 moram da potrosim jer je od predhodnog poteza)
Marko 8 pts
Milinovic 3 pts
Luka 5 pts
Nemanja 3 pts
Stravicni 7 pts
Shulckaku 3 pts

ako mislite da ima nekih neslaganja, postujte odmah. Shopping krece... SAD!
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Hajde ljudi build ili zavrsavamo kampanju...
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Highborn of Ulthuan

Ja sam izgubio od ogija
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Prepravljeno i ubaceno u gornje poene.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Hajde Ogi!!!

"Yes...yes."

prokleti zabagovani forum

Post by prokleti zabagovani forum »

Sada sam dosao kuci a u HS-u nema neta.
Pobede: Pneka, sulcokaku, stravicni x2, cinimi se da je to sve.
Trik pitanje: Filip ima zadatak da skloni nekrone, nekrona nema vise, Filip je pobedio, kraj kampanje?
Ovo znaci rat!
vojamilan

Post by vojamilan »

ZergLord

Post by ZergLord »

Pa bilo bi glupo da prekinemo kampanju samo zato sto je jedan covek izasao iz nje, zar ne?

Dajte mu neki novi objektiv i to je to.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

E ajde vi brinite o tome kako cete potrositi poene, a ne o tome ko je pobedio.

"Yes...yes."

Dete sa zoljom-Eldar

Post by Dete sa zoljom-Eldar »

YEY! za mene,Dule ce mi poslati novi objektif na pm. posto bih bilo stvarno glupo da zbog izlaska jednog igraca,kampanja se prekine,ali za sad ja kupujem manufaktorum :)
"The stars themselves once lived and died at our command,yet you still dare to oppose our will" -Farseer Mirehn Bielann
"Ask not the Eldar a question,for they will give you three answers, all of which are true and terrifying to know" -Inquisitor Czevak
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Čisto za dnevnik, malo pažnje...

Dule pre nešto malo, napisa ovo:

http://forum.klubzmaj.org/viewtopic.php ... 80#p142620
Malo obavestenje, nema vise manufactoruma za gradnju!!!!
Image Image
Highborn of Ulthuan

Vojamilan i ja stekamo bodove.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

deka wrote:Čisto za dnevnik, malo pažnje...

Dule pre nešto malo, napisa ovo:

http://forum.klubzmaj.org/viewtopic.php ... 80#p142620
Malo obavestenje, nema vise manufactoruma za gradnju!!!!
Sad ih ima.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

prokleti zabagovani forum wrote:Sada sam dosao kuci a u HS-u nema neta.
Pobede: Pneka, sulcokaku, stravicni x2, cinimi se da je to sve.
Trik pitanje: Filip ima zadatak da skloni nekrone, nekrona nema vise, Filip je pobedio, kraj kampanje?
Sta radis sa poenima ogi?!!!

"Yes...yes."

prokleti zabagovani forum

Post by prokleti zabagovani forum »

Dosao je Vidok pa trenutno imam internet, zauzimam orkovski bastion i teritoriju odmah iznad.
Ovo znaci rat!
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Da ubrzamo malo stvar...

1. Filipe, ti se pitas. EDIT: whoops, ne videh tvoj post, sorry :D

1. Ide Imperijalna Garda jer su Orkovi odlucili da stekaju poene.

2. Posle garde ide Chaos, gde zerg ima samo 2 opcije sta ce (prazna teritorija ili power generator) i mali luka da osvoji nesto.

3. Zatim ja gradim power generator, i Ridji osvaja nesto (verovatno hive city).

4. Marinci zatim osvajaju sta ko ima sa svojim poenima.

Cetiri prosta koraka ljudi, ajmo da ih zavrsimo do ponoci. Podrazumevam da igraci unutar iste grupe vec znaju ko sta treba da osvoji, ili ce makar cimati svog kolegu(e) da postuje. Ako stekate poene (ne zaboravite da se poeni od predhodnog poteza MORAJU potrositi), slobodno to najavite preko reda. Ako osvajate nesto sto niko drugi pre vas ne moze, slobodno i to najavite preko reda.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Za mene ce reci SM vrhovni komandant Nemanja 8-)
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Ridji

Post by Ridji »

Kada na mene dodje red osvajam hive city
shukaku

Post by shukaku »

Kad dodje red na mene gradim manufactorum(ako ih ima jos) na Mastradi na teritoriji pored stita
Luka1994

Post by Luka1994 »

Igrah planet strike sa detetom eldarom, predao mi je...da li ja mogu da uzmem njegov star port? Ako mogu uzimam njegov starport sa stitom za 5 pts, ako ne mogu onda oduzimam gardi jos jedan manufactorum na trecoj planeti kod haotickog starporta i cuvam ostatak pts. (kada i ako dodje red na mene, ako vec nije) :)
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

ja stekujem poene
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Stalin

Post by Stalin »

ako fuhrer ne kaze suprotno staljinisticka garda steka poene
Paladin Aleksandar Anderson, dusa od coveka, ruke mu se pozlatile.
Millenium

Post by Millenium »

Hm da sorry sto se nisam ranije pojavio (visa sila) ali evo ovako ofanziva na prazan prostor moram da vidim sa duletom sta od nekadasnjih nekronskih teritorija mogu da anektujem ako ne onda haoticima zagorcavam dan (ne iz zlobe nego sam samo sa mladim lukom igrao) i uzimam im max za 11 poena,ali bih preferirao prazne teritorije videcu sutra sa duletom.
Goal i have no goal Fraulein i just want eternal war "Major Montana Max"

"Après moi, le déluge"
ZergLord

Post by ZergLord »

Na najvecoj planeti, u cosku gradim Power Generator.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Antic zauzima na planeti Ellysium jednu praznu teritoriju i oduzima Haoticima manufactorum, power station i teritoriju ispod starporta.

"Yes...yes."

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Ogi zauzeo ork bastion i teritoriju iznad istog
Filip Kupuje manufaktorum
VojaMilan steka sve
Pencic steka sve (gubi jedan od predhodnog poteza)
Staljin steka (unless antic says otherwise)
Antic zauzima na planeti Ellysium jednu praznu teritoriju i oduzima Haoticima manufactorum, power station i teritoriju ispod starporta.
Nikola steka sve
Zerg kupio power generator
Luka mladji zauzeo starport (?)
Boca kupio power generator
Marko zauzeo hive city i steka 2
Milinovic ???
Luka ceka nemanjino naredjenje
Nemanja ???
Stravicni ???
Shulckaku kupio manufaktorum
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

+++Space Marine High Command+++

Ovako:
Milinovic 3 pts-ne znam koga je pobedio, editovacu post kada dobijem informaciju. (ukoliko ima manufaktoruma gradi jedan na najmanjoj planeti na tile-u sa planinama.)
Luka 5 pts- Zauzima tyranidsku teritoriju pod stitom, pored bastiona, do Shielda. (na suprotnu stranu od tile-a sa rusevinama.)
Nemanja 3 pts- zauzimam haoticku praznu teritoriju na najmanjoj planeti (najgornja na slici)
Stravicni 7 pts- oduzima Tyranidima bastion i praznju teritoriju pored bastiona.(sa nekim rusevinama)

A sta se desava sa Perinim teritorijama?

edit: ubaceno sta Luka uzima. Ostaje mu 1 poen u steku. Ostalima nista.
Ukoliko ima nekih nepravilnosti-obavestite me.
Last edited by Telion on Tue Sep 20, 2011 9:59 pm, edited 1 time in total.
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Ridji

Post by Ridji »

Da bi Stvaricni uzeo tu teritoriju morao je da igra cityfight protiv Tiranida
Ridji

Post by Ridji »

I jos jedno pitanje-ako pobedis jednog protivnika jedanput,znaci li d mozes da mu konfiskujes XY teritorija u zavisnosti od broja poena koje si ustekao?
To je bezveze,jer ja mogu da napravim u jednom krugu recimo 7 poena(a ne pobedim u tom krugu marince npr.),i onda sledeci krug osvojim jos 7 poena,pobedim samo jednog marinca i zauzmem im 5 teritorija i oteram ih sa planete
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Ridji wrote:Da bi Stvaricni uzeo tu teritoriju morao je da igra cityfight protiv Tiranida
Nije morao. Cityfight je obavezan samo za hive cities, kao sto je Planetstrike obavezan za starport sa kojim se ne granicis.

Takodje, da, mozes da oteras marince (u primeru) sa neke planete na taj nacin.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

V potez

Perine teritorije se od sada smatraju praznim teritorijama, sve zgrade koje on poseduje su unistene.

Od ovog poteza potrebno je odigrati 3 partije, znaci idu 3 obavezna izazova :!:

Event faza:

1. Ogi
2. Filip
3. VojaMilan
4. Pencic
5. Staljin
6. Antic
7. Nikola
8. Zerg
9. Luka mladji
10.Boca
11.Marko
12.Milinovic
13.Luka
14.Nemanja
15.Stravicni
16.Shulckaku

"Yes...yes."

Dete sa zoljom-Eldar

Post by Dete sa zoljom-Eldar »

dogovorio sam se sa Ogijem on ce Disaster na Orkove,a ja Elite army
"The stars themselves once lived and died at our command,yet you still dare to oppose our will" -Farseer Mirehn Bielann
"Ask not the Eldar a question,for they will give you three answers, all of which are true and terrifying to know" -Inquisitor Czevak
Highborn of Ulthuan

VojaMilan bira construction Manufactorum,ja biram diplomacy na Ogija.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Ceka se garda (again?)

Posto se krug biranja eventova definitivno nece zavrsiti dok dodje do mene i marka, ja biram All or Nothing, jer to sigurno nece niko drugi uzeti. Sem, ako, naravno, postoji neki drugi samouvereni ludjak koji misli da nece izgubiti partiju :D
Ridji

Post by Ridji »

U gornjem levom cosku planete za koju ne znam kako se zove gradim manufactorum(odmah pored power generatora)
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Desperate Last Push...
Image Image
vojamilan

Post by vojamilan »

Dok sacekam chalange fazu, Voja vs Ogi win za mene, ako me ogi ne izazove jedna od 2 moguca izazova ide na ogija.

Return to “Warhammer 40k”