Planetary Sistem Empires Turns 1-5

Dete sa zoljom-Eldar

Re: Planetary Sistem Empires Turns 1-5

Post by Dete sa zoljom-Eldar »

prvo pobedio si Ogi-ja 8O 8O :lol: ,cestitam :applause: :applause: i btw. odsad po 3 chalange-a ne 2 :D
"The stars themselves once lived and died at our command,yet you still dare to oppose our will" -Farseer Mirehn Bielann
"Ask not the Eldar a question,for they will give you three answers, all of which are true and terrifying to know" -Inquisitor Czevak
vojamilan

Post by vojamilan »

racuno sam da ces me ti izazvati, sa verovarnocom od 99,99999% tako da time imam 2 prazna. Elem, ti ne uracunavas neke stari,kao cinjenicu da ce vas sad haosi oprati sa table pa im dajes starport za badava.Lepo samoubistvo bdw
Millenium

Post by Millenium »

Garda bira Imoral victory za staljina i sacred ground za mene (her nikolic dolazi posle pa ce i on nesto uzeti) :D
Goal i have no goal Fraulein i just want eternal war "Major Montana Max"

"Après moi, le déluge"
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

disaster na bube
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

joggy wrote:disaster na bube
nemozes. Dizaster je birao neko pre tebe, konkretno ogi na orkove. A eventovi se ne osvezavaju dok dodju na tebe (ti si pre nas buba, a eventovi se osvezavaju na Ridjem)
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Luka je izabrao Dizaster na Haos i to je posledni map changing event. Fotke radim ODMAH, i postujem ih cim se vratim iz HS-a.

Ostali su da izaberu eventove:

Joggy, Zerg i Luka mladji iz prvog kruga eventova

Telion, Stravicni i Shukaku iz drugog kruga eventova.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Diplomacy-Tyranids (Ridji). Moram se pozabaviti drugim neprijateljima Imperatora. 8-)

edit: Dodat igrac na kojeg je uradjen event.
Da, vidis valjda moje obrazlozenje.. :D
Last edited by Telion on Thu Sep 22, 2011 6:46 pm, edited 1 time in total.
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

nemanja, pa zar i ti sine brute? Kog tiranida diplomatiras? :D
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

da sad tek vidim. Moram onda da izaberem dawn attack. pitanje je sad da li moram i da ga koristim?
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ne moras.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
ZergLord

Post by ZergLord »

Scouts re-roll.
shukaku

Post by shukaku »

Construction (manofactorum na mastradi,na nekoj slobodnoj teritoriji),ili ako stravicni izabere construction onda biram elite army
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ne mozes construction, vec ga je izabarao Ridji u drugom krugu :!:
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
shukaku

Post by shukaku »

NIsam uopste video njegov post,izvinjavam se.Onda elite army ili ako to uzme stravicni onda immoral victory
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Luka bira Desperate Last Push.

"Yes...yes."

MORGUL

Post by MORGUL »

Ja cu da uzmem imoral victory sukaku imas elite army :D :D
to sam ja stravicni/strahinja/lucki radnik.

"Fine looking coat like that and your bleeding all over it"
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Challange phase:

1. Ogi
2. Filip
3. VojaMilan
4. Pencic
5. Staljin
6. Antic
7. Nikola
8. Zerg
9. Luka mladji
10.Boca
11.Marko
12.Milinovic
13.Luka
14.Nemanja
15.Stravicni
16.Shulckaku

"Yes...yes."

Dete sa zoljom-Eldar

ovako da ubrzamo,Ogi izaziva mladjeg Luku i Zerg-a i Rumenku,ja isto osim Rumenke izazivam RatGod-a
"The stars themselves once lived and died at our command,yet you still dare to oppose our will" -Farseer Mirehn Bielann
"Ask not the Eldar a question,for they will give you three answers, all of which are true and terrifying to know" -Inquisitor Czevak
vojamilan

Post by vojamilan »

Od preostalih dva ide luka mladji(planet strike)(vec odigrano,neresena) i staljin. Tako time moje kvota ispunjena.
Highborn of Ulthuan

Post by Highborn of Ulthuan »

Ja izazivam eldara,sukakua i stravicnog.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Staljin izaziva Luku mladjeg i Zerga.
Antic izaziva Luku mladjeg, Zerga i Filipa.

"Yes...yes."

Ridji

Post by Ridji »

Mene preskocite ovaj krug. Imam ispit 3.oktobra,pa do tada nisam na ovoj planeti. Moram da dam uslov :D
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Zerg, Stravicni i Antic nek se smatraju izazvanim.
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

pencic, luka mladji i boca
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Koliko vidim,dva igraca CSM su vec izazvani po tri puta, Ridjeg preskacemo, Boca je izazvao...verujem da smo sada mi Marinci na redu..
Posto nije toliko bitno kako ide izazivanje unutar tima, dok Milinovic ne dodje ja izazivam Zerga, Luku i Bocu.
Ukoliko budem nesto trebao da promenim od challenge-a-naznacite mi.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ja izazivam Luku mladjeg i Zerga
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Zerg, Ognjenka i Gazda Pneka...
Image Image
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

ja samo mislim da je boca pozurio malo, te da ima dva izazova umesto tri, ter sam ga ja izazvao pre toga
MORGUL

Post by MORGUL »

Izazivam zerga,luku mladjeg i dete zoljasa.Oo filipe dosli su vuci po tebe :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Dete sa zoljom-Eldar

E to sam hteo :twisted: :twisted: ,samo da li bih posle te partije igrali ti u Shukaku protiv mene jednog na 3000 partiju?
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

joggy wrote:ja samo mislim da je boca pozurio malo, te da ima dva izazova umesto tri, ter sam ga ja izazvao pre toga
Zamenis antica sa sobom u mom spisku i gotovo. Ipak vidi da sam postovao u 5:40 ujutru, posle zurke :D
shukaku

Post by shukaku »

Izazivam Luku i Zerga.
Extra chalenge:Pencic
shukaku

Post by shukaku »

Protiv pencica win za mene
Protiv Luke haotika draw
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

VAZNO OBAVESTENJE
za Bocu, Luku i Zerga

Usled velikog broja obaveza (citaj:s*anja) na fakultetu napisacu vam kada mogu da dodjem da se igram(kako se ne bi jurili, dopisivali sms-ovima, PM-ovima otkazivali i sl):

Subota od 11-12.30h, pa 17-18.30(19)h (za one ljude koji mogu da odigraju brze bitke, ja mogu bez problema za ovo vreme da odigram 1750 poena)
Nedelja od 11-16h
Ponedeljak- vise-manje ceo dan, po mogucstvu od 12h.

Eto, postujem ovde jer verujem da je tako lakse ukoliko jos neko zeli dodatno da me izazove.
Dete sa zoljom-Eldar

Odigrah protiv Stravicnog,mocni squad onih vukova je stradao i vrištećih Banšica i Sear Council-a,ali pre toga promavšiši charge za 2-3 milimetra :? ,mislim da je EPIC bilo:3 save-a na 2+ 2 padne 8O 8O ,ja koji od 48 hitaca po imenovanim vukovima,jeste sa re-roll-om,ali 5 sam sve ukupno promasio na 4+ :wink: :lol: O:) \:D/ mislim da se Stravicni zajebo jer je imao malo jedinica(5 i mean come on :? ).Zavrsilo se gubitkom Stravicnog........
shukaku

Post by shukaku »

extra challenge protiv pneke win za mene
MORGUL

Post by MORGUL »

JA vs Zerg.Pobeda za zerga.
Protiv luke haotika pobeda za mene.
Protiv pneke pobeda za mene iskoristio sam tu imoral victory.

Stalin

Post by Stalin »

staljinisticka garda : pobeda protiv vojemilana zahvaljujuci abnormalnoj prodaji kockica
Paladin Aleksandar Anderson, dusa od coveka, ruke mu se pozlatile.
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

bocabuba protiv mene - pobeda za bocu
Highborn of Ulthuan

Post by Highborn of Ulthuan »

Odigrah protiv Eldara pobeda za mene,pobeda za mene protiv Stravicnog u ponovnom okrsaju.

Return to “Warhammer 40k”