HS mini turnir - Escalation turnir

deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Re: HS mini turnir - Escalation turnir

Post by deka »

milosh wrote:Naravno da mozes. Ali uz dodavanje novih jedinica mozes da menjas vec postojece. Npr da jedinica boyza koja je u prvoj rundi imala 30 modela sa shootama pretvoris u deset boyza sa slugama/chopama. Mozes da jedinicu od 5 klot nobova promenis u jedeinicu sa 4 PK, 4 BC i painboyem... A mozes da ubacujes i nove jedinice.
Sad si ti omašio...

Originalna ideja je bila da ako u 1K listi imaš 2 x taktikalce sa flejmerom i hevi bolterom, onda te iste jedinice moraju da se pojave u istovetnom obliku i u 1K5 i 2K listama... Tj. nema promena ni broja modela u junitu ni promene vorgira...

I za to su se neke individue bunile...

Ali, kakva je poenta ekskalacije ako toliko menjaš jedinice, i na kraju igraš sa tri (skoro) potpuno različite liste???
Image Image
milosh

Post by milosh »

Nisam omasio ;)

Jer u mom prethodnom postu ja se zalazem bas za ta prvobitna pravila (bez menjanja opreme ili broja modela). Medjutim neko se bunio i sada su pravila onakva kakva sam napisao. Kao sto vec rekoh ja cu svejedno da napravim listu koja ce da ima identicne jedinice za sve tri bitke (uz dodavanje novih jedinica u bitkama 2. i 3.) ali ljudi imaju pravo da rade i ono sto sam napisao malopre.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ja samo ne mogu da verujem da onaj ko se bunio ne sme da napise ovde ko je , i zasto se bunio ! ! !
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

RatGod wrote:Ja samo ne mogu da verujem da onaj ko se bunio ne sme da napise ovde ko je , i zasto se bunio ! ! !
a zasto padas u vatru oko toga? mozda su se deca bunila jer im je kompleksno da misle o tome (opravdano, ipak su deca).
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ne padam nego ,mi je sve ne jasnija ova zajednica svi se nesto boje da kazu e to i to mi ne odgovara zato i zato ,ko god da je pa nemaju ta deca 10 godina.

A inace nesto nisam siguran da su deca u pitanju ,posto ih ja bar nisam cuo niti cuo ikoga, da su njih spominjali da su se ikad bunili ili tako nesto. 8-)

A isto tako sam ubedjen da ko god da se bunio je procitao sta su ljudi ovde napisali,posto koliko sam shvatio nije jedna osoba nego vise,i niko da se javi,stvarno mi nije jasno.

I nije mi namera da zapocinjem raspravu samo dajem konstataciju da svako kome nesto ne odgovara ovo je mesto ,valjda,da se kaze i prodiskutuje,isto tako smatram da ako nema nikog da se buni onda treba da se odrzi onako kako vecina(trenutno svi ,misle). :wink:
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Meni ne treba forum da kažem da mi se uopšte ne sviđaju neki tzv. pokušaji konverzije "vindikatora" armora 11-11-10... :twisted: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Image Image
Stalin

Post by Stalin »

deko suptilan si kao demolisher canon :D
Paladin Aleksandar Anderson, dusa od coveka, ruke mu se pozlatile.
shukaku

Post by shukaku »

:lol:
pavlicad

Post by pavlicad »

sad sam se zbunio oko pravila jel mogu u prvom kolu imati recimo 3 jedinice grey huntera sa po 6 clanova,pa u drugom krugu da dodam ostatak jedinice za popunu do 1500 necu menjati opremu ali broj clanova onih normalnih cu morati
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Mozes.
Neki to nece raditi iz sopstvenih pobuda ili principa ali je dozvoljeno.
I na takav nacin ne djidas ili tome slicno jer je sve po pravilima turnira.(ozbiljno mislim)
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

1. Milosh - Orks
2. Shukaku - Space Wolves
3. Luka - Dark Angels
4. Ota - Tau
5. Zerg - Tiranidi
6. Pavlica - Space Wolves
7. Boca - Tiranidi
8. Ridji - Tiranidi
9. Joggy - SM/Demon?
10. Stravicni - Blood Angels
11. Filip - Eldar
12. Danko - Dark Angels
13. Jovan - Chaos SM
14. Djole - Ork
15. Pencic - Ork/Space Wolves?
16. Luka - Space Wolves
17. Dominator - CSM
18. Podeljena Licnost - Tau
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Dete sa zoljom-Eldar

Post by Dete sa zoljom-Eldar »

Ne Boco nismo mi,i hvala Luka za podrzaj protiv tiranije Tyranida :D :D :wink: :wink:
"The stars themselves once lived and died at our command,yet you still dare to oppose our will" -Farseer Mirehn Bielann
"Ask not the Eldar a question,for they will give you three answers, all of which are true and terrifying to know" -Inquisitor Czevak
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

dobro, samo da potvrdim. Recimo prva bitka mogu da imam pet skauta sa snajperima. Druga bitka mogu da imam 7 sa shotgunovima. Treca mogu da imam 6 sa boltgunovima?
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
ZergLord

Post by ZergLord »

Da.
Dete sa zoljom-Eldar

Post by Dete sa zoljom-Eldar »

Nazalost dete Necron nece moci da dodje usled ozbiljnje povrede njegove mame :( :( ,pa mora da joj pomogne...
"The stars themselves once lived and died at our command,yet you still dare to oppose our will" -Farseer Mirehn Bielann
"Ask not the Eldar a question,for they will give you three answers, all of which are true and terrifying to know" -Inquisitor Czevak
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

1. Milosh - Orks
2. Shukaku - Space Wolves
3. Luka - Dark Angels
4. Ota - Tau
5. Zerg - Tiranidi
6. Pavlica - Space Wolves
7. Boca - Tiranidi
8. Ridji - Tiranidi
9. Joggy - SM/Demon?
10. Stravicni - Blood Angels
11. Filip - Eldar
12. Danko - Dark Angels
13. Jovan - Chaos SM
14. Djole - Ork
15. Pencic - Ork/Space Wolves?
16. Luka - Space Wolves
17. Dominator - CSM
18. Podeljena Licnost - Tau

Prijave su zakljucene.
Molim jos jednom sve da dodju na vreme. Turnir pocinje u 11:30h. Liste odstampajte kuci, napisite na papiru ili danas uradite u HS-u.

Vidimo se sutra.

"Yes...yes."

RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Moram da otkazem iz zdrastvenih razloga !

Return to “Warhammer 40k”