VII sezona prijave

Mrzimsvee

VII sezona prijave

Post by Mrzimsvee »

Ovde se mozete prijaviti za sledecu sezonu BB lige.
Potrebno je navesti rasu sa kojom igrate, vase ime i dali je tim stari ili novi.
Samo jos da dodam da ce u novoj sezoni biti 2 "lige", liga A i liga B. U ligi A ce igrati bolje plasirani igraci iz prethodne 2 sezone, a u ligi B losije plasirani.

Hvala unapred.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Re: VII sezona prijave

Post by Pendargon »

Dusan Kosanovic, da otvorim sezonu :-). Jos nisam odlucio, ali verovatno slanovi (novi tim)
ImageImageImageImageImage
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

KUD ''Milovanje moje'' su orni da zaigraju i kulturu rašire.
"This time, next year, we'll be millionaires!"
Rover

Post by Rover »

prijava, novi tim, najverovatnije amazonke...
"I like my women like i like my cannons: Big, Loud and full of fire"
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Prijava, videcu josh da li Undead ili Nurgle
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Prijava,Norsi stari tim.
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Prijava, stari Necromantic tim.. (da odigram sa njima jos ovu sezonu,pa da ih saljem u penziju).
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Nindza

Post by Nindza »

Evo i ja da se prijavim. Igracu sa novim timom, videcu jos sa kojim
iguman

Post by iguman »

Iguman, Orci, stari tim, ono sto je prezivelo i ostala braca blizanci :)

Zivela druga srpska liga beton! ( a tako ce se i zvati tim "Beton MB30 d.o.o" ) onaj najtvrdji za temelje....

Cement Cigla Malter Blok .............Blek orci
Gips Glet Fuga Bajc ....................Bliceri
Parket Sanitarija.........................Lajnemeni
Hilti..........................................trover

Jesha Trol i Glisha GoblEn ( taj ljubavni par ipak ne menjam :)
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Drage moje, dragi moji, vreme je za veliku premijeru Khemrija. :D

Memphis Manglers

4 Mumije - Tutankhamun, Imhotep, Akhenaten i Ramesses II

2 blitzera - Deb-il-kho, i Dhi-le-hya

2 throwera - Dil-el-tant, i Ihz-no-goud

3 kostura - Slave broj 1,2 i 3
Last edited by PeraNekron on Wed Oct 13, 2010 11:31 pm, edited 1 time in total.
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

Svi ste vec culi za Repere iz Sahta, iako su novi tim.

Truli Luka, Gnjili Djoka, Budjavi Jova i Raspali Bane - Gutter Runners
Smrdljivi Pera, Govnjivi Mika, Rdjavi Zika i Plesnjivi Laza - Linerats
Kuzni Ivo i Gubavi Sale - Stormvermin
Roviti Pedja - Thrower
Dawngreeter wrote:ima i toga
rekurzivno glupilo
90% svega je sranje, a to ukljucuje i preostalih 10%
shilja

Post by shilja »

Kemri - Nagasheve koske - RA - stari tim
"There are times when destiny calls forth a people and demands an action. Now is the time. We are the people. This is our action. Charge!"
"Sanity? Worthless things like that, I would not have as long as I can remember."
Homer

Post by Homer »

Vampiri su medju nama.

Ili drugacije receno, evo i mene i to sa novim timom.
(4 vampira, 7 thrallova i 4 rerolla).
Nindza

Post by Nindza »

Gde nadje sa vampirima da igras, bolje hobite da si uzeo :P
Odigrao sam sa njima dosta partija preko neta i stvarno su mnogo loshi
Srdacno bi ti preporucio 1 vampir manje i vishe rr-ova
Millenium

Post by Millenium »

Antic Chaos stari tim :evil:
Goal i have no goal Fraulein i just want eternal war "Major Montana Max"

"Après moi, le déluge"
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Rista, novi tim, Orcs and Goblins.
Milan, stari tim, Chaos Pakt.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

ja cu starim, a ipak nesto novijim patuljcima haosa.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Gats

Post by Gats »

Orci ,stari tim ili novi (isto orci)u zavisnosti u kojij sam ligi i kolko novih timova ce biti.
Man takes up the sword to protect the small injuries that burdened his heart, on a distant day beyond his memories man wields the sword to die with a smile on his face, on a distant day beyond his dreams.
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

99% Chaos Pact :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
Stole

Post by Stole »

Prijava, novi tim
High elves
2 blitzers
2 catchers
1 thrower
6 linemen
2x re-rolls
FF 1
Nindza

Post by Nindza »

Novi tim Norsmeni

Snow Troll
Ulfwerener x2
Linemen x8

RR = 3
FF = 6
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

1. Darie
2. Djura
3. Rista
4. Milan
5. Mrx
6. Dule K.
7. Slovic
8. Damjan
9. Beta
10.Luka
11.Nemanja
12.Rancic
13.Pera Necron
14.Shunka
15.Shilja
16.Homer
17.Antic
18.Sutic
19.Iguman
20.Dule Ljiga
21.Kirgan
22.Stole
23.Steva
24.VojaMilan

"Yes...yes."

Gats

Post by Gats »

Jel se delimo sad na 2 lige il chekamo jos neko vreme za prijave?
Man takes up the sword to protect the small injuries that burdened his heart, on a distant day beyond his memories man wields the sword to die with a smile on his face, on a distant day beyond his dreams.
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Pa ovo i nije tako malo.
Knight

Post by Knight »

Ove sezone igram se i ja sa vama :)
najverovatnije 'novi' undead tim, samo malo da iscitam kako da ga sklopim
Gats

Post by Gats »

MR.Chairman to ste vi,nisam vas odmah prepoznao :P
dobrodosao al samo da obecas da ces biti dobar :D :D :D
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Kad počinje liga?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

"Yes...yes."

opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

jupi
vojamilan

Post by vojamilan »

Evo prijave za mene

Tim : patuljci

Novi

Ime : Grag
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ovim su zavrsene prijave za VII sezonu.
Bice 2 grupe, tj 2 lige. Prva i Druga liga.

U prvoj grupi su:

1. Djura
2. Rista
3. Dule K.
4. Rancic
5. Shilja
6. Homer
7. Sutic
8. Dule Ljiga
9. Kirgan
10.Stole
11.Steva
12.Damjan

U drugoj grupi(beton liga) su:

1. Darie
2. Milan
3. Mrx
4. Slovic
5. VojaMilan
6. Beta
7. Luka
8. Nemanja
9. Pera Necron
10.Shunka
11.Antic
12.Iguman

"Yes...yes."

Orabilis

Post by Orabilis »

Znam da je malo kasno, ali ja sam tek sad video da pocinje liga, pa me zanima:
Na sta to tacno lici, koliko cesto se igraju utakmice i kako se organizuju ljudi da se nadju da igraju itd? Da li se kaze "igramo u nedelju! (npr)" i tad se igra odredjeni broj tekmi, ili igra svako sa svojim dodeljenim protivnikom u prisustvu sudije kad moze do odredjenog datuma ili kako?

Takodje, (razlog zasto to postujem na ovom threadu) da li bi bilo moguce ubaciti se kasnije u ligu? Ja cu sigurno znati da li mogu ili ne za nekoliko dana, pa ako bih mogao da se ubacim tada (pod uslovom da mi moj raspored dozvoli) voleo bih. :)
Nije mi frka ni da imam manje SPP, ni da sam u zaostatku sto se poena tice niti ista, samo bih voleo da odigram ipak :)

Igrao sam ranije dosta ali nikad u ovolikoj ligi, pa me zanima na sta to sve lici i tako... :)

Hvala!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Orabilis wrote:Znam da je malo kasno, ali ja sam tek sad video da pocinje liga, pa me zanima:
Na sta to tacno lici, koliko cesto se igraju utakmice i kako se organizuju ljudi da se nadju da igraju itd? Da li se kaze "igramo u nedelju! (npr)" i tad se igra odredjeni broj tekmi, ili igra svako sa svojim dodeljenim protivnikom u prisustvu sudije kad moze do odredjenog datuma ili kako?

Takodje, (razlog zasto to postujem na ovom threadu) da li bi bilo moguce ubaciti se kasnije u ligu? Ja cu sigurno znati da li mogu ili ne za nekoliko dana, pa ako bih mogao da se ubacim tada (pod uslovom da mi moj raspored dozvoli) voleo bih. :)
Nije mi frka ni da imam manje SPP, ni da sam u zaostatku sto se poena tice niti ista, samo bih voleo da odigram ipak :)

Igrao sam ranije dosta ali nikad u ovolikoj ligi, pa me zanima na sta to sve lici i tako... :)

Hvala!
Pozdrav,
Kao komesar lige ja ti mogu ajbolje odgovoriti na tvoja pitanja.
Svaki igrac odigrava utakmicu iz recimo 1. kola i ima 2 nedelje za to. Dobija telefon svog protivnika ili ovde preko foruma se dogovara za termin.
Igra se u HS-u, uz moje ili Mojsijevo prisustvo (mi tamo radimo tako da ne mozes da nas omasis :)).
Sto se tice ubacivanja u ligu koja je sad formirana, od toga nista za sad. Jedino ako neko od gore navedenih ucesnika ispali ili se u jednom trenutku smori moze neko da uleti. Sezone se igraju na otprilike 6 meseci tako da mozes unapred da planiras kad ce poceti sledeca sezona.

Nadam se da sam bio od pomoci.

"Yes...yes."

Orabilis

Post by Orabilis »

Hvala!

Mada, ovo mi nisu bas dobre vesti, s obzirom na to da pocinjete sad a da to traje u proseku 6 meseci, necu se ja skoro igrati :D

No, dobro, dobio sam odgovor, sledeci put cu da planiram unapred i to je to. Hvala jos jednom i srecno sa ligom svima! :)
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Nemoj jos odustati, postoji sansa da vec na pocetku neko od ucesnika ispali.
Prati forum jos koju nedelju ili dve.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Trazi se igrac da zameni Ristu u I ligi. Pozeljan je neki iskusniji igrac Blood Bowla. 8-)

"Yes...yes."

Orabilis

Post by Orabilis »

Evo, ja bih upao u ligu, ako je to moguce?

Nisam proveravao forum neko vreme, ali ako niste nasli zamenu jos uvek, ja sam zainteresovan.

moj mail je [email protected], proveravam ga svaki dan (i vise puta na dan) pa ako ima vesti, najbrze cete me kontaktirati ovako. :)

Return to “Blood Bowl”