Australijsko nacionalno prvenstvo i rezultati :

Moderator: Moderators

Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Australijsko nacionalno prvenstvo i rezultati :

Post by Pendargon »

1. Heath Eblen (Kojiro) Khador, 28 points (1st overall, Best Khador, Best Warmachine player)
2. Damien Russell (Purple_Tallest) Menoth, 26 points (2nd overall, Best Menoth)
3. Joel Dodd (Necra_Chi) Legion, 26 points (3rd overall, Best Legion, Best Hordes player)
4. Rowan Leech, Cryx, 24 points (Best Cryx)
5. Allen Love (Norton) Cryx, 22 points
6. James Bonham (Daemoniclazoth) 22 points
7. Dave Stephenson (Bloodbrotherdave) Cygnar, 22 points (Best Cygnar)
8. Kelvin Henderson (Juffo-Wup) Cygnar, 22 points
9. Brett Whittaker (SinisterDexter) Trolls, 22 points (Best Trolls)
10. Adam Gehling (Freelancer) Khador, 22 points
11. Andrew Morris, Circle, 20 points (Best Circle)
12. Andrew Sinclair (Vargr) Cygnar, 20 points
13. Trent Baker (Zippy Wonderdog) Cryx, 20 points
14. Chris Hardham (Knights of Sanguinius) Legion, 20 points
15. David Bryan (TimberWolf) Circle, 20 points
16. Brendan Day (Kohai) Cryx, 20 points
17. Craig Woodfield (bard) Circle, 20 points
18. Ed Brgoc (badvolk) Trolls, 18 points (Equal best sportsman)
19. Patrick Suhan (WitchFinderGeneral) Cygnar, 18 points
20. Hugh Aldous, Legion, 18 points
21. Scott Shaw (Meatshield), Legion, 18 points
22. Ash Thompson (Cammo Green) Trolls, 18 points (Equal best sportsman)
23. Matt Dobbs (Dobbsy) Khador, 18 points (Best Painted Army)
24. Leigh Avery (cmdr_roy) Mercenaries, 16 points (Best Mercenaries)
25. Greg Douglas (doug36) Cygnar, 16 points
26. Heath Borton (kobrin) Cryx, 16 points
27. Terry Masson (Tilaurin) Cryx, 16 points (Best Sportsman)
28. Marcus Anderson, Circle, 16 points
29. Dan Stamford (Cannonball) Skorne, 14 points (Best Skorne)
30. Nic Equid (Butler) Trolls, 14 points
31. Joshua Greenway, Khador, 14 points
32. Pedro Silva (InvaderZim) Menoth, 14 points
33. Liam Wilkie (Lunchbox) Cygnar, 14 points
34. Matthew Medway (Skarburn) Khador, 12 points
35. Steve Bergmann (s.bergmann.legion) Cryx, 12 points
36. Andrew Deanovic (milorn) Trolls, 10 points
37. Rohan Dowd (Fizgig) Khador, 8 points
38. Rob Ansell (discombobulate) Mercenaries, 6 points

A evo i prve tri liste :
Pobednik :
eVlad
Drakhun (+ dismount)
Full Iron Fang Pikemen (10) + Unit Attachment
Manhunter
Demo Corps (3)
Greylords
Widowmakers
Doom Reavers
Uhlans (4)
Alexia
Eiryss

Drugoplasirani :
Protectorate of Menoth
497/500

Severius
- Revenger
- Revenger
High Paladin Dartan Vilmon
Paladin of the Order of the Wall
Wrack
Wrack
Choir of Menoth + 2
Holy Zealots + 4
Holy Zealot Monolith Bearer
Exemplar Vengers
Rupert Carvolo, Piper of Ord

750/750
Severius
- Revenger
- Revenger
High Paladin Dartan Vilmon
Knights Exemplar Seneschal
Knights Exemplar Seneschal
Wrack
Wrack
Choir of Menoth + 1
Exemplar Vengers + 1
Holy Zealots + 4
Holy Zealot Monolith Bearer
Alten Ashley, Monster Hunter

Treceplasirani:
Saeryn
Carnivean
3 Seraphim
Forsaken
Bone Grinders
Gobbers

Saeryn
2 Angels
4 Seraphim
2 Forsaken
Gobbers
Bonegrinders

I kako je vlad pobedio menoth u finalu :
his list was the only one I lost to all weekend and that was through a surprise of eVlad dropping feat first turn on the Doomreavers which then promptly chewed the Avatar and two Vengers. That basically took out the heavy hitters and I was struggling from the 2nd turn onwards. Mind you, that game was what dragged me into 2nd place through Strength of Schedule.
Mislio sam da bi bilo zanimljivo videti kako ljudi igraju u belome svetu... :-)
ImageImageImageImageImage
TheSerbianRaven

Post by TheSerbianRaven »

Hmmmm, kod njih su konjicke jedinice bas popularne... :?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Hm... ovaj menoth ima slicnu listu mojoj...

Jedino mi nije jasno kako se ona prevara od Cicrcle-a nije bolje plasirala???
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
mladjano bugarce

Post by mladjano bugarce »

Sta se desi kamenku kada mu 10 zillota baci fl. bomb na glavu a sledeci krug su neranjivi + severius baci fit pa nema bacanja spelova sledeci krug? :wink:

Inace, guardian Neso radi bas kako si zamislio. Nije potrebno bacati STR test( Dopuna u osnovnoj knjizi) kada dobijes critical hit.

Usput, pitao si se kako se ljudi cuvaju od magije. Evo ideja za listu od juce. Kreos baci na divota spell da ne moze biti targetovan magijom, divot za jedan fokus baca na kreosa da ne moze biti targetovan magijom. Na svu muku hor otpeva da se na divota ne moze pucati a kada neko puca na Kreosa divot istrci ispred njega da primi hit i zakloni ga od ostalih pucaca, pri tome devout bude u startu malo ispred tako da mu daje creening.
ImageImage
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

A znam to za krezosa... to sam provalio, ali mi nije trebalo juce konkretno, posto sam video da onaj Shunkin caster nema neki jak ofanzivni spell (uglavnom ima da bustuje svoje), tako da sam i ja svoje fokuse koristio da poboljsavam svoje modele.

Da li je legalno sa zilotima pucati kada znas da nemas domet (recimo stojim na 7", tako da je vidljivo da nemam domet)? Ideja je da bomba padne na 5" i nadam se dobrom scatteru, tako da ode jos 2" u zeljenom smeru i tako pogodim nesto sa pola snage?
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
xclub

Post by xclub »

Naravno samo to se racuna auto miss... I AOE moze da ode u tom pravcu, ali moze da scatteruje samo pola onoliko koliko si bacio, znaci sedam ili osam (nisam siguran da lije round up ili down)...
mladjano bugarce

Potpuno legalno.
ImageImage
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

Sta se desi kamenku kada mu 10 zillota baci fl. bomb na glavu a sledeci krug su neranjivi + severius baci fit pa nema bacanja spelova sledeci krug? Wink
Pa... 10 zealota nikada ne bi smelo da prodje pored krugera i 2 kamenka. A kamenko ima special action, tako da moze da przi munjama i kad severius baci feat. Kruger moze da featuje, a to je sve sto mu treba... Istina u stvari lezi u sledecem... Taj menoth se nije ukrstio sa kruegerom. A zasto je Circle tako lose stavljen... Jednostavno, ukrstio se sa jednim kadorom i trolovima... endgame.
mladjano bugarce

U opisu special attacka kamenka kaze da je njegov attack magic attack i prema tome podlozan pravilima za iste isto kao i aleksijin magic attack i magic attack greylordsa koji se smatraju spelovima.
ImageImage
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

mladjano bugarce wrote:U opisu special attacka kamenka kaze da je njegov attack magic attack i prema tome podlozan pravilima za iste isto kao i aleksijin magic attack i magic attack greylordsa koji se smatraju spelovima.
Do znaci da su svi koji su me do sada pobedili koristili "dirty tricks" :twisted: :twisted: :twisted:

Glory to Arstotzka!
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

mladjano bugarce wrote:U opisu special attacka kamenka kaze da je njegov attack magic attack i prema tome podlozan pravilima za iste isto kao i aleksijin magic attack i magic attack greylordsa koji se smatraju spelovima.
Pazi majku mu... jeste... to mi je promaklo. Nazalost, glupi kamenko nije zivi model. Darn :cry: :cry:
mladjano bugarce

Na turniru u Nemackoj sa 40 ucenika opisanom u novom NQ prvi je bio Kreos a drugi Severius.
ImageImage
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

a na templeconu 2008, koji je prekjuce zavrsen u rhode islandu, new york, na turniru u hardcore formatu sa preko 40 igraca pobedili su......

Mercenariji???

jos jednom me ova igra uspela iznenaditi svojom raznovrsnoscu armija. drugi je bio Menoth sa Efeorom, treci (ako sam dobro shvatio), cygnar sa Siegeom.... nema vlada u hardcoreu... funny...
evo pobednicke liste :

Magnus the Warlord
Mariner #1
Renegade
Renegade

Dirty Meg
Mariner #2

Alexia Ciannor
Cylena Raefyll and Nyss Hunters (8)

Eiryss, Mage Hunter of Ios
Gorman Di Wulfe, Rogue Alchemist
Master Gunner Dougal MacNaile
Ogrun Bokur

Covek je imao i najvise caster killova (4 u 6 rundi), kao i fastest caster kill. Interesantno, ima listu jako slicnu onoj koju sam ja planirao... dobro je prosao jer ova lista potpuno unistava Godmode harbingera :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
xclub

Post by xclub »

Samo jedan unit na toliko poena to nesto mi sumnjivo...
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

xclub wrote:Samo jedan unit na toliko poena to nesto mi sumnjivo...
Zapravo dva - zaboravio si Aleksijine nemrtve horde.
A sta tu moze da ti bude 'sumnjivo', zaboga? Da ne mislis da je turnir bio namesten :wink: ?
Dawngreeter wrote:ima i toga
rekurzivno glupilo
90% svega je sranje, a to ukljucuje i preostalih 10%
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

Samo jedan unit na toliko poena to nesto mi sumnjivo...
Nema tu sta da bude sumnjivo. Svaka troop heavy armija pasce kao snoplje pod 2 pite i nyssima, a ima dovoljno tvrdih udaraca da se brutalno razracuna sa tvrdjim metama. Uz mcdougalov mini feat, ovo je jedna od najboljih assasin pretnja u igri (2 obliteratora pracena sa 2 marinera, cak ni butcher na punom fokusu jako tesko prezivi.). I pobedjuje uglavnom one liste koje uzimaju hardcore na keca : godmode Harbingera (mrtva je u 2 kruga), evlada, coven boneswarm, haley/ehaley barijera... Imao bi jako mnogo problema sa hordama, ali hardcore format se NIKADA ne igra mesano, tako da to nije problem.

Return to “Warmachine i Hordes”