Budapest or Bust

Moderator: Moderators

FGSerbia

Budapest or Bust

Post by FGSerbia »

Csonti has extended the invitation for a Steamroller 750 pt tournament in Budapest on the 22/23 of November. It's a 5 round 2 list affair. He and the guys just need to be contacted to arrange invitation letters for those who need visas. He is not the organiser but is happy to answer any questions - email him at [email protected].
Shunka
Jožin z bažin

Re: Budapest or Bust

Post by Shunka »

I might go.
Who else is interested?
Dawngreeter wrote:ima i toga
rekurzivno glupilo
90% svega je sranje, a to ukljucuje i preostalih 10%
Resurrection

Post by Resurrection »

I jos jedna informaicja:
Wolfi (lik koji je igrao Kador) radi u hotelu i moze da nam sredi dvokrevetne sobe za 17e po osobi.
A mozemo i sami da ganjamo hostel ako/kako hocete.

Ja sam zainteresovan i, koliko znam, Dule i Boki.
FGSerbia

Post by FGSerbia »

It seems I probably won't be in England that weekend now. Are there any plans? Is someone driving?
Resurrection

Post by Resurrection »

Za sad idemo Boki, Dule, Sunka, Bjelajac i ja.
Plan je da se ide vozom u petak i vracanje u nedelju.
Cena povratne karte je 26e (popust 10-15% za grupnu)
Spavamo u hotelu gde radi Wolfi za 17e nocenje u dovokrevetnoj sobi.
To je to od planova za sad.

Eventualno mozemo da vidimo koliko bi nas izasao neki kombi prevoz ali ne moze biti jefinije od voza nikako, a time bi dobili na fleksibilnosti polaska/odlaska i krace vreme putovanja (4,5-5h vs 7,5).

Beograd - Budimpesta (polazak/dolazak)
07:30 14:54
21:20 05:04
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

ja sam jos uvek 60-40 da idem- ne idem... Ali bih definitivno voleo.
ImageImageImageImageImage
FGSerbia

Post by FGSerbia »

OK, I'm in England the week after the bookfair and will probably be drivng back. If everything works out I will come - though I'd rather drive than take the train as it means I don't get back at 05.30 on Monday morning and then have to go to work. Is there anyone that knows their way around Budapest going?
Resurrection

Post by Resurrection »

We'll be in BG at 6:30 on Monday morning.
I plan to take office keys and go straight to work :)
If there is 4 of us we can go by car or even if there is 5 of us and car is big enough, otherwise it is not really an option.
mladjano bugarce

Post by mladjano bugarce »

Nikice kreni da se raspitujes sta nam treba za vize da se ne ispalimo na tu temu.
ImageImage
Resurrection

Post by Resurrection »

http://www.mfa.gov.hu/kulkepviselet/YU/ ... k/vize.htm

Predlazem da sto ranije svi izvadite sta vec treba pa da zakazemo termin vec pocekom Novembra i idemo zajedno.
I onako idemo na grupnu voznu kartu (pitaju te kako putujes pa valja imati i dokaz)
FGSerbia

Post by FGSerbia »

Resurrection wrote:We'll be in BG at 6:30 on Monday morning.
I plan to take office keys and go straight to work :)
If there is 4 of us we can go by car or even if there is 5 of us and car is big enough, otherwise it is not really an option.
Regardless I'd rather drive - I done it before a few times and it's a easy 4-5 hours in the car or between 8-9 hours in the train. There are six people interested so far right? And what's all the visa stuff you're talking about? \:D/
Resurrection

Post by Resurrection »

Hi Guys,

Still not received the exact details of the scenarios from the organizers but I think we should start to get things moving.

Please, one of you guys who participate contact Wolfi ( wof(ET)freemail(TACKA)hu ) with the names of the Serbian participants, so that he can write an invitation letter.
He is also one of the organizers, there is a chance he will tell you more details than I received from them. :)

Take care!
Péter
A i valjalo bi da rezervisemo taj smestaj sto je jos jedna od olaksica pri dobijanju vize.
Jos uvek su isti ljudi za?
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

Ja sutra definitivno javljam da li sam in.
rekurzivno glupilo
Knight

Post by Knight »

Ako nije problem stavite i mene na ivnitation leter - nisam jos 100% siguran da li cu moci da idem ,ali ako se oslobodim nekih obaveza rado bih se igrao :) Javljam se u toku sledece nedelje.
Resurrection

Post by Resurrection »

Za to pozivno pismo nije toliko problem jer moze da napise i pojedinacno.
Zvacu ja konzulat da vidim da li je bolje da sve stoji na jednom pa da se pojavimo istovrmeneo (i svako sa svojom kopijom gde su svi navedeni, ako treba).
Treba da budete sigurni da idete zbog kupovine karte za voz, zbog popusta, i zbog toga sto cemo svi morati da je vrtimo i pokazujemo na salteru konzulata i zbog rezervisanja smestaja.
Resurrection

Post by Resurrection »

Wolfi - Tournament Organizer wrote: Hi Nikica!

I'm happy to hear from you! I hope that all of you will manage to come! In case you are coming by train, let me know which one it will be, so we can meet at the railway station and/or can arrange transfer for you. Now it seems, that the venue will be in the new club, but we will arrange the transport for everyone.

The hotel will cost you 34 EUR per room per night. Its a double room for two. If you need breakfast its 8 EUR per person per night. If you want to reserve, you need to write an email for My name, but to the Hotels email ([email protected]) with the following:
- Full names
- date and place of birth
- passport numbers
- arrival and departure dates (I assume its November 20 until 22)
- postal address and fax number ( I will send the invitation in email, fax, AND normal official letter, usually the last one is the most important.)

I have put aside a few rooms for you, so you are in no hurry with the reservation. But because of your visas, and the postal service slowness, I recommend that you make the reservation in the next two weeks.

In case you are coming by car, you will leave the car in the hotels garage, and we will provide transportation to the venue. The address of the Hotel is the following:
Hotel Mediterran
1118 Budapest
Budaőrsi Út 20/a

Hope to hear from you soon!

Best regards,

Wolf Gábor aka
Wolfi
Jeste li se smilisli?
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

Ja nazalsot sigurno ne idem...
ImageImageImageImageImage
Resurrection

Post by Resurrection »

Resurrection

Post by Resurrection »

Resurrection

Post by Resurrection »

Za pozivno pismo trebaju sledeci podaci:
Ime prezime,
broj pasosha
jmbg,
datum mesto rodjenja,
adresa (da bi ovaj poslao pozivno pismo koje nosimo u konzulat)

Posaljite meni na mejl da ja prosledim:
ishallkillyou$gmail,com

Vidite kad odgovara da idemo u konzulat.
Predlazem ponedeljak/utorak, a do tad prikupite sve potrebne papire
http://www.mfa.gov.hu/kulkepviselet/YU/ ... k/vize.htm
mladjano bugarce

Post by mladjano bugarce »

Sta se desava sa odlaskom u Madjarski konzulat po vizu?
ImageImage
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

i? ko je otisao?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Zekina banda

Post by Zekina banda »

Ok, nek neko napise sta se desilo sa odlaskom u Budimpestu (ti, ti cupavi, na tebe mislim :wink: ), pa cemo ondak zakljucati topik
Izgubio je sve ko nije razumeo da je pobeda bila nesto drugo
http://offgridttgamers.blogspot.rs/
stari blog http://waxerspasttime.wordpress.com/
Resurrection

Post by Resurrection »

Trebalo je da idemo Sunka, Boki i ja i cekali smo da Rik javi da li ide da znamo da li idemo kolima ili vozom.
Sve dogovoreno i svi papiri spremni.
Nalazimo se u 7 pred konzulatom.
U 6:10 dobijam poruku od Bokija: "Ipak necu ici."
Ne javlja se na telefon (nedostupan).
Ni Sunka se ne javlja na telefon do nekih 6:30
Saopstim mu Bokijevu izjavu.
Zakljucimo da je bolje da ne idemo nas 2 sami jer i onako imamo pametnih posala za vikend, a podjednako je jadno da se pojavimo nas 2 ili niko kad su oni bili 2 puta kod nas.

Ta da :)
Resurrection

Post by Resurrection »

Kao sto znate ukinute su vize za tzv. zemlje shegena, a Madjari imaju tunir 20.12.
Nesto tamo gundjaju po blogu sto se nismo pojavili ali i njih je bilo samo 10 tako da ne zalim nesto ali evo nam prilike da odemo.

Elem kako je turnir svega jedan dan i ne treba da se jebemo sa dokumentacijom i vizama i ne mora niko da uzme slobodan dan jer palimo ranije, vec se spakujemo i krenoemo pa nas ni zadrzavanje na granici ne moze sjebati, ja ponovo pokrecem inicijativu da idemo.
Naravno napravicemo rezervaciju i eventualno traziti pozivno pismo za svaki slucaj ali najveca jebada cekanja za vizu je izbegnuta.

Samo za jednu stvar nisam siguran: da li oni koji nemaju novi (biometrijski) pasosh zapravo moraju da vade vizu ali to cemo se raspitati ako ima zainteresovanih za odlazak.

Ovog puta je oprostaji turnir od MK1 turnir 500 poena, dve liste i nisu jos objavili scenarije ali verovatno nesto sto ide u korist hordashima, znajuci njihovu ljubav prema Krugu.
Poslednja prilika za Skarre bomb, flying Drakhun i sve komboe koje ste voleli i mrzeli.

Faldang

Post by Faldang »

Resurrection wrote:Samo za jednu stvar nisam siguran: da li oni koji nemaju novi (biometrijski) pasosh zapravo moraju da vade vizu ali to cemo se raspitati ako ima zainteresovanih za odlazak.
Ja koliko pročitah, ovo što je stupilo na snagu važi samo za biometrijske.

No, datum vam se fino sklapa, pošto bezvizna stvar stupa na snagu 19.12.
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

Ja sam za.
Imam nov pasos.
Jos je nevin :D
rekurzivno glupilo
BoltaFodda

Post by BoltaFodda »

Moj pasos je star (vazeci), ali bih voleo da idem. Prekasno je da vadim novi, nece biti gotov do 20.
Da li da vadim vizu, ili sta... nek mi neko javi.
I myself am a self-proclaimed expert, if I do say so myself.
Resurrection

Post by Resurrection »

Valjda znas sta ti sve treba od papira, a ako krecemo u subotu dovoljno je da predas u ponedeljak i da u petak bude gotovo.
Sad ti vidi koliko ti se isplati dati 35e za vizu + zdravstveno + maltretiranjei i placanje vadjenja svih papira.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Moj pasos je star (vazeci), ali bih voleo da idem. Prekasno je da vadim novi, nece biti gotov do 20.
potrebno je dve radne nedelje za izradu, tako da jos mozes da stignes da izvadis pasos na vreme...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Zekina banda

Post by Zekina banda »

Mislim da postoji i ubrzani postupak (za 3 dana)
Izgubio je sve ko nije razumeo da je pobeda bila nesto drugo
http://offgridttgamers.blogspot.rs/
stari blog http://waxerspasttime.wordpress.com/
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ubrzani postupak postoji ali samo za hitne slucajeve (poslovni put, sahrana, lecenje, isl.) uz pratecu dokumentaciju.

Inace je rok za izradu 30 dana... e sad tebi moze da stigne i sutra pasos, a moze i posle 30 dana.

Imate na sajtu ministarstva unutrasnjih poslova detaljne informacije, sa sve time kako da popunite uplatnicu u posti (usled svezih dogadjaja, gledao sam za sebe, posto cu vaditi novi pasos ovih dana (a i u svakom slucaju mi je stari istekao proslog meseca)).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Rover

Post by Rover »

to za hitne sluchajeve je ukinuto do nekog 10-15 decembra...bar u mupu palilule....

ja juche predavao dokumenta, rekli mi da cje biti gotovo za 10 dana....videcjemo..

P.S. iznenadio sam se sistemom...dobijesh broj i pishe ti kad treba da dodjesh... kad dodjesh prime te...nisam tako neshto ochekivao u srbiji 8O :D
"I like my women like i like my cannons: Big, Loud and full of fire"

Return to “Warmachine i Hordes”