Pitanje

Moderator: Moderators

Bathory

Pitanje

Post by Bathory »

Primetio sam da kod par jedinica i karaktera (ziloti i rupert konkretno) pise sledece: -
''The Leader of this unit can recite one of the following prayers each turn anytime during its unitʼs activation...''
''During its activation this model can play one of the following tunes...''

Pitanje je sledece: da li ''during it's activation'' znaci da je moguce trcati i raditi neke od ovih stvari ili ne? Na zvanicnom forumu je prihvacena varijanta da je moguce (rupert peva u toku trcanja npr), pa me zanima sta vi mislite. U pravilima, cini mi se, ovakav slucaj nije obuhvacen.
Dzon Vejn

Re: Pitanje

Post by Dzon Vejn »

Ja mislim Momo da ti, kao ozbiljan igrac raznih ratnih igara, trebas da se batalis tih alternativnih sistema, i da krenes da "cenis prave vrednosti" :D.

Salu na stranu, njihov forum se od naseg ne razlikuje ni po cemu, osim ako ne vidis da je pisao cika sa obojenim imenom ;).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Bathory

Post by Bathory »

Cenim ja prave vrednosti, ali volim malo i da se igram ''sa strane'' :wink: . Na zvanicnom forumu o ovom pitanju pricaju kao da se podrazumeva da moze, doduse ja nisam siguran, pa rekoh da pitam hard-core igrace.

P.S +offtopic: Sto se tice pravih vrednosti, za turnir u FOW-u je sve spremno, vojne vezbe i manevri izvrseni, zglob i kockice namestene. Za WH skupljam snagu da ofarbam zmaja, a i prolece nije tako blizu. A Dragonage sam malo zapustio zbog, neces verovati, bolova u ramenu.
Bathory

Post by Bathory »

Evo i odgovora na moje pitanje, uz veliki pozdrav svim poznavaocima ove igre :wink:

http://privateerpressforums.com/showthread.php?t=2577
Duc d' Elchingen

Post by Duc d' Elchingen »

moram da priznam da me ponekad pravila fasciniraju
pevanje pa trčanje je dozvoljeno ali trčanje pa pevanje nije...
verovatno se zadihao dok je trčao pa ne može posle da izvuče tercu...
mladjano bugarce

Post by mladjano bugarce »

Nije jer su uveli cvrsto pravilo da je posle tracanja kraj aktivacije figure.
ImageImage

Return to “Warmachine i Hordes”