POCETNICKA PITANJA

Sve vezano za ovaj tabletop wargame.

Moderators: Telion, Hypodermic

Megabaja
Baja

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by Megabaja »

pogresno sam se izrazio. hteo sam da kazem da se tekst za assassine i independent karaktere ne razlikuje na stranama od 82 do 89 kodeksa za grej najtove. svima pise isto kao sto sam gore naveo.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Druze ali assassinima ne pise IC special rule u GK codexu.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Druze ali assassinima ne pise IC special rule u GK codexu.
... a ja, budala, sve vreme trazim u unit type delu. zaboravio da je to pomereno... kao za mefistona... udavih te za dzabe. :?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Brother Coa

Post by Brother Coa »

Samo jos jednom da potvrdim odgovor na ovo pitanje sto se tice dometa:

Squad of 5 Marinaca od kojih jedan ima Lascannon puca na squad Orkova koji je udaljen 30" od njih.
Da li ce samo Lascannon pogoditi ili ce takodje omoguciti i Bolterima da dobace i da rane Orkove?
United we stand!!!
Enemies of Man, fear our wrath!!!
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Samo laskenon moze da pogodi.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

milosh

Post by milosh »

Brother Coa wrote:Samo jos jednom da potvrdim odgovor na ovo pitanje sto se tice dometa:

Squad of 5 Marinaca od kojih jedan ima Lascannon puca na squad Orkova koji je udaljen 30" od njih.
Da li ce samo Lascannon pogoditi ili ce takodje omoguciti i Bolterima da dobace i da rane Orkove?
Lascannon, u opisanoj situaciji, takodje omogucava marincima da u istom turnu assaultuju te iste orkove, sve pod uslovom da pogodi u shooting fazi (ne mora da rani) sto je super fora za takozvanu lass-teleport strategiju (jer orkovi ostaju bez S&S-a) koju koriste mnogi vodeci igraci koji igraju 40k ne samo kod nas nego i u svetu.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ne, gleda se weapon range za svaki weapon zasebno.
Miloshe tvoj odgovor nema smisla jel kad pucas lasscannonom ne mozes da assaultujes. :wink:
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
milosh

Post by milosh »

Mrzimsvee wrote:Ne, gleda se weapon range za svaki weapon zasebno.
Miloshe tvoj odgovor nema smisla jel kad pucas lasscannonom ne mozes da assaultujes. :wink:
Znao sam da sam napravio neki previd u zlom planu :mrgreen:
Brother Coa

Post by Brother Coa »

Hval puno ljudi, jer su me neki ubedjivali da ako HW moze da pogodi neki squad da on dodaje range ostalim oruzijima u squad-u.
United we stand!!!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Brother Coa wrote:Hval puno ljudi, jer su me neki ubedjivali da ako HW moze da pogodi neki squad da on dodaje range ostalim oruzijima u squad-u.
Mala greska, verovatno su mislili na sledece pravilo, ako makar jedan weapon ima range do odredjenih modela oni mogu da poginu, tj. mogu da im se alociraju rane.
Recimo, tactical squad ima lasscannon i plazmagaun i 8 boltera koji imaju range do 3 orka od 30. Lasscannon ima do svih. Ako bi marinci napravili recimo 10 rana moglo bi da pogine 10 orkova jer lasscannon ima range do svih i ako bolteri nemaju.

"Yes...yes."

ZergLord

Post by ZergLord »

Kako Preffered Enemy radi na modelu sa Plasma Cannon-om, odnosno ako dobijem 1 za Gets Hot! da li mogu da ga re-rollujem zbog PE?
Brother Coa

Post by Brother Coa »

Mrzimsvee wrote: Mala greska, verovatno su mislili na sledece pravilo, ako makar jedan weapon ima range do odredjenih modela oni mogu da poginu, tj. mogu da im se alociraju rane.
Recimo, tactical squad ima lasscannon i plazmagaun i 8 boltera koji imaju range do 3 orka od 30. Lasscannon ima do svih. Ako bi marinci napravili recimo 10 rana moglo bi da pogine 10 orkova jer lasscannon ima range do svih i ako bolteri nemaju.
To mi recimo nije jasno kako je moguce... ako je samo Lascannon u dometu a ostali Marinci nisu kako mogu da naprave 10 rana kada Lascannon moze da puca samo jednom sto isto vazi i za ostale? ( pravilo na strani 13 kaze da ako je jedna jedinica u dometu a ostale nisu onda samo ta koja je u dometu moze da puca, ostale ne mogu [ which models can fire? ] ).

Ili hocete da mi kazete da svih 10 Marinaca moze da puca u ta tri Orka i ako svi rane onda se te rane sa ta tri Orka prebacuju i na Orkove iza njih koji im inace nisu u dometu?
United we stand!!!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Lepo si na kraju zaključio.

"Yes...yes."

Brother Coa

Post by Brother Coa »

Thanks alot guys :)
United we stand!!!
Caboose12

Post by Caboose12 »

Imam 2 tac. sqada ultramarinaca,sta preporucujete da kupim dalje?
ZergLord

Post by ZergLord »

Neki HQ. Kako si zamislio svoju armiju?
No 1

Post by No 1 »

Terminatori, Rhino, Land raider ...
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

Caboose12

Post by Caboose12 »

Hvala.Definitivno cu uzeti neki HQ,i posle mozda asaault i terminatorw.
Giga

Post by Giga »

Ako uzimas terminatore, obavezno uzmi assault terminatore i daj im stitove i cekice. Tesko da ces se leba najesti od ovih drugih varijanti + taktikal terminatore ionako jeftino mozes da kupis preko dark vengeance seta.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Pazite sad pitanje, ako imamo DA sa SM allies, i uzmem libby-a od SM sa DA DW terminatorima, libby ima GoI i kaze se da DS on je sa DWT na tabli da li svaki put kada iskoristi power on imaju pravilo Vengeful Strike, i da li ako je Belial sa njima ne sketeruju? :D
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Jedan deo plana ti vec ne radi:
Tactical Precision: Belial (and any unit comosed entirely of
models with Inner Circle special rule that he has joined)
do not sccarter when arriving by Deep Strike.

"Yes...yes."

RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ok nema veze ali da li imaju ono pravilo za TL pucanje, posto to mogu da zaobidjem sa TH?
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Gledaj ovako,
This power is used at the beginning of the Librarian's
Movement phase. The Librarian, and any unit he is with, are
removed from the tabletop and immediately placed back
together anywhere within 24" using the deep strike rules. If
the Librarian travels alone, there is no risk, but if he takes a
unit with him, there is a chance something will go wrong. If
the deep strike attempt scatters and a double is rolled, one
member of the unit, chosen by the controlling player, is
claimed by the Warp and removed as a casualty (the
survivors scatter normally).

Samo se koriste pravila za deep strike, da li je to deep strike je pitanje na koje ja nemam odgovor.

"Yes...yes."

RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Pa znam to sam i ja uspeo da vidim, zato i pitam ( ovo za Beliala nisam jer mi to nije ovde) ? Platis ti tu to dosta poena za zajebanciju ali mi je cisto intrigantno :D
Ota

Post by Ota »

Caboose12 wrote:Hvala.Definitivno cu uzeti neki HQ,i posle mozda assault i terminatorw.
Hq ti je obavezan - za pocetak najbolji je Librarian. Ako pod ovim assault si mislio na marince - zaboravi (bar za pocetak - prvih godinu dve dana imaces druge prioritete). Kao sto ti neko napisa, assault termiji sa cekicima i stitovima, pat att.bike-ova sa meltama, i dalje sta ti se svidi (mozda jos jedan sq. marinaca, par do 3 rhino-a), razmisli i o par drednota sa "dugim cevima" i imas neku igrivu listu.
Djenrale uzalud te traze,
cuvaju te sve bozije straze.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Samo da naglasim... Obliteratori ne mogu dva kruga za redom da koriste isto pucanje...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Naravno. Ali mogu da koriste plasma cannon pa TL plasma gun. Ili TL melta pa TL plasma gun ;).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

ma ne kazem zbog tebe, nego sto to ranije nije postojalo... prelistavao sam knjigu CSM, i vidim da neke stvari ni ne kapiram kako rade... ovi hellbrute, na primer, ili ovi cc obliteratori...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Hellbrute, ako popije glance / penetrate (pored svega ostalog sto prati taj efekat), dobije i token. Na pocetku CSM move faze, kada zelis da ga pomeris, sklonis token (ili vise njih, ako je nakrcao vise njih) i bacis d3. Primenis efekat koji si dobio.

Mutilators rade isto kao i obliterators - imas spisak oruzja, i u svakoj CC fazi mozes da koristis neki od njih (ali ne isti kao prethodni put).

A inace, u okviru liste, ne rade ama bas nista :D. Prvi je previse random (a i easy kill poen, first blood, itd.), a drugi su previse skupi i previse nemaju ulogu (slete, pa ih ti upucas). Kao i vecina unita u novoj CSM knjizi - jednostavno vecinu toga neces videti na turnirima, jer je ili previse skupo, ili ima neki previse random efekat, ili nema uz sta da se uklopi.

Ono sto za turnire moras da procitas jesu spawn-ovi, koji su sada najbolji unit koji CSM ima, zatim helldrakes, koji rade ako ih imas 3 komada i uparis sa jos nekom ally fly vojskom (npr. nekronima ili demonima), axe of blind fury si video kako radi, ali ga procitaj, burning brand procitaj iako protiv tebe ne radi nista, pogledaj kako radi black mace na demonu, pogledaj abilities od Hurona i valjda Ahrimana (oni otvaraju neke nove opcije - posebno kombinacija huron + slanes mag + slanesovci). I pogledaj slanesovce (posebno obrati paznju da su weaponi "ignore cover"), posebno u kombinaciji sa 1+ slanis magom.

Ostalo manje-vise ne radi nista. Navodno, postoje i ozbiljne liste sa Tifusom, ali ja propustam da vidim kako to moze da se sastavi, a da ima nekog turnirskog smisla (da bude bolje od letaca ili spawnova ili 2 demona koja lete sa opakim oruzjem).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

E pa to... jer i ja kada sam procitao kodeks vidim da pola jedinica nema nikakvu primenu...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Tau army question:

Multi-tracker koji imaju svi suit-ovi dozvoljava paljbu jednog ekstra oruzja "in the shooting phase". Da li dozvoljava paljbu ekstra oruzja i u overwatch-u i u slucaju da model ima Intercept?
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
igor
Mental midžit

Post by igor »

Za overwatch kazu ne, a za intercept dosta ljudi kaze da mozes pucas jednim pa u sledecem krugu (tvom) sa ostatkom.
To je neki internet wisdom koji sam pokupio proslih nedelje gledajuci malo oko tau-a svasta nesto.
Draxus

Post by Draxus »

Pitanje vezano za "nove" Eldare:

Wraithguarda (Wraithblades) sada ide na terminatorske baze?

Hvala.
"Settra does not serve. Settra rules!"
Settra the Imperishable
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Da.

"Yes...yes."

Knight

Post by Knight »

Drugari, da ne citam sada sva pravila ponovo -
Ako unistis jedno vozilo iz squadrona vozila, da li je to dovoljno za first blood?
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

nije, moras da unistis ceo squad
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

da li moze vise od jednog squada da se vozi u vozilu koje nije dedicated? na primer land raider heavy supp sa 2 squada marinaca Troop po 5 komada?
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Ne, moze da vozi samo jedan unit.

Izuzetak za to su dva combat squada od istog parent unita, i to je jedini izuzetak
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Knight

Post by Knight »

Force weapons.
Koji je AP? tj. Da li vazi ista prica kao za power weapon sa wysiwyg, sword - axe - lance - etc, ne mogu da nadjem u knjizi.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Da.

"Yes...yes."

Return to “Warhammer 40k: Živ je Slaneš, umro nije”