6. edicija FAQ

Sve vezano za ovaj tabletop wargame.

Moderators: Telion, Hypodermic

RatGod
Strvinar

Re: 6. edicija FAQ

Post by RatGod »

Dzone gde pise ovo sto si naveo pod jedan?
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

U FAQu koji je deka linkovao.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Jel mozes da linkujes pravilo posto ja to ne vidim da igde pise tj. samo citiraj, sve je to staro.
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Q:
Blessings
are manifested ‘at the start of the Psyker’s Movement
phase’ – does this mean they happen simultaneously with Reserves
rolls, Outflanking rolls etc and if so which is resolved first? (p68)
A: They do occur simultaneously – as such, the player whose
turn it is decides in what order these things occur as per
page 9 of the
Warhammer 40,000
rulebook.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

On a turn that a psyker arrives from reserve (see page 124) he
cannot attempt to manifest any psychic powers that must be
manifested at the start of the Movement phase.

Page 67 BRB
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Zar ovo iznad ne menja to?

Glory to Arstotzka!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ne, ne moze FAQ da promeni pravilo, mora errata.
Ovo iz FAQ-a samo znaci da prvo bacim blessing na neki moj unit na table sa psykerom na istoj i onda bacam za reserve.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa to sto si napisao nema nikakvog smisla, jer onda ne postoji opcija "biram sta se prvo desi" (jer po ovome sto si napisao, barem koliko sam ja shvatio, moram da izaberem da prvo bacim spell).

Ako FAQ ne menja pravilo, onda mislim da sam sad shvatio sta su zapravo hteli FAQ-om: mogu prvo da bacim reserve rolls za neki unit koji jos nije na tabli, pa da na njega bacim neki blessing (ili nesto drugo "at the start of..."), ali sa psykerom koji je vec na tabli.

Glory to Arstotzka!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ti si dao bolji primer. :oops:

"Yes...yes."

Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Ako FAQ ne menja pravilo, onda mislim da sam sad shvatio sta su zapravo hteli FAQ-om: mogu prvo da bacim reserve rolls za neki unit koji jos nije na tabli, pa da na njega bacim neki blessing (ili nesto drugo "at the start of..."), ali sa psykerom koji je vec na tabli.
to je to.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

NEW FAQ!!!

Izasli za main rulebook, blood angels, grey knights, imperial guard i space wolves. sta je promenjeno javljam kad procitam.

EDIT:
meh, samo updateovan servo arm i servo harness stats...
Jedino sto u main rulebook FAQ-u nista nije obojeno roze, pa ne znam da li su jos nesto menjali :/

edit2: #-o
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Boco videli smo jos juce.

"Yes...yes."

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

:headdesk:

Kada ne citam predhodnu stranu... ignore my monday morning stupidity
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
žubor

Post by žubor »

Hypodermic wrote: Kada ne citam predhodnu stranu... ignore my monday morning stupidity
samo sam ti ispravio strikethrough :D :D :D
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pokusavam da razaznam da li me oci varaju - chaos land raider je sada assault vehicle, koliko vidim u knjizi. Postoji li negde nesto sto (npr FAQ ili erata) koji to ponistavaju, posto znam da u ranijim edicijama nikada nije imao assault osobinu?

Glory to Arstotzka!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Naravno da jeste.

"Yes...yes."

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Auh, kakav propust sa moje strane :D.

Glory to Arstotzka!
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

I ti nosi boje Srbije. Sramota...
U jednog Bocu, mi verujemo!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

To otvara vrata nekim novim mogucnostima za specijalizovane liste :D:
"Daj mi 5 land raidera"
"5 ne moze, evo ti 1"
"1 necu" :D

Salu na stranu, moram sad da prelistam kako rade transporti - ako u njih mogu na pocetku da se stave modeli iako nisu dedicatet transports, to je zaista jako, jako, jako dobro.

Glory to Arstotzka!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Mogu.

"Yes...yes."

Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Salu na stranu, moram sad da prelistam kako rade transporti - ako u njih mogu na pocetku da se stave modeli iako nisu dedicatet transports, to je zaista jako, jako, jako dobro.
pa ljudi tako igraju godinama...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ma igraju, samo ta lista ne radi dobro, jer obicno nemaju sta da stave u to.

CSM moze da izvede chosene unutra, sto je prilicno gadno. Npr skvod od 5 chosena, sa opremom izadje 120 poena. To je 5 cika koji imaju 5 special weapona i 3 napada svaki. I koji su trupe, po novom kodeks suplementu. Primera radi, mozes imati 3 LR sa tim coveculjcima unutra, i 3 helldrakea, i sve to izadje 1620 poena. Ako se udruzis "sam sa sobom" tu stane onda i 4. helldrake. I i dalje ti ostanu neki poeni.

Ne mislim da je ta lista dobra za turnir (jer je LR model koji kosta 250 poena i moze da umre od single pucanja), ali svakako moze biti dobra za okruzenje kao sto je ETC, gde ti biras sa kim ces koga da uparis.

Glory to Arstotzka!
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

ne zaboravi da ta lista ima 6-7 modela koji kostaju jako puno i ne mogu se sakriti...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

ZergLord

Post by ZergLord »

Chaos LR je los.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

apropo grav weapona i covera...trebalo bi da radi isto kao za haywire, sta god da radi...

elem, mene zanima da li su terminatori bulky, posto ne vidim da to pise u sm kodeksu.
isto pitanje za space marine bike, da li pise da je bulky ili very bulky negde?

Edit> pise u opisu terminator armora. ostaje pitanje za space marine bike?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

PeraNekron

Post by PeraNekron »

Nigde ne pise da su bajkeri bulky.
Ali za transport pise da mogu da prevoze samo Infantry modele. ;)
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

ma nije se radilo o transportu nego o pravilima za Raven Guard.

Stize jos jedno pitanje>
Kako funcionise prikljucivanje karaktera marinaca ditacmentima drugih ceptera pre pocetka partije? Ako su battle brothers valjda mogu da pocnu partiju zajedno u transportu? ili, dal whitescars karakter moze da pocne partiju sa raven guard marincima u drop podu? i kako funcionise primena njihovih chapter tacticsa kada se pomesaju u neki takav unit ili, da li taj karakter daje jedinici hit&run u sklopu svoje doktrine?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Koliko sam ja shvatio, karakter može da daje spec. pravila samo unitima koji imaju isti chapter doctrine...
Recimo Calgar ili Cato mogu da rade to što rade samo sa Ultramarincima, ili Helbreht sa crnim templarima...
Image Image
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Pa da, ja i govorim o slucaju da se ne prenosi, nego on ima hit&run, a ako bar jedan model u jedinici ima to pravilo, svi dobiju.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

pise u pravilima za battle brothers u osnovnoj knjizi da cak ni oni ne mogu da koriste transporte ovih drugih, tako da samo mogu da idu peske zajedno.

hit&run ako ima jedan model imaju svi bez obzira na poreklo tog pravila, kao recimo kad svi dobiju stealth i shrouded ;)
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Kao i magovi CSM i invisability ;-)
rale89

Post by rale89 »

Da li mislite da pravilo za independent character overrideuje battle brother pravilo? (While indi. character is part of a unit he counts as a part of the unit for all rules purposes...)

Shto tje retji, battle brotheri i dalje ne mogu da se vozaju ali karakter battle brothera privremeno postane ono chemu se joinuje za potrebe vozhnje?
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

:headdesk: Ne, naravno da ne overriduje.
rale89

Post by rale89 »

Zashto? "counts as part of the unit for all rules purposes"...
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

A da ti pogledas jos jednom sta tacno, od reci do reci, pise u pravilima za Battle Brothers..?
str. 112: "However, note that not even Battle Brothers can embark in allied transport vehicles."
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
rale89

Post by rale89 »

Dobro, i?

Ako ovo pravilo od indi karaktera overriduje tu limitaciju zbog ovog dela ovde ("for all rules purposes") onda to pravilo nije bitno.

Mene intereusje da li iko mozhe da mi objasni da li i zashto to tako radi ili ne.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Nadam se da je ovo samo (los) pokusaj trollovanja...

Glory to Arstotzka!
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

IC pravilo gde je "for all rule purposes" deo te jedinice odnosi se na sva pravila vezana za movement, shooting, special rules etc etc. To i dalje ne menja cinjenicu gde se u FOC taj IC nalazi, ili bolje receno u KOJEM FOC se nalazi - allied ili primary detachment. sve sto je u Allied ne moze da udje u transporte od primary detachment, i obrnuto.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Rale, radi se o jos jednom slucaju loseg wording-a ljudi koji ovo pisu... copy/paste je cudo. Elem kada je ta fraza nastala nisu postojali saveznici...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Slazem se da je, kao i u jos puno slucajeva, GW kriv zbog loseg wording-a, ali cinjenica je da su ljudi skapirali "sta je pisac (ovde) hteo da kaze" i u korist tome ide to da je ovo prva "rasprava" oko ovog pravila koju vidim.
Rale, zar ne mislis da bi mnogo kompetitivniji igraci, poput onih sa ETC, Adepticona, Nove itd..vec odavno pokusali da abuse-uju ovo pravilo?
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."

Return to “Warhammer 40k: Živ je Slaneš, umro nije”