POCETNICKA PITANJA

Sve vezano za ovaj tabletop wargame.

Moderators: Telion, Hypodermic

joggy
Hronos
Hronos

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by joggy »

da li mozes samo da navedes gde ovo pise?
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

ETC FAQ 1.5
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Samo da razjasnimo nesto za ubuduce - posle Hit&Run, jedinica koja je ostala na mestu ima pravo na konsolidaciju.

EDIT>
Sammael master of Ravenwing ima eternal warrior samo u masti igraca. Znaci nema u kodeksu.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Da
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

Megabaja wrote:Samo da razjasnimo nesto za ubuduce - posle Hit&Run, jedinica koja je ostala na mestu ima pravo na konsolidaciju.

EDIT>
Sammael master of Ravenwing ima eternal warrior samo u masti igraca. Znaci nema u kodeksu.

i u masti onog koji je pisao codex :). Ako cemo bas sad pravno da se frljamo, nije on eternal warrior, ali nosi adamantine mantle (relic) koji mu daje to pravilo
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

To za hit & run nisam znao da imas konsolidaciju, a eternal warrior si dobio odgovor. Ako mislis da je ovo za konsolidaciju bilo bitno, reci?
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Nije bilo bitno nista, jer nista i ne bi promenilo. Avaj, obrisan sam kao slina iz nosa ciganceta... ali primetio sam da taj isti Sammael moze da se vozi u lend spideru, na primer.

Nisam primetio pravila za relike jer se nalaze na drugoj strani, a ne pise u special rules sekciji ni u opisu karaktera ni u hq entriju. Moja greska...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Moze ali ovaj model mi je sredjen ;) Uskoro ce i ovaj u LS pa cu da ga probam.
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
žubor

Post by žubor »

Kako tacno radi Smash Attack? Sta se tu halve-uje?
Ili jos jednostavniju razulareni Riptide koji charguje koliko ima napada i sa kojim.WS-om?
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

razulareni riptide koji je assaultovao ima:
1 napad bazicnom snagom ap- na inicijativi 10 (hammer of wrath)
plus
4 napada svojom bazicnom snagom ap2 (3 iz profila +1 od assaulta) ILI 3 napada snage 10 ap2 Smash attack (3 napada is profila se polove, postaju 1.5, rounding up postaju 2, +1 od assaulta)

riptide koji je ni kriv ni duzan assaultovan ima:
3 napada bazicnom snagom ap2
ILI
2 napada str10 ap2 (smash attack)

Ukratko:
Polovis BAZICAN broj napada, rounding up. svi bonusi koji mogu da postoje se dodaju posle toga (extra cc weapon ako ikako moze da ga dobije, +1 od assaulta, neki drugi efekat, etc)
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
žubor

Post by žubor »

Thanks, to znaci da je Land Raider ostao ziv ni kriv ni duzan jer sam bacao samo jedan napad;)
Hvaaalaaaa na detaljnom i extra jasnom odgovoru :)
žubor

Post by žubor »

Ima li neko Imperial Armour volume 3 (2nd printing)?
Giga

Post by Giga »

Treba mi pojasnjenje. U turnirskom rules packu pise:

• Forge World models and rules with „Warhammer 40.000“ stamp can be used.

Ne znam kako tacno izgleda taj 40k stamp. Je li to znaci da i experimentalna pravila, recimo ovo moze da se koristi:

http://www.forgeworld.co.uk/Downloads/P ... partan.pdf
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

Da, pod uslovom da imas taj model. Bas FWov model, a ne neku koverziju.
U jednog Bocu, mi verujemo!
Giga

Post by Giga »

Histericni Istoricar wrote:Da, pod uslovom da imas taj model. Bas FWov model, a ne neku koverziju.
Otkad to?

Kaze u dokumentu da mora da vojska treba da 80% wysiwyg. Sta sada, kao ako je nekome cela vojska wysiwyg i oce jedan model da proxyra da predstavlja FW-ov ne moze, iako su iste velicine sa istim rasporedom oruzja?
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Kucno pravilo. Ako hoces da imas doticnu stvar, kupi je. Zato se FWova stvar pojavila jednom na turniru i nikada vise.
Giga

Post by Giga »

Nek ubace to u dokument onda. Ovako nema nikakve indikacije da neko ne moze da proxira FW model obicnim ako su modeli priblizni, pogotovo ako je u pitanju pesadija.
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Pise jasno FW models. Ne konverzije i slicno nego FW models. Samo ti modeli.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Možeš da proksujes fw model ako napraviš adekvatnu konverziju.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Giga wrote:Treba mi pojasnjenje. U turnirskom rules packu pise:

• Forge World models and rules with „Warhammer 40.000“ stamp can be used.

Ne znam kako tacno izgleda taj 40k stamp. Je li to znaci da i experimentalna pravila, recimo ovo moze da se koristi:

http://www.forgeworld.co.uk/Downloads/P ... partan.pdf
Ovo vozilo koje si naveo ne možeš da koristiš jer piše da su pravila experimentalna.

"Yes...yes."

Giga

Post by Giga »

Mrzimsvee wrote:Možeš da proksujes fw model ako napraviš adekvatnu konverziju.
Glas razuma. :D Ja se jos cudim sta ovaj histericni prica.
Knight

Post by Knight »

Allied detachments, dataslates etc.

USR modifikatori koje donosi jedan deo armije odnosi se samo na taj deo armije ili na tvoj kompletan force?

Primeri - da li astropath iz Imperial command squada modifikuje rolove za rezerve samo za imperijalne modele iz svog detachmenta ili za celu vojsku.

Drugi momenat - kada uzmes ovaj novi leteci cirkus (dataslate: storm wing ) wording je malo neprecizan - mozes li da pokrenes strafing run i sa stormtalonom koji nije kupljen unutar stormwniga vec je deo glavne armije/saveznika?
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Za ovo prvo kod novih kodeksa uglavnom pise- units in this detachment...
Za stare je ili FAQ-ovano ili radi na sve friendly, pogledaj Eratu i FAQ na GW sajtu.

A za Stormwing ne znam kako si prevideo- "Data Lattice: As long as at least one Stormtalon from this Formation has not been completely destroyed, the Formation’s Stormraven Gunship has the Strafing Run special rule."
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Knight

Post by Knight »

Hvala :)
Lose prenesen wording na sajtu gde sam gledao :/
Knight

Post by Knight »

u jeku priprema za turnir..

1.A flyer must choose to Evade after to-hit rolls are made but before penetration rolls.

2. If multiple units are affected by a psychic power, each of them makes a separate Deny the Witch roll- except in the case of Jaws of the World Wolf, where the first Deny roll dictates the success or failure for all units concerned.

3. Units must make a Morale test for any phase during which they lose more than 25% of their members, including your own movement/shooting phases (careful with that Plasmagun, Eugene.)

4. Stunned flyers must move 18? straight forward (and may easily crash as a result); Immobilized flyers must move at the full speed category they were in when Immobilized, but may continue to turn as usual. Immobilized flyers cannot go into Hover mode, Evade, or move Flat Out, however.

5. Units must make a Pinning check if they suffer a wound from such a weapon, rather than just a casualty. Sometimes even Riptides is cowards!

6. If you regroup (and aren't Space Marines), you cannot make any further movements during that turn- including Running, launching an assault, or using Jet Pack moves.

7. Weapons with Skyfire but not Interceptor can shoot at Skimmers using full Ballistic Skill.

8. Shooting at a unit behind an Area Terrain forest- but not actually in it- will give the target a cover save; this is not true for other types of such terrain, unless of course they obscure the target normally.

9. Unless the model allows a greater angle of pivot, all vehicle weapons have a 45° traverse- 22.5° in each direction (up, down, left, right, etc.) This is especially important for flyers- if they're right on top of their target, they may not be able to aim their guns down at it!

10. Gone to Ground/Pinned units can hold objectives, but cannot score Linebreaker.

7,8,10 - ovako igramo i kod nas? ;)
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

7 i 10, koliko znam da, jer je to po GW FAQ-u takodje, zar ne.

Sad, stavka osam (kako prikladno), odakle si ovo izvukao? Zasto je suma izuzetak?

EDIT: nevermind, nadjoh, u osnovoj knjizi je, pod opisom suma :)
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Dellamorte

Post by Dellamorte »

Da li je dozvoljeno da se u normalnim/turnirskim partijama koriste Vengeance weapons battery?? :)
..we have purpose
-----------------------
ako pobedish u olimpijadi za retardirane ,to ne menja cinjenicu da si i dalje... :commisar:
ZergLord

Post by ZergLord »

U normalnim partijama - ako se ti i protivnik dogovorite, sve moze.
milosh

Post by milosh »

Za 10 evra moze da bude sta hoces i da igras s cim hoces :P
Draxus

Post by Draxus »

Kada se meri baleflamer od Heldrakea, da li se meri od njega samog na figuri, baze ili centra modela? Pošto mi se desilo da treba da pucam torrentom iza njega, pa nisam znao odakle da merim, na kraju sam merio od glave, tj samog flejmera. Hvala.
"Settra does not serve. Settra rules!"
Settra the Imperishable
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Da, kod vozila se distanca meri od usta oruzja, tj. u ovom slucaju od flamera koji je u ustima zmaja.
ZergLord

Post by ZergLord »

Pise u FAQ-u da oruzja od Helldrake-a meris od baze.
Knight

Post by Knight »

Pitanje za sve vas koji cesce igrate sa psykerima ;) -
Blessing se baca na pocetku movemet faze ili na pocetku shooting faze? Takodje, da li psyker mora fizicki da vidi unit na koji ide blessing.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

sve ti pise u opisu blessinga u osnovnoj knjizi ;)
Pocetak movement faze, mora da vidi metu. Isto vazi i za malediction. Ne moze da se kastuje iz vozila.
Knight

Post by Knight »

Hvala Bocman ;)
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Da li model koji je uradio vector strike u movementu moze da radi run/flat out u shooting fazi?
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Page 43- Vector Strike: "A model that made a Vector Strike in its Movement phase counts as having already fired one weapon in its following Shooting phase."

Page 14- Run: "In their Shooting phase, units may choose to Run instead of firing."

Page 72- Moving Flat Out: "A vehicle can elect to move Flat Out instead of firing in the Shooting phase..."

Iz ovoga sledi- Ne, ja mislim da ne mozes.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

I meni zvuci kao "ne" ali rekoh da proverim sa vama, i da vidim da li ima negde vec ovaj problem... u FAQ-u ga nema, nazalost.
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Koji problem, pravila su jasna... 8O
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Beta, da su jasna, ne bih pitao ;) ko zna, mozda je neko negde rulovao da moze a da nisam upoznat ;) Ipak ovde ima ljudi koji dosta cesto citaju ETC FAQ i slicne, pa mozda su videli nesto ;)

Return to “Warhammer 40k: Živ je Slaneš, umro nije”