U iscekivanju nove Apokalipse

Sve vezano za ovaj tabletop wargame.

Moderators: Telion, Hypodermic

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

U iscekivanju nove Apokalipse

Post by Hypodermic »

Izabrane fotke sa partije koju smo sada igrali u subotu. Neverovatno zabavna partija, bilo je neizvesno do samog kraja, da smo igrali jos jedan potez mozda bi se i preokrenulo u nenadovu korist, ali kako sam bacao kockice za regenerate nesto sumnjam :) A i Voja bi nas ubio da smo ostali do ponoci da zavrsimo taj potez :D

Nadam se da ce zaista na leto da izadje nova knjiga za Apoc, pa da ponovo otvorimo sezonu bitaka.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Mrzimsvee

Re: U iscekivanju nove Apokalipse

Post by Mrzimsvee »

Zaista lep report Bocmane. :applause:
Nadam se da ste se lepo igrali i da niste imali dosadne posmatrače.
I ja se iskreno nadam novim pravilima za apokalipsu za šestu ediciju.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Takođe...

Nadam se da će onaj rumor za avgust biti tačan...
Image Image
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Super bilo. Niko nije nista smetao / ometao. Jedino je steta sto sam zaboravio da ponesem aparat da bude jos slika.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

Ja se nadam da ce smanjiti broj aseta makar za trecinu.
U jednog Bocu, mi verujemo!
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Histericni Istoricar wrote:Ja se nadam da ce smanjiti broj aseta makar za trecinu.
A to je potrebno zbog ... ???
Image Image
prokleti zabagovani forum

Post by prokleti zabagovani forum »

Tebe. 8-)
Ovo znaci rat!
Dellamorte

Post by Dellamorte »

Samo da se javim i ja, nocas prebrojah i da imam 5k BA tako da ako bude neka apokalipsa racunajte i mene. :twisted:
Strana koja je uz Imperatora moze da racuna na meltashku,vangardsku i sangvinorsku podrsku :)
..we have purpose
-----------------------
ako pobedish u olimpijadi za retardirane ,to ne menja cinjenicu da si i dalje... :commisar:
Dellamorte

Post by Dellamorte »

pa ljudi moji apokalipsa stigla....
(samo mi jos fale 3 Lraidera..3 predatora za Luciferov oklopljeni sastav..Tyco-a imam..lol)
..we have purpose
-----------------------
ako pobedish u olimpijadi za retardirane ,to ne menja cinjenicu da si i dalje... :commisar:
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Pre nego sto je pao sajt od preopterecenosti napaljenim nerdovima, mogu vam reci sledece:

Templates su "while stock last" i nisu compatibilni sa starim. Najveci je sada 15 incha. Apocalyptic barrage vise nije detelina vec ti biras oblik kako kod zelis.

Assets mogu da se kupe kao zasebne karte, isto while stocks last.

Formacije su vec dostupne u army-specific delovima sajta kao one-click buy. Od zanimljivih, tu je jedna sa 8 monolita i ovim novim Tesseract trezorom.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

nije mnogo za formacije, u proseku 425 funti. :evil:

a i knjiga na itunesu je tricavih $80
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Cenim da mozemo da skrpimo nekoliko nekronskih formacija. Fali nam svega nekoliko monolitha i Kinder jaje iz groba za Baleful Necropolis. :lol: Videcemo kad dodje knjiga. :twisted:
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Tematski teren - tricavih 981 funti 8O . Veliki modeli - tricavih 100ak funti komad 8O .

Pa ovo je prakticno dzabe :roll: .
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Posto se ovako nesto slicno ponovo sprema, samo da najavim da su haotici opravljeni, polepljeni, sklopljeni i konacno su 40k figure dobile licne fioke:

Takodje, utvrdio sam i gde je drekino postolje koje nedostaje:
Gde je moje postolje? Nemam pojma!

Glory to Arstotzka!
Bata Bole

Post by Bata Bole »

Jel su tu racunaju i ogrovi sa zicama koje glume dlake? :)
Zamisli sistem u kom se pravila ne menjaju svake dve godine.
Zamisli sistem u kom ne moras da prepravaljas postojece i da stalno dokupljujes nove jedinice.
Zamisli sistem u kome nema ultimativnih kombinacija armijskih listi. -> false statement otkad Misa izvodi 3 konjice u wedg-u :)

Istorijski wargame ;)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Naravno, mozes ih videti u donjoj fioci :D.

Glory to Arstotzka!
Bata Bole

Post by Bata Bole »

Daj slike da ljudi vide kako Vukovi jurisaju u odsudnom trenutku...doduse kad je Tau vec sve ocistio ali ipak... \:D/
Zamisli sistem u kom ne moras da prepravaljas postojece i da stalno dokupljujes nove jedinice.
Zamisli sistem u kome nema ultimativnih kombinacija armijskih listi. -> false statement otkad Misa izvodi 3 konjice u wedg-u :)

Istorijski wargame ;)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Dolazak i posavljanje...

Zatim je LtDan ogladneo (ratovanje je, ipak, zamorljiva rabota):

A odavde na dalje mozete gledati prljave trikove Tau/SW alijanse (ej, vukovi koji stoje pozadi i pucaju.... pa gde to ima?)
Na ovoj slici mozete videti prvi deo izvrdavanja pravila: drop podovi koji poadaju u prvom krugu:
Medjutim, snage haosa i bezumlja sateruju vukove u "cosak":
I nastavljaju straight ahead:

Za svo to vreme, vukovi? (ako se mogu tako nazvati...) "hrabro" stoje pozadi i ne mrdaju. Haos nastavlja dalje napred, bez obzira na gubitke:

Zatim sledeci krug, vukovi, pretpostavicete, i dalje hrabro stoje pozadi. Haos i dalje pokusava da probije tenkvosku liniju:

Hrabrim sedenjem u mestu, tzv. vukovi su uspesno upucali celu CSM armiju. Ostatak CSM armije pokusava da blokira put, i uspori vukove:

Vukovi i dalje sede pozadi. Medjutim, na ovoj slici se ne vidi da u zgradi na centru, hrabro sedi par prezivelih nurgleovaca. U bitci sa drekom. (Na kraju ovog kruga, ako se dobro secam, Tau/SW alijansa bi pobedila za 1 poen).

Vukovi, nakon sto su upucali sve sto je "suskalo", "hrabro" krecu napred. Ne vidi se na slici, ali u sredisnjoj zgradi je preziveo nurgle sampion, koji je izasao na objektiv. (Na kraju ovog kruga, ako se dobro secam, CSM + demon alijansa bi pobedila za 2 boda).

U ovom krugu CSM + demon armija nije imala prakticno nista vise na tabli. Sve je bilo upucano
. Ajde Tau-u i da ne zamerimo... takav im je opis radnog mesta. Ali vuk koji stoji pozadi i puca.... procenite sami :D. Na kraju 7. kruga Tau/ SW alijansa je pobedila za valjda 5 poena.

P.S.: Ovo je jedan krajnje nepristrasan report :P.

Glory to Arstotzka!
Dellamorte

Post by Dellamorte »

"Ovo je jedan krajnje nepristrasan report :P"
Covece Slike govore umesto reci :D :applause: :applause: :applause:
stvarno svaka cast na organizaciji/realizaciji i igri :D i naravno obojenosti :D
..we have purpose
-----------------------
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

E, inace, zacudio sam se - imao sam manje od 10 potpuno neofarbanih modela u 4000 poena. Ali mislim da 40k jos neko vreme nece videti boje, jer sam sad poceo Orboros opet da farbam (bice slika ovih dana). Bole je imao sve ofarbano ako se ne varam.

Glory to Arstotzka!
Bata Bole

Post by Bata Bole »

Fotke su extra :)

Moram prizanti da su braca Nikolici ipak pravi profi igraci za razliku od mene i zubora koji smo vise za sah na Kalisu :)

elem, meni je bilo super...kao npr. kad Bozoljac igra dubl sa Djokovicem (prim. izdavaca. Djokovic je Tau) tako da smo ja i cika zubor spremni za novi dubl ...javi te se ovde da padne neki dogovor.

crvena tabla cak ni ne zigleda lose kad nema nekog doborog battle mata za space.

Istorijski wargame ;)
Bata Bole

Post by Bata Bole »

A sto se tice Nenijevih komentara da vukovi pucaju...da pucaju, samo ce i da pucaju otkad najjacu hth armiju (po GW fluffu) mogu da prebiju svi koji imaji novih codex :evil:

Istorijski wargame ;)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Da pojasnim ostalima ovakve Boletove izlive neznosti :D - Bole je doziveo tesko iznenadjenje, kada je video kako se koristimo sa po 1-2-3 prezivele (troop) cike po skvodu :D (sa naglaskom na onog keca :D).

A ovo drugo - nemoj da se vadis covece :D. Jel vidis da ti ljudi lepo kazu da slike sve govore (prevod: da su vukovi kukavice - za Tau smo to, bar, vec znali) :P. Uostalom, nemoj da si cicija, otvori se malo za vukojahace, pa neces vise imati razloga za kukanje ;). Plus su jako lepi modeli. Koliko se secam imas ti i nekih lepih bike opcija. Mislim i da ima nekih zanimljivih opcija sa vukovima, obicnim. Svoje priestove sledeci put nemoj da stavis duboko u pozadinu, nego u te prevarantske drop podove, itd. Nije sve bas tako crno-belo, i mislim da si preskocio mnogo nijanse sive izmedju ;).

Glory to Arstotzka!
Bata Bole

Post by Bata Bole »

Dzon Vejn wrote:Da pojasnim ostalima ovakve Boletove izlive neznosti :D - Bole je doziveo tesko iznenadjenje, kada je video kako se koristimo sa po 1-2-3 prezivele (troop) cike po skvodu :D (sa naglaskom na onog keca :D).

A ovo drugo - nemoj da se vadis covece :D. Jel vidis da ti ljudi lepo kazu da slike sve govore (prevod: da su vukovi kukavice - za Tau smo to, bar, vec znali) :P. Uostalom, nemoj da si cicija, otvori se malo za vukojahace, pa neces vise imati razloga za kukanje ;). Plus su jako lepi modeli. Koliko se secam imas ti i nekih lepih bike opcija. Mislim i da ima nekih zanimljivih opcija sa vukovima, obicnim. Svoje priestove sledeci put nemoj da stavis duboko u pozadinu, nego u te prevarantske drop podove, itd. Nije sve bas tako crno-belo, i mislim da si preskocio mnogo nijanse sive izmedju ;).
pusti ti sad teoriju nego ti napravi vukove koji jurisaju preko poljane...meni dosta toga..ja od sad pucam.

dubl bozoljac djokovic je spreman da izadje na susret federeru i nadalu...samo recite kad :)

Istorijski wargame ;)
žubor

Post by žubor »

Cekaj Bole da mi stignu jos jedan Riptide i R'varna, ovako smo mnoooogooo slabi :)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ma samo da moj saveznik ne fantazira kako je bolje ici peske ka Tau-u, umesto pojaviti se pored njega, i nema frke ;).

Ili, npr., da posetim ja onaj aliexpress, pa da potrazim malo helldrake-e i night scythe-e :D.

Glory to Arstotzka!
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Malo fotografija sa apokalipse koju smo Dimitrije i ja igrali.

Return to “Warhammer 40k: Živ je Slaneš, umro nije”