Jos Rumora!

Sve vezano za ovaj tabletop wargame.

Moderators: Telion, Hypodermic

PeraNekron

Re: Jos Rumora!

Post by PeraNekron »

Bio-missiles for flyers...navodno?

Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Pero, ne vidi se slicica. Ili su je skinuli sa warseera ili je samo za ulogovane clanove. Snimi je lepo kao jpg negde, pa uploaduj ponovo.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
ZergLord

Post by ZergLord »

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Aha... znaci mozes da sklopis ili ovu krabu (wtf is up with that mouth?!) ili ono pile, pardon, Exocrine-a. A sta bi sa psycic cudovistem? Brate kako je ovo cudo debeloooo xD
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
ZergLord

Post by ZergLord »

Hypodermic wrote:A sta bi sa psycic cudovistem?
Ili je fake rumour ili je 2nd wave. Najverovatnije fake.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Mozda tervigon dobije upgrade da bude takav? Ili ovaj kit ima tri mogucnosti? (posto nema ni transporta), ostalo je da vidimo kako ova dva cuda pucaju.... izgleda ce ovo veliko cudo da penzionise tyrranofexa (kao da ga je iko koristio sem mene i tebe xD)
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
ZergLord

Post by ZergLord »

Znaci, Tiranidi su (ponovo) armija Eternal Warrior-a? Ma jeeeste...
ZergLord

Post by ZergLord »

Tiranidska lista iz White Dwarf-a:

Swarmlord - 285pts
Tyrant Guard (Scything Talons, Crushing Claws) - 70pts
Tervigon (Crushing Claws, 1 power) - 210pts
Hive Tyrant (2x TL Brainleech Devourer, wings, 2 powers) - 230pts
Hive Tyrant (Heavy Venom Cannon, 2 powers) - 185pts
Venomthrope - 45pts
Hive Crone - 155pts
Harpy (TL Stranglethorn) - 135pts
Trygon Prime 230pts
Exorcine 170 pts (Bio-plasma, large cake or 6 shots s7ap2)
3 Carnifexes (2x 2TL brainlech Devourers, 1x Stranglethorn) - 435pts
Tyrannofex (Rupture Cannon) - 205pts
Exocrine is 170 points
Exocrine firing modes are large blast or 6 S7 AP2 shots.
Crone is 155 points.
Harpy is 135 with the TL stranglers, 25 pts cheaper.
Venomthropes are 45, 10 pts cheaper.
Trygon Prime is 230, 10 pts cheaper.
Flyrant with double TL devs, wings and 2 powers is 230 pts. 30 pts cheaper than the same build right now.
Swarmlord is 285, 5 pts more.
Tervigon with crushing claw is 210 (!) and one power, 25 pts more than current. It's possible you need to buy the first mastery level for them now
The Swarmlord is ML3 as a note.
(talking about the Hive Crone): It has a S8 vector strike and specialized AA missiles, plus a ground template.
The Prime is part of the warrior box.
The little parasites are basically one-shot missiles.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

tyrannofex sa rupture cannonom je... bolesno jeftiniji, kostao je 265 ili 280, sad je 205 sa njim. Me like, me like it all xD A povecanje cene tervigona je... mizerno ako nastavlja da radi sta radi a ostatak armije ima pojeftinjenja koja ima :)
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

Hypodermic wrote: Brate kako je ovo cudo debeloooo xD
Pa kada si ti bio model.
U jednog Bocu, mi verujemo!
ZergLord

Post by ZergLord »

via an anonymous source from the Faeit 212 inbox
two new dataslates coming alongside tyranids next month. you might find it interesting that they are called codex dataslates. not sure what that means.

-Codex Dataslate: Tyranid Vanguard
advanced force of lictors, genestealers and more

-Codex Dataslate: Tyrannic War Veterans
Chaplin Cassius and his elite forces
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Codex dataslates? Ne codex supplement? sta je sad pa ovo?
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Histericni Istoricar wrote:-Codex Dataslate: Tyrannic War Veterans
Chaplain Cassius and his elite forces
Pa mora neko i da potamani tu novu gamad... O:)
Image Image
ZergLord

Post by ZergLord »

deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Evo vam navodni statovi za termagante, pa se bečite ako vas interesuje...
Image Image
ZergLord

Post by ZergLord »

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

ZergLord

Post by ZergLord »

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

#-o
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Koji cemer od leteceg monstera....pogotovo onaj dole sa crvenim krilima. Sve nove figure/kitovi izgledaju kao kit-bash modeli.

Nesto novo, i pozamasno se sprema, doduse :
"The Dominar embodies Tyranid Hive Mind completely. Within its shadow, lesser creatures bow in servitude, and larger Tyranids find greater access to the warp. It's armored shell protects it from the most powerful weaponry. Any enemy foolish enough to close with it will find no mercy, as it's claws and teeth rip through flesh and armor plating with ease, and within its massive body lie all manner of symbiotic organisms willing to defend their host.

The Karkanos is a lumbering, living fortress. Upon it's back, smaller Tyranids will gather for protection, waiting for the opportune moment to strike at their foes. Bristling with weapons, it can decimate foes as they close, while it's passengers target other enemies.

This multi-part plastic boxed set contains 84 components with which to build one Tyranid Dominar or one Karkanos. This kit contains all the weapon options available to the either creature including cluster spines, heavy venom cannons, brain leech devourers, and acid spray. This kit contains one Large Oval base. It is supplied unpainted and requires assembly - we recommend using Citadel Plastic Glue and Citadel Paints."

"The dominar has a 18" synapse range and Shadow in the Warp range, and increases the psyker level of all Tyranid Psykers within 6" by 1 level. Also has It will Not Die, psychic Monstrosity, IC(c) and can take most Tyranid Biomorphs. It's bigger than the Tyrranofex model, wider with a taller stance, huge head with a massive brain under a wide plate, large mouth like the trygons. It has three rows of vents along the back plates, but the back plates come up behind the head like a turtle, offering protection."

" the Karkanos looks like a crab. It has a wide flat body, the back plate is sunk in and has a ridge around the outer edges. It's front set of arms can hold a few weapon options like venom cannons or devourers or can take claws or talons. Transport capacity is identical to the spore, but it cannot carry MCs. It is a dedicated transport option for the walking troops: warriors, Genestealers, hormigaunts, Termagants. Open top. Has special rules to handle being a MC and transport...not a vehicle. It's probably one of the most expensive dedicated transports in the game. Can be taken in heavy section solo."
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
ZergLord

Post by ZergLord »

Taj rumor za Karkanosa i Dominara je mator, i 99% je sigurno da je fake.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Veliki Pyrovore ovako pored tyrannofexa mi se sad vise svidja, manje lici na ocerupano pile.

Leteci karnifeks... ne samo da jos vise lici na leteceg karnifeksa nego je kreten od fotografa namestio da mu zbog ugla jedno krilo izgleda manje pa izgleda jos vise chubby. Chemer :/
ZergLord

Post by ZergLord »

Exocrine ipak ne izgleda lose, verovatno zato sto je ovaj primerak ofarban bolje.
Leteci karnifeks... ne samo da jos vise lici na leteceg karnifeksa
Lepo sam rekao. :lol:
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

New Tyraind Products

Codex Tyranids

•A 104 page, full colour codex book.
•includes all new backgraound, artwork, rules and miniture photos.
£30.00

Tyranid Harp/ Hive Crone

•A multi part plastic kit than can make either a Tyranid Harpy or Hive Crone.
•Packaged in a Tank sized box.
•Popular flying monster unit which looks great and will make a fantastic center piece model.
£48.00

Tyranid Haruspex/ Exocine

•A multi part plastic kit than can make either a Tyranid Haruspex or Exocine.
•Packaged in a Tank sized box.
•Two enormous monsters one which rips apart tanks at close quarters the other acts as a huge mount for a cannon which reduces all organic matter to biomass
£44.00

Tyranid Warriors

•A multi part plastic kit than can make 3 Tyranid Warriors
•Digitally re-sculpted for fantastic detail
•Includes all weapon options for each Warrior
•One Warrior can be constructed as a Tyranid Prime, a popular choice among gamers.
•Packaged in a Medium Infantry box
£31.00

Tyranid Hive Guard/ Tyrant Guard

•A multi part plastic kit than can make either 3 Hive Guards or 3 Tyrant Guards.
•Includes new weapon options for these units
•Packaged in a Medium Infantry box.
£42.50

Warhammer 40000 Psychic cards: Tyranids

•Seven Large format Psychic power cards.
•Includes all powers available to the Tyranids.
•Available while stocks last
£3.50
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
ZergLord

Post by ZergLord »

Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Sta bre?
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

DKoK?
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Ne ASL! Momci od celika sa Armagedona.
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Ah, pa sve je jasno- IG ce kao i SM imati razlicite "chaptere" od kojih ce svaki imati svoje doktrine i moci ce da se ally-uje sama sa sobom. :)
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Glavno pitanje je: kakve ce AA opcije imati. I da li ce dobiti, primera radi, neki sitan top sa nekim pravilom tipa "30 pucanja AP2, ignorise pravila za rasporedjivanje rana dronovima" :D. Naravno, govorim o sponzorima, koji se nalaze sa obe strane tenka, plus main gun koji mora biti to isto samo TL :D.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Cekajte ljudi, polako! Prvo mora da izadje Codex : Hive Fleet Kraken $upplement...pa Codex : Hive Fleet Leviathan $upplement..pa Codex : Gene$tealer Cult $upplement...$ve za va$e voj$ke, takoreci dzabe! :D :lol:
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Imace Hydra flak tank, kao do sada. Imace i Vendetu, kao i do sada. To je garda, ona je sve dobila pre ostalih.
Nemoj se igrati Petre, ako ti smeta.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Sve je to jasno histericni. Samo je pitanje kakav ce biti taj hydra flakk. Kontas - 2 recenice, prosto prosirene, mogu znatno da promene taj tenk ;). Pa onda moze onaj lepi anti-tau tenk da se pojavi kao fast choice, npr., pa da to ustvari bude avion koji nosi trupere, npr., i ima npr. oklop 13....

Ima tu beskonacno opcija. GW je, naravno, kao i uvek $$$, ali to je sad vec svaciji licni izbor da li ce se baviti time ili nece. Hobi nije jeftin (ni za strance), pa ko voli - nek izvoli. Ne znaci da ih ne treba napusavati svakom prilikom ;).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Bice isti da bi ga prodali, mozda cak i bolji jer nisu do sada prodali niti jedan, jer ne postoji model.
Pa onda moze onaj lepi anti-tau tenk da se pojavi kao fast choice, npr., pa da to ustvari bude avion koji nosi trupere, npr., i ima npr. oklop 13....
:-s Sta bre? Nista nisam razumeo.

Dosadna mi je prica iskreno GW hoce pare i samo pare i pare. Pa majka mu stara, naravno da hoce pare. Nisu Busmani, hoce pare, kao sto svako od nas odraslih u postrimskoj Evropi i njenim derivatima hoce pare. Tako funkcionisemo.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa upravo ti to pricam - ako od IG naprave uber armiju, to moze da promeni meta game (u smislu: ako se ubaci nesto sto toliko mnogo jebe kevu letacima, jer oni realno dominiraju trenutno).

Anti-tau tenk je neka moja zamisao :D, sta mislim da ce da postoji :D. Zasto? Zato sto se Tau dominaciji mora stati na put :D. A to se moze resiti iskljucivo modelima koji su skuplji od Tau modela u funtama :D. Znas vec kakva je istorija GW - izbacimo nesto uber jako, onda izbacimo nesto jos jace, onda izbacimo nesto sto je pravljeno protiv tog jos jaceg, ...

Nije problem sto hoce pare. Problem je sa bahatoscu i oholoscu. Oni su sasvim lepo radili i kada su bili firma "gameri za gamere". Nije problem ni povecati po malo cene (u skladu sa njihovom inflacijom, i eventualno pri znatnom poboljsanju usluge). Ali je problem kada imas inflaciju 3% godisnje. A za 5 godina napravis 50+ % inflacije u figurama. A onda jos umesto da poboljsas kvalitet napravis finecrap (koji dodatno poskupis). I onda ti je jos i sve to malo, nego onda i random tuces po cenama, bez nekog posebnog razloga - moze ti se. Pobogu - dosli su vec do modela koji su skuplji od 1 poen = 1 funta....

Glory to Arstotzka!
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Nije problem sto hoce pare. Problem je sa bahatoscu i oholoscu. Oni su sasvim lepo radili i kada su bili firma "gameri za gamere". Nije problem ni povecati po malo cene (u skladu sa njihovom inflacijom, i eventualno pri znatnom poboljsanju usluge). Ali je problem kada imas inflaciju 3% godisnje. A za 5 godina napravis 50+ % inflacije u figurama. A onda jos umesto da poboljsas kvalitet napravis finecrap (koji dodatno poskupis). I onda ti je jos i sve to malo, nego onda i random tuces po cenama, bez nekog posebnog razloga - moze ti se. Pobogu - dosli su vec do modela koji su skuplji od 1 poen = 1 funta....
+1
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Pre nego sto se ovo pretvori u 100 jubilarnu temu "Mrzim GW na 1001", da lepo stanemo.

Nisam te razumeo da je doticno vozilo tvoja fantazija. Reko sta prica ovaj, udarile ga brojek u glavu.
Drago mi je sto ce GW izbacti jos jedne gardiste, to je za fluff hani banije super, mocice konacno da imaju more razlicitih gardista, kako Imperator zapoveda.
Megabaja wrote:blem sto hoce pare. Problem je sa bahatoscu i oholoscu. Oni su sasvim lepo radili i kada su bili firma "gameri za gamere". Nije problem ni povecati po malo cene (u skladu sa njihovom inflacijom, i eventualno pri znatnom poboljsanju usluge). Ali je problem kada imas inflaciju 3% godisnje. A za 5 godina napravis 50+ % inflacije u figurama. A onda jos umesto da poboljsas kvalitet napravis finecrap (koji dodatno poskupis). I onda ti je jos i sve to malo, nego onda i random tuces po cenama, bez nekog posebnog razloga - moze ti se. Pobogu - dosli su vec do modela koji su skuplji od 1 poen = 1 funta....

+1
+2
ZergLord

Post by ZergLord »

Knight

Post by Knight »

Hteo sam da skucam svoje misli na ovu temu kao clanak ali se non-stop odlaze pa cu vam evo ovde kratkog sinopsisa ;)

Elem...trenutno stanje GW 40k univerzuma? Zabavno, haoticno, saroliko - uspevaju da ne okrnje tkanje price zbog koje sam se i navukao na ovu igru, a da ubacuju hrpe novih opcija. Koje na zalost nisu uvek dovoljno testirane i/ili balansirane... medjutim, to mi ni na koji nacin ne smeta da igram odlicne partije sa prijateljima koji dele moje vidjenje na igru, kako bi partija 40k trebalo da izgleda. Dakle, igra je i dalje fantasticna ako se igra po beer&pretzel filozofiji koju oni guraju uprkos kompanijskim tendencijama da pokusaju maksimizaciju profita.

Medjutim, ako dozivljavate 40k kao igru koja treba da vam pruzi mogucnost da je igrate ozbiljno, na neki nacin kompetitivno, i od igre ocekujete balans - da ne morate unapred da se dogovorite sa protivnikom sta ce se pojaviti na stolu a sta ne, vec samo hocete da spakujete armiju, odete do kluba za pickup game i naidjete na zabavnu ali kompetitivnu partiju...verovatno ste tesko razocarni.
Medjutim, nema razloga za brigu: Kroz pet ili sest godina maksimalno ova igra imace divna, sredjena pravila za kompetitivnu igru.

Zasto, pitate se?
Rec je o neminovnosti koju namece razvoj tehnologije, konkretno – 3D printer.
I sada mozete u velikom broju partija da primetite proksi modele, popularne ‘glumce’ koji nailaze na razlicit prijem – meni ne smetaju kada covek isprobava nove liste pre nego sto kupi modele, ili su mu originalni modeli ogavni pa ih je zamenio necim adekvatnim. Pa ipak ne bih nikada pristao da redovno igram protiv deset komada stiropora koji su ofarbani I zamenjuju vam neke modele. Medjutim, sta se desava za par godina kada svako od nas bude u mogucnosti da kreira verne replike modela 3D printerom, I ofarba ih? Niko nece imati problem sa time, jer se ionako igramo sa prijateljima, zar ne… e pa, kada dodje do toga, ljudi ce vremenom prestati da kupuju modele - zasto bi, kada mogu da ih naprave za frakciju cene, a ionako se igraju u zatvorenom krugu ljudi… I eto smrti kompanije.

Da bi kompanija opstala, neminovno je sledece: da u figure pocnu da ugradjuju pri livenju ekvivalent cipa koji se ugradjuje kucnim ljubimcima (malo verovatno, skupo) ili da uz svaku kutiju koju kupis dobijes karticu sa hologramom koju ce biti prakticno nemoguce reprodukovati – da bi mogao u klubu da koristis armiju sa modelima iz kutije X moras posedovati odgovarajucu karticu (realnija opcija). Tako se odrzava prodaja originalnih figura… medjutim, zasto bih ja tacno kupovao originalne figure, ako mi ne daju bolje opcije za hobi (mogucnost konverzija, nivo detalja koje mogu da ofarbam ili nesto trece) ? Ako cu se igrati sa svega pet ili deset prijatelja, nema poente zar ne… Jedino resenje za GW je da se napravi toliko dobar I kompetitivan set pravila koji ce me vuci da putujem, igram turnire, I samim tim KUPUJEM MODELE – jer kada se pojavim na turniru koji organizuje klub pod sponzorstvom kompanije GW ocekujem da se od mene trazi dokaz gde sam I kako tacno kupio modele. Neke firme su vec spremne za ovo (Privateer Press anyone?), imaju tako dobro osmisljena I balansirana pravila da bih se bez razmisljanja zaputio da se igram bilo gde ako imam vremena – ne postoji sansa da zbog mog nepoznavanja metagejma ili proste cinjenice da ne posedujem najnovije modele odlazak na turnir postane mucno iskustvo. I samim tim ulozicu novca koliko god da je potrebno da bih se igrao bilo gde, a ne samo sa ljudima kojima moja odstampana armija ne smeta.

Moglo bi ovo jos da se elaborira I argumentuje, I verovatno je i potrebno da se jasnije razlozi, ali jasna vam je osnovna premisa. Dakle, smatrajte da je ovo novi rumor koji ja pokrecem – za maksimalno pet godina ova igra imace sjajna pravila, a do tada – igramo se zabave radi ;)

Return to “Warhammer 40k: Živ je Slaneš, umro nije”