Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Re: 6. edicija FAQ

Post by Hypodermic »

@Dzon Vejn:
Conversely, if a character joins a unit after that unit has been the target of
an ongoing effect (or joins a unit after himself having been the target of
an ongoing effect)
benefits and penalties from that effect are not shared.

strana 39 rulebooka. Da li ovo znaci da ne mogu dva unita da imaju Invisibility? ili sam propustio neko bunarenje posto IC nije inicijalno bio meta magije vec unit u kojem je bio pa se ovo nekako zbog RAW-a preskace?
Pitam jer ako ipak radi kako si ti igrao, uzimam zoantrope da rade isto sa bubama xD nevidljivi hormagaunti za warrior alpha koji to prebaci na drugi unit....
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ne znam da ti kazem tacno gde, treba da ima neki FAQ za to. Znam da mi je Nikola to rekao, i da sam jos Duleta pitao da li to tako radi.

Moracu da prelistam i ja FAQ da vidim gde se tacno ovo nalazi.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

A bre, postali ste pravi, pravcati belgijanci...

:twisted: :twisted: :twisted:
Image Image
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Za pocetak citanjem tog osnovnog pravila (bez FAQ-a), vidim da shrouded i stealth rade, kako sam i rekao. Jer oba ta kazu da ako "barem jedan" model ima onda ima ceo unit.

To pravilo koje si ti citirao, spominje blind pravilo, koje lepo kaze "all models in unit". Sto ce reci, ako predjes u drugi unit, ne preneses mu nista od onoga sto je pozitivno ili negativno, a utice na sve modele. Ali prenosis ono sto je "at least 1 model".

E sad sto se tice onog drugog dela, spell kaze da kada ti napadas modele koji imaju invisibility ili tebe napadaju modeli koji su invisible, ti imas WS 1. I tu mislim da radi ovo sto ti pricas. edit: naravno ako FAQom nije negde drugacije receno da i to deluje.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Da ne komplikujemo toliko, pitanje je da li je "invisibility" ongoing effect (tj da li je magija isto ongoing effect), ili se misli samo na special rules ongoing effects (kao blind i slicne). ako je ovo drugo, onda sve kako smo igrali danas je tacno.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Jeste, mi smo pogresili.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

I ovako je sve isto kako smo i igrali danas, jer se ni u jednom trenutku nije desilo da invisibility prenesem tako da 2 unita imaju istovremeno ws1. Shroud i stealth da, i to i dalje vidim da i radi tako.

Nrgle spawns 1 su bili prvi target u prvom krugu. Drugi nrgl spawns su samo dobili shr i ste. I onda otisli daleko gde nikad vise nisu bili meta. Kao sto ni prvi nikad vise nisu bili meta. Jer su se svi magovi joinovali u 3. unit koji je bio inv od tada jer on bio i meta.

Dakle rezime koliko vidim je da shr i ste preneses zbog opisa samih tih abilitija, a ws1 ostane samo na targetima sa pocetka (odnosno prvi unit i mag u drugom unitu, koji tamo predje, ali ostane invisible). Edit - jos preciznije ne pereneses nista vec kao posledica toga sto imas 1 model sa shr i ste u unitu, dobijes i na ostalima shr i ste.

Glory to Arstotzka!
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

ah da, nisam bio dovoljno precizan kad sam objasnjavao kako je Svedjanin igrao :). Dakle, +cover radi na sve jedinice, jer ako samo 1 model ima pravilo, svi imaju.

1ws u cc ne radi zbog ovog sto je Boca naveo, medjutim posto je Svedjanin imao bajkere sa spawnovima, naravno da taj karakter bude u jedinici u kojoj treba kada dodje red da se assaultuje.
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Ja i dalje mislim da se cover ne prenosi jer u opisu magije stoji wording "invisible units have stealt and shrouded" a ne "they gain stealth and shrouded". Semantika je u pitanju, jer ne znamo da li su modeli dobili pravilo S+S, ili je na njima magija koja im daje kao da imaju to pravilo. Nije isto, nazalost :/

Sto rece Nenad, nadamo se FAQ-u jer i njegova i moja logika donekle ima smisla :/
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

moja je logika nekako drugacija... prema pravilima psyker baca power na jedinicu koje je deo, ne na sebe, on od jedinice dobija specijalna pravila koja se prenose na sve modele u jedinici. medjutim, kada napusti jedinicu sa sobom ne nosi nikakav efekat, jer efekat nije ni bacen na njega vec na jedinicu ciji je sastavni deo bio u trenutku manifestacije madjije. dakle, kljucno je to sto se indipendent karakteri prikljucuju jedinicama, a ne jedinice karakterima.

i ne znam odakle vam ta ideja da se specijalna pravila jedinica prenose na karaktere kada ih karakteri napuste?

EDIT: u suprotnom bi neko mogao da pocne partiju kao unit of karakters, nabaca 5-6 blesinga na pocetku muvmenta na unit, i onda se lepo njih 3-4 razidju svaki u svoj unit na kraju muvmenta i ponesu na njih tih 5-6 blesinga.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Independent Characters and Ongoing Effects
Sometimes, a unit that an Independent Chatacter has joined willbe the
target of a beneficial or harmful effect, such as those bestou'ed by the
Blind special rule, for example If the character leaves the unit, both he
and the unit continue to be affected bv the effect, so you'll need to mark
the character accordingly.
Eoye xnmpLeE, arseerM ehiledrin nnd his unit of nldar Guardians are seta blaze
by a weapon with the Soul Blaze special rule If Mehiledrin leaves the untt,
bothhe and the Guardiqns tvill stillbe ablazea nd the ongoinge ffectso f the
Soul Blqze tule mustbe resolved separately.
an ongoing effect (or joins a unit after himseHhaving been the target of
an ongoing effect) benefits and penalties from that effect are not shared.
Eor example,C nmson FrsfsT acttcalS quadHemanez ts suffenngthe effectos f the
Bhnd speciaLru le.If Captain Crwiz joins the unit,he doesn ot suffer the results
of the Blind speciarl ule ashe was not there when it happened!
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Evo i ja sam sa Bocom imao dosta pisanja preko PM i da napisem kako ja vidim stvari.

Trenutak 1: karakter je unitu 1, unit 2 je prazan.
Trenutak 2: karakter castuje spell na unit 1. Kao deo unita, affectovan je time da je invisible. Unit 1 je takodje invisible. Unit 2 nije nista.
Trenutak 3: karakter napusti unit. Unit 1 je invisible, karakter je invisible, unit je i dalje nista.
Trenutak 4: karakter udje u unit 2. Unit 1 je invisible, karakter je invisible. Unit 2 je i dalje nista.
E sad, u tom trenutku 4 se desi jos nesto: svi invisible modeli su shrouded i stealthed. To pise u opisu spella. To znaci da je unit 1 i dalje shrouded i stealthed, karakter isto. Unit 2 i dalje nije nista. Ali - shrouded i stealthed u svom opisu kaze "ako je bar 1 model shrouded i stealthed, onda je ceo unit".

To je kako ja mislim da radi. A invisibility ws 1 ne radi na unit 2, jer bi to bilo prenosenje abilitija na drugi unit. Plus u opisu spella tako pise (poslednja recenica).

Razumem i Bocino razmisljanje, samo mislim da nije u pravu. Mislim da je ovo nesto sto mora da se regulise FAQ-om.

Glory to Arstotzka!
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

po meni ta magija jeste ongoing effect, posto belssing to jeste. Pravila za ind. char. kazu to sto je dule napisao, tako da po meni to radi tako.
Svedjanin me ne bi lagao!!! :)
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Dzon je ovo lepo objasnio. Nije tako igrao samo kapiten Svedske vec i ostali kojih je bilo sa tom kombinacijom, to sto nam se ne svidja je jedno ali da to definitivno radi bas onako kako je objasnio Dzon.
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

u suprotnom bi neko mogao da pocne partiju kao unit of karakters, nabaca 5-6 blesinga na pocetku muvmenta na unit, i onda se lepo njih 3-4 razidju svaki u svoj unit na kraju muvmenta i ponesu na njih tih 5-6 blesinga.
hocete da kazete da je ovo izvodljivo?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Dokle god su ti blessings nesto sto u opisu ima "if at least 1 model in a unit" - da. U suprotnom - ne.

Glory to Arstotzka!
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

an ongoing effect (or joins a unit after himself having been the target of
an ongoing effect) benefits and penalties from that effect are not shared
Prilicno jasno pise da se ongoing effect ne prenosi sa karaktera na unit nakon stvaranja efekta. U prvom trenutku nisam shvatio sta pise zbog cudnog quotea, ali sam nasao tekst na 39. strani malog rulbuka - uokvireno predzadnji pasus. Znaci, ne moze da se napravi chain efekat.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

pa da, ti novi spawnovi nemaju shroud i stealth. Medjutim ima ih caster i dalje. A u pravilima za shroud i stealth pise da je dovoljno da samo jedan model ima efekat, pa da cela jedinica benefituje od toga.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Nikola nemoj se truditi, nece da prihvati........

"Yes...yes."

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Evo ja cu, kao dobar covek O:) , pokusati jos jednom: ja ne delim nikakav efekat ni sa kim. Kada bih delio neki efekat, to bi onda znacilo da i novi spawnovi sire WS1 protivniku. Sto oni ne rade. Oni cak ni sami po sebi nemaju stealth i shrouded. Ima ih karakter. A opis tog abilitija je vise nego jasan.

Glory to Arstotzka!
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Jeste jasan opis abilitija koji glasi da ako bar jedan model u unitu ima cover, onda ga ima ceo unit. Medjutim, u navedenoj sekciji na 39. strani jasno pise da se efekti ne prenose na novu jedinicu.
Ali - shrouded i stealthed u svom opisu kaze "ako je bar 1 model shrouded i stealthed, onda je ceo unit".
Dakle, kod ovoga se ne slazemo:
1.Moje je tumacenje da su specijalna pravila shroud i stealth deo ongoing efekta magije invisibility. (str 147)
2.iz tog razloga i prestaju kada prestaje trajanje magije.
3.smatram da su deo magije zato sto su navedena u opisu magije.
4.a magija invisibility je ongoing efekt jer je blessing koji traje "until the end of the following turn". (str 68)
5.na strani 39 pise da se benefiti i penali ongoing efekta ne dele.
6.samim tim ne dele se ni specijalna pravila koja su deo ongoing efekta.
7.znaci istina je da pise u opisu special rules pravila za shrouded i stealth da je dovoljno da ih ima jedan model pa da ih cela jedinica dobije (str 41-42)
8. ali smatram da pravila za ongoing effect overruluju to sto je napisano u opisu shrouded i stealth , jer su special rules prisutni iskljucivo deo magije koja je ongoing effect.

Nadam se da sam sada jasniji i voleo bih da mi objasnite gde gresim u napisanom.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

gresis u tome sto ne pise u toj recenici da magija prestaje da deluje na castera koji je bio deo jedinice kada je ona bacena.

Procitaj polako, dakle na casteru ostaje magija iako izadje iz jedinice, on je samo ne deli sa ostatkom nove jedinice u koju je usao, ali zbog stealth i shroud pravila ni ne mora.

dakle, karakter baca na sebe i jedinicu ongoing efekat, svi su pod efektom. Izlazi iz jedinice, oba ostaju da imaju taj efekat. Pridruzuje se novoj jedinici, ona ne dobija efekat ali caster i dalje zadrzava sto je dovoljno.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Procitaj polako, dakle na casteru ostaje magija iako izadje iz jedinice, on je samo ne deli sa ostatkom nove jedinice u koju je usao, ali zbog stealth i shroud pravila ni ne mora.
stelt i sraud pravila su deo magije.

znaci, magija ostaje na kasteru, to je jasno. ono sto pokusavam -ocigledno bezuspesno- da kazem je da, pravila stealth i shrouded, koja se kada ih karakter ima "od pocetka" partije prenose na ostale modele u unitu, ne prenose u slucaju magije invisibility, jer su deo ongoing effecta magije. Znaci special rule stealth ima ongoing effect da do sledece muvment faze igraca daje cover save. Ja mislim da poslednja recenica uokvirenog pravila na 39 strani, koja kaze da se benefiti i penali ne dele na jedinice kojima se karakter pridruzi, overruluje specijalno pravilo koje daju stelt i srauded.
ili:
stelt i srauded kaver se prenose na unit kome se cika pridruzi je overrulovano pravilom efekti magije (ciji su deo stelt i srauded) se ne prenosi na unit kome se cika pridruzi.

EDIT: Znaci, mislim da se ne prenose cak i oni efekti koji bi se inace prenosili (u slucaju kada nisu magicni, kao stelt i srauded).
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

dobro, ali to tako ne pise zar ne?

pise da je za cover dosta 1 model. Po meni nema potreba za overrulom, posto moze sve da radi, jedinica nema benefit, karakter ima. Mnoga druga pravila vaze samo ako svi modeli imaju pravilo, ovo sto je sad trenutno bunar u igri, to je druga stvar
No 1

Post by No 1 »

Pitanje za Nenada i Nikolu: Zar zaista mislite da su tvorci pravila imali to što vi tvrdite na umu kad su napisali to što su i kako napisali. E sad ako volite da bunarite da bi smislili neku uber kombinaciju OK, ali se nadam da ćete je čuvati za neki novi ETC.
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Evo Sejo ce da objasni zasto se srouded i stelt ne primenjuju u ovom slucaju:

Zato sto su special rules koja se prenose na ostatak unita overrulovana pravilom da se ongoing efekat ne share-uje kao sto se vidi iz prilozenog. Znaci + na cover daje special rule, special rule daje magija, magija je ongoing efekat, ongoing efekat se ne deli na jedinicu kojoj se karakter prikljuci. Sto i pise na strani 39 na kojoj u istom bloku pise da se ongoing efekat bacen na jedinicu u kojoj je karakter prenosi na karaktera kada on iz jedinice izadje. samo sto u narednom pasusu pise i da to sto je dobio ne moze da prosledi dalje.

... ili najprostije moguce - ne moz' iz ljubicastog da predje u crno bez da prodje kroz sivo.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

@No1: Kao i gomila drugih propusta u igri. Naravno da ne mislim da je tako zamisljeno. Isto tako ne mislim da su zamislili spamove letelica, demona i ostalih MC, vozila, itd., itd. Slozicemo se, nadam se, da mnogo stvari u ovoj igri nije bas najsrecnije wordovano, balansirano, itd.?

A kako bismo sledece godine bili jos bolji nego ove, moramo da unapredimo liste, da uradimo vise testiranja, itd. A turniri su mi super mesto za to, jer u toku jednog dana odigram 3 partije protiv 3 razlicite liste, cime mogu odmah da vidim kako nesto sto sam zamislio radi (ili ne radi).

@Sutic: Ja razumem sta ti zelis sebi u glavi da zamislis, ali mislim da gresis, jer jednostavno mislim da je to pogresan nacin rezonovanja. Ti naravno imas drugi pogled, i to je ok. Kao sto sam vec i rekao, mislim da je najbolje da takve stvari regulisu FAQ-om. Za sada vidim da su svi relevantni izvori rekli da radi ovako kako sam i ja rekao. Ne vodeci, naravno, racuna o tome da li ja zaista mislim da je zamiseljeno da bas tako radi.

edit: inace, shrouded i stealth nisu deo ongoing efekta. Ako procitas pazljivo spell, videces da je ongoing efekat "invisible". Sto ja i ne tvrdim da se prenosi. A model koji je invisible je shrouded i stealted.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Samo da proverim da li sam dobro razumeo kako se dodeljuju hitovi na unit vozila (tenkova):
1. shooting unit opali sve sto ima to hit, pa sve sto ima to wound
2. sve sto pogodi i probije, deluje na najblize vozilo iz jedinice, sto ce dalje reci
3. vozila koja imaju cover bacaju save-ove (ako sva vozila u unitu imaju nije bitno, jer onda mozes baciti odjednom za sve, ali ako npr. najblize i najdalje vozilo imaju cover, a srednje nema, onda bacas bukvalno jedan po jedan save, a on jedan po jedan damage result)
4. pod predpostavkom da su sva vozila u coveru, protivnik baci sve rezultate potencijalnih penetracija odjednom
5. sve glancing i penetrating hitove dodeljujes prvo najblizem vozilu, dok ono ne umre, pa onda onom daljem, pa najdaljem
6. a protivnik mora da kaze da li prvo bacas covere za penetracije ili za glancinge (ako se naravno seti ovog pravila)
7. ako si npr imao 2 glancing i 1 penetrating hit, i npr. spasis 1 glancing, i on na penetraciji dobije keca, onda najblize vozilo ima popijeno 2 HP, i propratne efekte, ali ostala vozila su ok

Glory to Arstotzka!
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

da, da, sve da.
Takodje, da li ces prvo penetrating ili glancing hitove da dodeljujes odredjujes ti, kao da su rane sa razlicitim AP-om kada pucas na regularan unit.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Dada, osim ako se protivnik ne seti pravila iz tacke 6, jer onda on kaze za sta prvo bacas save-ove (i time koje efekte prvo pijes).

Glory to Arstotzka!
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Um, ne. Obojica gresite. :D
Pogledajte Rulebook, stranu 77- "Damaging Squadrons".
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Ah, logicno zbog potencijalnog razlicitog facinga. dully noted :)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Oh da. Znaci hit po hit.

Glory to Arstotzka!
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

inace, shrouded i stealth nisu deo ongoing efekta.
kako mislis nisu? pa kada prestaje da traje ta magija kada je bacis na unit? i sta je ogranicava? specijalna pravila su deo te magije tako da traju dok traje i ona, sto ih cini ongoing efektom...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Lepo nisu - ongoing je "is invisible". Sto se i ne prenosi na novi unit.

Anyway nebitno je, video si sta su odgovorili ETC gurui, sto je ono sto je meni bitno da bih znao za sledeci ETC u kom pravcu da razmisljam.

Glory to Arstotzka!
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Lepo nisu - ongoing je "is invisible".
pa gde pise da je ostatak efekata magije iskljucen? "lepo nisu" bas i nije argument...

ongoing efekat je svaki efekat koji ima trajanje (nije instant). stelt i srouded special rules su, kao deo ove magije koja je blesing, sigurno ongoing u ovom slucaju, jer traju do pocetka sledece muvment faze... u suprotnom bi stelt i srouded trajali do kraja partije.

naravno, kakvo god da je pravilo rulovano, igracemo po njemu, dok ne kazu drugacije...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Nije ni bitno...

Glory to Arstotzka!
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Image Image
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Meni je ovde samo par stvari novo:
- mozes da bacas spellove u krugu u kome udjes na tablu
- ako uradis multiple assault, kroz teren, na unit koji je vec u combatu i na unit koji nije, imas I1, bez obzira na to da li udaras samo unit koji je vec bio u combatu

Glory to Arstotzka!
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Novi su samo- Rulebook, BA, GK, IG i SW, right?

I, koliko vidim, samo su promenili profil za servo-arm... -.-
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."

Return to “Warhammer 40k: Živ je Slaneš, umro nije”