6. edicija FAQ

Sve vezano za ovaj tabletop wargame.

Moderators: Telion, Hypodermic

rale89

Re: 6. edicija FAQ

Post by rale89 »

Ljudi moji, chemu kuka i motika. :)
Ne znam pravila dovoljno dobro da bih tvrdijo da je "ovako", "onako" ili da trolujem, samo pokushavam da dodjem do odgovora ZASHTO to ne radi onako kako ja mislim da bi moglo.

Hvala na odgovoru, moglo je da dodje i u nekom prijatnijem obliku... ;)
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Kada smo ti Boca i ja inicijalno odgovorili da to ne radi onako kako si ti mislio, odbio si da prihvatis i nastavio si da se bunis- kako, zasto...
Mislim da zato dalje odgovore nisi dobio u prijatnijem obliku. ;)
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

polako, samo polako :). Ovako rale:

Indipendent char ima svoja pravila, medju kojima je da je battle brother pod odredjenim uslovima.
Jedinica ima svoja pravila.

Kada se on prikljuci jedinici, tretira se kao sastavni deo jedinice, dakle jedinica sad ima sva pravila jedinice i karaktera zajedno, od cega neka deluju samo na karaktera, neka samo na jedinicu, a neka na sve sto je objasnjeno u specijalnim pravilima.

Karakter ne gubi nista ako to nije specificno naznaceno, dakle i dalje on ima pravilo battle brother koje ga onemogucava da udje u transport.
tvojom logikom, da nastavimo raspravu sa neke druge teme ;), ako karakter ima stealth i shrouded, on bi ih izgubio kad bi se pridruzio jedinici, sto (skoro) svi znamo da nije slucaj.
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

Dzon Vejn wrote:
CSM moze da izvede chosene unutra, sto je prilicno gadno. Npr skvod od 5 chosena, sa opremom izadje 120 poena. To je 5 cika koji imaju 5 special weapona i 3 napada svaki. I koji su trupe, po novom kodeks suplementu. Primera radi, mozes imati 3 LR sa tim coveculjcima unutra, i 3 helldrakea, i sve to izadje 1620 poena. Ako se udruzis "sam sa sobom" tu stane onda i 4. helldrake. I i dalje ti ostanu neki poeni.

cekaj bre, kako su choseni trupe, zato sto imas abadona?
ImageImageImageImageImage
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

...zato sto imas abadona?
Da...
Image Image
ZergLord

Post by ZergLord »

Ili zato sto igra sa Black Legion supplementom, u kome su Choseni uvek trupe.
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

ZergLord wrote:Ili zato sto igra sa Black Legion supplementom, u kome su Choseni uvek trupe.
gdi je taj suplemenat, to mi se dopada
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Imas u klubu ili neka ti Milinović posalje link na pm.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

moj pm jedva ceka link! :-D
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Na BoLS u se povela velika rasprava oko dileme da li se specijalna pravila dobijena chapter tacticsom prenose na druge chaptere...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

U ozbiljnim listama nemas Abadona :D.

Valja napomenuti i da blek legija daje neke lepe i interesantne iteme ;).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

U kom smislu, tj kako tacno?
Mislim da bi bilo glupo da se prenose, ali opet, moze se na neki nacin uporediti sa Invisibility-jem.. :roll:
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Pendargon wrote:moj pm jedva ceka link! :-D
Sta se lozis, k'o da ces da dodjes da se igras sa svojim haoticima. :lol: :mrgreen:

On topic : izdace faq za marince....valjda
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
Knight

Post by Knight »

Koliko modela moze da puca iz open-topped transporta koji u opisu nema fire points? ;)
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Svi modeli.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Svi ikad izdati superheavies i gargants of FW-a su sada... Lords of War slot.

Official update:
http://www.forgeworld.co.uk/Downloads/P ... sofwar.pdf

EDIT:
*skoro svaki, mali squiggoth recimo nije na spisku. Mozda je on vec bio 40k stamp, ne secam se. no nema veze :)
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Na koji nacin cryptek voltaic staff pogodi fly-era na svoju BS? Da li se to izvodi kada je cryptek u ghost arku npr (open topped skimmer)? Ili nikako?
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ne moze to da uradi, to je normalan shooting attack. Odakle ti to?

"Yes...yes."

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa gledao sam nesto metagame liste, i vidim da se harbringer of storm pojavljuje u skoro svim takvim listama. A nije mi jasno kako ga iskoriste. Mislio sam da ima neka caka kako pripuca na flyere, a nije mi jasno kako bi to izveo. A inace ne vidim njegovu svrhu, jer vec postoji dovoljan broj pucanja na letelicama, da neutralisu tenkovlje. Jedino doduse ima svrhu protiv land raidera ili neceg slicnog, jedino ako se oni tu nalaze "za svaki slucaj", to onda nije lose.

Glory to Arstotzka!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

On sluzi samo ako ti neko assaltuje unit u kome je ili transport (znaci ghoust ark u ovom slucaju pa pucaju iz njega na overvocu plus d6 hitova snage 8).
Eventualno unisti neki tenak sa 3 glensa

"Yes...yes."

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Da, tako je i meni delovalo. Hvala. Nije mozda lose imati 2 komada, da se nadju za neke neocekivane velike oklope. Ili da se "istovare" negde, pa da pokusaju da zavrse neku letelicu koja je ostala na jednoj rani, ili tako nesto.

Glory to Arstotzka!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Onda moras da imas dva overlorda.

"Yes...yes."

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Zbog? 1 overlord = 1 court = do 5 crypteka. Jedino ne mogu 2 kripteka u isti unit.

Glory to Arstotzka!
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Ne mozes imati dva ista Cryptek-a u jednom Court-u..koliko se ja secam.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

da, da. samo jedan moz sa flejmerom ili bilo cim drugim.

i razmisli o onom stormlord blablabla karakteru sto puca munjama na sve junite, on moze da bude odlican protiv nekih lista... pogotovu onih sa nekoliko flajera...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Knight

Post by Knight »

Taj karakter pogadja samo na 6 svaki unit ponaosob, ability nije nista posebno sam po sebi - pitanje je da li karakter vredi svojih xyz poena sam po sebi, ovo bi bio samo icing on a cake a ne razlog da ga ubacis u listu po meni
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

samo na 6, kada neko ima 6 flajera, je taman dovoljno... a on radi i stosta pride, krade inicijativu na 4+, i pravi mrak, i ima beam snage 8 jednom po partiji...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ne mozes imati 2 kripteka u jednom unitu. Ali mogu imati unit deathmarka, 2 unita warriora i svaki svog kripteka. Ne mozes imati 2 kripteka sa istom "dokupljivom" opremom. Mozes imati 2 "osnovna" kripteka iste "marke" (harbringer of storm npr.).

edit: stormlord je super, ali ako igras main necron armiju. U ovoj mojoj varijanti mi se ne uklapa point-wise i option-wise u moju listu. Evo sta imam za sada kao ideju:

Overlord, warscythe, mind scarabs, 2+ armor, komandna barza = 210 poena.
2 harbringera of storm = 50 poena
1 harbringer of despair = 30 poena
5 deathmarka u nightscythe sa kojima ide despair = 195 poena
5 warriora u nightscythe u kojima je 1 storm harbringer = 165 poena
5 warriora u nightscythe u kojima je drugi storm harbringer = 165 poena
3 helldrakea = 3 x 170
2 puta klutisti = 100
demon princ sa lavaboom = 355 poena
comm relay aegis = 70 poena

Jedino gledam da li se isplati izbaciti demona za nesto jeftinije da se ubaci jos heavy nekron barza od 90 poena. I eventualno jos nesto (npr. bastion umesto aegisa, sa comm relay).

Glory to Arstotzka!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Mozes 5 istih ali bez dupliciranja opreme. znaci imaju samo voltaic staff.

"Yes...yes."

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Da li vozilo koje ima machine spirit i searchlights moze da osvetli OBE mete na koje je pucalo u shooting phase?
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

pa trebalo bi da moze prema pravilima. jedino ako je neki FAQ promenio tekst...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

nekog nije mrzelo.
Akooll

Post by Akooll »

ne znam da li da placem ili da se smejem :O
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

Zbog ovoga Dule i Nikola imaju po jedan zeleni drop pod.
U jednog Bocu, mi verujemo!
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

E super, neko me je spasao mucenja, hteo sam ja to da napravim. :D
Taman, cu istampati jedan da bude sto veci, pa da stoji u klubu.
ZergLord

Post by ZergLord »

...osim ako igras sa Tiranidima, u tom slucaju ti to ne treba.

foreveralone.jpg
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Super heavy walkers... movement im je 12" "unless stated otherwise". sto znaci da ih usporava difficult terrain. Kako imaju move through cover ne mogu da se imobilisu (iovako ne mogu, sto li su davali super heavy tenkovima move through cover, bog te pita) i bacaju 3d6, ali i dalje mogu do 6 da se krecu.

Takodje, pitanje za Str D close-combat oruzja, tj zbog redosleda radnji, Str D oruzje u CC-u ne moze da ubije vise modela nego sto ima napada? ili se prvo odredi koliko svaki napad pravi rana, pa onda ide wound allocation?

EDIT:
jos jedno pitanjce, za tau-e:
Ako modelu/jedinici spustite Ballistic Skill na NULU, da li isti moze da pripuca koriscenjem bonusa od markerlightova? Ili ne moze uopste da puca (i da claimuje bonus) zbog BS 0?
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

D oruzja prave D3+1 (D6+6) rana jedinici, tako da on baci za sve napade "to-hit", pa "to-wound"- gde je 1-nista, 2-5 -D3+1, a 6 -D6+6 rana jedinici.
I onda izbacas sve D3 i D6, saberes i onda ti dodeljujes rane..tj umres.

A za Tau- kako Markerlight povecava BS ja bih rekao- da, moze da puca.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Za D oruzje mi je bas confusing jer u tablici pise "model loses d3+1 wounds", ne unit, u momentu kada treba da bacas to-wound za pogodjenog modela. Dobro, to je prosto za pite i sl, tu su svi pogodjeni ispod pite, i sve umre. Ali za CC i wound allocation je malo confusing. Ja mislim da ne moze da zagine vise modela od onoliko koliko napada imas.

Pre nego sto neko spomene tar-pitting superheavy walkere, oni imaju i stomp koji jos dodatno ranjava bog otac toga sa sve "remove from game" efektom po pogodjenom modelu, tako da unit gaunta/garde/marinaca jednostavno umre. Ali 3 karnifeksa *mozda* prezive jedan potez usled promasaja - ako mozes da ubijes onoliko koliko napada D oruzje ima.
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Videcemo AKO GW izbaci FAQ...

Return to “Warhammer 40k: Živ je Slaneš, umro nije”