7.Megabaja Iron Hands/Raven Guard
8.Nemanja Zebeljan DA/OA
9.Ota Tau/OA
10.Lasica Ultramarines/OA
11.Dimitrije DE
12.Dorian CM/Sk/IK
13.Sava CSM
14.Luka CD/Ty

Molim jos jednom ljude koji imaju upitnike da se odluce sta ce voditi, bilo bi lepo do ponedeljka.
Prvo kolo krece od ponedeljka 25.01. i traje do 07.02.
Parovi kola ce biti objavljena sutra.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
RatGod
Strvinar

Re: [LIGA] The Crusade! Grupe

Post by RatGod »

CD/Tyr
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Scenario za prvu rundu u obe grupe je:

maelstrom of war mission 3 (tactical escalation) deployment hammer and anvil
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Tabele grupa

Crveni su oni koji vise ne igraju
Attachments
druga grupa.jpg
prva grupa.jpg

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Misija za drugo kolo za obe grupe je:

Eternal war mission 4: Big guns never tire
Deployment: Vanguard strike

Drugo kolo pocinje 08.02. I traje do 21.02.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Misija za III kolo za obe grupe je:

Maelstorm of war mission 4: the spoils of war
Deployment: Dawn of war

III kolo pocinje 22.02. i zavrsava se 06.03.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Misija IV kola za obe grupe je:

Eternal war: The Scouring mission 3
Deployment: Vanguard Strike

IV kolo traje od 07.03. do 21.03.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Misija V kola za obe grupe je:

Maelstorm of war mission 5: cloak and shadows
Deployment: Hammer and anvil

III kolo pocinje 21.03. i zavrsava se 03.04.

"Yes...yes."

Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Samo tajne objective gotivimo! :grin:
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Misija VI kola za obe grupe je:

Eternal war: The Relic mission 6
Deployment: Dawn of War

VI kolo traje od 05.04. do 17.04.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Misija VII kola za obe grupe je:

Malestorm of War: Cleanse and Control (mission 1)

Kolo pocinje 18.04. i traje do 1.05. (postoji mogucnost da bude produzeno nedelju dana zbog praznika)

"Yes...yes."

Pacowar

Post by Pacowar »

Danas sam upoznao divne momke, sa kojima sam proveo prijatno popodne u našem omiljenom klubu. Čestitao sam na pobedi, ali sam otišao kući potišten. Oni ništa nisu krivi, kriv sam sam jer sam dozvolio da se prekrši pravilo kompetitivne lige. Moje subjektivno mišljenje, a ispravite me ako grešim je da se meč igra protiv dodeljenog protivnika a ne protiv drugih ljudi. Potpuno razumem dobru nameru našeg drugara, ali tri kruga pomeranja figura je ipak previše i za moju toleranciju. Jbg, sam sam kriv što nisam sprečio.
Sve je u redu, samo sam malko olakšao dušu.
p.s.
Npr. rado ću zakazati opuštene partije za neki drugi dan pa igrati "for fun" I pomagati do mile volje...
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

VII kolo se produzuje do 8.05.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Misija VIII kola za obe grupe je:

Eternal war mission 1: Crusade

Kolo pocinje 10.05. i traje do 22.05.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Misija IX kola za obe grupe je:

Malestorm of War: Contact lost (mission 2)

Kolo pocinje 24.05. i traje do 5.06.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Misija X kola za obe grupe je:

Eternal war mission 2: Purge the Alien
Deployment: Hammer and anvil

Kolo pocinje 07.06. i traje do 19.06.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Misija XI kola za obe grupe je:

Malestorm of War: Deadlock (mission 6)

Kolo pocinje 20.06. i traje do 3.07.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Prva grupa je zavrsila svoj grupni deo lige I sada ceka jos 2 kola drugu grupu.
Dalje su prosli: Bojan, Dule SW, Poznic i Milan. Sve cestitke ucesnicima play-offa i hvala svima na ucescu.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Misija za XII kolo druge grupe je:

Misija X kola za obe grupe je:

Eternal war mission 5: The Emperor's Will
Deployment: Dawn of war

Kolo pocinje 04.07. i traje do 17.07.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Tabele grupa

Crveni su oni koji vise ne igraju
ljubicasti su u play-offu
Attachments
druga grupa.jpg
prva grupa.jpg

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Drugari liga je zavrsena i zaista je bila zanimljiva.
Drago mi je sto smo skoro svi uspeli da igramo do kraja i da smo okupili 26 igraca.

Play off pocinje od 15.08. i traje do 28.08. tj. cetvrtfinale.

Parovi su sledeci:

Bojan vs Nemanja J.
Dule SW vs Sutic
Poznic vs Rastislav
Pera vs Milan

Misija za cetvrtfinale je:

Maelstorm of war mission 4 The Spoils of War

U slucaju neresenog rezultata gleda se ko drzi vise objectiva na karju bitke i ako se to ne racuna inace u partiji.

"Yes...yes."

PeraNekron

Post by PeraNekron »

Pera vs. Milan, 18 : 6.
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
Ridcully

Post by Ridcully »

Shutic vs. Dule, 16:11
Image Image
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Ko igra sa kim i sta se igra?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Megabaja wrote:Ko igra sa kim i sta se igra?
Ti igras sa Josipovicem.
Eternal War: Crusade
Deployment: Hammer and Anvil

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Polufinale

Sutic vs Nemanja J.
Pera vs Rastislav

Scenario:
Eternal War: Crusade
Deployment: Hammer and Anvil

U slucaju neresenog rezultata gleda se ko drzi vise objectiva, ako je i to nereseno gleda se ko ima vise kill poena i ako se oni ne racunaju u ovoj misiji.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Finale lige:

Pera vs Sutic

Mission: MAELSTROM OF WAR the spoils of war
Deployment: DAWN OF WAR

"Yes...yes."

Hertz

Post by Hertz »

Javite kad je finale da gledamo
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

+OBAVEŠTENJE+

Pozivaju se svi učesnici Lige, a i oni koji to nisu, da dođu u nedelju, 2.10., na finale Warhammer 40.000 Lige.
Ispratimo ovo zajedno i u što većem broju! :)
Kao što verovatno već znate u finalu se susreću Megabaja (Iron Hands/Raven Guard) i PeraNekron (Necrons). :commissar:
Tačno vreme susreta TBD.

Vidimo se!
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."

Return to “Warhammer 40k: Živ je Slaneš, umro nije”